>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar het bestuur met mijn vragen. (Die hier allemaal wel gesteld zijn)Punker73 schreef : Een oproep aan iedereen om vooral niet op dit forum hier over te klagen maar om zoals Paul Rinkens dat aangaf tijdens het laatste praot kaffee contact te zoeken met MVV zelf. Het kan niet de bedoeling zijn dat wij hier met ons vingertje richting MVV gaan wijzen natuurlijk ..... Eens kijken hoe snel je hier een antwoord op krijgt van MVV
Sjraveleer schreef : Avondje MVV was leuk, een beetje geluk moet je hebben wil je nac echt verassen.
Jammer dat Castro in de fout gaat, kan de beste gebeuren. Stankov let niet op bij de 2e paal. (0-2)
Wel effe realistisch, NAC heeft meer kwaliteit in huis, en terecht gewonnen.
Zie het als een wijze les voor volgend jaar..... who knows?
Zondag excelsior, veer vreten ze op
Graasvrete schreef :
een beetje geluk: 3 keer tegen de paal en tig corners! jonges we hebben geluk te over gehad...gewoon simpel veel te sterke tegenstander die sinds vorige week in de winning mood zit. We hebben geleerd en Trost gaat zeker niet naar F.rtuna en vanwege geen verassing vanaond zal R.da ook wel afhaken
Frank Salemans schreef : NAC was gewoon een maatje te groot. MVV had te veel ontzag voor NAC dat feller in de duels was en sneller in de combinatie en positievoetbal. Als voetballiefhebber heb ik genoten van die Hooi. Prachtige speler.
Over de stadionverboden is het laatste woord nog niet gesproken. We hebben hier intern in de Commissie overleg over en ook met andere betrokken partijen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar in dit stadium nog niet over naar buiten kan treden. De hele procedure evenals de rol van politie, justitie, MVV en onze eigen Commissie Stadionverboden MVV zit mij in ieder geval niet lekker. Zo gauw ik meer info heb, zal ik jullie op de hoogte brengen.