>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV - NAC Breda
...
Start vrije verkoop NAC Breda woensdag 12 september
De vrije kaartverkoop voor deze wedstrijd start op woensdag 12 september om 8.30 uur.
Kinderen en 65+ -ers betalen €8,- per kaart en de tickets voor volwassenen bedragen €12,-. De kaarten kunnen bij de MVV-Infobalie gekocht worden. Een geldig legitimatiebewijs is per gekocht ticket vereist. Het is slechts mogelijk om per ID één ticket te kopen.
BELANGRIJK! Ook bij de toegangscontrole is een geldig legitimatiebewijs per gekocht ticket vereist. Zonder geldig legitimatiebewijs mogen wij jou helaas niet toelaten
Vanwege de strenge controle worden geen kaarten verkocht bij de MVV-verkooppunten en online. De tickets zijn dus alleen te koop bij de MVV-Infobalie.
Tijdens de bekerwedstrijd geldt er een alcoholverbod. Dit betekent dat er voor en na de wedstrijd wel alcohol geschonken mag worden. Een rookverbod is echter niet van toepassing op dit duel.
Dus als AZ gewonnen had was het een makkie voor MVV? Een eredivisie club is nooit een makkie voor een JL club, maar de motivatie zal het probleem niet zijn. Ik denk dat de uitslag van vandaag juist een voordeel is, zie de wedstrijd van woensdag maar als een lastige uitwedstrijd (voor NAC) na een Europa Cup wedstrijd. Na deze zege zal het voor NAC moeilijk zijn de knop om te zetten, zeker ook omdat de competitie (degradatiestrijd) belangrijker is dan de beker. Op halve kracht zal het hen niet lukken, ik ga ervan uit dat het minimaal heel spannend wordt en denk ook dat MVV wint.opadiehard schreef : Ik denk na de overwinning van nac op az dat we een harde dobber krijgen...en dat alcohol verbod ...gaon miech wel enne pitse veur de wedstrijd ...gr opa .
Hughes schreef :
Dus als AZ gewonnen had was het een makkie voor MVV? Een eredivisie club is nooit een makkie voor een JL club, maar de motivatie zal het probleem niet zijn. Ik denk dat de uitslag van vandaag juist een voordeel is, zie de wedstrijd van woensdag maar als een lastige uitwedstrijd (voor NAC) na een Europa Cup wedstrijd. Na deze zege zal het voor NAC moeilijk zijn de knop om te zetten, zeker omdat de competitie (degradatiestrijd) belangrijker is dan de beker. Op halve kracht zal het hen niet lukken, ik ga ervan uit dat het minimaal heel spannend wordt en denk ook dat MVV wint.opadiehard schreef : Ik denk na de overwinning van nac op az dat we een harde dobber krijgen...en dat alcohol verbod ...gaon miech wel enne pitse veur de wedstrijd ...gr opa .
Sandro schreef : Een rookverbod is echter niet van toepassing op dit duel.