MVV Maastricht - FC Oss

17 aug 2012 09:36
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #61
Vanavond Eerste plaats voor die vaan us!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 09:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #62
we hebben er allemaal ongeloofelijk zin in !!!
Goed voetbalweer, leuke tegenstander ( waar 3 punten te behalen zijn), en de beste linkerflank sinds jaren....Esajes, Van Hyfte, Labylle......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 09:48
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #63

Napoleon schreef : we hebben er allemaal ongeloofelijk zin in !!!
Goed voetbalweer, leuke tegenstander ( waar 3 punten te behalen zijn), en de beste linkerflank sinds jaren....Esajes, Van Hyfte, Labylle......

Inderdaad!
Ut doort miech te lang veur tot ut weer venaovend is!
Kom op die roeie!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 10:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #64
3-1 (2x Esajas, 1x Scheurs :P )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 10:56
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #65
Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 11:10 17 aug 2012 11:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #66

jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.


Nou, dat valt wel mee...
we moeten ons niet door onze angst of (over)voorzichtigheid laten leiden, maar van eigen kracht en kunnen uitgaan !
Denk maar eens aan de openingswedstrijd enkele jaren geleden tegen Eff See Du Haag...
Was iedereen ook overtuigd dat de Hagenezen een walk-over zouden hebben en na 90 minuten stond het 3:0 voor ons !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 11:13
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #67

dreekemvvke schreef : zo lust ik er nog wel een paar hij is de beste op die plaats en fouten maken kan altijd die maakt nick iedere wedstrijd op die backplaats omdat hij geen rechtsback is .ik weet niet waar jij naar kijkt maar de meeste tegen doelpunten komen van de rechterkant en daar staat tot nu toe nick of zie jij dat anders,en nogmaals het gaat niet persoonlijk om nick maar om de balans in het elftal. we willen toch dat us mvv gaat meedoen in deze competitie.


Dreeke ik snap zeker dat het om MVV gaat en niet om Nick.
Ook ik zie dat hij geen back is.
En ja óók ik wil dat we meedoen dit jaar!!!!! :thumbsup:
Máár is Mustapha dan zoveel beter dan Nick of gelijkwaardig?
Ik reageerde eigenlijk om aan te geven dat ik denk dat als Nick zo verder gaat als
vorig seizoen op de centrale plek dat hij Verdellen er dan wel uit zou spelen in de nabije toekomst ( en zelf denk ik nog
wel sneller dan de meeste denken).
Tip voor MVV verleng het contract alvast (heeft nog 1 jaar)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 11:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #68
dat denk ik ook want verdellen wordt alleen maar ouder toch, dus kun je nick nu beter gebruiken als stand in voor george maar we hebben ook nog cor gillis en die vind ik toch de beste voor centraal achterin van wat ik tot nu toe gezien ,dus gezonde concurentie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 12:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #69

les rouges blancs schreef :

jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.


Nou, dat valt wel mee...
we moeten ons niet door onze angst of (over)voorzichtigheid laten leiden, maar van eigen kracht en kunnen uitgaan !
Denk maar eens aan de openingswedstrijd enkele jaren geleden tegen Eff See Du Haag...
Was iedereen ook overtuigd dat de Hagenezen een walk-over zouden hebben en na 90 minuten stond het 3:0 voor ons !!!


Je kunt ook stellen dat het altijd anders loopt dan de meesten van ons verwachten...

Verder ben ik het met Dreeke eens. Gillis hoort achterin, Kuipers is er nog niet aan toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 13:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #70

Boschpoort schreef :

les rouges blancs schreef :

jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor vanavond met al deze optimistische berichten hier! Dan gaat het 9 van de 10 keer net helemaal fout.


Nou, dat valt wel mee...
we moeten ons niet door onze angst of (over)voorzichtigheid laten leiden, maar van eigen kracht en kunnen uitgaan !
Denk maar eens aan de openingswedstrijd enkele jaren geleden tegen Eff See Du Haag...
Was iedereen ook overtuigd dat de Hagenezen een walk-over zouden hebben en na 90 minuten stond het 3:0 voor ons !!!


Je kunt ook stellen dat het altijd anders loopt dan de meesten van ons verwachten...

Klopt, maar dat zegt misschiens iets meer over onze (verkeerde?) verwachtingen ...?

Het eerste jaar ( tegen den Haag) kon ik daar nog inkomen, maar als je ziet hoe Rene en zijn staf bezig zijn, welke selectie we nu hebben ( vooral de voorhoude!) en de sfeer binnen de groep, de veerkracht die ze vorige week toonden, dan zouden we toch een beetje optimistischer gestemd mogen zijn.
Dan heb ik het nog niet over het feit als het publiek enthousiast achter onze spelers gaat staan en vanaf de opkomst op het veld "ziech good liet huure"!
Dan sta je toch sterk en mag je niet van een moeilijke of suffige wedstrijd uitgaan...
Mer vaan graasvreeters die de mouwwe opstruipe en us get sjoens wulle veursjootelle !
Veer hoove mer de maot die de Ultraas aongeve te vollege ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:08
Bigfootje7
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #71
Heey miss n stomme vraog mer bin sjus truk vaan vakantie. keertjes kinne vr straks toch aog haole bei kassa?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:18 17 aug 2012 15:19 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #72
Eindelijk de eerste thuis wedstrijd en het wordt een lekker zomeravondje voor het publiek.
Hopelijk leggen de spelers geen zomeravond voetbal op de mat, maar gaan ze er vol op !!
De vakantie's zijn zo goed als voorbij en met de overwinning tegen Eindhoven, verwacht ik dat het wel eens lekker druk kan worden.
Ik verwacht toch wel min. 6000 man.

En het enigste resultaat wat vandaag telt is een overwinning. Met minder zal ik toch wel teleurgesteld zijn.
Het zal zeker geen walk-over worden, maar ik verwacht wel een overwinning.

Ik ben benieuwd naar het nieuwe team, met name de nieuwe aanwinsten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:31
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #73
17-08-2012 Voorbeschouwing MVV - TOP Oss









Na een prachtige zondagmiddag waarin ons’ TOP 3 puntjes wist te pakken tegen de buurman staat inmiddels alweer de tweede wedstrijd op het programma. Vanavond om 20:00u word er afgefloten in de Geusselt waar we ontvangen worden door de reserve Duitsers, MVV. Nu we toch in het Duits aan de gang zijn, met recht een “angstgegner!” Van de laatste 4 wedstrijden werd er maar één gewonnen en dat was op 25 september 2009. Bijna 3 jaar geleden alweer. De meest vervelende nederlaag was in het zelfde seizoen, met maar liefst 5-1 stuurde MVV ons naar huis en degradatie was hiermee een feit.

MVV heeft zich deze zomer beperkt bezig gehouden op de transfermarkt.

Danny Schreurs is overgekomen van de sportieve vijand Fortuna. Rutjes en Veldmate zijn overgekomen van Sparta. Rajcomar is terug naar Fortuna en Tom Daemen zit met zijn ballen in de zon op Cyprus. Verder wisten de Limburgers Bram Castro op te halen bij Sint Truiden. Hier was hij invaller, nadat hij dit ook al bij PSV was toen men daar door blessures nogal verlegen zat om een keeper. Hij speelde echter 0 wedstrijden in Eindhoven. Hiervoor speelde hij 5 seizoenen bij Roda JC, dus hij is bekend in de regio en de daar geldende gebruiken.

Even leek het er op dat Esajas ook zou vertrekken. Zijn aflopende contract diende door Esajas zelf te worden opgezegd, maar dat was hij vergeten te doen. Hierdoor werd zijn contract stilzwijgend verlengd en daar was hij het dus niet mee eens. Esajas verzuimde op de eerste training van het seizoen en het bestuur van MVV dreigde met stappen. Uiteindelijk is alles bijgepraat en lijkt het alsof Esajas zich heeft neergelegd bij het besluit en dat hij dit seizoen uitspeelt bij MVV. Vorige week viel hij in de 65e minuut in tegen Eindhoven en was hij meteen belangrijk. Hij levert de assist voor de gelijkmaker en scoort in de slot minuut ook nog eens de winnende treffer! (2-3) Eindhoven was tot vlak na de eerste helft uitgelopen naar een 2-0 voorsprong, maar vanaf het moment dat Esajas het veld binnenkwam waren de rollen omgedraaid. Ik hoop voor vanavond dan ook dat hij wat ziekjes is of misschien moe is van al dat prachtige weer van de afgelopen dagen.

Zoals al aangekaart heeft TOP vorige week enigszins verassend gewonnen van Den Bosch. De wedstrijd was gewoon niet om aan te zien, zo slecht. (Dank U mevrouw Wobine Buijs, voor wederom een alcoholloze zondagmiddag, voor een risicowedstrijd die al jáááááren geen risicowedstrijd meer is!) Een toenemend promillage in het bloed werkt over het algemeen prima om de wedstrijd door te komen. Goed, de wedstrijd was slecht , maar werd goed gemaakt door inzet van de spelers en uiteindelijk ook de overwinning! Görgülü liet meteen zien dat hij een versterking is door prompt de 0-1 binnen te koppen. Nielssen rende de graspollen onder zijn benen uit (al zaten er hier en daar ook wat bloempjes bij) Janssen kaartte het in het BD al aan; “Het veld is slecht” Dit was ook mijn gedachte toen ik een blik over het veld wierp. Donkere vlekken met mos en hier en daar een veldje met margrietjes. Ongelooflijk dat zo’n veld wordt bespeeld in de Bier League.

Op het middenveld was het Simone die de dienst uit maakte en het irritante rotzakje uithangde, soms tot het vervelende toe. Voorin was het Latupeirissa die er bovenuit stak, snel als een pijl dook hij van alle kanten op, alleen zag je in de 2e helft dat het conditioneel (nog) niet vol te houden was. Ook nog een positieve vermelding voor Koopmans in het doel. Hij heeft een paar goede reddingen gedaan en heeft hiermee denk ik toch wel een groot aandeel gehad in de overwinning. Het enige minpuntje dat ik gezien heb waren zijn uittrappen… die vlogen echt alle kanten op. Ik hoop dat het de zenuwen waren.

Ik verwacht voor TOP de zelfde basis als afgelopen week: Koopmans, Görgülü , Nielssen, van Muyen, Stockentree, van de Sande, Sloot, van den Dungen, Simone, Latupeirissa en Koot.

Verwachte opstelling MVV: Castro, Van Hyfte, Knops, Nick Kuipers, Verdellen, Labylle, Rutjes, Mark Veldmate, Esajas, Schreurs, Voorjans

De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Honig en hij wordt bijgestaan door Geutjes en Zijlstra.

De bus rijdt niet heb ik begrepen, maar er is altijd wel een andere mogelijkheid om er te komen. Ik verwacht ook weer een goed gevulde Geusselt (dat is iets waar wij écht jaloers op mogen zijn) waaruit wij, als het een beetje meezit, met minimaal een puntje weer vertrekken.

Mit drijj punten wier trök oet Mestreech kaome. Come on T.O.P.!


Crazyside.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:36
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #74
Ik was even bang (en beschaamd in hun plaats tegelijk) dat dit de voorbeschouwing was vanop hun officiele site, maar het bleek gelukkig maar van één of andere fansite te komen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:49
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #75
In een broeierige Geusselt wordt het een gelijkspel, alle twee de teams zijn niet vooruit te branden. Top is zeer blij met het ene puntje en de MVV fans zijn zeer terleurgesteld. Ik lees allemaal positieve uitslagen, maar als MVV het spel moet maken en het is druk gaat het bij MVV meestal minder. Ook vind ik dat de 2 nieuwe spitsen verleden scoorde een pluspunt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden