MVV-NAC (KNVB-Beker)

23 sept 2012 21:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #121
Dan heb ik sowieso pech denk ik wistt niet of ik t zou redden woensdag maar als ik dit lees hoef ik het niet eens te proberen.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 21:59
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #122
Wat een kutzooi waar gaat het allemaal na toe pfffffff Morgen vroeg maar mijn zoon teleurstellen bedankt :puke:

23 sept 2012 22:23 23 sept 2012 22:24 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #123
Armand, de kins toch bij de info balie nog kaarte kriege.

Dit steit op de site vaan MVV, dus t/m goonsdaag zien nog kaarte te kriege!:

MVV - NAC Breda

...
Start vrije verkoop NAC Breda woensdag 12 september

De vrije kaartverkoop voor deze wedstrijd start op woensdag 12 september om 8.30 uur.
Kinderen en 65+ -ers betalen €8,- per kaart en de tickets voor volwassenen bedragen €12,-. De kaarten kunnen bij de MVV-Infobalie gekocht worden. Een geldig legitimatiebewijs is per gekocht ticket vereist. Het is slechts mogelijk om per ID één ticket te kopen.

BELANGRIJK! Ook bij de toegangscontrole is een geldig legitimatiebewijs per gekocht ticket vereist. Zonder geldig legitimatiebewijs mogen wij jou helaas niet toelaten

Vanwege de strenge controle worden geen kaarten verkocht bij de MVV-verkooppunten en online. De tickets zijn dus alleen te koop bij de MVV-Infobalie.

Tijdens de bekerwedstrijd geldt er een alcoholverbod. Dit betekent dat er voor en na de wedstrijd wel alcohol geschonken mag worden. Een rookverbod is echter niet van toepassing op dit duel.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

23 sept 2012 22:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #124
Denk 3500 toeschouwers dat je blij mag zijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

23 sept 2012 22:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #125
Ik denk na de overwinning van nac op az dat we een harde dobber krijgen...en dat alcohol verbod :P...gaon miech wel enne pitse veur de wedstrijd :daag:...gr opa ;).

....

23 sept 2012 22:58 23 sept 2012 22:59 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #126

opadiehard schreef : Ik denk na de overwinning van nac op az dat we een harde dobber krijgen...en dat alcohol verbod :P...gaon miech wel enne pitse veur de wedstrijd :daag:...gr opa ;).

Dus als AZ gewonnen had was het een makkie voor MVV? Een eredivisie club is nooit een makkie voor een JL club, maar de motivatie zal het probleem niet zijn. Ik denk dat de uitslag van vandaag juist een voordeel is, zie de wedstrijd van woensdag maar als een lastige uitwedstrijd (voor NAC) na een Europa Cup wedstrijd. Na deze zege zal het voor NAC moeilijk zijn de knop om te zetten, zeker ook omdat de competitie (degradatiestrijd) belangrijker is dan de beker. Op halve kracht zal het hen niet lukken, ik ga ervan uit dat het minimaal heel spannend wordt en denk ook dat MVV wint.

23 sept 2012 23:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #127

Hughes schreef :

opadiehard schreef : Ik denk na de overwinning van nac op az dat we een harde dobber krijgen...en dat alcohol verbod :P...gaon miech wel enne pitse veur de wedstrijd :daag:...gr opa ;).

Dus als AZ gewonnen had was het een makkie voor MVV? Een eredivisie club is nooit een makkie voor een JL club, maar de motivatie zal het probleem niet zijn. Ik denk dat de uitslag van vandaag juist een voordeel is, zie de wedstrijd van woensdag maar als een lastige uitwedstrijd (voor NAC) na een Europa Cup wedstrijd. Na deze zege zal het voor NAC moeilijk zijn de knop om te zetten, zeker omdat de competitie (degradatiestrijd) belangrijker is dan de beker. Op halve kracht zal het hen niet lukken, ik ga ervan uit dat het minimaal heel spannend wordt en denk ook dat MVV wint.

Nee barry het zou nooit een makkie geweest zijn...en het is nooit een voordeel...zij spelen eredivisie al vele jaren wij al heeeeeeeeeel(te) lang eerste divisie...als het maar nooit een walk over word...gr opa ;).

....

23 sept 2012 23:16
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #128
Voor degenen die nog onduidelijkheid hebben rondom de kaartverkoop: ik heb begrepen dat op de wedstrijddag de kassa's bij het stadion gewoon open zijn... Ik heb dan al lang een kaart, maar dit had ik begrepen van iemand die nog geen kaart had en gebeld had naar de MVV infobalie...

24 sept 2012 09:19 24 sept 2012 09:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #129
Verdomme wat is ut noe?! Wel of neet kassa's open?!

Lui, iech gaon ut oetzeuke, iech zal Stijn astrein belle!

Boe is dat feeske?

24 sept 2012 10:21
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #130
Lurling zal wel niet meedoen woensdag :daag:

Lurling helemaal klaar met NAC-trainer Karelse
Door MARTIJN MOOIWEER __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 24 september '12 09:56

Nu de week van het eeuwfeest voorbij is, keert NAC terug in de harde realiteit. Die werkelijkheid is er een waarbij de trainer en de sterspeler niet langer met elkaar door een deur kunnen.

Anthony Lurling is helemaal klaar met coach John Karelse. "Als je niet tevreden over me bent of als ik niet goed train, zeg dat dan gewoon. Wees dan een kerel en hang geen lulverhaal op", was de linksbuiten in De Telegraaf woedend over zijn reserverol tegen AZ.

Karelse begrijpt niet van de uitbarsting van zijn routinier. "De reden voor mijn keuze is dat Anthony vrijdag tot twee keer toe aangaf dat hij eraf wilde wegens last van zijn teen. Niet fit is niet starten, anders moet hij zeggen dat alles prima is."

Behoefte aan een verzoeningsgesprek hebben beide niet. Lurling: "Ik doe het niet voor de trainer. Ik hoef tenslotte niet met hem te slapen en te eten." En Karelse: "Uitspreken? Hij zegt tegen de pers heel andere dingen dan tegen mij..."

24 sept 2012 11:29 24 sept 2012 11:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #131
nao wat iech gistere höb gezeen op TV, zulle die vaan us good hun mouwwe motte opstruipe,
mer met us agter ze moot dat wel lukke ... ;)
en zit dao e sjoen aovendsje mVV in ! :thumbsup:

24 sept 2012 12:20 24 sept 2012 12:31 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #132
MVV Maastricht - NAC Breda: kassa's op wedstrijddag geopend

Woensdag 26 september aanstaande is het zover, MVV - NAC Breda. Kaarten voor dit bekerduel zijn tot en met woensdag 17.00 uur nog verkrijgbaar aan de MVV-infobalie. Vanaf 17.00 uur zijn de kassa's bij de ingang van het stadion geopend. Een geldig legitimatiebewijs is bij de aankoop van een ticket vereist. Voorafgaand aan de wedstrijd kunt u dus nog tickets kopen, mits u zich kunt legitimeren. Het is slechts mogelijk om één ticket per ID te kopen.

LET OP! Omdat MVV Maastricht - NAC Breda onder een risicowedstrijd valt, zijn er strenge veiligheidseisen gesteld. Het is dus belangrijk dat je een geldig legitimatiebewijs naar de wedstrijd meeneemt. Zonder geldig legimitatiebewijs mogen wij jou helaas niet toelaten.

Tijdens de bekerwedstrijd geldt er een alcoholverbod. Dit betekent dat er voor en na de wedstrijd wel alcohol geschonken mag worden. Een rookverbod is echter niet van toepassing op dit duel.

www.mvv.nl

24 sept 2012 12:50 24 sept 2012 12:51 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #133
Klopt, ik had MVV nog maar eens gebeld,

KASSA's ZIJN IDD GEWOON OPEN!!!! MAAR ALLEEN MET ID BEWIJS KOM JE BINNEN!!!

KOMT ALLEN EN STEUN US MATADORE!!

Boe is dat feeske?

24 sept 2012 16:31
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #134

Sandro schreef : Een rookverbod is echter niet van toepassing op dit duel.

Nein, dat moos nog debeij kaome.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!

24 sept 2012 16:50
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #135
in competitieverband waren dit de resultaten in de jaren '90:

93/94 MVV - NAC BREDA 2 - 1
93/94 NAC BREDA - MVV 1 - 4
94/95 MVV - NAC BREDA 2 - 3
94/95 NAC BREDA - MVV 2 - 1
97/98 MVV - NAC BREDA 0 - 1
97/98 NAC BREDA - MVV 2 - 0
98/99 MVV - NAC BREDA 3 - 3
98/99 NAC BREDA - MVV 2 - 0

Bij de 1 - 4 waren slechts 12 mvv-fans aanwezig, waaronder ik :cheer:
Het was toen in het oude stadion een 'middagje-nac'

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden