Oud-MVV'er Ruben van Bommel

07 jan 2023 16:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #16
Ook ik heb nogal wat vraagtekens omtrent het gegeven dat Ruben zonder contract speelt!
Wat is hier nu de bedoeling achter,je zou toch denken hier heeft hij zijn speelminuten mogen maken!
Het zou toch een mooi gebaar zijn richting MVV als hij alsnog een contract ondertekent!
Hij loopt op deze manier dalijk mocht het zover komen voor gratis de deur uit!
Een coulantie van Papa en Opa richting MVV zou mijnerzijds op zijn plaats zijn!
Welke gedachte,,speelt,, hier achter….of zie ik het nu te donker en te negatief,los van dat ik heb het er wel vaker over met andere supporters!
Laat dit goudhaantje binnenkort een contract tekenen zodat wij er eventueel ook financieel beter van worden….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2023 17:37
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #17
Helemaal mee eens…
Al is het een contract voor 1,5 jaar waarin zou staan dat hij voor een bepaald bedrag opgepikt kan worden met een eventueel doorverkooppercentage.
Maar ik ben bang dat het al te laat is en dat hij voor niks de deur uitloopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2023 18:56
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #18
Ik denk hetzelfde. Het doet me een beetje denken aan het Eiric Gerets verhaal. Hij kon MVV gebruiken (speelminuten en eigenlijk veel te goed voor MVV) en MVV natuurlijk hem, maar uiteindelijk geen cent voor gevangen (naar PSV). Gerets dan via belasting perikelen en van Bommel via vader en opa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2023 20:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #19
Nou als hij denkt dat hij het hogerop kan waar maken betwijfel ik.
Verliest nog teveel mannelijke duels.
Staat vaak wel op de goeie plek om de bal in de tikken maar dit komt ook omdat hij de bal dan goed krijgt dus mede dankzij zijn teamgenoten.
Heeft en laat goeie dingen zien, maar om een stap hogerop te gaan is nog veel te vroeg.
Of zal hij meteen voor het geld kiezen ipv zijn carrière?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 10:39 09 jan 2023 10:41 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #20
Dat van Bommel hoger op kan daar twijfel ik geen seconde aan , de vraag is alleen wanneer ( ik denk snel)

Hij zal dit seizoen hier bij ons afmaken , dat is ook wat ik begreep een beetje de "deal' geweest maar ik geloof niet dat hij na dit seizoen bij ons nog speelt

Eigenlijk moet je zo'n speler het jaar voordat ze gaan aansluiten bij MVV1 onder contract zetten , je verwacht van de mensen die dagelijks bezig zijn dat ze wel een beetje door iets heen kunnen kijken
We hebben gezien als dit soort spelers eenmaal is aangesloten op jonge leeftijd bij MVV1 en meer kunnen dan hun leeftijdsgenoten ze eigenlijk zonder contract bij ons vertrekken omdat de markt dan al aan hun is gaan trekken .. Xavier M was ook zo'n voorbeeld . Toen hij doorbrak ( toen liepen natuurlijk al de gesprekken) maar toen was t al te laat , een jaar eerder is een contract veel effectiever immers ze hebben nog "niks"gepresteerd

Het vergt wel durf kapitaal in de academie , maar opleiden voor spelers als Schenk en Kleinen daar zie ik geen verdien model in .
Juist bij die spelers die iets meer hebben die moet je binden , tekenen ze niet dan moet je ze ook als club niet meer brengen denk ik . Het is up our out in mijn visie

Als er geen durf kapitaal komt in de academie dan kun je die voor mij apart ook gewoon minimaliseren , je hebt geld nodig om contracten te kunnen aanbieden en je hebt natuurlijk ook een potje met talent nodig .

Met van Bommel en Xavier heeft MVV toch 2 spelers gehad en nog steeds met een meerwaarde en een verdienmodel ( de transfer) . BIj eentje is dat niet gelukt en bij van Bommel lijkt dat ook niet te gaan lukken , de vraag is dan wat is de meerwaarde van de academie dan ? ( in mijn ogen nihil)

Maar misschien wanneer MVV van Bommel een stevig 3 jarig contract aanbiedt , waarin hij gaat verdienen wat Mattys verdiend rond de 8K per maand ( incl vervoer/huis etc) dat ze hem kunnen overhalen .
Hij is het waard op het veld en gaat een mooie transfer opbrengen in de toekomst en het blijft een van Bommel , dat heeft toch altijd iets meerwaarde als je iets kunt ( zijn broer natuurlijk niet die kan er niks van , dat is zonde van het geld , maar daar zat ook een politieke reden achter wat ik begreep )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 11:30
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #21
Let op mijn woorden: Ruben wordt international voor Oranje !!

Ik hoop dat hij na dit seizoen nog 1 jaar blijft en dan MVV geld bezorgd. Denk dat hem een grote toekomst wacht. was niet voor niets het grootste talent in de PSV opleiding. Ik denk dat hij snel de stap naar de top gaat maken en daar ook zijn minuten zal pakken.
Hij wordt te goed voor MVV , tenzij wij een stabiele topper KKD worden of onverhoopt via PlayOffs promoveren zal hij nog maximaal een jaartje blijven denk ik.

contract voor 3 jaar aanbieden, kan MVV meteen miljoen voor hem vangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 11:46 09 jan 2023 11:46 door Mithrandir.
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #22
De keuze ligt altijd bij Ruben zelf. Bijtekenen of vertrekken. Net zoals dat destijds bij Xavier het geval was. Kan me voorstellen dat door de prestaties van Ruben er echt wel leuke ploegen, met goed salaris komen aankloppen.

Wat voor mij de grote vraag is, indien Ruben gratis vertrekt. Wat is dan precies de grote meerwaarde van Bert van Marwijk? Betrokken bij de grote pijler binnen de club. De jeugd academie. Roepen dat het belangrijk is voor MVV om spelers op te leiden, en daarna doorverkopen. En dan zou notabene zijn eigen kleinzoon gratis vertrekken. Welk signaal geven we dan af? Wij houden de leuke talenten, maar de grote talenten vertrekken allemaal gratis? De Kleinen, Zeegers , Penders, Schenk. Dat zijn op de lange termijn wellicht leuke spelers voor MVV. De van Bommel en Xavier dat zijn de grote talenten die voor MVV veel geld kunnen opleveren. En die zouden dan helaas gratis vertrekken…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 13:00
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #23
Het zou een hele grote teleurstelling zijn als Ruben van Bommel gratis vertrekt voor MVV en alles supporters. Echter is het natuurlijk uiteindelijk wel aan hem om de knoop door te hakken. Matthys is gebleven vorig jaar na een, voor MVV begrippen, hele goede aanbieding en die had ook andere opties. Misschien moet hij eens op Ruben inpraten. Bert van Marwijk dit aanrekenen is ook niet eerlijk, daarnaast had hij hier waarschijnlijk niet eens gespeeld zonder Van Marwijk. Ruben maakt deze afweging, samen met zijn vader en waarschijnlijk ook op advies van zijn opa en een eventuele zaakwaarnemer. Maar wat hij ook kiest, en welke invloed Van Marwijk daarop heeft, mag ik toch hopen dat ze dat binnen de familie houden. Veel hangt af van de prestaties van MVV dit jaar. Als we zouden promoveren is het heel interessant om te blijven (maar ook dan geen garanties), in alle andere gevallen heeft hij waarschijnlijk legio andere interessante opties (financieel en/of sportief).

MVV zit natuurlijke in een lastige spagaat. Je kunt hem laten banken als hij niet tekent, maar wie wint daar wat bij? Ruben heeft zich al in de kijker gespeeld en je mist een talentvolle speler. Je kunt hem laten spelen met het risico dat hij niet tekent maar je kunt sportief presteren en daarmee als club groeien? Een onmogelijke keuze lijkt me, ik ben blij dat ik hem niet moet maken. Voor de buitenwacht kun je het bijna niet goed doen in dit geval ben ik bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 15:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #24
gisteren zat bij het Programma van espn Hans kraay en Ron jans.

Waarop Kraay tegen jans zij bij mvv loop een groot talent ruben van Bommel .
Jans was ook enthousiast over hem.
Kun je gratis mee nemen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 15:56 09 jan 2023 15:58 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #25
Ron Jans, ja die is in het verleden al eens Labylle (ook gratis?) komen wegplukken voor PEC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2023 16:24
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #26
Gratis meenemen waren de woorden van Hans Kraay.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2023 09:25
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #27

Porthos schreef : MVV zit natuurlijke in een lastige spagaat. Je kunt hem laten banken als hij niet tekent, maar wie wint daar wat bij? Ruben heeft zich al in de kijker gespeeld en je mist een talentvolle speler. Je kunt hem laten spelen met het risico dat hij niet tekent maar je kunt sportief presteren en daarmee als club groeien? Een onmogelijke keuze lijkt me, ik ben blij dat ik hem niet moet maken. Voor de buitenwacht kun je het bijna niet goed doen in dit geval ben ik bang.


Laten banken is natuurlijk geen optie, ik mag hopen dat er ook niemand is die dat wil. Als je hem vanaf nu op de bank/tribune laat zitten dan weet je in ieder geval zeker dat Ruben geen contract gaat tekenen en dat je van Marwijk in het harnas jaagt (en terecht).

Ik heb er nog alle vertrouwen in dat hij gewoon een contract gaat tekenen hier,.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2023 09:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #28

Audiowaste schreef :

Porthos schreef : MVV zit natuurlijke in een lastige spagaat. Je kunt hem laten banken als hij niet tekent, maar wie wint daar wat bij? Ruben heeft zich al in de kijker gespeeld en je mist een talentvolle speler. Je kunt hem laten spelen met het risico dat hij niet tekent maar je kunt sportief presteren en daarmee als club groeien? Een onmogelijke keuze lijkt me, ik ben blij dat ik hem niet moet maken. Voor de buitenwacht kun je het bijna niet goed doen in dit geval ben ik bang.


Laten banken is natuurlijk geen optie, ik mag hopen dat er ook niemand is die dat wil. Als je hem vanaf nu op de bank/tribune laat zitten dan weet je in ieder geval zeker dat Ruben geen contract gaat tekenen en dat je van Marwijk in het harnas jaagt (en terecht).

Ik heb er nog alle vertrouwen in dat hij gewoon een contract gaat tekenen hier,.


ben erg benieuwd hoe dit thema gaat aflopen , temeer omdat Van Marwijk een aantal maanden geleden in media (TV) vertelde dat hij een verdienmodel zag in de eigen opleiding ( dus in verkoop van spelers uiteindelijk ) . Zou dan heel vreemd zijn dat Ruben hier geen meerjarige contract gaat tekenen , toch ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2023 10:45
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #29
Afgelopen vrijdag zat FC Utrecht op de tribune. Zeer vermoedelijk voor Ruben van Bommel! Tja gratis af te halen op deze manier dus voor iedere club de gok waard natuurlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2023 13:26
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #30
MVV heeft hem een tijd geleden al een contract aangeboden. Maar Ruben is daar nog niet op ingegaan. Dat is zijn goed recht. MVV zal nu wel stilaan iets hoger moeten gaan inzetten. Dit is geen speler die je een minimum jeugdloon (of iets van die strekking) moet aanbieden. Meest ideale situatie voor MVV, maar ik denk uiteindelijk ook voor Ruben zelf, zou zijn dat hij deze maand nog voor 2,5 jaar tekent. Daar kan MVV dan eind volgend seizoen de financiële vruchten van plukken en Ruben kan nog anderhalf seizoen basis voetballen en meer ervaring opdoen. Ik denk niet, hoe goed ik hem ook vind, dat Ruben dit seizoen al een basisspeler zal worden in de eredivsie. Waarschijnlijk zelfs volgend seizoen nog niet. En als hij echte grote stappen zou maken en wel klaar zou zijn voor de eredivisie dan zou hij in de winterstop van 2024 altijd nog kunnen vertrekken. Zelf denk ik dat Ruben en zijn entourage een mooi pad hebben uitgestippeld. Dat pad begint met een heel seizoen vaste basisspeler worden bij MVV (2023-2024), vervolgens naar de Nederlandse subtop (na volgend seizoen) en daarna wellicht nog meer als hij zich zo goed blijft ontwikkelen. Een beetje het pad dat vader Mark bewandeld heeft. Volgens mij was hij 21 of 22 toen hij van Fortuna naar PSV ging. Net als Audiowaste heb ik er vertrouwen in dat Ruben bij ons gaat tekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden