Oud-MVV'er Ruben van Bommel

14 juni 2023 14:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #226

Boschpoort schreef : Ik vind het best een volwassen interview voor een achttienjarige. En hij zegt m.i. niets verkeerds als hij stelt dat we het maximaal haalbare hebben gehaald met die vijfde plaats. Sommige wedstrijden hebben we gewoon slecht gespeeld en toch punten gepakt.
En dat hij geen contract tekende toen het werd voorgelegd? Kan hem geen ongelijk geven. Elke profvoetballer gaat voor zijn eigenbelang. Clubliefde kom je enkel bij de amateurs nog tegen.


Precies , ik lees ook niks vekeerds , hij zegt ook nergens dat de andere spelers slecht zijn. De spelers die hij noemt hebben het verschil gemaakt en de rest hebben heus hun waarde wel gehad
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2023 18:16
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 466
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #227
Ik zei eerder dat het eigenlijk jammer is dat we niet weten wat er voor Ruben nog betaald is. Maar misschien is dat ook maar beter, dat niemand dit weet. En dan bedoel ik meer, de spelers die naar MVV komen met hun spelersmakelaars.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 09:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #228
" ‘Eerst bood MVV me niets aan. Nadat ik als invaller mijn eerste goal had gemaakt, deden ze een voorstel. Maar ik voelde nog geen vertrouwen en wilde niet tekenen. Daarna heb ik heel lang niks meer gehoord. Ik stond in de basis, het ging goed. Pas halverwege februari kreeg ik weer een aanbieding. Toen waren er ook al andere clubs in de race. Het duurde allemaal zo lang. Als MVV me in de voorbereiding een contract had aangeboden, had ik waarschijnlijk gewoon getekend. Later zag ik daar geen reden meer voor. "


Ik vind dit wel de meest zeggende passage van het interview en vooral het gedeelte , als ze hem in de voorbereiding een contract hadden gegeven

Iedereen bewierookt Ronny van Geneugden maar ook in dit dossier en die van Waem heeft hij zeker een rol gehad als TM waarvan ik denk dat hij dat niet goed dan wel accuraat heeft aangepakt
In geval Ruben , ik kan me werkelijk niet voorstellen dat wanneer het talent eraf druipt dat Elsen , Verberne , Ronny etc dit allemaal verkeerd inschatten door hem voor MVV1 geen contract aan te bieden en MVV heeft hem dat niet aangeboden dat blijkt wel
Dat was toen ook met Xavier ...
Waarom leiden we eigenlijk op , om die paar krentjes die je hebt dan zo te laten vertrekken , ik vind echt dat MVV hier als club tekort heeft geschoten
Maar misschien zie ik t verkeerd dat kan natuurlijk ook !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 12:10
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #229
Achteraf had hij zeker in de voorbereiding een contract moeten krijgen maar goed alles is makkelijk achter te zeggen
Ik blijf erbij ik snap de heisa niet zo rond v bommel maar goed misschien zie ik het verkeerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 12:17 15 juni 2023 12:18 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #230

Napoleon schreef : " ‘Eerst bood MVV me niets aan. Nadat ik als invaller mijn eerste goal had gemaakt, deden ze een voorstel. Maar ik voelde nog geen vertrouwen en wilde niet tekenen. Daarna heb ik heel lang niks meer gehoord. Ik stond in de basis, het ging goed. Pas halverwege februari kreeg ik weer een aanbieding. Toen waren er ook al andere clubs in de race. Het duurde allemaal zo lang. Als MVV me in de voorbereiding een contract had aangeboden, had ik waarschijnlijk gewoon getekend. Later zag ik daar geen reden meer voor. "


Ik vind dit wel de meest zeggende passage van het interview en vooral het gedeelte , als ze hem in de voorbereiding een contract hadden gegeven

Iedereen bewierookt Ronny van Geneugden maar ook in dit dossier en die van Waem heeft hij zeker een rol gehad als TM waarvan ik denk dat hij dat niet goed dan wel accuraat heeft aangepakt
In geval Ruben , ik kan me werkelijk niet voorstellen dat wanneer het talent eraf druipt dat Elsen , Verberne , Ronny etc dit allemaal verkeerd inschatten door hem voor MVV1 geen contract aan te bieden en MVV heeft hem dat niet aangeboden dat blijkt wel
Dat was toen ook met Xavier ...
Waarom leiden we eigenlijk op , om die paar krentjes die je hebt dan zo te laten vertrekken , ik vind echt dat MVV hier als club tekort heeft geschoten
Maar misschien zie ik t verkeerd dat kan natuurlijk ook !

Klopt. Er is een gebrek aan het tijdig herkennen van talent in de jeugdopleiding bij MVV. En zolang dat blijft zal de jeugdopleiding nooit een positief resultaat opbrengen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 12:21 15 juni 2023 12:23 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #231
Denk dat mvv zijn beleid en processen eens goed moet doorlichten. Ze volgen gewoon hun beleid en bieden daarom in eerste instantie niet veel aan zgn 'eigen' (jeugd)spelers. Ruben kwam weliswaar van PSV, maar werd blijkbaar gewoon als soort van jeugdspeler beschouwd waarvan ze wisten dat die in eerste instantie op de bank zou komen. Daarom stelde dat eerste aanbod niks voor. In geval van de 18 jarige rayan buifrahi zijn ze daar wel vol vanaf geweken omdat hij een toptalent zou ziin. Ergens klopt er wel niet in het erkennen en zien van iemands talent en een fatsoenlijk bod doen dat daarbij hoort. Als van Bommel niet zo goed was, had mvv hem toch naar de O21 verwezen zou je zeggen. Hij zal toch hoger ingeschat zijn dan een noviello of vijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 18:15
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #232

Napoleon schreef : " ‘Eerst bood MVV me niets aan. Nadat ik als invaller mijn eerste goal had gemaakt, deden ze een voorstel.

Ik vind dit wel de meest zeggende passage van het interview en vooral het gedeelte , als ze hem in de voorbereiding een contract hadden gegeven


Ruben scoorde zijn eerste doelpunt op 15 augustus 2022, om precies te zijn de 2e wedstrijd van het seizoen. De eerste was op 8 augustus.

Dus als ze hem op 1 augustus (laatste week voorbereiding) een contract hadden aangeboden was het wel goed geweest? Was hij dan wel akkoord gegaan met hetzelfde contract?
Wat een onzin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 19:29 15 juni 2023 19:30 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #233
@Napoleon, En heb je in Ronny je nieuwe target gevonden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2023 22:56 15 juni 2023 23:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #234

Raffalaldo schreef : @Napoleon, En heb je in Ronny je nieuwe target gevonden?


maak diech neet drök; es diech gewoen ins op LinkedIn kieks, daan zuus diech unne gans aander mins.
Geertsje is gewoen unne soort (Strange Case of ) Dr Jekyll and Mr Hyde:

dao op LinkedIn wet heer neet wie wiet heer de minse in de ..... mot kroepe, sliemeteg en sjienheilig niks daan sjroep um de moijl sjmeert met kreetelogie
wie "Dicht bij de mensen , loyaal ,eerlijk en mooi" !

allerwijl heer bij us jeekerein dee heer zuut, vol waanveurstellinggk aon valt....begos oets in supporterskaafees met Ron Promotion aof te zeike, ging daonao 't gaanse bestuur draon...

Iers dach iech wat unne mismieter, mer dat is heer neet...

Gewoen zielig unne zieke geis boe ze vreuger e wit vollekswaagelböske met e roej kruis op aof sjikkte, vier flinke verpleegers drin met e jeske zoonder mowwe en daan inkelke Venraij...!



Dao zien al luij bij häöm toes gewees, höbbe met häöm gesprooke, heer heet ziech eve keduk gehouwe ( jao dat is woer) mer kos 't neet laote en is nao korte pause gewoen weer voel goon speie...!

Dee is neet mie te helpe, negeere en Leef Laura zow dao good aon doen um häöm e hoes verbod te geeve. Mos kompassie met höbbe met zoen tristeg kraanke geis ....
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2023 08:04
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #235
We weten toch dat Napoleon kritisch is? Inderdaad, soms /vaak te kritisch. Maar wat mij betreft heeft hij wel een punt m.b.t. het technische en financiële jeugdbeleid? Zeker omdat dit een speerpunt is van MVV. Volgens mij is hij kritisch op de technische staf (dat ze het talent van Ruben niet eerder gezien en beloond hadden) en niet zo zeer op Ruben zelf als persoon en voetballer.

Overigens is het met de kennis achteraf makkelijk scoren. Ook voor Napoleon. Met de smalle portemonnee kan MVV zich niet veroorloven iedere talentvolle jeugdspelers een aanlokkelijk contract aan te bieden. Maar bij Ruben vaan Bommel en Mbuyamba droop de kwaliteit er wel vanaf. Het is dus niet zo gek dat Napoleon daar vragen bij heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2023 09:14 16 juni 2023 09:15 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #236
Zie ook niks verkeerds in de post van Napoleon. Een aantal mensen binnen MVV kunnen zich dit aantrekken. Gaat er allereerst om, herkennen we dit talent, zoja hoe schatten wij dit in. Maar op het moment dat dat zo is en je biedt iemand minder dan reserves als ie al gescoord heeft, dan zou ik ook bedanken. Ging niet om het feit dat hij geen contract in de voorbereiding kreeg, dan hadden ze dit bij zijn komst met elkaar beter moeten communiceren. Ging om het bedrag en het feit dat hij zich 'beledigd' voelde. Daarnaast, spreek voetballers eens aan en vraag naar van Geneugden, dan komt er minder positiefs uit, zeker vwb communiceren met/naar spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2023 09:19
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #237
Ben het deze keer wel eens met Napoleon.

Ruben kwam van PSV en was echt een van de grootste talenten uit de PSV Academy.
Toen hij naar MVV kwam zal toch wel 1 iemand hebben gezegd: we hebben nu goud in handen ?

als dat niet zo is, dan moeten ze allemaal met een rood/witte stok lopen en op zoek gaan naar ander werk :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2023 09:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #238
In het algemeen eens dat MVV stappen kan maken in het herkennen van talent.

Specifiek in dit geval ben ik er van overtuigd dat Ruben en de mensen om hen heen nooit een contract bij MVV zouden hebben getekend dat voor MVV betaalbaar was.

Van Bommel komt uit een rijke familie met veel ervaring in de voetbalwereld. Zij weten heel goed dat een (voor de voetbalwereld) klein contract, laten we zeggen 25.000 euro per jaar, als je een groot talent bent, minder oplevert dan het "kost". Want je raakt je vrijheid kwijt van club kiezen, tekengeld vangen et cetera. Voor iemand uit een doorsnee gezin is die 25.000 euro niet gemakkelijk af te wijzen, want je weet nooit hoe het loopt met blessures en zo. Maar voor Van Bommel was het een gemakkelijke gok.

Dus Ruben zou enkel getekend hebben als MVV hem een topcontract had voorgelegd, en dan waarschijnlijk alsnog alleen als er een relatief lage afkoopsom in het contract zou staan. Dan zou MVV afgelopen zomer al een contract van laten we zeggen 1 ton per jaar hebben moeten uitschrijven. Dan zou MVV bijvoorbeeld Kostons niet gehaald kunnen hebben, want geen geld. En dan had Ruben alsnog "maar" drie ton of zoiets opgeleverd, wegens afkoopsom in contract.

Ik kan uiteraard helemaal niets bewijzen van bovenstaande, het is een gevoel. En ik vind inderdaad dat MVV jeugdspelers sneller vast moet leggen (als het kan). El Basri bijvoorbeeld. Maar net zo min kunnen anderen bewijzen dat Van Bommel getekend zou hebben als hij op 1 augustus een klein contract zonder afkoopsom voor zijn neus had gehad.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, Puime, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 14:18
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #239
Basisspeler vandaag, mede door schorsing van karllson

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2023 14:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #240
Na 3 min al goud waard voor AZ met een assist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden