MVV Maastricht - FC Oss
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
Re: Re: MVV Maastricht - FC Oss
16 Aug 2012 15:13Esajas drin, op links, get veurzetjes geeve op Mark en Danny,of zelfs met rechts(zwaake bein)drin sjeete, wie teege ehv.
Ut zouw sjiek zien, es doar +6000 luij koome.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 15:31Esajas start in basis MVV
MVV-trainer René Trost sluit 'verloren zoon' Malcolm Esajas weer helemaal in de armen. Afgelopen vrijdag in Eindhoven viel hij zeer sterk in. Trost beloont dat met een basisplaats tegen FC Oss. ,,Malcolm heeft de knop omgezet en gaat er weer helemaal voor. ”
Esajas bleef aanvankelijk weg van de trainingen, met het argument dat hij geen contract meer had bij MVV. Hij was het echter vergeten op te zeggen. Noodgedwongen meldde de spits zich een paar weken geleden weer. Door de terugkeer van Esajas moet Michael la Rosa op de bank beginnen. Verder ziet Trost geen reden om zijn basiself te veranderen. Het duel in stadion De Geusselt begint vrijdag om 20.00 uur.
Bron: DDL
- dreekemvvke
-
- Banned
-
16 Aug 2012 16:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 16:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 17:08dreekemvvke wrote: waarom nog steeds nick rechtsachter begrijpt er helemaal niks van ,ik heb niks tegen nick persoonlijk maar hij is geen rechtsback ik vind nog steeds dat mustapha daar moet spelen, vind hem op die plaats de beste keus snel goed zijn man uitschakelen en aanvallend goed en met een goede voorzet.
Jouw betoog is helder en ik denk ook dat de meerderheid van de supporters en forummers hier inderdaad Moustafa op de rechtsback positie zien spelen inclusief mijn eigen persoontje. Echter heeft Trost de keuze gemaakt om Kuipers te laten starten dit seizoen. Tegen FC Eindhoven was hij duidelijk de zwakste schakel. Wel was het opvallend dat Moustafa niet de dug-out werd uitgestuurd om zich warm te gaan lopen. Trost geeft hiermee een signaal van vertrouwen richting Kuipers. Kuipers zal morgen tegen FC Oss moeten laten zien dat hij dit vertrouwen niet zal beschamen. Mocht hij morgen wederom door de mand vallen dan zal Trost uit bij Veendam denk ik gaan starten met Moustafa. In ieder geval Kuipers zal zich moeten gaan profileren morgen dus ben eens benieuwd. Mocht dit slecht uitpakken kan Kuipers zich het beste gaan richten op de positie centraal achterin en proberen Verdellen eruit te spelen, maar zal een lastige opgave worden. Vrees dat hij niet mee kan in de weg richting de top van de Jupiler League die MVV is ingeslagen, maar zolang Trost hem opstelt zal ik hem uiteraard steunen.
Dat Esajas ging starten is natuurlijk geen verrassing. Na Eindhoven kan je daar als coach zeker niet omheen. Zoals ik al eens eerder aangaf kan Esajas geprikkeld als die is weleens de joker worden dit seizoen van MVV. Zou me niks verbazen mocht hij de topscoorder worden van MVV met ongeveer 15 goals.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 19:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 20:18Laten we overigens niet vergeten dat Nick nog altijd pas 19 is en nog veel moet, maar ook kán leren. Ik denk dat een half jaar op uitleenbasis een basisplaats centraal achterin bij een wat mindere club hem erg goed zou doen. Helaas zal dat niet snel gebeuren.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 22:12jasonke7 wrote: noa de training van mvv goan kieke in de geusselt!
vermoedelijke opstelling:
Castro
kuipers-verdellen-knops-labylle
rutjes- van hyfte
schreurs-voorjans-esajas
veldmate
dit wordt de opstelling zoals ik op de training zag!
WEER GEEN GILLIS?...gr opa

- De Paus
-
- Senior Member
-
- DJ-MARCO
-
- Premium Member
-
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2012 00:44opadiehard wrote:jasonke7 wrote: noa de training van mvv goan kieke in de geusselt!
vermoedelijke opstelling:
Castro
kuipers-verdellen-knops-labylle
rutjes- van hyfte
schreurs-voorjans-esajas
veldmate
dit wordt de opstelling zoals ik op de training zag!
WEER GEEN GILLIS?...gr opa.
nee weer geen gillis, hij speelde met de stankovs bahr en borgers in het team, derest was duidelijk de eerste 11 waar hij mee wou beginnen!
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
17 Aug 2012 00:48
Dan staan we na 2 wedstrijden bovenaan :woohoo: aangezien de nr. 1 en 2 De Graafschap en GA Eagles tegen mekaar moeten (hopelijk gelijkspelletje) maar dan kunnen ze niet alle twee winnen dus met een beetje geluk staan we na 2 wedstrijden dan bovenaan :applaus:
KAMPIOENUH! KAMPIOENUH! KAMPIOENUH! :lachen:
- damske
-
- Elite Member
-
17 Aug 2012 08:33Nick hoort zeker op de positie centraal dat ben ik met jullie eens,maar omdat nou iedereen begint te roepen dat Mustapha
erin moet dat snap ik niet,als Mustapha dan een keer slecht speelt, moet hij dan ook weer vervangen worden?
Maar vanavond pakken we 3 punten Nick speelt goed net zoals de rest van het elftal.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
17 Aug 2012 09:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
17 Aug 2012 09:30Please Log in or Create an account to join the conversation.