De Graafschap - MVV Maastricht

14 sept 2012 22:54
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
De Graafschap - MVV Maastricht #91
Helemaal eens, smeets heeft maar weinig goed gedaan. Ik vond winkens heel erg goed spelen en knops speelde ook goed. Puntje binnen en nog steeds ongeslagen, wie had dat gedacht, gaat toch geweldig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 23:00
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #92
Tegen de Superboeren een punt mee naar huis nemen is een prima resultaat. En na 5 wedstrijden nog steeds ongeslagen zijn is geweldig. Dit wordt een mooi seizoen voor Oos MVVke. Kom op die Roeie!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 23:21 14 sept 2012 23:26 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
De Graafschap - MVV Maastricht #93
Hoppa, weer een punt erbij in een uitwedstrijd. Vasthouden deze lijn.

Zeer degelijk, dat viel me als eerste op.De tweede helft spelen we zelfs beter dan de eerste.

Trost, geeft Stankov, Winkens en Smeets vertrouwen, dat pakt goed uit, vond ze alle drie goed spelen.

Van Hyfte, motm 1e helft, en Rutjes voor mij motm in de 2e helft. Kwestie van smaak.

Schreurs tikt hem weer binnen, een echt "duvelke". Had veel pech in de 1e helft, gelukkig toch goedgekomen.

Esajas kan tevreden zijn, hard gewerkt, heeft behoorlijk wat meters gemaakt. Tja, dat hij kan scoren weten we allemaal, de keeper ligt in de baan van het schot , dat is ook een kwaliteit.

Veldmate had 2 superboeren in zijn nek hijgen, ik zou gek worden, maar hij blijft rustig. Had wel kansjes, maar te moeilijk, of net iets te laat bij de bal. Slimme speler, die constant denkt en zoekt naar zijn medespelers. Hij kent zijn kwaliteit, en die gebruikt hij goed. Al met al, goeie pot.

Verdellen en Knops degelijk, rustig en met lef. Sjiek. Verdellen in de 2e helft een prima actie, zag het gevaar al heel vroeg, onderschept ruim op tijd, en ging als een veldheer over de middenlijn met bal. Knops slimmer en rustiger geworden, een dik compliment. Hou deze lijn vast mannen.

Castro coacht goed, niks mis mee. De stuit in het schot was verradelijk, was de bal houdbaar? dat er geschoten werd is niet zijn schuld. Jammer dat hij in het netje vliegt. De bal valt in de verre hoek, toch zal hij zelfs zeggen dat 23 meter houdbaar is. Bram, sinds jij in het doel staat, kijk ik minder gespannen naar voetbal. Bedankt
(Ook bedankt namens de buren, die mij minder horen, dankzij jou)

Trost mag tevreden zijn op de mannen... knappe prestatie.

"René kerel, de maaks Mestreech gelökkig, met die punten in oetwedstrijden. FANTASTISCH. :applaus:

Met de borst vooruit...en hoe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 23:55 14 sept 2012 23:55 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #94
Gewoen ongeslaage de ierste 5 wedstrijde, heerlik! En gewoen twiede stoon.
3 punte zaote derin, iech voont tot de ierste gaol MVV beter, denao ging ut ongeveer geliek op. Jaomer vaan dee kans vaan Esajas.
Ut waor te zien tot MVV e team waor, de Graafschap waor dat duudelik minder.
En heerlik tot iech toch ut mieste die vaan us hub gehuurd!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 00:11
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #95
Vond vooral het eerste half uur heel degelijk. Na het doelpunt (dat uit de lucht viel) werd het wat rommeliger waardoor de defensie minder stabiel oogde. In de 2e helft werden de ruimtes groter, waardoor het rommeliger, maar wel leuker werd, het doelpunt had aan beide kanten kunnen vallen. De Graafschap drong meer aan, MVV ging steeds meer naar achteren lopen, maar bleef gevaarlijk op de counter. Uiteindelijk een verdiend punt en een volwassen prestatie. Dit wekt natuurlijk verwachtingen. Tom van Hyfte was voor mij de beste, rust aan de bal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 01:07 15 sept 2012 01:08 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #96
Net terug. Heb geen goeie maar wel onderhoudende wedstrijd gezien. Eerste helft vooral kansen voor MVV maar de Graafschap scoort. Tweede helft eigenlijk andersom. Terechte uitslag lijkt me. Goeie sfeer in het uitvak. Vijf wedstrijden ongeslagen!
MOTM vond ik Rutjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 09:24
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #97
Wat ik twee weken geleden al een keer aangaf, voelt lekker aan.
Door de buffer die we in de seizoensstart hebben opgebouwd, staan we nu nadat we 2 wedstrijden niet hebben gewonnen nog gewoon op de tweede plaats.
5 wedstrijden ongeslagen, proficiat!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 09:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #98
vanaf De graafschap site



Armoedig De Graafschap bakt er niets van

DOETINCHEM - De Graafschap heeft zich niet hersteld van de twee blamerende nederlagen op rij tegen Helmond Sport en AGOVV. Ook tegen MVV stelde de ploeg van Huistra teleur en was een goede vorm ver te zoeken. Het werd in een zwak duel 1-1. De falende thuisploeg werd met een fluitconcert van het veld geblazen.

De Graafschap moest het tegen de Limburgers, knap tweede op de ranglijst, doen zonder aanvoerder Frank van Kouwen. De verdediger was met een knieblessure geblesseerd afgehaakt. Ook Santy Hulst ontbrak door een blessure. De logische vervangers waren Robin Pröpper en huurling Jordan Garcia Calvete.

De Achterhoekers begonnen dramatisch en toonden daarna nauwelijks verbetering. Het ontbrak de ploeg aan structuur en samenhang. MVV was beter en controleerde het duel zonder goed te spelen. Van Hyfte was na een dik half uur saai voetbal dicht bij de 1-0, maar de Limburgse aanvoerder schoot de bal net naast. Een minuut later vuurde De Graafschap voor het eerst serieus op doel en direct was het raak. Anco Jansen haalde fraai uit vanaf links en vond met een laag schot de lange hoek.
Tweede helft

Al snel in de tweede helft kwam MVV verdiend langszij. Eerst keerde Terol nog een inzet van Schreurs, maar toen de aanvaller opnieuw in kansrijke positie kwam, was hij wel trefzeker. Vincken schoot daarna, randje zestien, op de buitenkant van de paal. MVV bleef beter en makkelijker voetballen en kwam via een snelle counter, waarbij De Graafschap enorm schutterde, bijna op 1-2. Smeets legde af op Esajas, maar Terol hield het ook na rust povere De Graafschap op de been. Ondertussen was Harrie Gommans in de ploeg gekomen voor Calvete.

De Graafschap speelde met vier spitsen en nam dus risico's. In de slotfase kreeg de onzichtbare El Hassnaoui toch nog een grote kans. De spits had alle vrijheid om de bal in elk geval tussen de palen te schieten, maar kogelde net naast. Ook Gommans zag een poging door Castro gekeerd worden. Met drie punten had De Graafschap echter veel te veel gekregen na een armoedige voetbalavond op De Vijverberg.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 09:48
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #99
Bovenstaand stuk lijkt geschreven door een teleurgestelde supporter en doet MVV tekort, want door De Graafschap zo af te schilderen wordt MVV ook weggezet als niet goed. Ik vind juist wel dat De Graafschap zich hersteld heeft na 2 nederlagen, want ze halen een punt tegen een betere ploeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:03 15 sept 2012 11:03 door J.P. Ler.
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #100
Nogal apart commentaar op eredivisie live:

" Winkens die voorheen bij VVV speelde" (ja bij VVV speelde inderdaad ook een roodharige...)
" Luik ligt op 8 km van Maastricht, sluit wel je auto goed af!" (volgens google maps 34 km, maar je auto moet je inderdaad goed afsluiten)
" Scheidsrechter Higler is zó afgetraind dat als je hem in het dagelijks leven op straat tegenkomt, denk je dat er iemand onderweg is naar de voedselbank" (tja..., dat hoor je ze toch niet zeggen bij een liveverslag van een eredivisiewedstrijd)
" Er is 1 bus aanwezig, 4 supporters van mvv zijn nu ontzettend aan het balen omdat ze niet met de bus meekonden" (goh, hij heeft zich toch een beetje voorbereid op de wedstrijd)
" De s-jengen uit mestreech" (iedere keer op z'n hollands uitgesproken)
" Bij spakenburg zijn er meer profvoetballers dan bij mvv" (dacht dat wij slechts een enkele speler hadden met een amateurcontract)
" Als Castro wat minder praat en beter keept dan heeft MVV er veel meer aan"

En zo waren er nog meer rare uitspraken. Alsof die commentator de boel niet serieus nam, er geen zin in had of van te voren een pilske te veel had gedronken...
Bij een eredivisiewedstrijd is het commentaar toch echt anders.

Ach ja, ik was blij met de live-uitzending. (en de uitslag)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:11
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #101
Ach zo is die commentator elke keer dat ik hem hoor. Hij wil gewoon grappig zijn.
Weet iemand wie nu geel heeft gekregen bij MVV? In DDL staat alleen Rutjes, maar bij de Matchcenter van jupilerleague.nl staat dat MVV 2 kaarten heeft gepakt, alleen staan daar geen namen bij.

Ben de statistieken op onze site aan het bijwerken.

mvvfans.nl/component/joomsport/view_match/39?Itemid=0
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:22 15 sept 2012 11:23 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #102

jeoff schreef : Ach zo is die commentator elke keer dat ik hem hoor. Hij wil gewoon grappig zijn.
Weet iemand wie nu geel heeft gekregen bij MVV? In DDL staat alleen Rutjes, maar bij de Matchcenter van jupilerleague.nl staat dat MVV 2 kaarten heeft gepakt, alleen staan daar geen namen bij.

Ben de statistieken op onze site aan het bijwerken.

mvvfans.nl/component/joomsport/view_match/39?Itemid=0




Die commentator is Sierd de Vos (die man hoort zich zelf graag praten dit is een uitspraak van Johan Derksen) bij MVV kregen Rutjes en Winkens een gele kaart.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #103

J.P. Ler schreef : Nogal apart commentaar op eredivisie live:

" Winkens die voorheen bij VVV speelde" (ja bij VVV speelde inderdaad ook een roodharige...)
" Luik ligt op 8 km van Maastricht, sluit wel je auto goed af!" (volgens google maps 34 km, maar je auto moet je inderdaad goed afsluiten)
" Scheidsrechter Higler is zó afgetraind dat als je hem in het dagelijks leven op straat tegenkomt, denk je dat er iemand onderweg is naar de voedselbank" (tja..., dat hoor je ze toch niet zeggen bij een liveverslag van een eredivisiewedstrijd)
" Er is 1 bus aanwezig, 4 supporters van mvv zijn nu ontzettend aan het balen omdat ze niet met de bus meekonden" (goh, hij heeft zich toch een beetje voorbereid op de wedstrijd)
" De s-jengen uit mestreech" (iedere keer op z'n hollands uitgesproken)
" Bij spakenburg zijn er meer profvoetballers dan bij mvv" (dacht dat wij slechts een enkele speler hadden met een amateurcontract)
" Als Castro wat minder praat en beter keept dan heeft MVV er veel meer aan"

En zo waren er nog meer rare uitspraken. Alsof die commentator de boel niet serieus nam, er geen zin in had of van te voren een pilske te veel had gedronken...
Bij een eredivisiewedstrijd is het commentaar toch echt anders.

Ach ja, ik was blij met de live-uitzending. (en de uitslag)


Wat ik dan wel een leuke opmerking vond was: Winkens een beer van een kerel. Heb je nog ergens een oud tuinmuurtje staan wat gesloopt dient te worden. Haha bel Winkens!! :lol:

Maar ja, toen ik opeens hoorde hoe hij de Geusselt zei met zachte G wat hij dus niet kon en meteen zijn afkomst aan rade, had hij voor mij afgedaan. Hij vond ook dat de Graafschap met dat stadion enz... in de eredivisie thuishoorde en over MVV repte hij helemaal niks, alsof MVV al sinds jaar en dag oneraan in de jupiler-league stond. Maar ja, het was een uit-wedstrijd. Daar zal het wel aan liggen. Alhoewel, als Ajax of Psv daar had gevoetbald was hij hier natuurlijk vol lof over geweest. Hij begon pas wat positiever over MVV te praten toen er nog 5 minuten te spelen was, want hij spoorde de Graafschap met zijn commentaar soms zelfs naar vore!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 11:47 15 sept 2012 11:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #104
Ik vond de Graafschap overigens niet erg sportief. Vanaf de 60e minuut toen ze merkte dat het op de normale manier niet ging lukken, wilden ze het gaan forceren en gooide verschillende spelers zich naar het gras om gele kaarten aan te smeren, in de hoop dat een rooie ging vallen. Jammer dat de scheids hier intrapte. Die gele vielen dus wel, maar de rode bleef gelukkig uit. Ook hier is MVV vind ik een stuk volwassener in geworden. In het verleden was dit wel anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 13:55 15 sept 2012 13:55 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
De Graafschap - MVV Maastricht #105
www.l1.nl/audio/graafschap-mvv-mvv-train...st-14-september-2012

De analyse van Rene Trost over de wedstrijd

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden