Steven Fernandes Pereira

09 okt 2017 10:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Steven Fernandes Pereira #61
Steven heeft 90 minuten gespeeld tegen Senegal. Helaas verloren. Kaapverdië heeft nog een kleine kans op het WK, moet dan de laatste wedstrijd sowieso winnen en is afhankelijk van de uitslag(en?) van andere wedstrijden. Één van die andere wedstrijden, Zuid-Afrika - Senegal, is wegens matchfixing ongeldig verklaard, geen idee wat daar precies mee gebeurd, maakt inschatten van de kansen van Kaapverdië ook wat ingewikkeld.

Maar stel dat Steven naar het WK gaat, dan levert dat MVV een leuke cent op. De FIFA deelt 210 miljoen dollar uit aan de clubs van deelnemende spelers. In 2014 was dat nog maar 70 miljoen dollar en leverde dat bij uitschakeling in de eerste ronde alsnog 50.000 euro per speler op. Dom gerekend zou het nu dus 150.000 euro per speler zijn... Dat is voor MVV veel geld!


www.espnfc.com/fifa-world-cup/story/2357...lubs-to-be-increased

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 10:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
Steven Fernandes Pereira #62
Steven zijn contract bij MVV is dan echter afgelopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 10:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Steven Fernandes Pereira #63

pinobel schreef : Steven zijn contract bij MVV is dan echter afgelopen.


Niet waar. Het contract loopt t/m 30-6-2018.

Het WK begint 2 weken eerder.

Overigens zal Pereira sowieso niet verlengen heeft ie aangegeven in een interview. Wil een stap omhoog zetten na dit seizoen

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 10:42 09 okt 2017 10:46 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Steven Fernandes Pereira #64

pinobel schreef : Steven zijn contract bij MVV is dan echter afgelopen.



Het gaat, voor zover ik kan terugvinden, om de club waar de speler twee weken voor het begin van het toernooi onder contract stond. Dat zou 31 mei 2018 zijn. Dan staat Steven nog onder contract bij MVV (contracten lopen normaal gezien tot 30 juni).


[edit] ik zit in FIFA-regels te neuzen, als ik het juist begrijp zou Steven bij selectie voor WK eventuele play-off finale missen omdat de FIFA geselecteerde spelers verbiedt (!!) om 30 dagen voor het toernooi nog wedstrijden voor hun club te spelen.

Nu zou dat ook met Champions League-finale in de knel komen dus kan me niet voorstellen dat ze dit heel streng handhaven, maar toch...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 13:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Steven Fernandes Pereira #65
Ik vind het absoluut niet belangrijk wat er nu speeld ik gun steven alle complimenten voor wat hij presteerde heeft zich heel goed ontwikkeld de laatste 2jaar en mag voor mij gerust een transfers maken .schermaine Martina wordt een heel goede opvolger voor steven,en zo moet mvv zorgen dat ergenoeg nieuwe talenten gescout worden .belangrijk voor mij is dat er in de winter wat bijkomt daar gaat het nu wel om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 15:40
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Steven Fernandes Pereira #66
Ja inderdaad, maar met dit beleid komen we nooit verder er zal toch iets moeten veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 16:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Steven Fernandes Pereira #67
We zullen Pereira en Mmaee nog vaker missen dit seizoen.
Omdat ze ook nog oefenwedstrijden spelen.
Mmaee speelt dinsdag 10 oktober nog met Belgie.
Dus die gaat veel van de voorbereiding tegen Fortuna missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2017 16:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Steven Fernandes Pereira #68
Ouwe rot wat is voorbereiding nou die jongen heeft twee extra wedstrijden in de benen en het lijkt mij een jongen die er staat als de wedstrijd begint zit een goeie kop op zoals wij dat zeggen.en dat geldt voor iedere speler die begint meteen vastzetten dat Fortuna en er vol voor gaan dat is mijn instelling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2018 16:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Steven Fernandes Pereira #69
www.voetbalprimeur.nl/nieuws/818491/droo...n-stap-hogerop-.html

Droomtransfer voor MVV-verdediger Pereira: 'Het was tijd voor een stap hogerop'


woensdag 30 mei 2018 om 16:07

Een droomtransfer voor Steven Pereira. De 24-jarige verdediger ruilt MVV in voor CSKA Sofia, een topclub uit Bulgarije. Pereira heeft voor drie seizoenen getekend.


Pereira speelde de afgelopen drie jaar bij MVV. Zijn contract in Limburg liep af. CSKA Sofia heeft hem opgehaald uit Maastricht. De Bulgaarse club eindigde afgelopen seizoen op de tweede plek in de competitie, waardoor er volgend jaar Europa League-voetbal wordt gespeeld.

Pereira reageert verheugd op zijn transfer. "Dit is uiteraard in alle opzichten een heerlijke stap voor mij", reageert hij in de Limburger. "Na drie jaar eerste divisie en mijn mooie wedstrijden met het nationale elftal van Kaapverdië, was het tijd voor een stap hoger op."

De verdediger geeft aan dat hij MVV dankbaar is. "Ik begreep dat mijn vertrek er met gemengde gevoelens is ontvangen en een hard gelag is voor de club. Maar ik ben sportman en heb ambities."




Financieel ongetwijfeld een hele mooie stap voor die jongen, en sportief ook een stap omhoog. Wat dat betreft snap ik het. Maar of hij in die omgeving tot zijn recht komt, dat weet ik niet. Ik hoop het wel, ik gun het hem en als hij daar echt doorbreekt en voor miljoenen verkocht wordt, krijg MVV als het goed is een klein percentage. Al is het maar zeer de vraag of een Bulgaarse club dat geld overmaakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2018 17:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Steven Fernandes Pereira #70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden