Jo Coppens

06 aug 2014 16:08
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
Jo Coppens #1
Ook Jo natuurlijk van harte welkom geheten bij MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SC MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2014 18:02
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Jo Coppens #2
Vergeten ze mch de jong. :thinking: Welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 11:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jo Coppens #3
Ron, probeer eens een andere keeper. Al is het voor 1 helft. Wat heb je nog te verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 12:52 23 aug 2014 12:52 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Jo Coppens #4
Als je 2e en 3e keepers van andere clubs binnenhaalt, kun je dit verwachten. Die jongens hebben te weinig ervaring en speelminuten op niveau, schatten situaties nog niet goed in en maken dus (begrijpelijk) verkeerde keuzes. Dit risico neemt MVV blijkbaar. Was net zo bij Bulters etc.
Je kunt beter 1 ervaren doelman wat meer geld bieden, dan 2 onervaren keepers waarvan je maar moet afwachten of het wat wordt. En daarachter een jonge ambitieuze 2e keeper, die wil investeren. Coppens was niet voor niets 2e doelman bij Cercle Brugge. Kijk maar op internet dan lees je voldoende.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 16:16
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jo Coppens #5
Je redenatie over het halen van 2e en 3e keepers gaat niet op. Buiten dan dat je gelijk hebt dat ze minder ervaring hebben. Castro was namelijk ook 2e keeper bij STVV, voordat hij dus naar ons vertrok.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 16:35
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Jo Coppens #6
Iech höb de blunders vaan uzze keeper noe un paar kier gezeen. Gevolg is tot ouch de verdediging oonzeeker weurt, Ut spiet miech voor Jo, mer dit is gein betaold voetbal niveau wat heer liet zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 18:38 23 aug 2014 18:39 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Jo Coppens #7
Anna, Ik bedoel met 2e en 3e keeper hier Verhulst en Coppens, die nauwelijks ervariing hebben.

En inderdaad Bram Castro is zo'n voorbeeld met wel weel veel ervaring.

Je zou niet misstaan als technisch manager als ik jou zo lees....................
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 19:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jo Coppens #8

Mienclub1902 schreef : Anna, Ik bedoel met 2e en 3e keeper hier Verhulst en Coppens, die nauwelijks ervariing hebben.

En inderdaad Bram Castro is zo'n voorbeeld met wel weel veel ervaring.

Je zou niet misstaan als technisch manager als ik jou zo lees....................


Ik snapte wel wat je bedoelt hoor. Bedankt in ieder geval voor jouw aanbeveling. ;)

Echter het is als buitenstaander veel makkelijker natuurlijk om namen te roepen van spelers die je graag bij MVV ziet komen voetballen. Als je daadwerkelijk moet gaan werken met dit zeer krappe salarisbudget is het bijna niet te doen om op elke positie een voltreffer te hebben die goed uitpakt.

Hoop eigenlijk dat die 30.000 per jaar (of iets in die regionen) waar Schreurs voor bedankt heeft dan toch nog besteed kan worden aan een andere speler. En dan lijkt het me toch verstandig om dit dan in een keeper te steken. Zeker als ik dan hoor van mensen die trainingen bezoeken dat Verhulst een nog mindere indruk maakt dan Coppens. Had eens eerder in het transfergeruchten aangegeven dat er interesse was in de Duitse keeper Jonas Deumeland, ex-doelman van Eupen en zeker 3 seizoenen ervaring in de Belgische 2e klasse plus Duitse lagere klasses. Na het aantrekken van Coppens denk ik dat het wel niet meer zal gebeuren dat die wordt aangetrokken, maar zou het geen slecht idee vinden. Hij is transfervrij dus kan eventueel ook nog gedaan worden na 31 augustus.

www.transfermarkt.de/jonas-deumeland/det...sdaten/spieler/40573
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 17:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jo Coppens #9
Je vraagt je toch af wie Coppens hiernaartoe heeft gehaald en waarom? Ik weet zeker dat op de Maastrichtse en Meerssense amateurvelden betere keepers onder de lat staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 17:39
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jo Coppens #10

Hill28 schreef : Je vraagt je toch af wie Coppens hiernaartoe heeft gehaald en waarom? Ik weet zeker dat op de Maastrichtse en Meerssense amateurvelden betere keepers onder de lat staan.

Als je het cv van Coppens bekijkt, zou die echt wel moeten mee kunnen bij een Nederlandse tweede klasser. Ik bedacht me tijdens de wedstrijd dat hij Roda-doelman Verbist een tijd op de bank heeft gehouden bij Cercle. Die plaats verloor hij wel weer. Naar mijn gevoel is het toch wel behoorlijk een vertrouwenskwestie. De enige manier om dat te doorbreken is om vertrouwen op te doen, maar de vraag is natuurlijk hoe lang hij daar de tijd voor moet krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 17:52
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Jo Coppens #11
Mee eens, was ook weer een aantal keren onzeker tegen RJC, maar goed er loopt ook nog een keeperstrainer rond.
Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 21:20
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Jo Coppens #12

Mienclub1902 schreef : Mee eens, was ook weer een aantal keren onzeker tegen RJC, maar goed er loopt ook nog een keeperstrainer rond.
Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.

Iech vin tot ut eedere wedstrijd beter ging.
Keump good, neum iech aon.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2014 09:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Jo Coppens #13

Mienclub1902 schreef : Mee eens, was ook weer een aantal keren onzeker tegen RJC, maar goed er loopt ook nog een keeperstrainer rond.
Als Coppens al zo twijfelachtig is, zegt dat ook wat over 2e keeper Verhulst.

Of misschien zegt het iets over onze keeperstrainer.
Ik hoop echt dat Coppens zich flink verbetert want op dit moment kost hij ons gewoon punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2014 09:38 01 sept 2014 09:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jo Coppens #14
Ik vind dus niet dat het iedere wedstrijd beter gaat. Hij slaat ballen weg die hij klemvast moet hebben om vervolgens een paar goede reddingen te doen. Ik wil hem niet helemaal tot de grond afzeiken maar hij is niet constant genoeg. Maar ik heb dat in het begin al gezegd. Is ook niet veel nodig om dit al vanaf het begin te zien. Ik denk dat het accent te veel op het halen van goede veldspelers was gericht. Maar een keeper is hun schijnbaar ontgaan. Puur op de naam van een club als Cercle Brugge afgaan is niet genoeg. Als Coppens eens ging trainen om ballen klemvast te hebben, in plaats van weg te slaan dan zou er iets veranderen in de goede richting....En iets aan zijn attitude. Je bent de sluitpost, de keeper en niemand komt je voorbij!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2014 11:02
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Jo Coppens #15
De 1-0 van gister is aan deze keeper te wijden, muur verkeerd zetten en zelf de verkeerde plek kiezen.
Die bal had hij zeker kunnen aanraken en hopelijk eruit kunnen halen.
Maar volgens mij heeft coppens te kleine handen om de bal meteen vast te kunnen pakken.
Ik heb veel blunders gezien bij Bulters, maar als coppens zo doorgaat dan gaat hij bulters met Blunders voorbij.

1 tip, VASTPAKKEN DIE BAL!!!! zo moeilijk kan dat niet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden