Steven Fernandes Pereira
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Steven Fernandes Pereira
29 Aug 2015 23:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2015 08:34En kijk nu eens, hoe Kuipers zich heeft ontwikkeld. Staat er altijd wanneer het moet. Ik heb er alle vertrouwen in dat Pereira zich ook goed gaat ontwikkelen. Hoe vervelend het ook is dat er nu veel fouten gemaakt worden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
31 Aug 2015 18:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
31 Aug 2015 18:20 - 31 Aug 2015 18:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2015 18:38Welkom in Maastricht zegt LRB !
Zoals je leest nemen onze fans geen blad voor hun mond..typisch mestreechs die no nonsense mentaliteit en duidt alleen maar aan hoe het met onze passie zit ...

Je bent een paar keer onderuit gegaan...niks aan de hand ...opkrabbelen en met frisse moed er weer staan en tegen aan gaan!
Niet alleen zul je dan succesvol zijn maar ook een plaats in onze harten kunnen veroveren zoals ook enkele van je voorgangers dat deden die ook niet een al te beste start hadden, zoals bovengenoemde Nick (alias de Kuuper ) of " Lerang " (Castelana).
Dus spuw eens flink in je handen en...aon de geng :thumbsup:
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
31 Aug 2015 18:39 - 31 Aug 2015 18:45Kritiek als voetballer moet je kunnen dragen, moet je nooit persoonlijk opvatten. Mensen beoordelen je op hoe je speelt (ongeacht of ze het spelletje snappen), niet op je karakter want dat zie je niet. Iemand die dat laatste doet, mogen ze van mij een stadionverbod geven. Maar om ons nou te bestempelen als een ploeg waar je mentaal sneuvelt, dat is onzin vind ik. We zijn poeslief in verhouding met andere clubs. Hoewel ik sommige uitspraken op facebook schandalig vind, zoals het hopen dat hij een been breekt. Dat is fout, maar goed die meningen heb je bij iedere club wel rondlopen. Dat is niet iets eigen aan MVV.
Ik gun Pereira een mooie carriere, dat hij rustig gebracht kan worden, maar ook in bescherming kan worden genomen als het allemaal te snel gaat. Bij dat laatste zal MVV toch echt spelers moeten aantrekken. Anders loopt die jongen tot aan de winterstop met een presteer-druk op zich, die niet te verantwoorden valt vind ik.
Tja en de discussie tussen een amateur en profcontract, dat is MVV haar 'probleem' en verantwoordelijkheid(het financieel plaatje), niet die van Steven.
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240780
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
31 Aug 2015 18:40les rouges blancs wrote: Hoi Steven,
Welkom in Maastricht zegt LRB !
Zoals je leest nemen onze fans geen blad voor hun mond..typisch mestreechs die no nonsense mentaliteit en duidt alleen maar aan hoe het met onze passie zit ...
Je bent een paar keer onderuit gegaan...niks aan de hand ...opkrabbelen en met frisse moed er weer staan en tegen aan gaan!
Niet alleen zul je dan succesvol zijn maar ook een plaats in onze harten kunnen veroveren zoals ook enkele van je voorgangers dat deden die ook niet een al te beste start hadden, zoals bovengenoemde Nick (alias de Kuuper ) of " Lerang " (Castelana).
Dus spuw eens flink in je handen en...aon de geng :thumbsup:
Maatsen begon ook slecht trouwens...
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
31 Aug 2015 18:44Ik denk niet dat dit MVV supporters zijn!houtengerard wrote: Hoewel ik sommige uitspraken op facebook schandalig vind, zoals het hopen dat hij een been breekt. Dat is fout, maar goed die meningen heb je bij iedere club wel rondlopen. Dat is niet iets eigen aan MVV.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2015 18:54Ik heb onze ervaren verdedigers Knops en Kuipers ook al genoeg fouten zien maken vorig seizoen. Geeft deze jonge verdediger dan ook een kans! Hij moet uit nood meteen aan de bak, omdat Kuipers geblesseerd is.
Dat is het nadeel van een te smalle selectie met te weinig ervaren verdedigers.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
14 Sep 2015 09:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Sep 2015 10:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Willems
-
- Senior Member
-
14 Sep 2015 10:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
14 Sep 2015 12:59Je hebt een punt, dat er over meerdere wedstrijden gekeken moet worden.seppo wrote: Beetje overdreven die positieve berichten over hem. Hij speelde wel aardig, had 230 overtredingen nodig. Laat hem eens 5 wedstrijden goed spelen voor we een oordeel hebben.
Maar ik hoorde niemand dat zeggen toen er geklaagd werd.
Dan mag het ook meteen gezegd worden als het goed is.
En het was goed.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
14 Sep 2015 13:11 - 14 Sep 2015 13:12Van afbraakkritiek is nog steeds geen enkele speler beter geworden, positief kritisch mogen we zijn en blijven we zeker en als het goed was gisteren moet en mag dat zeker ook gezegd worden.seppo wrote: Beetje overdreven die positieve berichten over hem. Hij speelde wel aardig, had 230 overtredingen nodig. Laat hem eens 5 wedstrijden goed spelen voor we een oordeel hebben.
Sterker nog, als de technische staf de slechtste en de tot nu toe beste wedstrijd van Pereira naast mekaar legt en deze jongen het verschil laat zien op de beelden dan leert hij ervan en wordt hij alleen maar beter. :thumbsup:
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
14 Sep 2015 13:53Hij zal nog meer ups en downs krijgen. Hij is nog jong. Maar er zit echt wel meer in pereira.