Oud-MVV'er Ruben van Bommel
- mvv4ever
- Platinum Member
Re: Ruben van Bommel
14 Apr 2023 09:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
- Visitor
14 Apr 2023 11:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
- Platinum Member
Re: Re:Ruben van Bommel
15 Apr 2023 10:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mosae
- Platinum Member
15 Apr 2023 12:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
- Platinum Member
15 Apr 2023 15:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
- Platinum Member
15 Apr 2023 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
- Elite Member
15 Apr 2023 17:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Clochard
- Senior Member
15 Apr 2023 17:53Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.
Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
- Away
- Platinum Member
15 Apr 2023 18:48Clochard wrote: Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.
Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.
Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.
Die laatste zin is gebaseerd op een gedachte van jou je weet niet wat er allemaal binnenskamers gebeurd!…mvrgr Opa.
- Duin
- Platinum Member
15 Apr 2023 19:04Clochard wrote: MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.
En? Vertel. Wanneer is MVV begonnen met handelen? Jij was er blijkbaar bij? Leg het iedereen hier eens uit, want ik denk dat iedereen wel wil weten hoe het precies gelopen is.
- Roed en Wit 70
- Platinum Member
15 Apr 2023 19:11 - 15 Apr 2023 19:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Clochard
- Senior Member
15 Apr 2023 19:54opadiehard wrote:Clochard wrote: Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.
Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.
Die laatste zin is gebaseerd op een gedachte van jou je weet niet wat er allemaal binnenskamers gebeurd!…mvrgr Opa.
Niet mee eens. Toen hij debuteerde was al duidelijk wat voor een talent deze jongen heeft. En toen lag er geen contract. Dus simpelweg te laat.
- Mithrandir
- Premium Member
15 Apr 2023 20:11Clochard wrote:opadiehard wrote:Clochard wrote: Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.
Niet mee eens. Toen hij debuteerde was al duidelijk wat voor een talent deze jongen heeft. En toen lag er geen contract. Dus simpelweg te laat.
Lekker makkelijk dit. Nu blijkt idd dat het een aardig talent is. Maar voor dit seizoen heb ik nooit wat spectaculairs vernomen betreffende Ruben. Er is denk ik totaal geen indicatie geweest dat Ruben zich stormachtig zou ontwikkelen. Dus ik snap MVV wel dat ze even de kat uit de boom kijken. De gesprekken lopen gewoon al heel lang tussen beide partijen.
Ik denk dat kamp van Bommel teveel wilt bepalen betreffende Ruben. Er is echt wel een aanbod gedaan. Maar ik heb het gevoel dat alles volgens de regels van de Bommeltjes moet. Dat Thomas zelden tot nooit minuten maakt onder Maurice spreekt echt niet in het voordeel van MVV.
- FatyPapy1990
- Elite Member
15 Apr 2023 22:07Misschien kunnen ze een familie contract opzetten waarbij zijn broer garantie krijgt op x speelminuten in het volgende seizoen.....als MVV al zoiets wil doen.
De enigste kans om ze allemaal te behouden is promotie dit seizoen….
Ps Ge-Schenk heeft volgend seizoen wel nog een contract en die kan er eigenlijk helemaal niks van (wie bepaald dit eigenlijk bij MVV ... ja hier loopt iets niet helemaal rond)
- CatenaccioMestreech
- Away
- Platinum Member
15 Apr 2023 23:12In de jeugd bij PSV en bij MVV blonk hij al uit.
Bij PSV vonden ze het heel erg jammer dat hij wegging.
Dat hij het zo goed zou doen na 1 seizoen had niemand gedacht.
Steuckers is zeker heel belangrijk en geeft veek nuttige ballen.
Maar de acties die hij al maakt en de statistieken die hij neerzet zijn veel beter dan ieder andere 18-jarige in de kkd.