Jo Coppens
- Sjappie
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Jo Coppens
23 Aug 2014 11:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2014 12:52 - 23 Aug 2014 12:52Je kunt beter 1 ervaren doelman wat meer geld bieden, dan 2 onervaren keepers waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt. En daarachter een jonge ambitieuze 2e keeper, die wil investeren. Coppens was niet voor niets 2e doelman bij Cercle Brugge. Kijk maar op internet dan lees je voldoende.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2014 16:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Aug 2014 16:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2014 18:38 - 23 Aug 2014 18:39En inderdaad Bram Castro is zo'n voorbeeld met wel weel veel ervaring.
Je zou niet misstaan als technisch manager als ik jou zo lees....................
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2014 19:57Mienclub1902 wrote: Anna, Ik bedoel met 2e en 3e keeper hier Verhulst en Coppens, die nauwelijks ervariing hebben.
En inderdaad Bram Castro is zo'n voorbeeld met wel weel veel ervaring.
Je zou niet misstaan als technisch manager als ik jou zo lees....................
Ik snapte wel wat je bedoelt hoor. Bedankt in ieder geval voor jouw aanbeveling.

Echter het is als buitenstaander veel makkelijker natuurlijk om namen te roepen van spelers die je graag bij MVV ziet komen voetballen. Als je daadwerkelijk moet gaan werken met dit zeer krappe salarisbudget is het bijna niet te doen om op elke positie een voltreffer te hebben die goed uitpakt.
Hoop eigenlijk dat die 30.000 per jaar (of iets in die regionen) waar Schreurs voor bedankt heeft dan toch nog besteed kan worden aan een andere speler. En dan lijkt het me toch verstandig om dit dan in een keeper te steken. Zeker als ik dan hoor van mensen die trainingen bezoeken dat Verhulst een nog mindere indruk maakt dan Coppens. Had eens eerder in het transfergeruchten aangegeven dat er interesse was in de Duitse keeper Jonas Deumeland, ex-doelman van Eupen en zeker 3 seizoenen ervaring in de Belgische 2e klasse plus Duitse lagere klasses. Na het aantrekken van Coppens denk ik dat het wel niet meer zal gebeuren dat die wordt aangetrokken, maar zou het geen slecht idee vinden. Hij is transfervrij dus kan eventueel ook nog gedaan worden na 31 augustus.
www.transfermarkt.de/jonas-deumeland/det...sdaten/spieler/40573
- Hill28
-
- Visitor
-
31 Aug 2014 17:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2014 17:39Als je het cv van Coppens bekijkt, zou die echt wel moeten mee kunnen bij een Nederlandse tweede klasser. Ik bedacht me tijdens de wedstrijd dat hij Roda-doelman Verbist een tijd op de bank heeft gehouden bij Cercle. Die plaats verloor hij wel weer. Naar mijn gevoel is het toch wel behoorlijk een vertrouwenskwestie. De enige manier om dat te doorbreken is om vertrouwen op te doen, maar de vraag is natuurlijk hoe lang hij daar de tijd voor moet krijgen.Hill28 wrote: Je vraagt je toch af wie Coppens hiernaartoe heeft gehaald en waarom? Ik weet zeker dat op de Maastrichtse en Meerssense amateurvelden betere keepers onder de lat staan.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2014 17:52Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
31 Aug 2014 21:20Iech vin tot ut eedere wedstrijd beter ging.Mienclub1902 wrote: Mee eens, was ook weer een aantal keren onzeker tegen RJC, maar goed er loopt ook nog een keeperstrainer rond.
Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.
Keump good, neum iech aon.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Sep 2014 09:23Of misschien zegt het iets over onze keeperstrainer.Mienclub1902 wrote: Mee eens, was ook weer een aantal keren onzeker tegen RJC, maar goed er loopt ook nog een keeperstrainer rond.
Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.
Ik hoop echt dat Coppens zich flink verbetert want op dit moment kost hij ons gewoon punten.
- Schapendonk
-
- Banned
-
01 Sep 2014 09:38 - 01 Sep 2014 09:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2014 11:02Die bal had hij zeker kunnen aanraken en hopelijk eruit kunnen halen.
Maar volgens mij heeft coppens te kleine handen om de bal meteen vast te kunnen pakken.
Ik heb veel blunders gezien bij Bulters, maar als coppens zo doorgaat dan gaat hij bulters met Blunders voorbij.
1 tip, VASTPAKKEN DIE BAL!!!! zo moeilijk kan dat niet zijn.