>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Inderdaad!Napoleon schreef : we hebben er allemaal ongeloofelijk zin in !!!
Goed voetbalweer, leuke tegenstander ( waar 3 punten te behalen zijn), en de beste linkerflank sinds jaren....Esajes, Van Hyfte, Labylle......
jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.
dreekemvvke schreef : zo lust ik er nog wel een paar hij is de beste op die plaats en fouten maken kan altijd die maakt nick iedere wedstrijd op die backplaats omdat hij geen rechtsback is .ik weet niet waar jij naar kijkt maar de meeste tegen doelpunten komen van de rechterkant en daar staat tot nu toe nick of zie jij dat anders,en nogmaals het gaat niet persoonlijk om nick maar om de balans in het elftal. we willen toch dat us mvv gaat meedoen in deze competitie.
les rouges blancs schreef :
jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.
Nou, dat valt wel mee...
we moeten ons niet door onze angst of (over)voorzichtigheid laten leiden, maar van eigen kracht en kunnen uitgaan !
Denk maar eens aan de openingswedstrijd enkele jaren geleden tegen Eff See Du Haag...
Was iedereen ook overtuigd dat de Hagenezen een walk-over zouden hebben en na 90 minuten stond het 3:0 voor ons !!!
Klopt, maar dat zegt misschiens iets meer over onze (verkeerde?) verwachtingen ...?Boschpoort schreef :
les rouges blancs schreef :
Nou, dat valt wel mee...
we moeten ons niet door onze angst of (over)voorzichtigheid laten leiden, maar van eigen kracht en kunnen uitgaan !
Denk maar eens aan de openingswedstrijd enkele jaren geleden tegen Eff See Du Haag...
Was iedereen ook overtuigd dat de Hagenezen een walk-over zouden hebben en na 90 minuten stond het 3:0 voor ons !!!
Je kunt ook stellen dat het altijd anders loopt dan de meesten van ons verwachten...