Selectie MVV 2014-2015

27 juni 2014 18:32 27 juni 2014 18:37 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #46
Foutje, sorry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2014 15:59 28 juni 2014 16:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #47

Sjonnie schreef : Nog een vraag ?? Waarom was Schreurs niet aanwezig op de training ?? Zijn contract loopt volgens mij door tot 1-7-2014 .


Schreurs was vandaag ook niet op de training en naar verluidt zijn er twee clubs in hem geïnteresseerd. Speculatie of niet, maakt niks uit.

Doordat LRB vertrouwen in Elsen heeft ( heeft hij niet ieder seizoen een goed representatief elftal op de been gebracht, met de bescheiden middelen die MVV ter beschikking had en heeft,toch?) ging ik dus vandaag nieuwsgierig naar de training om me zelf maar eens te overtuigen van het hoe en wat...

En wat ik op de training zag, stemde tot optimisme , ja zelfs tot (lichte) positieve vreugde. Op alle fronten!

Allereerst begon men met de meest geliefde opdracht :lachen: van iedereen die ooit voetbal ik clubverband gespeeld heeft of nog speelt: drie rondjes rond het veld lopen.

Vervolgens maakte Erik (Wintjens) de naam van zijn beroep waar: er werd inspanning geleverd en goed: een dik kwartier push ups in allerlei houdingen ( normale push ups en vervolgens op de zijkant liggend met een hand opdrukken en de ander recht omhoog) werden de jongens afgeknepen.
Goed zo, want kracht is van wezenlijk belang, gezien het feit dat er vorig jaar een aantal "de piep te vreug leeg hadde"...

Vervolgens werd er in 2 groepjes de bal rond spelen geoefend, met als opdracht snel combinatiespel en een keer raken. Daarbij assisteerde Erik (geer wet wel..dee oet Meersje) uitstekend en gaf de nodige tactische en technische tips door aan deze of gene om niet alleen rust aan de bal te bewaren, maar ook goed te pasen, door te ketsen, de positie van het standbeen bij het draaien e.d. Je merkte dat zijn ervaring een goede, zo niet zeer grote toegevoegde waarde heeft aan deze selectie! Bovendien vond hij met zijn ervaring een goed luisterend oor bij de jonge gasten vaan us MVV-ke.

Ik zag een gretige, gemotiveerde en zeer gedreven groep trainen. Het due Knops en "de Kuuper " functioneerde goed, ook Mawbir was nadrukkelijk aanwezig. Verder werd er door beide teams onderling goed gecoacht; ook door de nieuwelingen.
Verhulst maakte meteen een goede indruk in de goal: hij was nadrukkelijk aanwezig. Stevige vent die ook snel naar de grond gaat, in de 5 meter heerst en de verdediging goede aanwijzingen geeft. Prima dus :thumbsup:

In het daarop volgende partijtje werd er fel en stevig gespeeld, waarbij me de zeer positieve rol van Niels me erg opviel: stevige vent die zich niet makkelijk van de bal laat zetten, zich goed vrij loopt om vervolgens goede combinaties aan te gaan (met o.a. Veldmate).
Ik denk zeker dat hij een goede toegevoegde waarde is en het verlies van Stankov en Rutjes beter kan opvangen. Waarschijnlijk ook een betere speler is.

De jonkies van Genk maakte ook een redelijk goede indruk, moeten hun plaats nog wel vinden, maar lieten zien dat er voetbal in zit. Vooral die jongen van Ghanese afkomst was verdedigend in het tweede gedeelte van het partijtje goed aanwezig.

Ook de rol van Meijer is niet te onderschatten die de een en ander, met name spitsen, tips gaf hoe bepaalde situaties beter aangepakt en uitgevoerd kunnen worden.

Een goede, stevige en leuke training waarbij bij het uitlopen Meijer voorop liep en de jonges waarschuwde:
"niet wandelen..." Zo hoor het ! Gein weik gedoe :thumbsup:

Leuk was nog dat "de Roeje" ( Sjoerd dus) effe langskwam met een paar krukken ( brach heer die gewoen trök of waore die veur "Forlaajf"... :lachen: ).

Kortom... LRB heet feduusie in de ploog en staf en ging opgetooge nao hoes ! Kin neet wachte tot de ierste oefenpötsjes!

Good gedoon Ron Promotion ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, serke, tuutsje, izzo, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2014 14:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #48
En we hebben beeld!

De foto's van de (voorlopige) selectie staan op mvv.nl:

www.mvv.nl/mvv-maastricht/eerste-elftal/selectie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2014 16:42
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #49
Schreurs legt verlaagde aanbieding MVV naast zich neer

Het is nog onduidelijk waar Danny Schreurs komend seizoen speelt. De Maastrichtenaar traint nu nog bij MVV, waar hij zijn conditie op peil houdt.

De aanvaller heeft echter een verlaagde aanbieding naast zich neergelegd.

Oefenduel
In de oefenwedstrijd dinsdag op Klein Geusselt speelde Schreurs de eerste helft mee tegen het team van Schalke ’04 onder 23 jaar.

Schreurs heeft wel al gesproken met de Maastrichtse club. Spelersmakelaar Tim Vrouwe van Forza Sports Group zegt dat Danny bereid is in te gaan op een verlaagde aanbieding van MVV. "De aanbieding die de club gedaan heeft, is totaal uit verhouding. Wij hebben MVV een reëel tegenvoorstel gedaan, gelet op de daling in hun budget”, zegt de zaakwaarnemer.

Aanbieding
“Op dit moment gaan we dus niet op deze aanbieding in. Danny houdt voorlopig zijn conditie op peil bij MVV, maar je weet nooit waartoe dit zal leiden.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2014 10:12
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #50
De jonkies van Ron Elsen

Met een speler geboren in de eerste helft van de jaren 80, twee in het tweede part van dat decennium en alle overige spelers ter wereld gekomen tussen 1992 en 1997 gaat MVV Maastricht seizoen 2014/2015 starten. Gisteren presenteerde de Maastrichtse eerstedivisionist de selectie van trainer en technisch directeur Ron Elsen. De voorlopige selectie beter gezegd. Want tot aan de start van de competitie - 8 augustus - verwacht MVV nog zeker vier nieuwe spelers te presenteren. Dat is geen overbodige luxe. De huidige selectie bestaat uit veertien veldspelers en twee keepers.

Mark Veldmate (30 jaar) wordt nog net niet met U aangesproken door zijn teammaten. Bryan Smeets - in november wordt hij 22 jaar - heeft de meeste wedstrijden voor de Maastrichtenaren gespeeld. MVV gaat het seizoen in met een zeer jonge ploeg. Waartoe dat in de loop van het seizoen toe gaat leiden kan niemand zeggen. Ook trainer Ron Elsen niet. MVV gaat voor talent, heel jong talent, dat is de enige duidelijkheid. Met onder meer talent uit de eigen jeugd en jonkies van KRC Genk gaat MVV proberen fans en tegenstanders komend seizoen te verrassen.
Later vandaag op Maastricht Gezien een fotopresentatie van alle huidige spelers, technische en medische staf en begeleiders.
Morgen in Stadskrant De Ster en zaterdag op deze site een reportage van Sjak Planthof over MVV in het seizoen 2014-2015 en de ambities van de club.
maastricht.gezien.nl/sport/de-jonkies-van-ron-elsen.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2014 12:47
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #51
15 spelers op de foto waarvan 2 keepers??? Hoeveel spelers moet clubs in de JL hebben? Wat zijn hier de richtlijnen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2014 11:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #52
Uiteindelijk zal MVV wel akkoord gaan met Brouwers, Schreurs en Maatsen. Dan ziet het team er al een stuk beter uit.
Dan vind ik een rechtsback noodzakelijker dan bv Voorjans. Het middenveld is in mijn ogen compleet (Peeters, Smeets, Vorthoren, De Jong, Alessandro, Ospitalieri).

Maar wat is nu eigenlijk de positie van die Hikspoors? Spits of middenvelder?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2014 14:00
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #53

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2014 17:18
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #54

Mie leef Mestreech schreef : Maar wat is nu eigenlijk de positie van die Hikspoors? Spits of middenvelder?


Ik heb horen zeggen, of was het gedroomd, dat we het Barca systeem gaan spelen. Geen spitsen maar alleen opkomende middenvelders. Totale chaos op het veld, maar als onze spelers het niet begrijpen dan begrijpt de tegenstander het al zeker niet!
Ik zeg kampioenen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2014 17:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #55

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 13:22
boer
Bezoeker
Bezoeker
Selectie MVV 2014-2015 #56
Van een goede bron vernomen dat

Morgen tijden de opendag van Fortuna, wordt Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits..... :blush:

Bedank Mvv voor het mee trainen....! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 15:33
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #57
Ik kan me herinneren dat hier een paar jaar geleden, een ''Boer'' vaste gast was op het forum (zijn gebruikersnaam was boer). Hij had vaak zinvolle bijdrages en leuke berichten. De boer anno 2014 (een andere, dat merk je meteen) loopt echter alleen maar te steuken en mensen een slecht gevoel te geven over MVV.

Ik stoor me erg aan jouw posts. Je hebt er pas 4, dus kun je nagaan hoe storend je bent als je al na vier berichten iemand tegen je hebt. Gedemotiveerd word ik niet van je, daarvoor ben ik al te lang MVV supporter. Het komt of goed, of we hebben een minder seizoen. Nou en, het is niet het eerste in de clubhistorie en ook zeker niet het laatste. Het enige dat ik graag zou zien, is dat je nu eindelijk eens terug gaat naar je Fortuna forum. Dat past immers beter bij je Fortuna kamertje, met je Fortuna behang, Fortuna posters en Fortuna opblaaspop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 19:01
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #58

Karakter schreef : Ik kan me herinneren dat hier een paar jaar geleden, een ''Boer'' vaste gast was op het forum (zijn gebruikersnaam was boer). Hij had vaak zinvolle bijdrages en leuke berichten. De boer anno 2014 (een andere, dat merk je meteen) loopt echter alleen maar te steuken en mensen een slecht gevoel te geven over MVV.

Ik stoor me erg aan jouw posts. Je hebt er pas 4, dus kun je nagaan hoe storend je bent als je al na vier berichten iemand tegen je hebt. Gedemotiveerd word ik niet van je, daarvoor ben ik al te lang MVV supporter. Het komt of goed, of we hebben een minder seizoen. Nou en, het is niet het eerste in de clubhistorie en ook zeker niet het laatste. Het enige dat ik graag zou zien, is dat je nu eindelijk eens terug gaat naar je Fortuna forum. Dat past immers beter bij je Fortuna kamertje, met je Fortuna behang, Fortuna posters en Fortuna opblaaspop.


Boer458 zegt " Alive and kicking"

(bin ut trowwens zier mit dich eins Karakter)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 16:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #59
Doel:
Jo Coppens
Wouter Pastoor
Hobie Verhulst

Verdediging:
Kjell Knops
Nick Kuipers
Shermaine Martina
Shermar Martina
Hawbir Moustafa
Marvin 'Willem' Ofori-Appiah
Ertunc Yildirim

Middenveld:
Alessio Alessandro
Mitchell de Jong
Zev van Melick
Marco Ospitalieri
Stef Peeters
Bryan Smeets
Niels Vorthoren

Aanval:
Sven Braken
Davy Brouwers
Jordy Croux
Mark Veldmate

Nog niet bekend:
Ronald Hikspoors
Dalian Maatsen
Gianluca Maria
Danny Schreurs

Ziet er toch leuker uit dan in de VI Seizoensgids die sinds vandaag in de winkel ligt. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2014 17:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Selectie MVV 2014-2015 #60
Doel:
Jo Coppens
Wouter Pastoor
Hobie Verhulst

Verdediging:
Kjell Knops
Nick Kuipers
Shermaine Martina
Shermar Martina
Hawbir Moustafa
Marvin 'Willem' Ofori-Appiah
Ertunc Yildirim

Middenveld:
Alessio Alessandro
Mitchell de Jong
Zev van Melick
Marco Ospitalieri
Stef Peeters
Bryan Smeets
Niels Vorthoren
Wimilio Vink

Aanval:
Sven Braken
Davy Brouwers
Jordy Croux
Mark Veldmate
Ronald Hikspoors


Nog niet bekend:
Dalian Maatsen
Gianluca Maria
Danny Schreurs

Al met al lijkt het me een zeer talentvolle groep.
We missen alleen ervaring vrees ik.
Veel zal gaan afhangen van de leidinggevende kwaliteiten van Vorthoren denk ik (en misschien Knops). Veldmate zie ik niet als leider.
Met name achterin is de spoeling dun. Ospitalieri zal wel linksback gaan spelen, Kuipers en Knops centraal, maar rechtsback hebben we echt nog nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden