>
Ontvangen bedankjes 430
Boschpoort schreef : Ik vind het best een volwassen interview voor een achttienjarige. En hij zegt m.i. niets verkeerds als hij stelt dat we het maximaal haalbare hebben gehaald met die vijfde plaats. Sommige wedstrijden hebben we gewoon slecht gespeeld en toch punten gepakt.
En dat hij geen contract tekende toen het werd voorgelegd? Kan hem geen ongelijk geven. Elke profvoetballer gaat voor zijn eigenbelang. Clubliefde kom je enkel bij de amateurs nog tegen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Klopt. Er is een gebrek aan het tijdig herkennen van talent in de jeugdopleiding bij MVV. En zolang dat blijft zal de jeugdopleiding nooit een positief resultaat opbrengen.Napoleon schreef : " ‘Eerst bood MVV me niets aan. Nadat ik als invaller mijn eerste goal had gemaakt, deden ze een voorstel. Maar ik voelde nog geen vertrouwen en wilde niet tekenen. Daarna heb ik heel lang niks meer gehoord. Ik stond in de basis, het ging goed. Pas halverwege februari kreeg ik weer een aanbieding. Toen waren er ook al andere clubs in de race. Het duurde allemaal zo lang. Als MVV me in de voorbereiding een contract had aangeboden, had ik waarschijnlijk gewoon getekend. Later zag ik daar geen reden meer voor. "
Ik vind dit wel de meest zeggende passage van het interview en vooral het gedeelte , als ze hem in de voorbereiding een contract hadden gegeven
Iedereen bewierookt Ronny van Geneugden maar ook in dit dossier en die van Waem heeft hij zeker een rol gehad als TM waarvan ik denk dat hij dat niet goed dan wel accuraat heeft aangepakt
In geval Ruben , ik kan me werkelijk niet voorstellen dat wanneer het talent eraf druipt dat Elsen , Verberne , Ronny etc dit allemaal verkeerd inschatten door hem voor MVV1 geen contract aan te bieden en MVV heeft hem dat niet aangeboden dat blijkt wel
Dat was toen ook met Xavier ...
Waarom leiden we eigenlijk op , om die paar krentjes die je hebt dan zo te laten vertrekken , ik vind echt dat MVV hier als club tekort heeft geschoten
Maar misschien zie ik t verkeerd dat kan natuurlijk ook !
Napoleon schreef : " ‘Eerst bood MVV me niets aan. Nadat ik als invaller mijn eerste goal had gemaakt, deden ze een voorstel.
Ik vind dit wel de meest zeggende passage van het interview en vooral het gedeelte , als ze hem in de voorbereiding een contract hadden gegeven
Raffalaldo schreef : @Napoleon, En heb je in Ronny je nieuwe target gevonden?