MVV-NAC (KNVB-Beker)

02 okt 2012 15:26
Staareleech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #256
Dank je wel voor de vriendelijke verwelkoming op dit forum Punker73, maar waar het mij om ging in die opmerking over duitse en engelse voetbalclubs, is dat het daar in het stadion veel rustiger is dan bij ons. Supporters houden zich veel meer bezig met hun eigen team en geen 90 minuten lang met het irriteren van de supporters van de tegenstander.
Het is dan ook bijna onmogelijk dat een groot deel van de supporters voor het voetbal komt, want daar krijgen ze niets van mee. Als ik het niveau van opmerkingen hoor op de tribunes, zakt me de broek spontaan af en met mij nog vele anderen als ik dat zo om me heen hoor!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen commentaar op de echte suporter en dat er over en weer gezongen word, is ook niet erg, maar een vak staan uit te dagen (achter een hek) als een klein kind, hoort absoluut NIET in een stadion thuis. Als jij daarover een andere mening hebt, is dat jou goed recht, maar dan zou ik me wel eens afvragen waar je hart ligt. Bij het voetbal dat MVV op dit moment zo goed mogelijk probeert te spelen, of bij het irriteren/uitdagen van de 'uit'supporters (wat per defenitie betekent dat je niet voor het voetbal naar de Geusselt komt)!
Ik hoop dat het in ieder geval veranderd, en als dat met horten en stoten moet om de rotte appels er tussenuit te krijgen, zij het zo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 15:37 02 okt 2012 15:52 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #257
Ik denk dat je het vooral overdrijft ...... waar jij het over hebt gebeurt alleen op het allerlaatste stuk van de Bschpoort en daar heeft volgens mij niemand last van (ik iig niet)

Als ik niet tussen de fanatieke aanhang wil zitten ga ik niet op de AS zitten
Wil ik niet bij de harde kern zitten ga ik niet op dat stuk zitten
In mijn geval wil ik bijvoorbeeld niet tussen de kleine kinderen zitten waar niks mag en of kan (en daarom zit ik niet op de noord tribune)

iedereen heeft in de Geusselt een plek waar hij /zij zich denk ik thuis voelt. Iedereen heeft zijn manier van voetbal beleven en ik denk niet dat jij degene bent die daarover mag (ver)oordelen. Daarbij vind ik het behoorlijk overdreven om te zeggen dat je niet met jouw zoon / dochter naar het stadion durft te komen. Zelf zit ik op vak E van de AS (direct naast de Ultras) en ik zou daar gewoon mijn dochter van 3 mee naar toe durven te nemen.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2012 15:40
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #258

Staareleech schreef : Dank je wel voor de vriendelijke verwelkoming op dit forum Punker73, maar waar het mij om ging in die opmerking over duitse en engelse voetbalclubs, is dat het daar in het stadion veel rustiger is dan bij ons. Supporters houden zich veel meer bezig met hun eigen team en geen 90 minuten lang met het irriteren van de supporters van de tegenstander.
Het is dan ook bijna onmogelijk dat een groot deel van de supporters voor het voetbal komt, want daar krijgen ze niets van mee. Als ik het niveau van opmerkingen hoor op de tribunes, zakt me de broek spontaan af en met mij nog vele anderen als ik dat zo om me heen hoor!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen commentaar op de echte suporter en dat er over en weer gezongen word, is ook niet erg, maar een vak staan uit te dagen (achter een hek) als een klein kind, hoort absoluut NIET in een stadion thuis. Als jij daarover een andere mening hebt, is dat jou goed recht, maar dan zou ik me wel eens afvragen waar je hart ligt. Bij het voetbal dat MVV op dit moment zo goed mogelijk probeert te spelen, of bij het irriteren/uitdagen van de 'uit'supporters (wat per defenitie betekent dat je niet voor het voetbal naar de Geusselt komt)!
Ik hoop dat het in ieder geval veranderd, en als dat met horten en stoten moet om de rotte appels er tussenuit te krijgen, zij het zo!


Tip: Ga eens een keer naar de bioscoop of hockey kijken, dan bespaar je jezelf een hoop irritaties.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.140 seconden