Klaas Wels

22 mei 2021 15:21 22 mei 2021 15:48 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 577
Meer
Onderwerp Auteur
Klaas Wels #1
Effe get oetspraake vaan uzze Kläöske:


“Dit mag een tandje feller, anders stap ik het veld af”, verduidelijkt Wels aan zijn spelers. Hij wordt niet voor niets weleens gekscherend Klaas Klopp genoemd, naar de Duitse oefenmeester van Liverpool.

“Ik heb Juventus van een aantal jaar geleden in mijn achterhoofd gehouden. Het uitgangspunt is altijd geweest om minder doelpunten tegen te krijgen. Maar de backs moeten in balbezit middenvelders worden, waarmee ik die aanvaller minder wil compenseren. Als je alleen zorgt dat je minder tegendoelpunten krijgt, ga je geen wedstrijden winnen. Dan ga je hooguit minder wedstrijden verliezen.”

"Want ik voel me verantwoordelijk voor de club en het team. Dat is hoe ik als persoon in elkaar zit. Als wij een wedstrijd verliezen, verliezen de spelers. Maar ik verlies dubbel. Ik reken het mezelf aan, ik beschouw iedere nederlaag als een persoonlijke nederlaag. Dat is niet altijd terecht.”"


Dat is een goede instelling en getuigd van integriteit, positieve identificatie met de job en verantwoordelijkheidsgevoel.
Mijn respect heeft hij hiermee al, want dat geeft vertrouwen. Geen grootspraak maar inzet en realiteitsbesef !


Welkom Klaas bij DE sjoenste club vaan 't Zuije !



en heer had al e kemissie veur Lijnsje...

"Lijnsje, gaangk diech effe rap get pils hoole" :whistle:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 14:31
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Klaas Wels #2
Wie is deze Klaas Wels ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 14:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Klaas Wels #3
Een clubman gewerkt bij top Oss een jaar of 11,lees Wikipedia....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 14:39
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Klaas Wels #4
Heb het even opgezocht. Komt blijkbaar over van Top Os. Wel spijtig dat Kalezic vertrekt.
Wat vinden jullie van de nieuwe trainer ?
Al geweten waar Kalezic naartoe gaat ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 14:43
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Klaas Wels #5

Liersesup schreef : Heb het even opgezocht. Komt blijkbaar over van Top Os. Wel spijtig dat Kalezic vertrekt.
Wat vinden jullie van de nieuwe trainer ?
Al geweten waar Kalezic naartoe gaat ?


Kalezic heeft zich verlaagt met Jong FC. Utrecht.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 15:42
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Klaas Wels #6

Jo70 schreef :
Kalezic heeft zich verlaagt met Jong FC. Utrecht.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Qua centen en reistijd waarschijnlijk verbeterd. Hoe sneu dat ook klinkt...in beide opzichten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 17:38
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Klaas Wels #7
Bij TOP toch wel redelijk goed gedaan, gezien het spelersmateriaal en het budget wat ze hebben.
Gezien de situatie waar MVV zich bevindt (financieel) denk ik dat dit wel eens een goede match zou kunnen zijn.

Ik wens hem in ieder geval heel veel succes!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2021 16:41
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Klaas Wels #8
Wel verbazend dat hij naar jong Utrecht trekt. Ik had toch gedacht dat hij minstens naar een topper
in de keukendivisie zou gaan.
Ik wens hem ook het beste bij zijn nieuwe club maar toch 2 nederlagen tegen ons MVV :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 11:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Klaas Wels #9
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van de beste man gehoord had. Maar goed, ik zou ook geen enkele speler van Top Oss kunnen noemen. wat dat betreft volg ik het nederlandse voetbal ook te weinig. En dat is er dit seizoen ook niet beter op geworden.

In elk geval krijgt hij het voordeel van de twijfel. Een trainer die in de huidige situatie voor MVV kiest verdient respect en onze steun.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 19:11
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Klaas Wels #10


MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boer458, Boschpoort, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 19:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Klaas Wels #11
Nuchtere realistische man.
Ik heb er wel vertrouwen in dat hij bij MVV past.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 21:25
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Klaas Wels #12
Gein gekwezel met Kloaske!; leuk interview; hij is verfrissend duidelijk! (proces?!)

Welkom Klaas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 21:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Klaas Wels #13
Klaas Wels is een prima kerel dat heb ik uit eerste hand ! Leergierig en een mooie groei doorgemaakt !

Laten we ons nu niet wijsmaken dat Erik Noor deze man al in December op t vizier had zoals in t interview . Want 4 minuten later zegt Noor totaal verrast te zijn dat Kalazic aangaf MVV te gaan verlaten ! Waarom moet je dan iemand in December in t vizier hebben als je “ideale “ trainer nog 1,5 jaar contract heeft en je totaal verrast te zijn met zijn vertrek ! Een broodje aap verhaal , maar Noor ten voeten uit !

Nee Wels komt uit de koker van Regilio Vrede , die kende hem en hij wist als eerste dat Kalazic ging stoppen bij MVV . Helemaal niks mis trouwens dat t zo loopt . Maar geloof mij maar dat er paniek was en dat er met anders trainer(s) ook is gesproken op hemelvaart dag !

Noot wilde Wels , prima dan !! Maar wie is nu t echte succes achter een goede trainer , dat is zijn vrouw ! ;-) , nee helaas dat is Peter Bijvelds ( google hem maar )

Bijvelds zorgde er voor in 2018-2019 dat een Maastrichtse jonge die zich had aangeboden weer bij zijn oude liefde ( MVV) en geen gehoor kreeg uitbloeide tot een topper en Top Oss naar de 6de plek bracht . Ongekende hoogte voor Oss ...wie is dat dan Brian Smeets !!

Voor mij krijgt Wels alle kans omdat mijn connecties aangeven dat t een mooie vent is en een goede trainer , maar tegelijk wil ik ook gewoon eerlijk zijn want MVV heeft geen Peter Bijvelds op dit moment , geen technisch platform dus t wordt een hele opgave !!

( dat is ook de reden waarom veel contracten “snel” zijn verlengd, omdat er nu even een gat valt )

Maar laten we ook eerlijk zijn , en Wels is ook geen Hans Klok , met een 15de 15de , 6de plek 16de en 10de plek ..hoeven we nu ook niet de slingers uit te hangen en te verwachten dat MVV met dit budget PO gaat spelen , die kans is heel klein !! Niks is onmogelijk dat zeker niet

En , sorry voor mijn taalfouten ...dit is wie ik ben ... en ik voel me daar prima bij en ga daar ook helemaal niks aan veranderen het heeft me gemaakt wie ik ben en daar ben ik trots op !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2021 22:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Klaas Wels #14
Nou beste Napoleon, als je nu eens echt , maar dan ook echt goed was geïnformeerd, weet je uit welke koker deze trainer komt. Tip; luister het accent van beide heren eens terug ;)

Niet vaak voorkomend , maar ben het met je eens dat Noor deze man niet al in december op zijn lijstje had staan. Je hebt als club altijd in een laatje een shortlist liggen en elke leek kan op het moment dat een trainer (plotseling) vertrekt aan de hand van de ranglijst de trainers benoemen die uit contract lopen en interessant zijn. Dat het wellicht al eerdere speelde, geloof ik wel. Kalezic is niet “uit het niets” vertrokken.

Over het Smeets verhaal ; MVV had wel degelijk lering getrokken kennelijk, alleen kwam toen een of andere Kasteelclub langs met een driedubbel contract t.o.v. MVV. Waren zij een week later gekomen, had hij hier gewoon gespeeld.

Over het interview; een rustige , nuchtere man die weet waar hij mee bezig is. Geen blaaskaak als Usta en geen borstklopper als Kalezic.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 18:27
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Klaas Wels #15
Na de nederlaag van gister op Roda JC , mag er toch eens wat meer kritisch na de prestaties van Klaas gekeken gaan worden

Wels die het zich permitteerde om zijn topscoorder Ntelo aan de kant te houden ( 7 goals van de 22) en dan met de bijgevoegde tekst om hem wat te prikkelen


Ik merk geen enkele zelfreflectie van Klaas Wels , die nu voor de 7 keer op rij niet heeft gewonnen ( incl Pec) waarvan 5 nederlagen . En die met MVV steeds verder weg zakt, want hij heeft een hele belangrijke rol in de tot stand komen van het ontwikkelen van dit team .
Want die staat gewoon stil , we komen voetballend tot niets , en aanvallend al helemaal tot niets .
De methode Wels die lijkt voor dit moment niet te werken op deze groep gezien de terugval in resultaat en getoonde spel . Hier zit geen enkele progressie in . Klaas Wels analyseert iedere wedstrijd weer met leerpunten voor de volgende match , maar zo maak ik de 2 jaar ook wel vol en tevens kloppen zijn analyse niet want het levert niets op , althans geen punten . We krijgen weliswaar minder goals tegen maar we scoren ook niet , dus per saldo doen we het slechter dan aan het begin van de competitie .
Voor de laatste 8 wedstrijden halen we welgeteld 5 punten

Reden om eens een goede spiegel voor te houden Klaas , of je aanpak wel de juiste is of dat deze groep misschien een andere benadering nodig heeft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden