MVV-NAC (KNVB-Beker)

26 sept 2012 17:28
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #196
Als het verhaal van Tee klopt over zijn zonen, dan is MVV wel erg snel geweest met de straffen. Ik ben trots op onze supporters ( als ze niet vechten). Ik geniet elke wedstrijd ( ook uitwedstrijden) van de sfeer die deze hechte groep elke keer weer weet te creeeren. Zou erg zijn als deze onterecht zo zwaar worden gestraft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2012 17:32
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #197
Bedankt Tee. Ik heb gelukkig weinig ervaring met of kennis van het strafrecht.

Ik ook, heb dit van internet afgeplukt en de Officier van Justitie vermeldde dit specifiek aan mijn zoon. Zoals gezegd in mijn eerdere artikel, dit is waarschijnlijk deel van een strategie om het accepteren te beinvloeden en te versnellen. Nogmaals, aanvechten houdt een groot risico in. De grote winst in deze zaak zou gehaald kunnen worden in het minimaliseren van het stadion verbod. In deze zou MVV voor haar achterban moeten pleiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, aait wief, SC MVV Maastricht, Boer458

26 sept 2012 18:07 26 sept 2012 18:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #198

Shaun schreef : Maastricht - Het Openbaar Ministerie (OM) in Limburg heeft maandag en dinsdag 17 mannen, variërend in leeftijd van 18 tot 33 jaar en woonachtig in Maastricht en omgeving, werkstraffen opgelegd van 80 uur en schadevergoedingsmaatregelen van 300 euro. Dit heeft het OM dinsdag laten weten.

De gemeente Maastricht heeft de mannen een omgevingsverbod opgelegd voor de voetbalwedstrijd MVV-NAC van woensdagavond. De Maastrichtse voetbalclub MVV heeft de mannen daarnaast een stadionverbod opgelegd.

Rellen Breda
De 17 mannen moesten zich voor de officier van justitie verantwoorden voor rellen rondom de wedstrijd NAC-MVV op 4 augustus in Breda. De afdoening in deze zaak is een voorbeeld van ZSM, de werkwijze van het OM waarbij in samenwerking met andere (overheids)partners – in dit geval de politie, de gemeente en de voetbalclub - zaken zo snel en slim mogelijk worden afgedaan.

Verdachten worden middels telehoren aan de officier van justitie voorgeleid. De officier heeft de verdachte een strafbeschikking opgelegd. Gaat de verdachte akkoord, dan hoeft hij zich niet voor de rechter te verantwoorden.

Vier verdachten zijn niet akkoord gegaan met de strafbeschikking en kregen een dagvaarding uitgereikt. Zij zullen later voor de rechter verschijnen.

Vlgs mij is het de taak van het OM in samenwerking met de politie, gemeente Maastricht en MVV Maastricht niet dat zaken zo snel en slim mogelijk af worden gedaan, maar vooral dat zaken zo rechtvaardig en eerlijk mogelijk af worden afgedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

26 sept 2012 18:15 26 sept 2012 18:16 door mosaetrajectum.
mosaetrajectum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #199

Sandro schreef :

Shaun schreef : Maastricht - Het Openbaar Ministerie (OM) in Limburg heeft maandag en dinsdag 17 mannen, variërend in leeftijd van 18 tot 33 jaar en woonachtig in Maastricht en omgeving, werkstraffen opgelegd van 80 uur en schadevergoedingsmaatregelen van 300 euro. Dit heeft het OM dinsdag laten weten.

De gemeente Maastricht heeft de mannen een omgevingsverbod opgelegd voor de voetbalwedstrijd MVV-NAC van woensdagavond. De Maastrichtse voetbalclub MVV heeft de mannen daarnaast een stadionverbod opgelegd.

Rellen Breda
De 17 mannen moesten zich voor de officier van justitie verantwoorden voor rellen rondom de wedstrijd NAC-MVV op 4 augustus in Breda. De afdoening in deze zaak is een voorbeeld van ZSM, de werkwijze van het OM waarbij in samenwerking met andere (overheids)partners – in dit geval de politie, de gemeente en de voetbalclub - zaken zo snel en slim mogelijk worden afgedaan.

Verdachten worden middels telehoren aan de officier van justitie voorgeleid. De officier heeft de verdachte een strafbeschikking opgelegd. Gaat de verdachte akkoord, dan hoeft hij zich niet voor de rechter te verantwoorden.

Vier verdachten zijn niet akkoord gegaan met de strafbeschikking en kregen een dagvaarding uitgereikt. Zij zullen later voor de rechter verschijnen.

Vlgs mij is het de taak van het OM in samenwerking met de politie, gemeente Maastricht en MVV Maastricht niet om zaken zo snel en slim mogelijk af te werken maar om vooral de zaken zo rechtvaardig en eerlijk mogelijk af te werken.

In een echte rechtstaat zou dat zo zijn. Maar supporters zijn tegenwoordig bij voorbaat al veroordeeld, ook zonder bewijs. (Zie KNVB stadionverbod)
Van het OM,Politie,Gemeentes verwacht ik dit soort walgelijke methodes. Maar niet van MVV. MVV weet wie de 65 supporters zijn. Dit is geen harde kern.

Rinkens heeft wat mij betreft volledig afgedaan op supportersgebied. Het zal me niks verbazen als deze stadionverboden uit de koker van Rinkens komen.

26 sept 2012 18:20
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #200
Oeps dit is weer een heftige situatie. ik vraag me af of er betrokkenen zijn die een advicaat geraadpleegd hebben want dat is m.i. een must. Naast boete etc. komt er m.i. ook nog een hoge rekening van de KNVB over de boete van het SV. Ik heb het vermoeden dat MVV bij deze zaak niet de supporterscoördinator en de voorzitter van de stadionverbodencommissie heeft betrokken en als dat zo is, lijkt me dat MVV haar mensen die dit vrijwillig doen (Theo&Frank) niet serieus nemen en is er hier gruwelijk iets mis in de communicatie. Mogelijk dat MVV deze scancties ook opgelegd krijgt maar je moet als team (MVV, supporterscoordinator, stadionverbodencommissie) van te voren samen overleggen hoe je naar buiten reageert en m.i. heb je ook inspanningsverplichting naar je trouwe supporters waarvan er mogelijk een aantal onterecht gedupeerd worden. Hebben de betrokken supporters zich wel gerealiseerd of zijn ze geïnformeerd over de gevolgen van het accoord gaan? Is hen een advocaat aangeboden?
Shit!

26 sept 2012 19:47
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #201
Ik denk dat het zeker zelfverdediging is geweest. Maar wat zou gebeuren als er 50 nac supporters in duidelijke clubkleuren op het vrijthof zouden gaan zitten op match day? Volgens mij zouden dan in no time ook tumult kunnen ontstaan. Was het niet beter om daar gewoon weg te blijven?

26 sept 2012 21:42
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #202
Helaas, ben benieuwd naar de beelden. Zaak is dat we zondag de punten pakken. Liever via NAC eruit dan een amateur ploeg.

Tobiassen heeft trouwens in de rust een wedstrijd analyse gegeven op L1 over de eerste helft, best raar, ik had hem niet meer in de Geusselt verwacht. Toch leuk dat hij er was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

26 sept 2012 22:11
mosaetrajectum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #203
Rinkens bedankt.

26 sept 2012 22:14
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #204

mosaetrajectum schreef : Rinkens bedankt.

Stond hij in doel?

26 sept 2012 22:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #205
MVV in het algemeen vandaag zwak
Castro'zeer zwak
Stankov: nog zwakker (hier had de Kuiper niet voor onder gedaan)

Sfeer"zwakker dan ooit, met dank aan het MVV-bestuur die de fanatieke MVV-fans schijnbaar liever kwijt dan rijk zijn.

26 sept 2012 22:21
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #206
wat kinne de ultras oorverdovend stil zeen es ze dat wille...... :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

26 sept 2012 22:39
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #207

Boer458 schreef : wat kinne de ultras oorverdovend stil zeen es ze dat wille...... :dry:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv1902

26 sept 2012 22:42
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #208
Jammer maar ik slaap er niet slechter om.
Was Obama of een of andere geheime G8 top in de Geusselt wat een overdreven machtsvertoon van de politie/ME.
Helikopters, camera voertuigen, ontelbare ME, ontelbare ME en oh ja.....ontelbare ME.
Volgens L1 had Fortuna afgelopen jaar de meeste ME inzet, maar dat heeft MVV met één avondje NAC verbroken.
Een avondje om snel te vergeten, op naar zondag.

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

26 sept 2012 22:51
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #209
Wat een slappe vertoning. De eerste helft was dramatisch zwak.
Ook onze doelman speelde een wel heel ongelukkige wedstrijd. Laten we hopen dat hij zondag beter in vorm is en zijn oude niveau weer terug heeft.
Na het inbrengen van Bryan liep het een stuk beter, maar het bleef matig.
Vergeet ook niet dat de bal 3x op de paal werd geschoten m.a.w. het had nog erger gekund.

Ben alleen eens benieuwd naar het commentaar van René Trost. Hij zei enkele dagen geleden:över de steling moet ik nog eens goed nadenken. Ik ga NAC in ieder geval verrassen

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

26 sept 2012 22:57
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #210

Sjop schreef : Was het niet beter om daar gewoon weg te blijven?

Wat een lompe opmerking, sufferd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Satinius

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden