Jo Coppens

21 mei 2016 10:18 21 mei 2016 10:19 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jo Coppens #31
Kijk eens naar je eigen beoordelingsgesprek op t werk. Stel je maakt veel fouten in het eerste half jaar, doet wat met de kritiek en draait een lekker tweede half jaar.

Gaat de baas dan zeggen, ja leuk die tweede goede, maar de eerste was crap, dus we doen het toch niet? Dat zou pas oneerlijk zijn. Wat niet wil zeggen dat MVV zomaar met hem door zou moeten gaan, maar ik snap het wel als MVV dat wel zou willen.
En in de juup heb je geen foutloze keepers.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2016 15:22
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Jo Coppens #32
Een waardige opvolger vinden die al ervaren is in de Jupiler League en die binnen de portemonnee van MVV past is juist niet makkelijk om te vinden.

Ook heeft Jo'ke zich echt goed ontwikkeld het afgelopen half jaar en verdient hij minstens een 1/2 jaar contract te krijgen met weinig tot geen salarisverhoging.

Accepteert hij dit niet, dan wordt het op zoek naar een opvolger wat heel erg lastig is. Ik zie graag zoveel mogelijk spelers van de huidige selectie behouden worden (m.u.v. Stevie P) zodat er weinig verstoord wordt binnen de goede chemie in het elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2016 21:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jo Coppens #33
Tsja maar is Lommel dan echt een stap omhoog? Spelen toch ook tweede klasse?
Ik ken de club verder niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2016 21:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Jo Coppens #34

jeoff schreef : Tsja maar is Lommel dan echt een stap omhoog? Spelen toch ook tweede klasse?
Ik ken de club verder niet.


Financieel wel denk ik, voor de rest stelt het niet veel voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 09:58 22 mei 2016 09:59 door Groenwit.
Groenwit
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Jo Coppens #35
Toch even kaderen. In België werd zonet een grote competitiehervorming doorgevoerd waardoor er nu een scheiding bestaat tussen het prof- en amateurniveau.

Lommel is er in geslaagd om zich bij de 24 profclubs te scharen, wat financieel resulteert in een jaarlijkse bonus van een een klein miljoen euro. Heel wat meer dan de peanuts die de tweedeklassers tot voor kort kregen voor de TV rechten van Proximus (pakweg 15.000 €).Dit heeft tot gevolg dat we inderdaad een stuk kapitaalkrachtiger zijn geworden dan vroeger.

In eerste klasse B komen volgend seizoen 8 ploegen uit, die 4 keer tegen elkaar spelen. De 2 beste ploegen spelen een finalewedstrijd voor promotie, nummers 2,3 en 4 nemen deel aan Play Off II met de eersteklassers. Nummers 5-8 zien hun punten gehalveerd en spelen om niet naar het amateurniveau te zakken. Ondanks dit achterlijke systeem, is de nieuwe eerste klasse B een stuk interessanter voor spelers dan de vroegere tweede klasse.

Wat betreft Jo Coppens: hij is inderdaad een goede kandidaat in Lommel. Maar de eerste keuze blijft Lucas Pirard van Standard, die men nog een jaar wil huren. Alleen zal Lommel niet op hem blijven wachten en in dat opzicht is Coppens alternatief nummer één. Afwachten natuurlijk ook wat hij zelf kiest. De commentaren die ik hier over hem lees lijken me toch vrij positief. Tijdens onze oefenwedstrijd van vorige zomer was hij tegen ons ook zeer sterk. Maar wie weet blijft hij liefst van al gewoon bij jullie...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, MVVke, Ster_Drager, Jacques, Anna D., Mie leef Mestreech, jesfen, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 14:01
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Jo Coppens #36
Ondanks dit achterlijke systeem, is de nieuwe eerste klasse B een stuk interessanter voor spelers dan de vroegere tweede klasse.

Voor spelers misschien wel maar als supporter zie je om de 2 maanden dezelfde tegenstanders. Lijkt me helemaal niets als supporter.
De promotie/degradatie regelingen vind ik verder lijken op een klucht. Degradatie overigens alleen als een "amateur" club voldoet aan alle eisen en dan ook nog eens zelf wil promoveren.

Zou een Beneliga competitie niet interessanter zijn en wat vinden de Lommel supporters hiervan?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 19:33
Groenwit
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Jo Coppens #37
Klopt inderdaad. Gelukkig Antwerp net niet gepromoveerd en is Lierse nog op de laatste speeldag bij de eerste 8 geëindigd. Met OH Leuven (en zelfs Cercle Brugge) erbij, is de reeks best wel interessant. Maar om nu blij te worden dat je 4 keer tegen Tubeke en Union (spelen in Koning Boudewijnstadion!!) speelt, neen dat nu ook weer niet.

Beneliga, het proberen waard maar zouden jullie wakker liggen van een wedstrijd tegen Lommel? Ik zou tegen MVV spelen nog wel leuk spelen, omdat ik dichter bij Maastricht woon dan Lommel, maar ik denk dat de gemiddelde fan hier niet echt gelukkig mee zou zijn. Ik zou jullie ook graag verplaatsingen naar clubs als Tubeke besparen eerlijk gezegd.

Promotie-degradatieregeling trekt inderdaad nergens op. De enige club uit het amateurvoetbal die echt hoger thuishoort, is Beerschot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 16:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Jo Coppens #38
Jo Coppens

daar kan ik heel kort en duidelijk over zijn, deze heeft over het gehele seizoen ons gewoon punten gekost en een keeper die je punten kost moet je geen nieuw contract aanbieden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 18:16 23 mei 2016 18:16 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jo Coppens #39

Napoleon schreef : Jo Coppens

daar kan ik heel kort en duidelijk over zijn, deze heeft over het gehele seizoen ons gewoon punten gekost en een keeper die je punten kost moet je geen nieuw contract aanbieden


Neet mèt eins. 'ne Keeper dee zoe good is tot heer eg punte pak veur de club, is veur 'n club wie M.V.V. neet te betaole, en weurt al vreug weggeplök door groetere clubs.
Al mèt al mage veer neet klaoge euver Jo, d'r zien zat vlegevengers in de Ierste devizie die neet kinne tippe aon 't niveau vaan Jo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 18:23
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jo Coppens #40
Totaal niet mee eens met Napoleon inderdaad. Coppens maakt echt progessie. Had ook nooit gedacht dat ik hem zou willen behouden na zijn start vorig jaar denk aan z'n allereerste match tegen Almere uit. Heeft buiten fouten dit seizoen ook genoeg punten gepakt met goede reflexen en hij is ook sterk als hij snel moet uitkomen. Hoge ballen vanuit corners en vrije trappen kan zeker nog verbeteren. Maar vanaf NAC uit ongeveer straalt hij daar ook meer vertrouwen uit. Coppens is pas 25 zal voor een keeper en nog lang niet aan zijn top. Staat niet voor niets in de belangstelling van verschillende clubs. Ik hoop dat die blijft met bv. een jonge doelman als die Senne Vits van Standard als 2e keeper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 18:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jo Coppens #41
Eins met MVVke. En loer ins nao Bram Castro. Wat unne geweldige keeper waor dat neet veur us club? En zelfs dee had een mindere periode.

Iech dink zelfs dat er in Jo nog unne haop progressie zit, en dat dit unne topper geit weure.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 19:17
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Jo Coppens #42
Over de keeperspositie maak ik me geen zorgen..

Zijn genoeg 2de en 3de Keepers die wat kunnen en zich graag willen bewijzen.
Daarbij hebben we altijd wel een redelijke keeper erin staan..

Castro, Coppens, Boffin, Ban (ondanks dat knietje), Duijnhoven, Snelders,


Zijn echt niet verkeerd!

Uiteraard hoop ik dat hij blijft..
zijn toch zat 1 op 1 situaties geweest waarbij hij als winnaar uit het duel kwam!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 20:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Jo Coppens #43
Op de één of andere manier zijn de MVV-fans niet snel tevreden over een keeper. Castro kreeg in het begin veel kritiek (beste keeper sinds Van Duijnhoven, maar goed), Boffin werd uitgejouwd tot hij opeens tegen een dikke winst naar de Premier League trok en ga zo maar door. Zelf ben ik er nog altijd van overtuigd dat Van de Ban ons de promotie heeft gekost met dat knietje. Zo heeft iedereen wel een reden om op een specifieke keeper te zeiken.

Jo ontwikkelt zich duidelijk nog. Bovendien een sympathieke gast. Van mij mag hij blijven, geef hem maar een twee- of driejarig contract, die wordt alleen nog maar beter. In het verleden werd hij door hoge ballen van de zijkant of door afstandsschoten verrast, maar dat heb ik de laatste seizoenshelft eigenlijk nauwelijks nog gezien. Ja, die tweede goal van De Graafschap in Doetinchem was een afstandsschot maar die hadden Neuer en Alloy Agu ook niet gehad...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 20:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Jo Coppens #44
Mvv gaat geen betere keeper kunnen betalen dan Coppens.Bovendien heeft ie het na de winterstop uitstekend gedaan mede dankzij ook een stabielere verdediging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 22:11
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Jo Coppens #45
Voor MVV een hele goede en bruikbare keeper. Doet er alles aan om nog beter te worden. krijgt steeds
meer uitstraling en sinds de komst van Werker ook veel rustiger geworden. MVV biedt deze zeer
sympathieke kerel een goed contract aan. MVV gaat nog meer plezier er aan krijgen dan het al heeft ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden