Oefenprogramma seizoen 25-26
- ASR
-
- Platinum Member
-
Re: Oefenprogramma seizoen 25-26
19 Jul 2025 15:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 15:58 - 19 Jul 2025 15:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:05 - 19 Jul 2025 16:11Onze eerste tegenstander op 8 augustus: TOP Oss tegen Fortuna 0-2 gewonnen. (Geen B-elftal van Fortuna)
Oefenwedstrijden zeggen niet alles, maar zijn wel een indicatie hoe je als ploeg er voor staat. Wij hebben gewoonweg te weinig kwaliteit en een trainer die niet het uiterste uit een groep weet te halen, dat durf ik na een waardeloos seizoen en een heel matige voorbereiding nu wel te stellen. Daarbij lopen we met ons klote kunstgras continu tegen ( langdurige) blessures aan. Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in op deze manier. Langs het veld en op kantoor zal het allemaal beter gaan ja, maar ik wil verbetering op het veld zien en dat is er zeer zeker niet momenteel...
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:20Er zijn genoeg clubs er tussenin waar je wel meer aan zou hebben om tegen te oefenen.
En het zou wat leuker zijn als je die potjes zou kunnen bezoeken.
- Tommyd
-
- Junior Member
-
19 Jul 2025 16:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:29 - 19 Jul 2025 16:30voorheen liep men hier te zeiken, dat MVV een oefen programma had met geen serieuze tegenstanders, een oefenprogramma van niks.........................en nu moet de trainer vertrekken omdat men van dit soort tegenstanders verliest, wie kan het nog volgen????
Als je het laatste seizoen en deze voorbereiding gezien hebt is het heel gemakkelijk te volgen hoor...er zijn er voor minder uit gegaan. Helaas kom ik uit de tijd dat MVV nog iets voorstelde als club en niet ieder jaar voor spek en bonen mee deed op een autobandenveld.
Maar goed, trainer blijft voorlopig lekker zitten, prima.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 16:49 - 19 Jul 2025 16:50voorheen liep men hier te zeiken, dat MVV een oefen programma had met geen serieuze tegenstanders, een oefenprogramma van niks.........................en nu moet de trainer vertrekken omdat men van dit soort tegenstanders verliest, wie kan het nog volgen????
Als je het laatste seizoen en deze voorbereiding gezien hebt is het heel gemakkelijk te volgen hoor...er zijn er voor minder uit gegaan. Helaas kom ik uit de tijd dat MVV nog iets voorstelde als club en niet ieder jaar voor spek en bonen mee deed op een autobandenveld.
Maar goed, trainer blijft voorlopig lekker zitten, prima.
ik ben er van overtuigd, als Mmae niet geblesseerd was geraakt, waardoor scorend vermogen wegviel, we enkele plaatsen hoger geeindigd waren. Braken doet niet waarvoor hij gehaald is helaas, denk dat je dit niet allemaal op de trainer kunt afschuiven, het ontbrak en ontbreekt nog steeds aan scorend vermogen
- ASR
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 17:00 - 19 Jul 2025 17:02Zeker met je eens, met Mmaee en Timas waren we iets hoger geeïndigd.
Maar ik blijf erbij dat Hermans niet de juiste persoon op de juiste plaats is. Wellicht een prima assistent, maar als je voor de zoveelste keer binnen een half uurtje op een belachelijk ruime achterstand staat, of dat nu de reserves van Anderlecht zijn of Helmond Sport, kun je in mijn ogen een ploeg niet motiveren en haal je niet het beste in de spelers naar boven. Straks sta je weer op een straatlengte achterstand en dan kan het weer allemaal wel...
- Theunissen
-
- Away
- New Member
-
19 Jul 2025 17:30Daarnaast voorin scorend vermogen is bittere noodzaak
Anders inderdaad weer een verloren seizoen
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
19 Jul 2025 18:35Please Log in or Create an account to join the conversation.