MVV-NAC (KNVB-Beker)

27 sept 2012 17:08
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #241
Wat un belachelijke vertoening woar dat gistere oavend gewoen weg absurd.
welle zeker hun eige boan in stand hawwe werkverschaf door de pliesie zelf.

En wat Paul Rinkens betref dee geit miech neet wies maake tot heer dat nog neet wis tijdens t proat cafe bah bah wat un laffe streek en doar nog de UM prijse veur hun fantastische inzat es supporters tijdens de wedstrijden,nog ff en de lui zitte met de welbegeerde Rinkens klepperkes in t stadion.
En dee welt gezinne noar t stadion kriege tuurlijk die zalle nog koume es ze zoe un pliesie mach op de bein zien!!

En dreekemvvke veer leeve in un vrij land tot veer kinne goan en stoon boe veer welle!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Mebwaster, kribbebieter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2012 17:17
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #242
Vrij land Marke?

Ik begin daar toch meer en meer aan te twijfelen heeft meer weg van een politie staat.
Wat een sfeer gisteren in het stadion , triest :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

27 sept 2012 17:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #243

MVV4life schreef :

Punker73 schreef : Een oproep aan iedereen om vooral niet op dit forum hier over te klagen maar om zoals Paul Rinkens dat aangaf tijdens het laatste praot kaffee contact te zoeken met MVV zelf. Het kan niet de bedoeling zijn dat wij hier met ons vingertje richting MVV gaan wijzen natuurlijk ..... Eens kijken hoe snel je hier een antwoord op krijgt van MVV :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar het bestuur met mijn vragen. (Die hier allemaal wel gesteld zijn)
Na de wedstrijd heb ik nog een mail gestuurd met de duidelijke gevolgen van deze acties.
Ik heb ook gevraagd om het antwoord hier op de site te plaatsen.

And now we wait.

Ut is noe 24 oor geleije tot iech de mail hub versjik. Noe weit iech tot neet eederein snel kin reageere en ut bestuur deit ut pro deo en hubbe ouch nog hun eige werrek/zake. Mer oppe praotkaffee waore ze duudelik, num kontak op, daan kinne veer dinger towliechte veurtot ut oet de haand lup en roddels ontstoon.
Es ze wille tot dinger neet oet de haand loope oppe forum, zowwe ze minstens in deze meuijte kin neume um te reageere. Zeker beij zoe get belangrieks.

Iech zal 'n herinnering sjikke.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Mebwaster, opadiehard, marke

27 sept 2012 17:28
Mebwaster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #244
Anno 2012 is 24 ooor neet online zien erg lang, toch ?

"Allemaol same, against modern foebal ! "
forum.ultrasmestreech.nl/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke

27 sept 2012 17:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #245
Een wedstrijd die we terecht hebben verloren je zag dat NAC een stuk slimmer was het is nog niet eens zo dat ze beter zijn want dat vond ik totaal niet.
Maargoed liever 1-3 verliezen tegen NAC dan tegen een amateurclubje eruit vliegen.

Dit was toch een wedstrijd waar we de ULTRAS ook nodig hadden onderhande Braken zag ik op een gegeven moment met zijn handen wapperen om het publiek een beetje wat op te peppen maar goed.
MVV bestuur vind ik qua dit soort situaties heel erg slecht zijn de stadion verboden die je hebt uitgedeeld wel nodig?
Volgens mij willen ze laten zien dat ze de braafste zijn in de klas en dat ze eigen supporters best durven te pesten.

En de toeschouwers vielen me ook erg tegen had toch meer verwacht.
Noord tribune was ook ver leeg , mensen die wel een porta mosana kaartje hadden ofzo kwamen ook niet binnen kon echt alleen met een id net alsof we de grootste criminelen zijn.

27 sept 2012 17:38 27 sept 2012 17:40 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #246
Tja, bij het vorig bestuur wist je zeker dat de mail niet aankwam, want de internetaansluiting werd nooit betaald. :lolno:

27 sept 2012 17:58 27 sept 2012 17:58 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #247
Bij de politie moet je zijn? Prioriteiten stellen?

Naar ik begrepen heb was er gisteren rondom de wedstrijd MVV-NAC (te?) veel politie aanwezig in Maastricht. Het gerucht gaat dat de politie het in Breda bewust uit de hand heeft laten lopen en veel telaat ter plekke was. Net op facebook lees ik een bericht van een vriendin in een rolstoel die in Rotterdam de wijkagent op bezoek kreeg vanmiddag.

ging vandaag naar de deelgemeente op mijn id kaart op te halen. drijfnat kwam ik aan. en tot mijn grote verbazing hangt er een brief op de deur met de volgende tekst geachte klant wegens een dagje uit is tot onze spijt dit kantoor gesloten. mijn woede neemt toe gelukkig voor hun dat ik niet kan lopen. woedend graai ik mijn lippenstift uit mijn tas en schrijf op het raam van de deelgemeente hoe zo crisis? hoop dat u een leuke dag heeft gehad. ben inmiddels uren thuis de bel gaat en ik vraag door de
intercom wie is daar? de wijkagent hoor ik. en ja hoor je gelooft het of niet maar de camera had mij gefilmd al schrijvend met mijn lippenstift en tja mevrouwtje dat kan toch niet. ik kan niet meer stoppen van het lachen. wat en zielige flapdrol......dus mensen pas op een echte crimineel op je facebook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

27 sept 2012 18:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #248
Twee mannen uit Breda hebben donderdag een taakstraf en boete geaccepteerd voor hun rol in de rellen tussen supporters van NAC en MVV in Breda begin augustus. Dat heeft het Openbaar Ministerie in Breda donderdag bekendgemaakt. In totaal werden donderdag de zaken van zeven NAC-supporters bekeken.

De twee mannen die moeten tachtig uur werkstraf uitvoeren en driehonderd euro schadevergoeding betalen. Een derde man weigerde die straf en moet voor de rechter komen. Ze hebben alle drie een stadionverbod gekregen.

De vier andere relschoppers hadden een groter aandeel in het geweld en mogen nog twee weken langer worden vastgehouden. De voorlopige hechtenis van twee van hen werd echter geschorst, waardoor ze naar huis mochten. Alle vier de mannen moeten later voor de rechter komen. Ook zij hebben een stadionverbod.

Dinsdag kregen al zeventien aanhangers van MVV een werkstraf van tachtig uur en een boete van driehonderd euro. Ook zij kregen een stadionverbod opgelegd door MVV. Ook mochten ze van de gemeente Maastricht niet in de buurt komen van de wedstrijd MVV-NAC, die woensdagavond plaatsvond.

In totaal werd in een week tijd twaalfhonderd uur werkstraf en 4500 euro aan schadevergoedingen opgelegd.

Bij de rellen op zaterdagavond 4 augustus raakten drie mensen gewond. Een van hen had een hoofdwond. De politie had geen rekening gehouden met rellen, waardoor er geen ME paraat stond in Breda.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

29 sept 2012 18:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #249
De discussie over de stadionverboden heeft een aparte topic gekregen. Dus svp hier alleen nog over de wedstrijd posten (als daar überhaupt nog behoefte aan is)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

29 sept 2012 18:56 29 sept 2012 18:56 door wsly.
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #250
<edit verkeerd topic, verwijder aub>

02 okt 2012 14:43
Staareleech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #251

J.P. Ler schreef :

Mappie schreef : P.S.: Wat een overdreven en belachelijke hoeveelheid ingezette ME gisteravond.

Ik telde achter het stadion 4 ME-busjes, voor het stadion 2, meerdere camerawagens, politie te paard etc. Als we dit (in de toekomst?) zelf moeten betalen dan kunnen we de gehele recette inleveren en wellicht nog uit eigen zak verdubbelen. Overdreven allemaal zo'n risicowedstrijd, wat dat betreft hoeft voor mij de eredivisie niet zo nodig.

Als iedereen nou eens normaal naar het voetbal ging kijken zonder agressief te worden. Als iedereen nou eens verstandig was en de tegenstander ook gewoon naar het voetbal liet kijken ipv uit te dagen. Als iedereen nou gewoon eens NORMAAL deed, dan was dit alles niet nodig in het voetbal.
Ik vraag me af waarom het Engelse en Duitse volk gewoon zoveel beschaafder is dan ons, of word daar gewoon geen aandacht gegeven wordt aan dit soort taferelen?
Het is toch van de zotten, dat een vader/moeder zijn/haar zoon/dochter niet meer mee naar het voetbal durft te nemen omdat men bang is in een middag zijn/haar hele opvoeding aan duigen te zien gaan door een stelletje vervelende 'namaaksupporters' die menen de boel te moeten verzieken en respectloos met andere mensen omgaan.
Tegen deze mensen wil ik zeggen:
BLIJF THUIS, ga jezelf irriteren in de spiegel, doe wat nuttigs voor de maatschappij ipv hem af te breken!
DOE NORMAAL, ook al heb je dat nooit geleerd van huis uit!
NOEM JEZELF VOORAL GEEN SUPPORTER, want dat is een belediging voor alle mensen die daar wel elke week langs de kant staan om hun team naar voren te schreeuwen op een normale manier!

Ik hoop in ieder geval op betere tijden in de voetballerij, zodat ik ooit mijn zoon kan laten zien hoe het wel fatsoenlijk kan.

Oh ja, als je club met 1-3 achter staat en je dan als een aap voor het uitvak staat te gebaren om te komen meppen, moet je niet verwachten dat de hekken rondom het veld weghalen een reeel gevolg is!! :P

02 okt 2012 14:49
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #252
Paul, schrijf in het vervolg je wachtwoord ergens op, zodat je niet iedere keer een nieuw account hoeft aan te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 14:50
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #253
Staareleech welkom op dit forum ....... maar sorry om gelijk zo te reageren maar wat een belachelijke post die getuigd van heel weinig kennis van de situatie. Denk je nu werkelijk dat in Duitsland en Engeland het er anders aan toegaat dan in Nederland? Dat daar iedereen met klappertjes in zijn handen op zijn kont zit aan te moedigen, dat daar niet uitgedaagd of gevochten wordt?

Ik denk met alle respect dat jij wel HET perfecte publiek bent voor de "Rinkens campagne: Maak van MVV een familie club". Sorry dat ik je zo aanval maar als dit het nivo is van je 1e post waarin jij gelijk gaat roepen hoe het moet dan ........

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 okt 2012 15:02 02 okt 2012 15:02 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #254

Snuf schreef : Paul, schrijf in het vervolg je wachtwoord ergens op, zodat je niet iedere keer een nieuw account hoeft aan te maken.

Het is rood,
Het is wit,
Maar ik denk dat Paul bij de verkeerde club zit

02 okt 2012 15:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #255

Breur schreef :

Snuf schreef : Paul, schrijf in het vervolg je wachtwoord ergens op, zodat je niet iedere keer een nieuw account hoeft aan te maken.

Het is rood,
Het is wit,
Maar ik denk dat Paul bij de verkeerde club zit

Inderdaad MVV is geen AZ!!
MVV is uniek en dat willen we graag zo houden!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden