Klaas Wels

30 mrt 2022 09:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Klaas Wels #31
In mijn ogen vond ik hem een goede kandidaat om Kalezic (met een E, Napoleon, niet met een A ;) ) op te volgen. Zou het helpen? We blijven wel met dezelfde spelers zitten, die zullen niet in een keer hoogstaand voetbal gaan spelen. Maar het is het proberen waard, ook al spelen we nergens meer om.

Het bestuur, de clowns van ons... hopelijk zien zij ook in dat zij moeten vertrekken, want zij hebben ook gefaald. Zij zijn verantwoordelijk voor het aantrekken van de spelers. Het enige wat Noor goed heeft gedaan is het contact met voetbalshop. Verder in mijn ogen 0,0 niks. Jöris...dat vraag ik me al jaren af wat hij eigenlijk doet hier... ook niets. Je hoort of je ziet hem amper tot niet.

Onder deze leiding zullen wij nooit verder komen! We blijven ook altijd in dezelfde vijver vissen als toen er andere mensen het voor het zeggen hadden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 10:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Klaas Wels #32

Frank Salemans schreef : Napoleon, zo doet MVV het nooit goed. Als ze Wels handhaven is dat fout, maar als ze hem ontslaan een smerige streek. Ik ben benieuwd wat Verberne ervan gaat bakken; lijkt me geen verkeerde vervanger. Succes Maurice!


kom op Frank doe niet zo hypocriet

Een week geleden wordt in de krant nog het volgende geschreven :

Is jullie trainer Klaas Wels de juiste persoon bij deze visie?

EN: „Hij past op dit moment in de visie. We willen een team dat strijd levert. Daar past Klaas uitstekend bij. Maar net als iedereen moet ook de trainer zich ontwikkelen. Hij heeft een verleden als prestatiecoach, door met weinig middelen drie keer de play-offs te halen met TOP Oss, maar hier heeft hij de jeugdfactor erbij gekregen. Een jeugdspeler moet je anders coachen dan een volwassen kerel, zoals hij gewend was bij Oss. Ook Klaas moet zich ontwikkelen in zijn communicatie en als peoplemanager. En daar krijgt hij de ruimte voor.”


En een week later moet hij t veld ruimen , schei toch met dit hypocriete beleid van MVV , het is puur voor de buhne en voor de verjaardag wat er aankomt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 10:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Klaas Wels #33
De hele voetbalwereld is hypocriet. Hoe harder een club roept dat ze de trainer steunen hoe meer hij moet vrezen voor ontslag, dat is overal zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 10:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Klaas Wels #34

jeoff schreef : De hele voetbalwereld is hypocriet. Hoe harder een club roept dat ze de trainer steunen hoe meer hij moet vrezen voor ontslag, dat is overal zo



dat ben ik met je eens dat die wereld een echte slangen kuil is

Maar goed , dit gekozen moment is een doekje voor het bloeden , immers de supporters willen bloed aan de paal !
Wels die niet presteerde is de klos, wel door beleid van Ronny van G en Erik Noor maar die blijven lekker zitten

Maar goed je leest t overal 75% van de supporters is klaar met dit beleid en de mensen die het maken , dus Wels alleen de laan uitsturen is niet voldoende voor de rust en een nieuwe visie
Vrijdag 1-4 gaat daarom ook in als een grote aanfluiting met het plan de Magie van Maastricht met als rode draad de jeugdacademie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 11:40 30 mrt 2022 12:15 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Klaas Wels #35
Daar gaat het nu niet om. Het gaat erom dat Noor denkt dat de supporters achterlijk zijn. En dat hij met het ‘opofferen’ van Wels denkt zijn eigen positie veilig te stellen. Alsof wij niet zouden snappen dat Noor en Geneugden ook een groot aandeel hebben in de malaise.

Een man voor de bus gooien om jezelf te redden is zwz laf. Maar ik hou ook niet van mensen die je benaderen alsof je een achterlijke bent. En dat is nou precies hoe Noor de supporters al 2 jaar benadert. Mooi weer spelen in de media, paar huurspelertjes in de winterstop…supportertjes nog ontevreden? Sturen we de trainer weg, dan zullen ze wel stil zijn.

En ondertussen rondrijden in een lease-bak en hotelovernachtingen pakken op kosten van de club. Een dik salaris innen. Taken duur uitbesteden aan externe partijen, maar met die uitbestedingen geen enkele tastbare vooruitgang boeken. Alleen maar geld verspillen.

En dat terwijl er helemaall geen geld is! Ons eigen vermogen is verdampt. We hebben zelfs schulden gekregen onder Noor. Vertrouwde gezichten in de organisatie die zorgen voor binding tussen club en supporters zijn stuk voor stuk weg. Van medische staff tot de infobalie, van commercieel team tot aan de vertrouwde stewards en tappuntmedewerkers. Het voetbal is om te huilen. Ik durf nog geen nieuwelingen meer mee te nemen naar de Geusselt op vrijdag, omdat ik zeker weet dat dat dan hun eerste en laatste MVV-bezoek is met het drama dat hier op de mat wordt gelegd. En met de faciliteiten in de Geusselt die alleen maar minder zijn geworden.

Erik maakt de club kapot. Erik maakt de club kapot. Erik maakt mijn club kapot.

Wegwezen man!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:11
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Klaas Wels #36

Mie leef Mestreech schreef : Het enige wat Noor goed heeft gedaan is het contact met voetbalshop.


Ik zou dit niet te hard roepen, ken jij de inhoud van de contracten met Masita en Voetbalshop?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Klaas Wels #37

Mr Sjaan schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Het enige wat Noor goed heeft gedaan is het contact met voetbalshop.


Ik zou dit niet te hard roepen, ken jij de inhoud van de contracten met Masita en Voetbalshop?


precies !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:21
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Klaas Wels #38
Zes resterende wedstrijden. Als je een beetje waardig en professioneel had willen overkomen had je zijn contract op het einde van het seizoen zonder veel gezichtsverlies ontbonden. Het was de beste man zijn tweede profclub als hoofdcoach. Zijn profiel was bekend, zijn prestaties ook toen je hem aan het begin van het seizoen aanstelde. We zochten iemand die niet zeurde en dat heeft hij ook niet gedaan...

Dit voelt weer aan als een goedkope PR stunt om de gelovigen weer op het sentiment te raken, er moet immers iets verkocht worden de komende maanden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Napoleon, Sjotelsplak, Lassie80, Boschpoort, InDoDoNnY, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Klaas Wels #39

houtengerard schreef : Zes resterende wedstrijden. Als je een beetje waardig en professioneel had willen overkomen had je zijn contract op het einde van het seizoen zonder veel gezichtsverlies ontbonden. Het was de beste man zijn tweede profclub als hoofdcoach. Zijn profiel was bekend, zijn prestaties ook toen je hem aan het begin van het seizoen aanstelde. We zochten iemand die niet zeurde en dat heeft hij ook niet gedaan...

Dit voelt weer aan als een goedkope PR stunt om de gelovigen weer op het sentiment te raken, er moet immers iets verkocht worden de komende maanden.


ik ben het roerend met je eens !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 16:44
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Klaas Wels #40
Ik durf zelfs te beweren, dat als Noor ooit de laan uit wordt gestuurd of uit zichzelf vertrekt, we nog erger in financiële problemen komen.
Alles wat ie heeft gedaan kost geld, en wie weet wat er allemaal in die contracten staat wat ie gesloten heeft.
Nee ik weet dat niet 100% zeker, maar ik vertrouw deze man al niet sinds zijn aanstelling.
Toen schreef ik er ook al over, en toen verklaarden velen mij hier voor gek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden