>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boe is dat feeske? schreef : Gaston...
Minsleef, zit diech unne sjeet dweers? Pak diech un pilke
Ja vroeger was alles beter...?
maar MVV maakt zijn eigen huisregels. En zal tijdens MVV-NAC het rookverbod ondersteunen met Rookverbod borden + handhaving door stewards. Wees allen zo volwassen de peuken in de zak te houden, dat kan toch wel voor 2 uurtjes?
Let op, ik zeg niet dat ik dit steun. Maar roken is geen verworven recht in een openbare toegankelijke ruimte als stadion de Geusselt.
Boe is dat feeske, jewel, de betutteling zal daan steeds weijer goon. Maak de Noordtribuun mer rookvrij, dao zitte de mieste kinder. Iech rouk ouch, en jao 2 oor neet rouke zow motte kinne. Ut volgende is dat sjus wie in Ingeland eederein op ziene stool mot blieve zitte en aanders 'n SV... Noe in opstand kome, aanders verwits diech ut diech euver e paar jaor.Boe is dat feeske? schreef : Ik snap de frustratie wel, rokers voelen zich al genoeg betutteld en steeds meer gelimiteerd in wat voor hun een genietmomentje is. Maar het is en blijft afwegen van belangen en er zitten ook zeer veel niet rokers en kinderen in het stadion die niet die stank willen inademen en die dit toejuichen. Als je op de tribune staat en vrijwel constant komt rook langs van sigaret/sigaar/joint terwijl je dat niet lekker vind, en het bovendien schadelijk is, is dat geen pretje kan ik je vertellen als niet roker.
Overigens vind ik het niet terecht om de conclusie door te trekken naar geen sfeer, geen geluid, geen plezier meer hebben. Alsof de volgende stap het inperken van sfeer gaat zijn. Bij mij zijn wat dat betreft nog geen alarmbellen gaan rinkensen. Ik zing al jaren, met of zonder bier, en zonder peuk. Het alcoholverbod zal alleen deze wedstrijd van kracht zijn vanwege de risicowedstrijd. Daarna is er gewoon weer lekker een pilske te pakken in de Geusselt. Daar heeft MVV ook totaal geen schuld aan.
Fabrice schreef : We kunnen als supportersclub zorgen voor zo'n afgesloten rokerstribune - zo'n glasbak - zorgt weer voor extra positieve publiciteit!
Boe is dat feeske? schreef : MVV4life, iech hoop ut eg vaan neet. Laote veer waakzaam blieve, en dit zeker in ut praotkaffee aon de kaak stelle, of de grens verlag zal blieve weure!