Marco Ospitalieri

25 juli 2015 12:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Marco Ospitalieri #31
Volgens alles heeft hij zelf contact gezocht met Roda. Ik ga er dus maar van uit dat hij zelf ook wel heeft bedacht dat hij nu niet meer voor MVV gaat uitkomen :-p
Discussie gesloten.
25 juli 2015 13:38
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Marco Ospitalieri #32
Met dit soort spelers vliegen ze er meteen weer keihard uit.. ze hadden al de grootste moeite met de JL.
En dan dit soort "Aanwinsten" brengen niet de gewenste kwaliteit die nodig is om überhaupt te overleven.

Ik vond dat Marco in het eerste seizoen een aardige speler was, vorig seizoen vond ik het maar tegenvallen ( Net zoals bijvoorbeeld Knops).
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie
Discussie gesloten.
25 juli 2015 13:49 25 juli 2015 13:54 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Marco Ospitalieri #33

You Are schreef : Met dit soort spelers vliegen ze er meteen weer keihard uit.. ze hadden al de grootste moeite met de JL.
En dan dit soort "Aanwinsten" brengen niet de gewenste kwaliteit die nodig is om überhaupt te overleven.

Ik vond dat Marco in het eerste seizoen een aardige speler was, vorig seizoen vond ik het maar tegenvallen ( Net zoals bijvoorbeeld Knops).


Ik was best gecharmeerd van Ospi.... en net zoals de Kuuper ging hij onder Tini Ruis vooruit, maar had tijd nodig.
Inzet, strijd en beleving was er altijd, een beter rendement dan Rutjes bijvoorbeeld.
Een minder seizoen kan altijd bij jonge spelers ( dat zie je zelfs bij de topclubs in de eredivisie...) en vind het dus jammer dat hij weg gaat, zeker als dat *oda zou worden....

Het zij zo ! Het kerkhof ligt vol met onmisbaren zei mijn vader zaliger altijd!
Marco ik bedank je voor je inzet bij us MVV-ke :applaus:
en wens je veel succes , behalve als je naar Aken - Nord gaat :thumbsdown:
Discussie gesloten.
03 aug 2015 06:49
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Marco Ospitalieri #34
Nu op proef bij Fortuna.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 09:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Marco Ospitalieri #35
Voor Fortuna een meer dan behoorlijke speler. Ik had hem in elk geval graag erbij gehad als ik de huidige selectie zo bekijk. Maar met Labylle voor zich heeft hij bij MVV weinig zicht op een basisplaats. Logisch dus dat hij dan op zoek gaat naar een andere club. Dikke kans dus dat hij komend seizoen in het groen/geel speelt (staat hem niet).
Discussie gesloten.
03 aug 2015 11:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Marco Ospitalieri #36
Fortuna is op papier helaas een stuk verder dan MVV. Altijd de vraag hoe het in de praktijk zal gaan, maar linkerrijtje moet mogelijk zijn. Schroyen/Ospitalieri zou een leuke tandem kunnen zijn.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 12:22
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Marco Ospitalieri #37

Anna D. schreef : Fortuna is op papier helaas een stuk verder dan MVV. Altijd de vraag hoe het in de praktijk zal gaan, maar linkerrijtje moet mogelijk zijn. Schroyen/Ospitalieri zou een leuke tandem kunnen zijn.

Ik vind het erg overdreven om te roepen dat fortuna "een stuk verder is dan MVV"
Kwa spitsen ben ik dat met je eens, maar laten we nou realistisch blijven, mvv is op alle andere posities beter bezet dan fortuna!
En geloof me die spitsen komt ook goed vroeg of laat!
Als pereira aangetrokken word als centraal dan is de verdediging ook ruim in orde.
En nog een aantal spelers voor in de breedte.
Ik heb alle vertrouwen in mvv!
Voetbal op 1!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
Discussie gesloten.
03 aug 2015 12:35
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Marco Ospitalieri #38
De waarheid is wel dat Fortuna een week voor de competitie begint in ieder geval genoeg spelers heeft, en tijd om de basis goed aan elkaar te laten wennen. MVV komt amper aan 11 spelers. Laat staan dat je tot een ingespeeld elftal gaat komen de eerste wedstrijden, als er tot de 31ste nog gewacht moet worden op nieuwe spelers.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 12:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Marco Ospitalieri #39
Ospi zou in dit mvv gewoon in de basis staan vrijdag.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 13:03
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Marco Ospitalieri #40
Wat wil je als je momenteel maar 8 basisspelers hebt.

Ospi kan linksback, linksbuiten en centraal op het middenveld, en overal zou hij 2de keus zijn. Linksback Labylle, linksbuiten Croux en op het middenveld zijn Ippel, Nys, Peeters en Polizzi gewoon beter.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 13:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Marco Ospitalieri #41
Hey, dit jaar nog niet gehoord! Fortuna zou verder zijn dan MVV. Beste vrienden, dat is nou ook weer zo'n forumklassieker. Er is in de afgelopen vijf, zes jaar ieder jaar wel weer iemand die dat roept. En in al die jaren is Fortuna welgeteld één keer boven ons geëindigd.

Ik ben jaloers op de spits van Fortuna en denk dat ze een betere keeper hebben. Hutten had ik er ook graag bijgehad. Voor de rest zijn ze echt niet sterker. Als wij twee of drie aanvallers en een verdediger er bij halen eindigen we gewoon weer boven hun, zeker als Knops en Kuipers fit zijn en hun beste niveau halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 13:54
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Marco Ospitalieri #42
Sorry maar ik hoor te veel "als" dit en "als" dat.....voor mij teveel "als"....
Ik hou mijn hart vast met deze selectie.......
Discussie gesloten.
03 aug 2015 15:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Marco Ospitalieri #43

Jacques schreef : Als wij twee of drie aanvallers en een verdediger er bij halen eindigen we gewoon weer boven hun, zeker als Knops en Kuipers fit zijn en hun beste niveau halen.


Dus daarom zei ik dat Fortuna op dit moment verder is. Of hebben wij die nieuwe spelers al die jij aanhaalt?
Discussie gesloten.
03 aug 2015 15:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Marco Ospitalieri #44
Nee, maar ik twijfel er ook niet aan dat er nog wat aanvallers en een verdediger volgen. Het is een scheve vergelijking. Relevant vergelijken kan pas op 1 september (wat meteen aangeeft hoe krom de transferperiode is - nog open als het seizoen al begonnen is).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 16:18
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Marco Ospitalieri #45
Sorry, maar voor mij begint het seizoen a.s. vrijdag. Als je dan moet gaan vergelijken staan ze er in Sittard beter voor. In het slechtste geval is het verschil 31 augustus al 15 punten (niet dat ik daar van uit ga, maar goed). Kom allemaal doordat de transferperiode zo lang door loopt, maar er zijn ook genoeg spelers die wel al op de markt zijn. Iets met voorruit denken? Ze kunnen er bij MVV niet van uit gaan dat een afvaller ergens anders automatisch naar MVV wil komen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden