Selectie MVV 2014-2015

03 juni 2014 19:35 03 juni 2014 19:38 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Onderwerp Auteur
Selectie MVV 2014-2015 #1
Hoe ziet de huidige selectie uit na het vertrek van Bram Castro en waarschijnlijk Tom van Hyfte.
En belangrijker nog, hoeveel nieuwe spelers mogen/moeten (min.16 contract spelers) we verwachten de komende weken/maanden.
Ik denk dat er een frisse wind gaat waaien door de selectie !

Wie weet de huidige status, wie hebben we tot nu toe in de selectie voor komend seizoen ?
Lopende contracten:Smeets, Rutjes, Veltmate, Stankov, Kuipers, Ospitalieri, Braken, Maria, ......

En onder leiding van welke trainers, technische en medische staf ?
Gaan we verder met Ron Elsen, Koen Daerden, Erik Meijer, ........

Wie kan het lijstje compleet maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 19:38
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #2

Us Clubke schreef : Hoe ziet de huidige selectie uit na het vertrek van Bram Castro en waarschijnlijk Tom van Hyfte.
En belangrijker nog, hoeveel nieuwe spelers mogen/moeten (min.16 contract spelers) we verwachten de komende weken/maanden.
Ik denk dat er een frisse wind gaat waaien door de selectie !

Wie weet de huidige status, wie hebben we tot nu toe in de selectie voor komend seizoen ?
Lopende contracten:Smeets, Rutjes, Veltmate, Stankov, Kuipers, Ospitalieri, Braken, Maria, ......

En onder leiding van welke trainers, technische en medische staf ?
Gaan we verder met Ron Elsen, Koen Daerden, Erik Meijer, ........

Wie kan het lijstje compleet maken.


stankov heeft ook geen contract meen ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 20:05 03 juni 2014 20:09 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #3

Us Clubke schreef : Hoe ziet de huidige selectie uit na het vertrek van Bram Castro en waarschijnlijk Tom van Hyfte.
En belangrijker nog, hoeveel nieuwe spelers mogen/moeten (min.16 contract spelers) we verwachten de komende weken/maanden.
Ik denk dat er een frisse wind gaat waaien door de selectie !

Wie weet de huidige status, wie hebben we tot nu toe in de selectie voor komend seizoen ?
Lopende contracten:Smeets, Rutjes, Veltmate, Stankov, Kuipers, Ospitalieri, Braken, Maria, ......

En onder leiding van welke trainers, technische en medische staf ?
Gaan we verder met Ron Elsen, Koen Daerden, Erik Meijer, ........

Wie kan het lijstje compleet maken.


Spelers van wie het contract bij MVV nog doorloopt zijn:
Smeets, Rutjes, Veldmate, Maria, Kuipers, Braken, Ospaltieri en Knops

Spelers van wie het contract met MVV is afgelopen zijn:
Castro, Stankov, Verdellen, Winkens, van Hyfte, Schreurs, Secerovic en La Rosa.
www.maastricht.gezien.nl/sport/voor-mvv-...an-het-realisme.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 20:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #4
Mvv wacht een loodzware taak om een goede selectie bij elkaar te krijgen.
Het lijkt er op dat er minimaal 9 spelers moeten bijkomen
Gezien de situatie zullen voetballers niet staan te springen om naar MVV te komen
Toch hoop ik dat MVV voor iedere linie een echte versterking probeert te halen door ze toch een leuk salaris te bieden.

Voor de rest zal geduld het toverwoord zijn. Liever in juli beginnen met een niet complete selectie aangevuld met jeugd en testers, dan spelers gaan halen die niks gaan toevoegen. Ze zullen veel moeten gaan huren en die spelers zullen pas op het laatste moment beschikbaar komen. je kunt dit jaar wederom niet degraderen, meedoen voor het kampioenschap zal ook lastig worden, dus met een complete selectie aan de competitie beginnen is geen noodzaak. De play offs kun je ook halen door een goede 2e seizoenshelft. Een mix van enkele kwalitatieve duurdere contract spelers + goedkope aanvulling + huurspelers kan succes opleveren.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de komende 3 maanden wat er gaat gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 09:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #5

Boredass schreef : Mvv wacht een loodzware taak om een goede selectie bij elkaar te krijgen.
Het lijkt er op dat er minimaal 9 spelers moeten bijkomen
Gezien de situatie zullen voetballers niet staan te springen om naar MVV te komen
Toch hoop ik dat MVV voor iedere linie een echte versterking probeert te halen door ze toch een leuk salaris te bieden.

Voor de rest zal geduld het toverwoord zijn. Liever in juli beginnen met een niet complete selectie aangevuld met jeugd en testers, dan spelers gaan halen die niks gaan toevoegen. Ze zullen veel moeten gaan huren en die spelers zullen pas op het laatste moment beschikbaar komen. je kunt dit jaar wederom niet degraderen, meedoen voor het kampioenschap zal ook lastig worden, dus met een complete selectie aan de competitie beginnen is geen noodzaak. De play offs kun je ook halen door een goede 2e seizoenshelft. Een mix van enkele kwalitatieve duurdere contract spelers + goedkope aanvulling + huurspelers kan succes opleveren.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de komende 3 maanden wat er gaat gebeuren.



De komende 3 maanden???!!!
8 augustus begint de competitie weer dat betekend dat we nog 2 maanden en ik neem aan dat ze ook willen dat ze wat ingespeeld zijn dus oefenwedstrijden met elkaar spelen en getraind hebben met elkaar dan heb je nog maar 1,5 maand om zoveel spelers bij elkaar te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 09:57
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #6
We moeten even het WK afwachten om te zien welke spelers geschikt zijn om bij MVV te komen voetballen. Om nu al spelers aan te trekken loop je vooruit op de zaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 11:37
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #7
Ik hoop voor 31 augustus een redelijk goed ingespeeld team te zien in die circustent bij de Burger King :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 14:55 04 juni 2014 14:55 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #8
2014/2015 (indien ze niet verkocht worden):
Smeets
Rutjes
Veldmate
Maria
Kuipers
Braken
Ospaltieri
Knops

Weg of einde carrière:
Verdellen
Winkens
Castro

Spelers van wie het contract met MVV is afgelopen:
Stankov
Schreurs
Secerovic
La Rosa.
Van Hyfte

Van de 5 hierboven gok ik dat Van Hyfte vertrekt naar Roda en dat Secerovic niet betaalbaar is. Blijven over Stankov Schreurs en La Rosa waarvan ik eigenlijk niet geloof dat er andere clubs interesse in hun hebben.

ik mis trouwens Moustafa en Derix en Mitchel de Jong in het lijstje (of zijn dit geen contract spelers?)

Al met al valt het mij eigenlijk nog mee dat er 8 spelers over blijven.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 15:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #9
Mitchell de Jong is al weg, kom even zo snel niet op zijn nieuwe club maar heeft al onderdak voor komend jaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 15:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #10
En laat ik het vast hier maar eens typen. MVV heeft weinig geld te besteden. Genoeg spelers zullen liever afwachten of ze ergens anders meer kunnen verdienen. Dus ik verwacht niet dat MVV heel snel veel spelers zal gaan halen. Juist richting het einde van de transferperiode zullen spelers onrustig worden en toch maar met wat minder geld genoegen nemen en bij MVV tekenen.

Ik zie het liefste ook al morgen een complete selectie maar MVV is absoluut niet in de situatie om dat te regelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 15:09 04 juni 2014 15:10 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #11

Punker73 schreef : ik mis trouwens Moustafa en Derix en Mitchel de Jong in het lijstje (of zijn dit geen contract spelers?)

Yannick Derix, Thijs De Boevere, Hawbir Moustafa en Mitchell de Jong hebben/hadden een contract op amateurbasis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 15:40
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #12

Jacques schreef : En laat ik het vast hier maar eens typen. MVV heeft weinig geld te besteden. Genoeg spelers zullen liever afwachten of ze ergens anders meer kunnen verdienen. Dus ik verwacht niet dat MVV heel snel veel spelers zal gaan halen. Juist richting het einde van de transferperiode zullen spelers onrustig worden en toch maar met wat minder geld genoegen nemen en bij MVV tekenen.

Ik zie het liefste ook al morgen een complete selectie maar MVV is absoluut niet in de situatie om dat te regelen.


Er wordt hier (niet door jou) gedaan alsof bij MVV niks meer te halen valt. Dat is ook zo maar bij andere clubs in de JL gaat het even slecht. Als je als voetballer nivo JL bent dan zul je het met een klein salaris moeten doen.
Niet alleen bij MVV maar bij nagenoeg iedere club in de JL (er zullen vast een paar uitzonderingen zijn maar daar spelen ook spelers van een ander nivo). In de middenmoot is het allemaal hetzelfde dus je kunt wachten tot je een ons weegt. Ik denk dat het probleem daar zit bij het management van de spelers. Kijk naar Smeets, La Rosa maar ook Bulters en Esaijas die 2 jaar terug allemaal niet wilde bijtekenen omdat ze klaar waren voor een hoger nivo. 2 zitten er nog steeds bij ons een is 3e keeper van Helmond Sport en de andere is na 1 jaar bankzitten bij den Haag ook weer werkeloos.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 15:50
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #13
Dat MVV een voorbeeld neemt aan Dordrecht. Met enkele gehuurde spelers top presteren en gepromoveerd. Wie weet vindt MVV wel een type als Gladon of Van Nieff.

Het belangrijkste is dat MVV eerst haar financieel plaatje in orde krijgt, voordat ze naar de transfermarkt gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 17:07
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #14

Punker73 schreef :

Jacques schreef : En laat ik het vast hier maar eens typen. MVV heeft weinig geld te besteden. Genoeg spelers zullen liever afwachten of ze ergens anders meer kunnen verdienen. Dus ik verwacht niet dat MVV heel snel veel spelers zal gaan halen. Juist richting het einde van de transferperiode zullen spelers onrustig worden en toch maar met wat minder geld genoegen nemen en bij MVV tekenen.

Ik zie het liefste ook al morgen een complete selectie maar MVV is absoluut niet in de situatie om dat te regelen.


Er wordt hier (niet door jou) gedaan alsof bij MVV niks meer te halen valt. Dat is ook zo maar bij andere clubs in de JL gaat het even slecht. Als je als voetballer nivo JL bent dan zul je het met een klein salaris moeten doen.
Niet alleen bij MVV maar bij nagenoeg iedere club in de JL (er zullen vast een paar uitzonderingen zijn maar daar spelen ook spelers van een ander nivo). In de middenmoot is het allemaal hetzelfde dus je kunt wachten tot je een ons weegt. Ik denk dat het probleem daar zit bij het management van de spelers. Kijk naar Smeets, La Rosa maar ook Bulters en Esaijas die 2 jaar terug allemaal niet wilde bijtekenen omdat ze klaar waren voor een hoger nivo. 2 zitten er nog steeds bij ons een is 3e keeper van Helmond Sport en de andere is na 1 jaar bankzitten bij den Haag ook weer werkeloos.


Om het nog 'erger' te maken Bulters is vorig seizoen vertrokken naar KV Turnhout (Derde Klasse B) waar hij welgeteld 2 wedstrijden heeft gekeept (contract getekend in decemer 2013).
Zo zie je maar spelen bij MVV is zo slecht nog niet....... Zolang je maar geen al te veel ego hebt (of een manager die geld ruikt)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 18:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #15

mvv4ever schreef :

Boredass schreef : Mvv wacht een loodzware taak om een goede selectie bij elkaar te krijgen.
Het lijkt er op dat er minimaal 9 spelers moeten bijkomen
Gezien de situatie zullen voetballers niet staan te springen om naar MVV te komen
Toch hoop ik dat MVV voor iedere linie een echte versterking probeert te halen door ze toch een leuk salaris te bieden.

Voor de rest zal geduld het toverwoord zijn. Liever in juli beginnen met een niet complete selectie aangevuld met jeugd en testers, dan spelers gaan halen die niks gaan toevoegen. Ze zullen veel moeten gaan huren en die spelers zullen pas op het laatste moment beschikbaar komen. je kunt dit jaar wederom niet degraderen, meedoen voor het kampioenschap zal ook lastig worden, dus met een complete selectie aan de competitie beginnen is geen noodzaak. De play offs kun je ook halen door een goede 2e seizoenshelft. Een mix van enkele kwalitatieve duurdere contract spelers + goedkope aanvulling + huurspelers kan succes opleveren.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de komende 3 maanden wat er gaat gebeuren.



De komende 3 maanden???!!!
8 augustus begint de competitie weer dat betekend dat we nog 2 maanden en ik neem aan dat ze ook willen dat ze wat ingespeeld zijn dus oefenwedstrijden met elkaar spelen en getraind hebben met elkaar dan heb je nog maar 1,5 maand om zoveel spelers bij elkaar te krijgen.


de transfer deadline loopt tot 31 augustus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden