MVV-NAC (KNVB-Beker)

26 sept 2012 22:58 26 sept 2012 22:59 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #211
Het was een matige partij van beide kanten. Met name de eerste helft heeft NAC geen enkele (echt NUL) uitgespeelde kansen gehad. Ze werden alleen gevaarlijk in dode spelmomenten. Als toen niet zo makkelijk die goals weggegeven waren was het natuurlijk een heel andere wedstrijd geworden, helemaal als Rutjes een van die twee grote kansen (met name de tweede) er in had geschoten.

NAC zag blijkbaar ook dat Rutjes een belangrijke speler was op het middenveld van MVV en ze hebben hem met een grove charge, waar volgens mij rood voor getrokken had kunnen worden, uitgeschakeld. Hopelijk kan hij zondag weer meedoen!!

In de tweede helft kon NAC me nog steeds niet overtuigen. Op sommige posities hebben ze wel wat betere spelers, maar dit uitte zich echt niet in uitgespeelde kansen. Ook nu moesten ze het meestal hebben van wat afstandsschoten. Helaas schiet de speler die daarvoor de hele wedstrijd geen enkele bal goed geraakt heeft met een zondagsschot nog de 3-1 binnen.

Ik voorzie zware tijden voor NAC dit seizoen en als ze zo blijven voetballen wordt het vechten tegen degratie. Ik kon ook eigenlijk niet geloven dat de supporters zo blij en uitgelaten waren na deze overwinning.

Op naar zondag waar er weer een echt belangrijke wedstrijd wacht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2012 23:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #212
Ja wat kun je over zoeen wedstrijd zeggen...ik had vooraf 0-4 voorspelt...waarom mvv kan geen pressie spelen!
Je ziet dat ze niks afdwingen...zelfs als de 1-2 valt door smeets geloof ik niet kwa spel verloop in een gustige uitslag!
Nac had een zeer gemakkelijke avond en en speelde met de handrem op!
Rouwelaar werd totaal niet onder druk gezet...en vond die donkere speler bij hun gewiekst spelen met een verdiende goal!
Ik ben toch net als het rechter gedeelte van de angelsite blijven hangen na de wedstrijd om ze een applause te geven omdat ik weet dat het niet beter ging!
Maar gilles en knops en verdellen iets te veel verdediging...ik denk forceer openingen met andere woorden pressie inzet en knokken...als je met afwachtende tactiek gaat voetballen ben je een speelbal voor welke eredivisie dan ook!
Jammer met de nodige strijdlust hadden we niet gewonnen maar wel tot op het naadje gestreden...en vechtlust op nathan na ontbrak het hun vanavond...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

26 sept 2012 23:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #213
Waar was de strijdlust van de underdog? Tactiek Trost pakte verkeerd uit. Gillis als extra slot op de deur gaf NAC alle ruimte op het middenveld. Buijs en Leugers konden steeds vrij komen. Gillis dekte eigenlijk niemand, waardoor MVV op het middenveld verzoop. Alleen Rutjes toonde strijdlust, waar Van Hyfte vooral liet zien voetballend mee te kunnen. Tweede helft iets meer opportunisme wat meteen succes had. Beste man aan NAC-zijde scoorde 1-3. Verdiende nederlaag, geen ramp. Zondag is veel belangrijker. Over de supporters: hoop dat club en fans er als volwassenen uit kunnen komen. We hebben elkaar nodig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

26 sept 2012 23:08 26 sept 2012 23:12 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #214

Punker73 schreef : Een oproep aan iedereen om vooral niet op dit forum hier over te klagen maar om zoals Paul Rinkens dat aangaf tijdens het laatste praot kaffee contact te zoeken met MVV zelf. Het kan niet de bedoeling zijn dat wij hier met ons vingertje richting MVV gaan wijzen natuurlijk ..... Eens kijken hoe snel je hier een antwoord op krijgt van MVV :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar het bestuur met mijn vragen. (Die hier allemaal wel gesteld zijn)
Na de wedstrijd heb ik nog een mail gestuurd met de duidelijke gevolgen van deze acties.
Ik heb ook gevraagd om het antwoord hier op de site te plaatsen.

And now we wait.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, kribbebieter

26 sept 2012 23:09 26 sept 2012 23:19 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #215
Avondje MVV was leuk, een beetje geluk moet je hebben wil je nac echt verrassen.

Jammer dat Castro in de fout gaat, kan de beste gebeuren. Stankov let niet op bij de 2e paal. (0-2)

Wel effe realistisch, NAC heeft meer kwaliteit in huis, en terecht gewonnen.

Zie het als een wijze les voor volgend jaar..... who knows?

Zondag excelsior, veer vreten ze op

26 sept 2012 23:19
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #216

Sjraveleer schreef : Avondje MVV was leuk, een beetje geluk moet je hebben wil je nac echt verassen.

Jammer dat Castro in de fout gaat, kan de beste gebeuren. Stankov let niet op bij de 2e paal. (0-2)

Wel effe realistisch, NAC heeft meer kwaliteit in huis, en terecht gewonnen.

Zie het als een wijze les voor volgend jaar..... who knows?

Zondag excelsior, veer vreten ze op

een beetje geluk: 3 keer tegen de paal en tig corners! jonges we hebben geluk te over gehad...gewoon simpel veel te sterke tegenstander die sinds vorige week in de winning mood zit. We hebben geleerd en Trost gaat zeker niet naar F.rtuna en vanwege geen verassing vanaond zal R.da ook wel afhaken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

26 sept 2012 23:20
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #217
Niks aan de hand. Nu alle focus op de competitie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs

26 sept 2012 23:28
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #218

Graasvrete schreef :
een beetje geluk: 3 keer tegen de paal en tig corners! jonges we hebben geluk te over gehad...gewoon simpel veel te sterke tegenstander die sinds vorige week in de winning mood zit. We hebben geleerd en Trost gaat zeker niet naar F.rtuna en vanwege geen verassing vanaond zal R.da ook wel afhaken

met een beetje geluk slaat Castro die bal niet zowat in de eigen goal en valt die lullige 0-2 niet
Met een beetje geluk maakt Rutjes wel zijn goal en krijg je vanzelf een andere wedstrijd.

Corners noem ik nog steeds geen kansen, en ja ze kunnen redelijk van (grote) afstand schieten ja...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs

26 sept 2012 23:44
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #219
Fijn die bekerwedstrijden, heb je helemaal niks aan. Alleen maar slecht voor het vertrouwen van de ploeg bij een verlies. 'Gelukkig' liggen we eruit, en kunnen we ons volledig focussen op de competitie.
Het moge duidelijk zijn dat de 'verrassing' van Rene niet heeft gewerkt tegen NAC. Tegen Excelsior zondag lekker zonder verdedigende middenvelder spelen, vol op de aanval.

Hopelijk is Labylle er vrijdag er weer bij, kijk de wedstrijd dan meer op mijn gemak namelijk. Je ziet toch dat Leroy zijn aanvallende kwaliteiten dan worden gemist. Toch de kracht van dit MVV, de opkomende backs, jammer dat mensen Stankov nu helemaal de grond in boren dankzij deze wedstrijd. Voor jupiler league begrippen doet hij het toch goed, als opkomende back.

Dan een ander punt, kan me volledig vinden in het standpunt van de Ultras vanavond. Een signaal afgeven richting het bestuur over de belachelijke SV's. Het moge duidelijk zijn. In en in triest, onze supporters worden zo geprezen door de heer Rinkens & Co, ze pronken er zelfs mee. En zo geef je ze SV's, omdat ze hun eigen hachje hadden geprobeerd te redden in Breda. Schaam je MVV. :puke:

Op naar zondag, hopelijk 3 punten thuis tegen SBV Excelsior. Come on you boys in red!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, mvv1902, kribbebieter

27 sept 2012 00:13
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #220
Soms kun je met veel strijdlust en inzet wel eens zo'n club verslaan, maar ontevreden over MVV was ik niet echt.
Ja.. jammer die afketser op Castro's vuisten, kan gebeuren...en gaf meteen een andere wending aan de wedstrijd.
Jammer dat Schreurs (goede inzet) niet meer ondersteuning kreeg als hij op de bal ging jagen en ook dat men vaak in de trechter (links) liep, terwijl rechts de ruimte lag en die te weinig benut werd.
Wel vond ik Stankov degelijk sober spelen, waardoor er toch wat meer rust in de verdediging kwam. En die 0:2 ... kan gebeuren, zelfs bij Real, BArca of ManU zie je dit.
Ik erger me wel steeds weer aan die idioten (die het ene bier na het andere achterover slaan) in vak A en de hele tijd weer Stankmof schreeuwen...terwijl hij Macedoniër is ...Bah wat een k-beep-t volk !

Duidelijk was het verschil tussen de twee divisies te zien, terwijl ik de indruk had dat NAC niet tot het uiterste ging.
Wel was hun achterhoede met Grabbelaar in de goal kwetsbaar, waarvan helaas te weinig gebruik van werd gemaakt.

Je mag niet al te veel hopen van zo'n wedstrijd en dit meer gewoon als een leermoment en test zien voor de meer belangrijkere wedstrijd zondag!

Jammer maar helaas...op naar zondag. Dat is belangrijker!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

27 sept 2012 00:19
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #221
NAC was gewoon een maatje te groot. MVV had te veel ontzag voor NAC dat feller in de duels was en sneller in de combinatie en positievoetbal. Als voetballiefhebber heb ik genoten van die Hooi. Prachtige speler.
Over de stadionverboden is het laatste woord nog niet gesproken. We hebben hier intern in de Commissie overleg over en ook met andere betrokken partijen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar in dit stadium nog niet over naar buiten kan treden. De hele procedure evenals de rol van politie, justitie, MVV en onze eigen Commissie Stadionverboden MVV zit mij in ieder geval niet lekker. Zo gauw ik meer info heb, zal ik jullie op de hoogte brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs, jesfen, Nao Väöre, Jean

27 sept 2012 00:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #222

Frank Salemans schreef : NAC was gewoon een maatje te groot. MVV had te veel ontzag voor NAC dat feller in de duels was en sneller in de combinatie en positievoetbal. Als voetballiefhebber heb ik genoten van die Hooi. Prachtige speler.
Over de stadionverboden is het laatste woord nog niet gesproken. We hebben hier intern in de Commissie overleg over en ook met andere betrokken partijen. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar in dit stadium nog niet over naar buiten kan treden. De hele procedure evenals de rol van politie, justitie, MVV en onze eigen Commissie Stadionverboden MVV zit mij in ieder geval niet lekker. Zo gauw ik meer info heb, zal ik jullie op de hoogte brengen.

Bedankt Frank dat tenminste jij feedback geeft; wordt zeer gewaardeerd! :applaus:

Vooral omdat er voor de wedstrijd veel consternatie en onvrede bij alle lagen van de supporters was en dit versterkt werd door de zeer overdreven en overspannen beveiliging .
Wat een onprettige en niet realistische sfeer ( te veel politie aanwezigheid, slechts een poort open, zelfs petten werden gecontroleerd) als gevolg had.

Angst is een slechte raadgever en men kent dus duidelijk het publiek niet...

Hopelijk wordt dit z.s.m. op een positieve(re) manier snel opgelost !

En alle begrip dat je verder nog geen uitspraken kunt doen terwijl alles nog door jou besproken wordt of gaat worden.
Jouw integriteit (zoals altijd trouwens) wordt niet betwijfeld ! Merci dus nog een keer! :thumbsup:

27 sept 2012 00:45 27 sept 2012 00:46 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #223
Toch sjiek dat we effe mochten proeven aan de eredivisie. Hoop dat dit een stimulans is voor het hele team!!

Smaakt naar meer.... :P

Vond dat we iets te braaf waren tegen NAC. Rutjes hield zich beduidend rustig, ook na al die charges van NAC.

Kan ook een aanwijzing zijn van Trost,: Ga niet vol erin, en denk aan Zondag ?

27 sept 2012 02:12
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #224
Over het hele SV verhaal en de verwijten aan het adres van MVV zal ik later nog reageren. Op dit moment wil ik maar een ding kwijt:
Wij als MVV supporters hebben het vanavond zonder 18 man moeten doen, ten onrechte! Logischerwijs heeft dit gemis gezorgd voor een grafstemming in de directie omgeving van deze jongens. Ik wil (enkel op persoonlijke titel) de mensen bedanken die respect hebben getoond voor de emoties die vandaag speelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, mvv1902

27 sept 2012 07:35
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #225
Allereerst: jammer dat het zo'n dode boel was in het stadion gisteren. Het is toch wel een factor die meespeelt en een wedstrijd eventueel doet kantelen. Had natuurlijk ook te maken met het gemis van de Ultras, wiens standpunt ik zeker kan begrijpen. Als er onterechte SV's zijn uitgedeeld, dan snap ik dit signaal zeker.

Verder vond ik gisteravond dat MVV een grote kans gemist heeft om echt een leuke wedstrijd neer te zetten en door de bekeren, zoals destijds thuis tegen Willem II gebeurde. Maar MVV toonde te veel ontzag voor NAC, en had in mijn ogen een onbegrijpelijke tactiek waardoor NAC er zo overheen liep. Qua balcirculatie, tempo en positiespel is de Eredivisie op basis van deze wedstrijd toch nog een of twee stappen te hoog gegrepen voor dit MVV. Ondanks de slechte competitiestart van NAC en de goede competitiestart van MVV, en ondanks dat de eerste 2 doelpunten van NAC niet hoefden te vallen, dit waren persoonlijke fouten van MVV uit twee dode spelmomenten. Maar verder had NAC een groot overwicht en kansen genoeg (drie keer op de paal), MVV kon daar vond ik weinig tegenover stellen.

Wat ik van onze staf niet begrijp is dat ze ineens een jongen opstellen op een positie waarop hij volgens mij nog nooit gespeeld heeft (Gillis is toch een verdediger?), waardoor MVV ineens heel anders speelde dan in het begin van de competitie met een ruit op het middenveld en Esajas op "een soort van 10" waar hij ook weinig heeft gespeeld. Hierdoor was ons hele middenveld weg en werd constant de lange bal gehanteerd, vaak ook nog eens op de kleinste man voorin (Schreurs) waardoor het makkelijk werd voor NAC. Waarom niet van je eigen krachten uitgaan op basis van de eerste 5 wedstrijden in de competitie? De wissels vond ik dit keer ook vreemd, maar goed, ik ben geen trainer... ;)

Jammer, een gemiste kans, maar desondanks een verdiende overwinning van NAC, dat inderdaad een maatje te groot was. Nu de focus 100% op de competitie en zondagmiddag weer vlammen tegen Excelsior.

P.S.: Wat een overdreven en belachelijke hoeveelheid ingezette ME gisteravond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden