MVV Maastricht - FC Oss

16 aug 2012 15:13
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Oss #46
@jasonke7: woar te verwachte dat Trost wienig zouw verandere.

Esajas drin, op links, get veurzetjes geeve op Mark en Danny,of zelfs met rechts(zwaake bein)drin sjeete, wie teege ehv.

Ut zouw sjiek zien, es doar +6000 luij koome.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 15:31
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #47
Zoals te verwachten (en hier al aangekondigd):

Esajas start in basis MVV

MVV-trainer René Trost sluit 'verloren zoon' Malcolm Esajas weer helemaal in de armen. Afgelopen vrijdag in Eindhoven viel hij zeer sterk in. Trost beloont dat met een basisplaats tegen FC Oss. ,,Malcolm heeft de knop omgezet en gaat er weer helemaal voor. ”

Esajas bleef aanvankelijk weg van de trainingen, met het argument dat hij geen contract meer had bij MVV. Hij was het echter vergeten op te zeggen. Noodgedwongen meldde de spits zich een paar weken geleden weer. Door de terugkeer van Esajas moet Michael la Rosa op de bank beginnen. Verder ziet Trost geen reden om zijn basiself te veranderen. Het duel in stadion De Geusselt begint vrijdag om 20.00 uur.

Bron: DDL
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #48
waarom nog steeds nick rechtsachter begrijpt er helemaal niks van ,ik heb niks tegen nick persoonlijk maar hij is geen rechtsback ik vind nog steeds dat mustapha daar moet spelen, vind hem op die plaats de beste keus snel goed zijn man uitschakelen en aanvallend goed en met een goede voorzet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 16:37
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #49
zoals ik al zei dat ik naar de training was gaan kijken, viel me op dat elke voorzet die esajas gaf op de kop van veldmate eindigde en niet anders! ziet er goed uit, alleen moest veldmate er vaker meer mee doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #50

dreekemvvke schreef : waarom nog steeds nick rechtsachter begrijpt er helemaal niks van ,ik heb niks tegen nick persoonlijk maar hij is geen rechtsback ik vind nog steeds dat mustapha daar moet spelen, vind hem op die plaats de beste keus snel goed zijn man uitschakelen en aanvallend goed en met een goede voorzet.


Jouw betoog is helder en ik denk ook dat de meerderheid van de supporters en forummers hier inderdaad Moustafa op de rechtsback positie zien spelen inclusief mijn eigen persoontje. Echter heeft Trost de keuze gemaakt om Kuipers te laten starten dit seizoen. Tegen FC Eindhoven was hij duidelijk de zwakste schakel. Wel was het opvallend dat Moustafa niet de dug-out werd uitgestuurd om zich warm te gaan lopen. Trost geeft hiermee een signaal van vertrouwen richting Kuipers. Kuipers zal morgen tegen FC Oss moeten laten zien dat hij dit vertrouwen niet zal beschamen. Mocht hij morgen wederom door de mand vallen dan zal Trost uit bij Veendam denk ik gaan starten met Moustafa. In ieder geval Kuipers zal zich moeten gaan profileren morgen dus ben eens benieuwd. Mocht dit slecht uitpakken kan Kuipers zich het beste gaan richten op de positie centraal achterin en proberen Verdellen eruit te spelen, maar zal een lastige opgave worden. Vrees dat hij niet mee kan in de weg richting de top van de Jupiler League die MVV is ingeslagen, maar zolang Trost hem opstelt zal ik hem uiteraard steunen.

Dat Esajas ging starten is natuurlijk geen verrassing. Na Eindhoven kan je daar als coach zeker niet omheen. Zoals ik al eens eerder aangaf kan Esajas geprikkeld als die is weleens de joker worden dit seizoen van MVV. Zou me niks verbazen mocht hij de topscoorder worden van MVV met ongeveer 15 goals.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 19:40
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #51


de countdown is al begos...
d'n Ingel is oonderweeg......
stadion de Geusselt...laot uuch huure !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 20:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #52
Dreekemvvke en Anna D., ik heb het laatst zelf eens aan Nick gevraagd, hij staat zelf véél liever centraal achterin dan op rechts.

Laten we overigens niet vergeten dat Nick nog altijd pas 19 is en nog veel moet, maar ook kán leren. Ik denk dat een half jaar op uitleenbasis een basisplaats centraal achterin bij een wat mindere club hem erg goed zou doen. Helaas zal dat niet snel gebeuren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #53

jasonke7 schreef : noa de training van mvv goan kieke in de geusselt!
vermoedelijke opstelling:


Castro
kuipers-verdellen-knops-labylle
rutjes- van hyfte
schreurs-voorjans-esajas
veldmate

dit wordt de opstelling zoals ik op de training zag!



WEER GEEN GILLIS?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:17
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #54
4-0.

God bless the Pope.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 00:40
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #55

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 00:44
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #56

opadiehard schreef :

jasonke7 schreef : noa de training van mvv goan kieke in de geusselt!
vermoedelijke opstelling:


Castro
kuipers-verdellen-knops-labylle
rutjes- van hyfte
schreurs-voorjans-esajas
veldmate

dit wordt de opstelling zoals ik op de training zag!



WEER GEEN GILLIS?...gr opa ;).



nee weer geen gillis, hij speelde met de stankovs bahr en borgers in het team, derest was duidelijk de eerste 11 waar hij mee wou beginnen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 00:48
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #57
Ik zeg 2-1 :) zal moeilijk worden, Oss is ook met 3 punten begonnen aan het seizoen, maar ik denk dat we thuis de 3 punten moeten kunnen behouden.
Dan staan we na 2 wedstrijden bovenaan :woohoo: aangezien de nr. 1 en 2 De Graafschap en GA Eagles tegen mekaar moeten (hopelijk gelijkspelletje) maar dan kunnen ze niet alle twee winnen dus met een beetje geluk staan we na 2 wedstrijden dan bovenaan :applaus:

KAMPIOENUH! KAMPIOENUH! KAMPIOENUH! :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 08:33
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #58
Nick speelt Verdellen er wel uit hoor op die positie let maar op!!! ( Nick is nog maar 19 jaar)
Nick hoort zeker op de positie centraal dat ben ik met jullie eens,maar omdat nou iedereen begint te roepen dat Mustapha
erin moet dat snap ik niet,als Mustapha dan een keer slecht speelt, moet hij dan ook weer vervangen worden?


Maar vanavond pakken we 3 punten Nick speelt goed net zoals de rest van het elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 09:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #59
zo lust ik er nog wel een paar hij is de beste op die plaats en fouten maken kan altijd die maakt nick iedere wedstrijd op die backplaats omdat hij geen rechtsback is .ik weet niet waar jij naar kijkt maar de meeste tegen doelpunten komen van de rechterkant en daar staat tot nu toe nick of zie jij dat anders,en nogmaals het gaat niet persoonlijk om nick maar om de balans in het elftal. we willen toch dat us mvv gaat meedoen in deze competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 09:30
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #60
Nog maar een paar uurtjes en dan begint de wedstrydt tegen de ossenaren,we ga met 4-1 winnen en daarna kan het feest beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden