>
Ontvangen bedankjes 87
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dit klopt heb net ook besteld ging heel goed en makkelijkMichael schreef : Kaarten kunnen besteld worden zag ik op de website.
Sjraveleer, eve neet aon dinke.Sjraveleer schreef : Pppffff, weet niet wat ik moet denken van deze wedstrijd? Na de Raket van Rinkens, loop ik met een behoorlijke knoop in mijn maag. Voel me behoorlijk "bezeikt" door hem. Hij heeft geen clubgevoel, en helemaal geen gevoel voor supporters. Het is zo jammer, dat de sfeer verpest is geworden. Alleen Rinkens voelt niks, wij wel. Volgens mij is Trost ook niet blij met Rinkens? Als ik Trost was, had ik de voorzitter met Raket, afgeschoten richting timboektoe.( en daar willen ze hem nog niet hebben)
Prognose: Superboer- SuperSjeng 1 - 1
En hopelijk doet Trost iets aan de aanvallend mid positie
MVV4life schreef :
Sjraveleer, eve neet aon dinke.Sjraveleer schreef : Pppffff, weet niet wat ik moet denken van deze wedstrijd? Na de Raket van Rinkens, loop ik met een behoorlijke knoop in mijn maag. Voel me behoorlijk "bezeikt" door hem. Hij heeft geen clubgevoel, en helemaal geen gevoel voor supporters. Het is zo jammer, dat de sfeer verpest is geworden. Alleen Rinkens voelt niks, wij wel. Volgens mij is Trost ook niet blij met Rinkens? Als ik Trost was, had ik de voorzitter met Raket, afgeschoten richting timboektoe.( en daar willen ze hem nog niet hebben)
Prognose: Superboer- SuperSjeng 1 - 1
En hopelijk doet Trost iets aan de aanvallend mid positie
Wach tot ut praotkaffee, dao zal dit zeker ter sprake kome.
Iech hub 'n vermoede boe dit fout is geloupe, eve aofwachte of dit bevestig weurt op ut praotkaffee.
Dat is ook weer zo daar heb ik zelf ook vaak last van.Boer458 schreef : Ja Danny ik snap wel wat je bedoelt maar de meeste mensen kunnen nu eenmaal niet op vrijdagmiddag tijd vrij maken om een paar honderd kilometers richting uitwedstrijd te reizen.Voor deze mensen is deze manier van "bijwonen" een uitkomst. Zolang het maar niet het moderne voetbal op maandagavond is, ben ik er blij mee.