Marco Ospitalieri

03 aug 2015 16:36 03 aug 2015 16:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Marco Ospitalieri #46
Als je met 0-5 van AZ verliest, is je selectie niet echt rond te noemen :lol:
Discussie gesloten.
03 aug 2015 16:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Marco Ospitalieri #47
Voor mij begint het seizoen ook komende vrijdag hoor. Denk je echt dat ik blij ben met de gang van zaken? Integendeel. Maar tegelijkertijd is het gewoon de realiteit dat bijna alle clubs de selectie nog niet compleet hebben. Doen alsof MVV de uitzondering is, is niet juist. Fortuna is dit jaar een uitzondering en we moeten Fortuna ook weer niet beter maken dan ze zijn. De basis van onze verdediging en middenveld zijn, mits fit, echt beter dan de hunne.

Bovendien zit tussen nu, vrijdag en 31 augustus nog veel tijd. Het is niet gezegd dat pas op 31 augustus drie aanvallers en twee verdedigers binnen komen lopen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
03 aug 2015 16:53 03 aug 2015 16:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Marco Ospitalieri #48
Ik word van hun oefenwedstrijden nou ook niet echt enthousiast. Met 1-0 in Heerenveen verliezen vind ik nog altijd beter dan thuis 0-5 tegen AZ.(wel de morele winnaar, dat wel) Maar ja hun selectie is rond volgens Gohf :lol:
Discussie gesloten.
03 aug 2015 17:07
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Marco Ospitalieri #49
Voor de spits positie kun je rajcomar en verheijd al bijna meerekenen.
Alles wijst erop dat mvv die 2 zowiezo probeert aan te trekken.
Dat er nog spelers bij zullen komen mag duidelijk zijn.
Maar dat zijn toch 2 aanwinsten waar je iets mee kunt mochten ze tekenen.
Want het zijn beide totaal verschillende spitsen.
Ik blijf positief!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
Discussie gesloten.
03 aug 2015 17:31
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Marco Ospitalieri #50

Schapendonk schreef : Ik word van hun oefenwedstrijden nou ook niet echt enthousiast. Met 1-0 in Heerenveen verliezen vind ik nog altijd beter dan thuis 0-5 tegen AZ.(wel de morele winnaar, dat wel) Maar ja hun selectie is rond volgens Gohf :lol:


Selectie is inderdaad rond ja. Eventuele buitenkansjes(bij voorkeur een rechts of links buiten) daargelaten.

Tim Janssen(Graafschap)
Van Loen(Sparta)
Lekesiz(duisburg)
Fafiani(Volendam)
De Regt(Helmond)
Mert(Nec)
Schroyen(VVV)
Hutten(Excelsior)

Ik ben erger gewend als fortuna fan.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 17:34
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Marco Ospitalieri #51
Ik moet het je nageven Gohf, dat zijn aanwinsten waar ik best wel jaloers op ben. Bij bovengenoemde spelers weet je iniedergeval wat je eraan hebt. Succes in de competitie.

Overigens speelde Ospitalieri in zijn eerste seizoen bij MVV sterk op de linksback-positie. Zou niet misstaan bij Fortuna.
Discussie gesloten.
03 aug 2015 18:48
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Marco Ospitalieri #52
Van mij mag hij dan ook komen, sowieso goed voor de diepgang in de selectie maar het moet allemaal niet te duur zijn want zo heel veel budget is er niet meer over.

We zullen zien hoe het gaat lopen maar meedoen om een play off plek is denk ik wel mogelijk.
Discussie gesloten.
04 aug 2015 12:39 04 aug 2015 12:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Marco Ospitalieri #53

Gohf schreef :

Schapendonk schreef : Ik word van hun oefenwedstrijden nou ook niet echt enthousiast. Met 1-0 in Heerenveen verliezen vind ik nog altijd beter dan thuis 0-5 tegen AZ.(wel de morele winnaar, dat wel) Maar ja hun selectie is rond volgens Gohf :lol:


Selectie is inderdaad rond ja. Eventuele buitenkansjes(bij voorkeur een rechts of links buiten) daargelaten.

Tim Janssen(Graafschap)
Van Loen(Sparta)
Lekesiz(duisburg)
Fafiani(Volendam)
De Regt(Helmond)
Mert(Nec)
Schroyen(VVV)
Hutten(Excelsior)

Ik ben erger gewend als fortuna fan.


Het punt is nu, en dat ontgaat jou een beetje dat je nog met zoveel namen kan komen, ik niet enthousiast wordt van jullie oefenwedstrijden. Als je met 11 man op het veld staat is in ieder geval de selectie wel rond ja, daar heb je gelijk, maar ik bedoel het anders.
Discussie gesloten.
04 aug 2015 13:22
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Marco Ospitalieri #54
Is alweer een maand geleden toen speelde alleen nog maar Hutten, Lekesiz en van Loen een helft mee.

resultaat is mi niet zo belangrijk bij vriendschappelijke wedstrijden. Als je maar lekker voetbalt. Vrijdag moet je resultaat halen.
Discussie gesloten.
04 aug 2015 13:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Marco Ospitalieri #55
Ik sluit dit topic.. Nieuws over Marco kan geplaatst worden in het Oud-MVV'ers topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden