MVV-NAC (KNVB-Beker)

27 sept 2012 07:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #226
Jammer gister avond dat MVV niet kon stunten tegen een erdivisie club.
Maar dat is niet erg..
Zondag staat gewoon Mvv weer tegen excelsior in de geusselt en dat is veel belangrijker,
Kijken of we die 2 plaats kunnen vast houden of wie weet zelfs eerste worden?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2012 08:08
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #227

Mappie schreef : P.S.: Wat een overdreven en belachelijke hoeveelheid ingezette ME gisteravond.

Ik telde achter het stadion 4 ME-busjes, voor het stadion 2, meerdere camerawagens, politie te paard etc. Als we dit (in de toekomst?) zelf moeten betalen dan kunnen we de gehele recette inleveren en wellicht nog uit eigen zak verdubbelen. Overdreven allemaal zo'n risicowedstrijd, wat dat betreft hoeft voor mij de eredivisie niet zo nodig.

27 sept 2012 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #228
Voor het MVV prubliek was t weer eens leuk om een eredivisie club op bezoek te krijgen, althans op het voetbalveld.

Volgens mij verwachten de lokale overheden een offensief van honderden MVV hooligans die verhaal zouden gaan halen bij NAC supporters , anders kan ik deze politie macht niet verklaren.....
Je moet toch werkelijk als overheid /agent balen dat er werkelijk rondom het stadion niets gebeurd als je zo prominent aanwezig bent....

Heel erg jammer dat er op dit moment zo veel onvrede heerst over de SV, dit heeft zeker een stempel gedrukt op de wedstrijd...begrijpende uit diverse kanalen binnen MVV, dat over de gang van zaken van het OM en ook MVV intern er veel verschillen van inzichten zijn en dat verschillende partijen niet eens betrokken zijn bij het uitdelen van SV.

Je wordt moe van geweld in en rond het stadion , maar het is ook vermoeiend om te zien hoe allergisch de overheden reageren op kleine incidenten die vaak ook nog eens heel moeijlijk feitelijk te zijn bewijzen door gebrek aan bewijs maar dan toch door het OM worden door gedrukt.

Ook intern hoop ik dat MVV mensen die betrokken zijn op zoek gaan naar de juiste waarheidsvinding en de juiste procedures die in acht moeten worden genomen.

Over de wedstrijd, heel kort jet had geen bekerwedtrijd gehalte, de sfeer was er niet en Nac was beter, echter had MVV de kansen op 1-1 en zelfs de 2-2, tja .....

27 sept 2012 09:52 27 sept 2012 09:56 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #229
En weer word pijnlijk duidelijk gemaakt dat het bestuur van MVV het fanatieke gedeelte van het publiek liever kwijt dan rijk is.
Zonder overleg notabene.
Gelukkig laten de ultras zich niet zo makkelijk het veld uit slaan maar ik kan begrijpen dat voor velen de zin overgaat.
Het gene waar jij al je tijd en liefde instopt wil je weg hebben omdat er plotseling geen plaats meer is voor passie op de tribunes.
Ga zo door Paul en over een tijd heb je het door jou zo begeerde nietszeggende famillieclubje.

Maar gelukkig heb je wel weer een wit voetje kunnen halen bij de KNVB door hun voor te zijn met het uitdelen van stadionverboden.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke, kribbebieter

27 sept 2012 12:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #230
Veur de luij die de verkezinge höbbe gevolg, eve 'n Sybrand van Haersma Buma ''grepke'':

Paul, als zakenman krijg je een 10.

Als mens krijg je een 0.

Gemiddeld is dat een 5.

Je bent gezakt!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, marke, Jean, kribbebieter

27 sept 2012 12:43 27 sept 2012 12:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #231
Een totaal misplaatst eerbetoon aan de hevige rellen in breda...dit schrijft roel wiche(na dat hij aangaf dat er veel lege plekken op de angelside waren :thumbsup:) ...uit welke hand heeft hij zijn info?
Duidelijk een stukje riool journalestiek van zuiverste telegraaf gehalte alleen danuit ddl!
Dit is alleen maar olie op het vuur gooien...roel zorg dat je op zoeen momenten ter plaatsen bent nu klink je als een gedeelte negatievelingen binnen het maastrichtse met dezelfde mening maar ook maar gehoord hebbende via via via...dus bla bla!
ik ga nog steeds uit van het verhaal van zij die daar geweest zijn...tot ik het tegendeel hoor,maar dan ook met degelijk bewijs materiaal!
Roel...roel wat maak je je toch weer elke keer onmogelijk binnen het mvvse :thumbsdown: :schamen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, mosaetrajectum

27 sept 2012 13:31
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #232

opadiehard schreef : Een totaal misplaatst eerbetoon aan de hevige rellen in breda...dit schrijft roel wiche(na dat hij aangaf dat er veel lege plekken op de angelside waren :thumbsup:) ...uit welke hand heeft hij zijn info?
Duidelijk een stukje riool journalestiek van zuiverste telegraaf gehalte alleen danuit ddl!

Ik denk dat hij het over het vak van de ULTRAS heeft. Zij hadden bewust een flink aantal stoelen leeggehouden waar normaal hun groep staat (was ook afgezet met touwen). Niet echt riool journalistiek dus maar gewoon een constatering denk ik :whistle:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

27 sept 2012 13:31
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #233
Wie kan me even iets uitleggen over veiligheid? :thinking:

Gisteren mochten we om een of andere reden niet meer weg van NOORD :thumbsdown: maar
moest men via de AS tribune het stadion verlaten om vervolgens toch weer achter Noord naar huis te lopen.
Langs de overmacht aan ME en ook de suporters van NAC.
Dus wat was dan de bedoeling dat de poort niet open ging????

Tjsa en over de wedstrijd kan ik kort zijn.
MVV had te veel ontzag voor NAC

27 sept 2012 13:40
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #234
Het feit dat er een gapend gat was is inderdaad een constatering. In een krant het VERMOEDEN uitspreken dat de arrestatie van 17 fans hieraan ten grondslag ligt is suggestief. Dit een misplaatst eerbetoon noemen betekend dat er noch bij de verslaggever noch bij de krant enig benul bestaat van hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Dit plaatst de verslaggever op het niveau van een paparazzi, geeft de krant een rating van boulevard blad en opadiehard 100% gelijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983, Mebwaster, opadiehard, kribbebieter

27 sept 2012 13:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #235
Voor de wedstrijd kwam ik langs dorpskroeg t kribke in limmel...er stonden nogal wat personen buiten...de info die mij ter oren kwam was dat het een gedeelte van de angelside betrof...ik neem aan de,,geschorsten,, :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

27 sept 2012 13:49
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #236
snap dat rinkens met M.V.V. de goede weg op wil,
maar waarom geen stadion verbod voor de 2 grootste negatievelingen,
betreffende M.V.V de heer roel wiche,weet nooit iets positiefs te melden,
en onze Roda supporter meneer Banier
deze kraken de spelers en M.V.V, iedere week af,dus stadion verbod

27 sept 2012 14:59 27 sept 2012 15:02 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #237
Als mensen gestraft worden voor noodweer/zelfverdediging, moet MVV dit z.s.m herstellen. Dit kan absoluut niet.
Vraagje:
- Welke norm geldt er bij de beoordeling van een risicowedstrijd? Kun je MVV verantwoordelijk stellen, als de beoordeling van het risico fout is? Ze moeten ook mijn veiligheid kunnen garanderen, of heb ik het nu mis? Ben geen voorstander van buscombis, maar dat is nog altijd beter dan een SV aan je broek, voor zelfverdediging! Als het mij zou overkomen, ging ik tot het gaatje. Wat is het advies van politie/justitie, als je aangevallen wordt door supporters?

Begrijp de ultras, respecteer hun mening, en hopelijk komt er snel een fatsoenlijke oplossing van het bestuur.( :?: )
(De stilte was een duidelijk gebaar)

** Het eerste elftal kent een goeie start, het is van belang dat we dit koesteren. Het seizoen duurt nog lang maar ik hoop wel, dat het bestuur z.s.m haar zaken op orde krijgt. Een foutief beleid kan een negatief effect hebben op de prestaties van het eerste elftal, en zorgt voor veel onrust onder de supporters. (Bestuur regel z.s.m jullie zaken, op een correcte manier!)
Hopelijk wordt de situatie beter....het blijft bezig deze onduidelijkheid..eerst de raket, toen de hekken, nu weer de sv.
Tja, en alles binnen 1 maand? Paul wees voorzichtig met je supporters, en denk goed na bij je beslissingen en uitspraken.

27 sept 2012 15:11
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #238
jullie zullen wel weer denken daar heb je hem ook weer ,maar wat ik niet wil zoek ik ook niet op .je weet nu eenmaal dat dit kan gebeuren helaas.

27 sept 2012 15:15
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #239

dreekemvvke schreef : jullie zullen wel weer denken daar heb je hem ook weer ,maar wat ik niet wil zoek ik ook niet op .je weet nu eenmaal dat dit kan gebeuren helaas.

Hopelijk word je komend weekend overvallen in de stad. Kunnen wij zeggen dat je dat niet had moeten opzoeken door zomaar door de stad te moeten gaan wandelen..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, damske, opadiehard, marke, mosaetrajectum

27 sept 2012 15:59
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #240

dreekemvvke schreef : jullie zullen wel weer denken daar heb je hem ook weer ,maar wat ik niet wil zoek ik ook niet op .je weet nu eenmaal dat dit kan gebeuren helaas.

Dus niet meer met je auto op de weg rijden als je wilt voorkomen dat je een ongeluk krijgt.
Anders heb je het ook zelf opgezocht. !

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden