>
Ontvangen bedankjes 185
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ut is noe 24 oor geleije tot iech de mail hub versjik. Noe weit iech tot neet eederein snel kin reageere en ut bestuur deit ut pro deo en hubbe ouch nog hun eige werrek/zake. Mer oppe praotkaffee waore ze duudelik, num kontak op, daan kinne veer dinger towliechte veurtot ut oet de haand lup en roddels ontstoon.MVV4life schreef :
Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar het bestuur met mijn vragen. (Die hier allemaal wel gesteld zijn)Punker73 schreef : Een oproep aan iedereen om vooral niet op dit forum hier over te klagen maar om zoals Paul Rinkens dat aangaf tijdens het laatste praot kaffee contact te zoeken met MVV zelf. Het kan niet de bedoeling zijn dat wij hier met ons vingertje richting MVV gaan wijzen natuurlijk ..... Eens kijken hoe snel je hier een antwoord op krijgt van MVV
Na de wedstrijd heb ik nog een mail gestuurd met de duidelijke gevolgen van deze acties.
Ik heb ook gevraagd om het antwoord hier op de site te plaatsen.
And now we wait.
J.P. Ler schreef :
Mappie schreef : P.S.: Wat een overdreven en belachelijke hoeveelheid ingezette ME gisteravond.
Ik telde achter het stadion 4 ME-busjes, voor het stadion 2, meerdere camerawagens, politie te paard etc. Als we dit (in de toekomst?) zelf moeten betalen dan kunnen we de gehele recette inleveren en wellicht nog uit eigen zak verdubbelen. Overdreven allemaal zo'n risicowedstrijd, wat dat betreft hoeft voor mij de eredivisie niet zo nodig.
Inderdaad MVV is geen AZ!!Breur schreef :
Het is rood,Snuf schreef : Paul, schrijf in het vervolg je wachtwoord ergens op, zodat je niet iedere keer een nieuw account hoeft aan te maken.
Het is wit,
Maar ik denk dat Paul bij de verkeerde club zit