Stefan O'Connor

02 aug 2016 18:21 02 aug 2016 18:33 door houtengerard.
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
Stefan O'Connor #1
Welkom bij MVV, de club met de grootste optimisten en met de grootste pessimisten
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2016 18:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Stefan O'Connor #2

gaston satijn schreef : Welkom bij MVV, de club met de grootste optimisten en met de grootste pessimisten


En heeft ie getekend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2016 18:28
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stefan O'Connor #3
Nieuwe Turkse spits?
Zal ik het topic dan ook maar even openen voor Stefan O'Connor? :P

Het is trouwens 'Kletskes-zoepers", niet optimisten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2016 18:32
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
Stefan O'Connor #4

houtengerard schreef : Nieuwe Turkse spits?
Zal ik het topic dan ook maar even openen voor Stefan O'Connor? :P

Het is trouwens 'Kletskes-zoepers", niet optimisten.

hey houten
Ik heb t ook niet over die grote neger he....kleine menneke heet steven oçonner....hahahaha....nieuwe supporter en groot talent
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2016 13:25 03 aug 2016 13:45 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Stefan O'Connor #5
Noem de negatieveling dan a.u.b. ook bij naam b.v. speijer, zeiknel, laammeker, jenkbeer of greiniezer? (Voor de negatieveling/zeurklaas zijn altijd meer woorden te vinden :lol: ) dat komt misschien omdat ze waarschijnlijk in de meerderheid zijn geweest :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 12:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Stefan O'Connor #6
Vind het eigenlijk jammer en ook geen goede zaak dat oConner amper tot geen speelminuten krijgt

We hebben 2 centrale verdedigers en dadelijk komen schorsingen en blessures en zal hij moeten spelen, tevens vind ik het voor die jongen beetje sneu , hij komt van Londen naar MVV en zit wat bij de belofte te voetballen
Ook hier zou het misschien beter en slimmer zijn om de warme band die er ligt met Jonker wat op te poetsen , immers kan Arsenal ons echt wel goede spelers leveren net zoals Genk dat kan en doet, maar op de bank worden de spelers niet beter en MVV ook niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 12:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Stefan O'Connor #7
Ik ben het er wel mee eens.
Als we spelers krijgen van andere clubs moeten ze wel iets toevoegen, wedstrijd fit zijn en dergelijke.
Waarom zou je anders zo'n speler laten komen om als reserve te laten zitten?
In mijn ogen zou deze betere kwaliteiten moeten bezitten als onze verdediging anders weet ik niet wat arsenal in deze speler ziet.

Gelukkig kan hij nog spelen bij de beloftes anders werd hij alleen maar slechter ( door het niet spelen ).
Ik zie hem graag eens een wedstrijd spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 14:08
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Stefan O'Connor #8
Persoonlijk denk ik dat Arsenal O'Connor onder bepaalde voorwaarden aan MVV heeft verhuurd; een van die voorwaarden zal gegarandeerde speeltijd zijn voor O'Connor. Wat is anders de meerwaarde van deze tijdelijke transfer?
Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 14:14
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Stefan O'Connor #9

jovkle schreef : Persoonlijk denk ik dat Arsenal O'Connor onder bepaalde voorwaarden aan MVV heeft verhuurd; een van die voorwaarden zal gegarandeerde speeltijd zijn voor O'Connor. Wat is anders de meerwaarde van deze tijdelijke transfer?
Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.


Het is toch geen speeltuin he? Ik mag toch aannemen dat de trainer de in zijn ogen beste opstelt. En als dat nu Kuipers en Pereira zijn, dan is dat zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, La Chouffe, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 20:26
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Stefan O'Connor #10
We zijn 6 wedstrijden onderweg. Zijn tijd komt nog wel. Vond Pereira niet zo sterk afgelopen vrijdag, dus misschien staat O'Connor er vrijdag al in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 21:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Stefan O'Connor #11

Hugo schreef :

jovkle schreef : Persoonlijk denk ik dat Arsenal O'Connor onder bepaalde voorwaarden aan MVV heeft verhuurd; een van die voorwaarden zal gegarandeerde speeltijd zijn voor O'Connor. Wat is anders de meerwaarde van deze tijdelijke transfer?
Indien hij in Maastricht onvoldoende speeltijd krijgt, zal Arsenal waarschijnlijk deze speler nog voor of tijdens de winterstop terug naar Engeland halen. Het zal de wenkbrauwen daar zeker doen frontsen en vragen oproepen m.b.t. een eventuele verdere samenwerking op dit gebied in de toekomst.


Het is toch geen speeltuin he? Ik mag toch aannemen dat de trainer de in zijn ogen beste opstelt. En als dat nu Kuipers en Pereira zijn, dan is dat zo.


Ik ben het met je eens. Maar een aantal wedstrijden mocht en kon hij in mijn ogen erin komen in de tweede helft.
Zoals vrijdag wat al gezegd werd speelde pereira iets minder, kan eens gebeuren maar je kunt hem ook wisselen en O'Connor eens erin zetten.
Maar wel eens Pereira en Kuijpers doen het goed dus horen ook gewoon bij de basis elf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2016 23:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
Stefan O'Connor #12
Weet wel zeker dat er een clausule in het contract staat dat hij voldoende speel minuten moet krijgen . Ik weet zeker dat hij nog voldoende minuten gaat maken , gezien de smalle selectie van MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 10:37
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Stefan O'Connor #13
Je moet gehuurde spelers alleen maar opstellen als ze een versterking zijn voor je ploeg. Anders heb je er helemaal niets aan en stel je beter je eigen spelers op die je nog met winst kunt verkopen, of anders toch zeker beter zullen worden en meer ervaring opdoen. Als O'Connor zich niet in de ploeg kan spelen, betekent dit dat hij niet goed genoeg is. We weten ook allemaal dat Elsen niet de trainer is van de vele wissels, je moet je kans grijpen op het moment dat je die krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 11:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Stefan O'Connor #14
Als je goed genoeg bent speel je gewoon, dat is ook bij Elsen zo. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op het feit dat hij spelers voortrekt t.o.v. andere. Als O'Connor daadwerkelijk zo goed was, ook al speelt Pereira goed ( Ron zag de foutjes ook wel tegen EHV), dan zal O'Connor gewoon spelen. Wat ik dan wel niet snap, tijdens de hele stageperiode kun je toch beoordelen of hij iets toevoegt....had je net zo goed een CV kunnen oppikken uit de regio

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:41
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Stefan O'Connor #15
Dat ben ik niet met je eens, lijnsje. Elsen is een trainer die vasthoudt aan zijn basiself. Dat zag je vorig jaar toen perreira pas na zoveel wedstrijden op de bank plaatsnam. Trouwens, en dat lijkt een contradictie, in de mvv Gazet staat dat O'Connor geblesseerd is geweest. Wellicht dat hij daarom nog niet heeft gespeeld. Wanneer de Arsenal spelers meer speelminuten maken en de samenwerking voor beide partijen naar tevredenheid loopt, dan kunnen we wellicht in de komende jaren meer spelers verwachten. Een goede ontwikkeling!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden