Klaas Wels is een prima kerel dat heb ik uit eerste hand ! Leergierig en een mooie groei doorgemaakt !
Laten we ons nu niet wijsmaken dat Erik Noor deze man al in December op t vizier had zoals in t interview . Want 4 minuten later zegt Noor totaal verrast te zijn dat Kalazic aangaf MVV te gaan verlaten ! Waarom moet je dan iemand in December in t vizier hebben als je “ideale “ trainer nog 1,5 jaar contract heeft en je totaal verrast te zijn met zijn vertrek ! Een broodje aap verhaal , maar Noor ten voeten uit !
Nee Wels komt uit de koker van Regilio Vrede , die kende hem en hij wist als eerste dat Kalazic ging stoppen bij MVV . Helemaal niks mis trouwens dat t zo loopt . Maar geloof mij maar dat er paniek was en dat er met anders trainer(s) ook is gesproken op hemelvaart dag !
Noot wilde Wels , prima dan !! Maar wie is nu t echte succes achter een goede trainer , dat is zijn vrouw !
, nee helaas dat is Peter Bijvelds ( google hem maar )
Bijvelds zorgde er voor in 2018-2019 dat een Maastrichtse jonge die zich had aangeboden weer bij zijn oude liefde ( MVV) en geen gehoor kreeg uitbloeide tot een topper en Top Oss naar de 6de plek bracht . Ongekende hoogte voor Oss ...wie is dat dan Brian Smeets !!
Voor mij krijgt Wels alle kans omdat mijn connecties aangeven dat t een mooie vent is en een goede trainer , maar tegelijk wil ik ook gewoon eerlijk zijn want MVV heeft geen Peter Bijvelds op dit moment , geen technisch platform dus t wordt een hele opgave !!
( dat is ook de reden waarom veel contracten “snel” zijn verlengd, omdat er nu even een gat valt )
Maar laten we ook eerlijk zijn , en Wels is ook geen Hans Klok , met een 15de 15de , 6de plek 16de en 10de plek ..hoeven we nu ook niet de slingers uit te hangen en te verwachten dat MVV met dit budget PO gaat spelen , die kans is heel klein !! Niks is onmogelijk dat zeker niet
En , sorry voor mijn taalfouten ...dit is wie ik ben ... en ik voel me daar prima bij en ga daar ook helemaal niks aan veranderen het heeft me gemaakt wie ik ben en daar ben ik trots op !!