Stefan O'Connor

15 sept 2016 14:52
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Stefan O'Connor #16
Vaak wordt Perreira genoemd als de man die centraal achterin zou moeten schuiven voor O'Connor. Maar heb je met O'Connor en Kuipers niet een ontzettend traag centraal verdedigingsduo?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nietzsche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:54 15 sept 2016 14:57 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Stefan O'Connor #17
Ik denk dat je met O'Connor beter kunt opbouwen. Nu moet het middenveld zich nog teveel laten zakken elke keer om zich met de opbouw te bemoeien. Qua traagheid zal dat ook wel meevallen. Ik denk dat Kuipers trouwens ook nog geen solide indruk maakt

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 15:00 15 sept 2016 15:00 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Stefan O'Connor #18
Of O'Connor wel of niet kan opbouwen of een lange bal kan geven, weet ik niet. Daar heb ik hem niet genoeg voor gezien. Voor Nick is dat in elk geval een verbeterpunt. Al onze tegenstanders laten de opbouw aan Kuipers over. Dat zegt genoeg.

Feit is dat er voor Elsen nog geen aanleiding is om in de achterste linie zaken aan te passen. De resultaten zijn goed en Perreira en Kuipers doen het prima. En ja, dat houdt O'Connor op de bank. Dat is dan maar zo. Hij krijgt zijn kans nog wel bij blessures of schorsingen. Dan moet hij het laten zien. Neemt niet weg dat Stefan zich zijn Maastrichts avontuur anders had voorgesteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Nietzsche

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 23:24 23 nov 2016 23:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Stefan O'Connor #19
Shit man weer een liesblessure voor deze jongen. Ik verdenk toch het kunstgras. Zelf ook een aantal keer liesblessures opgelopen op kunstgras. Met speciale kunstgrasvoetbalschoenen gaat t wel wat beter..

Hopelijk kan O'Connor na de winterstop sterk terugkomen.

Stay strong Steven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 09:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stefan O'Connor #20
Volgens de Britse pers is O'Connor al drie dagen geen MVV'er meer en is hij momenteel terug in Londen. Daar speelt hij mee bij de jeugd onder 23.

Vreemd dat een huurcontract wordt ontbonden terwijl onze competitie nog loopt. Je hebt nog maar één centrale verdediger op de bank zitten nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 apr 2017 10:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Stefan O'Connor #21
Sukkelde met blessures, en nu hij weg is mag ik het ook wel gewoon zeggen: van meerdere kanten gehoord dat hij echt het niveau niet aan kon. Gewoon niet goed genoeg. Je hebt ook in Nederland wel eens talenten van Ajax of zo die het helemaal niet waarmaken en ook in de Jupiler League niet meekunnen. Denk dat zo'n jongen ook mentaal het niet op kan brengen als hij van Arsenal naar MVV moet en vervolgens merkt dat hij niet goed genoeg is.

Ik wens hem het beste. Inderdaad hopen dat we qua schorsingen en blessures centraal achterin de play-offs doorkomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 14:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Stefan O'Connor #22
Zijn contract bij Arsenal wordt niet verlengd. Bron website Arsenal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2017 03:55
RoeieFakkel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Stefan O'Connor #23
www.espn.co.uk/football/newcastle-united...efan-oconnor-sources

Newcastle lijkt me toch te hoog gegrepen voor deze jongen maar ik gun hem natuurlijk het beste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2017 09:19
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Stefan O'Connor #24
Zo zo, Newcastle United. 52.000 man, hoogste niveau Engeland. En dat was alleen al onze vierde keuze, die vier keer mocht invallen.

Laat die miljoenen voor de gebroeders Martina maar komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.179 seconden