Oud-MVV'er Ruben van Bommel

28 mei 2023 13:27
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #181

Vriethof18 schreef : Ruben is dit seizoen gewoon heel goed door Koen Kostons.
Zonder Kostons is Ruben gewoon een middelmatige voetballer.
Snap de hele hype niet rond Ruben van Bommel...


Je kunt ook andersom redeneren: omdat Van Bommel ze afmaakt is Kostons de assistkoning. Overigens zijn beide redeneringen mij te kort door de bocht. Het waren natuurlijk niet allemaal intikkers. Bovendien is op het juiste moment op de juiste plek staan ook een kwaliteit. Dat betekent dat je het spel goed doorziet. 15 doelpunten en 5 assists in 31 wedstrijden (die hij ook nog niet eens allemaal in de basis begon), wanneer heeft een 18-jarige dit voor het laatst gedaan?
Als het alleen een kwestie is van een balletje intikken, kun je komend seizoen iedere willekeurige aanvaller naast Kostons zetten. Het gouden schild als beste talent van de KKD is tot stand gekomen op basis van stemmen van trainers en aanvoerders van de KKD. Op zich wel mensen met verstand van meer dan alleen intikkers.
Dat wil niet zeggen dat Van Bommel er al is: eerder genoemde aspecten zoals meeverdedigen, body krijgen, maar ook duelkracht kunnen worden verbeterd.
Bij welke eredivisieclub Ruben ook gaat spelen, ik denk dat veel afhangt van de trainer, de spelopvatting en de onderlinge chemie met spelers. Ik wens hem in ieder geval het beste en hoop dat MVV er financieel nog wat aan overhoudt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jesfen, opadiehard, Lassie80, jovkle, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 13:31
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #182
Ruben van Bommel kreeg enkele dagen geleden het Gouden Schild als beste talent van de Keuken Kampioen Divisie! Er hoeft dus niet te worden getwijfeld aan zijn talent!

Zie o.a. rtvmaastricht.nl/nieuws/artikel/ruben-va...l-wint-gouden-schild


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 13:35 28 mei 2023 13:35 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #183

Vriethof18 schreef : Ruben is dit seizoen gewoon heel goed door Koen Kostons.
Zonder Kostons is Ruben gewoon een middelmatige voetballer.
Snap de hele hype niet rond Ruben van Bommel...


Je degradeerd hem wel heel erg tot een middelmatig talent hij is niet voor niks verkozen tot talent van de KKD!
En deze uitverkiezing heeft hij te danken aan betrokkenen uit de KKD dus kwam niet van MVV!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 14:58
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #184
Als je echt n groot talent bent had je deze twee wedstrijden meer gebracht dan nu. Plichtmatige balletjes geen acties veel misbaar. Tuurlijk is op goede plek staan n kwaliteit bij goals maar voor de rest brengt ie hele seizoen heel weinig. Af n toe n actie en alleen op naam is dit n hype en met n big smile na afloop verkondigen dat jij lekker wel naar eredivise gaat toont al hoe die erin staat en vraag me af of ie deze twee wedstrijden nog de motivatie had …
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 15:20
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #185
Helemaal mee eens. Prima statistieken voor zijn leeftijd. Zonder Koen was die nooit aan dit aantal doelpunten gekomen. Dit was ook te zien de laatste twee wedstrijden. Vrijwel onzichtbaar. Zoals ESPN aangaf een tijdje geleden: Veel te weinig assist voor een buiten speler. Daarbij werd ook aangeven dat die nog veel moet leren, en ze adviseerde hem ook om nog te blijven bij MVV voor een jaartje. Moet nog veel leren. En zal te kort komen op dit moment voor een hoger niveau. Hij had het gisteren al lastig met NAC. Moet je nagaan tegen een eredivisie ploeg. Afgelopen week al 3x een interview gezien van hem waarin die staat te lachen en mededeelt dat die een transfer gaat maken en dat het hem niet uitmaakt of we promoveren ja of nee. Want hij gaat sowieso naar de eredivisie. Beetje jammer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 15:21
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #186

steefmestreech schreef : Als je echt n groot talent bent had je deze twee wedstrijden meer gebracht dan nu. Plichtmatige balletjes geen acties veel misbaar. Tuurlijk is op goede plek staan n kwaliteit bij goals maar voor de rest brengt ie hele seizoen heel weinig. Af n toe n actie en alleen op naam is dit n hype en met n big smile na afloop verkondigen dat jij lekker wel naar eredivise gaat toont al hoe die erin staat en vraag me af of ie deze twee wedstrijden nog de motivatie had …


Een talent van 18 jaar kan niet alles en iedereen dragen hè?
Zelfs een Mbappe had helemaal alleen geen 4 goals tegen NAC gemaakt.
Hij is gewoon een groot talent en naarmate die ouder word zal hij meer constanter moeten worden.
Als je hem geen groot talent vind dan weet ik niet wie wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 15:21 28 mei 2023 15:29 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #187
Natuurlijk vangt MVV nu een stuk minder voor hem! Ik denk dat Ruben ook helemaal geen zin heeft in gezeik aan de onderhandelingstafel. Hij wilt er snel vanaf. Door de laatste twee wedstrijden ontvangt MVV maar een prikkie. Dat is nogal logisch. Als MVV nog überhaupt iets ontvangt. Dat is de vraag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 16:49
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #188
Zo drastisch gaat het natuurlijk ook weer niet he. Er werd bij NAC uit al aangegeven dat hij een lichte blessure had. Deze 2 wedstrijden maken hem echt niet tonnen minder waard. 18 jaar en talent van de KKD. 14 doelpunten.. bovendien hadden het er meer kunnen zijn als Koen wat meer kansen zou afmaken. Tevens heeft hij een echte passeer actie als linksbuiten.

Alsof nu clubs denken dat hij er niks meer van kan haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 17:24
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #189
Het is altijd een vraag en aanbod spel aan de onderhandelingstafel, en alles komt ter sprake, en alles telt mee. Ook de laatste twee wedstrijden. De kaaskoppen weten hier wel raad mee. Dat wisten ze ook met Kenneth Perez haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 22:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #190
Typisch dat we weer een (soort van) eigen jeugdspeler kleineren. Net zoals Smeets en Braken; die konden er niets van en speelden later eredivisie.
Ruben van Bommel is erg jong en al zeer beslissend op die leeftijd. Het is een parel.
Mensen die dat niet zien, hebben geen verstand van voetbal.
Welke speler van MVV was ooit zó goed op deze leeftijd?

Daarbij moet wel gezegd: Ruben vond het contract voorstel van MVV in het begin niet goed genoeg. Wat verwacht je? Je bent 17, hebt nog niets bewezen, speelt niet vaak (wat op dat moment logisch was) en je zit bij een club als MVV dat financieel iedere euro 24 keer moet omdraaien. Dan moet je niet verwachten dat je een PSV-voorstel krijgt.

Hoe dan ook. Ik hoop dat Ruben het netjes afhandelt met MVV, dat we een aardig bedrag voor hem krijgen. Dankzij MVV heeft ie zich toch kunnen laten zien aan de rest van het land, heeft ie z’n carrière kunnen lanceren.
Ik wens hem veel geluk in zijn verdere carrière.
Ruben, bedaank! Ik heb van je genoten! Je rushes, je voorzetten en je doelpunten! Hopelijk denk je ooit nog eens aan onze club terug als je straks international bent en bij een écht grote club speelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, jesfen, opadiehard, Lassie80, jovkle, Gianni Bruno, Puime, peeke, bokkesprongen, ASR en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 22:51
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #191
Helemaal mee eens Maosbrögk, ik heb bewondering voor de manier hoe rustig Van Bommel omgaat met de onrust die er al maandenlang rond zijn persoon is. Je moet niet vergeten dat dit een jonge gast van 18 is die nog geen mediatraining e.d..heeft gehad. Het is erg sneu dat MVV er niet in geslaagd is hem een contract aan te bieden. Het zou het failliet van het jeugdbeleid zijn als hij gratis de deur uit zou lopen. Gelukkig heeft Ruben weldegelijk een hart voor de club en de fans. Hopelijk is dat uiteindelijk niet alleen een peulschil, maar een serieus bedrag. Dat zal alles afhangen van de club waar hij naartoe trekt. Van Go Ahead zul je waarschijnlijk niet meer dan 2 ton krijgen.

Van Bommel was in de PO's volgens mij niet fit, maar was gisteren toch weer betrokken bij zowel het doelpunt als de rode kaart van hun doelman.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 21:03
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #192
Grootste talent in jaren. Laatste echter topper die er boven uit sprong was in mijn ogen Linssen. Zelden iemand zoals Ruben op die leeftijd al zo bepalend voor een elftal zien zijn.
En dan zijn er dwazen op de tribune die hem na een verkeerde aanname helemaal verrot schelden.... daar heb ik geen woorden voor.

Zeker weten dat hij international wordt, als hij de komende 2 seizoen op eredivisie niveau gaat spelen met betere spelers om zich heen, dan wordt het echt een topper.

Snelheid, acties, doelgericht... dat zie je maar zelden op die leeftijd.

Als hij voor niets de deur uit loopt kun je meteen een nieuw plan schrijven en alles inzake de jeugdopleiding verwijderen uit het stuk. De verantwoordelijken moeten dan meteen hun spullen pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jesfen, jovkle, jasonke7, ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 00:01
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #193

Buurke76 schreef : Grootste talent in jaren. Laatste echter topper die er boven uit sprong was in mijn ogen Linssen. Zelden iemand zoals Ruben op die leeftijd al zo bepalend voor een elftal zien zijn.
En dan zijn er dwazen op de tribune die hem na een verkeerde aanname helemaal verrot schelden.... daar heb ik geen woorden voor.

Zeker weten dat hij international wordt, als hij de komende 2 seizoen op eredivisie niveau gaat spelen met betere spelers om zich heen, dan wordt het echt een topper.

Snelheid, acties, doelgericht... dat zie je maar zelden op die leeftijd.

Als hij voor niets de deur uit loopt kun je meteen een nieuw plan schrijven en alles inzake de jeugdopleiding verwijderen uit het stuk. De verantwoordelijken moeten dan meteen hun spullen pakken.


we hebben ook nog een Chadli, Brüls en Joey Gudjonsson gehad; ook jonge spelers en bepaald geen braggeleers die een mooie carrière hebben gemaakt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2023 09:44 30 mei 2023 09:44 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #194
Qua techniek past hij bij Brncic. Dat waren voor mij de meest technisch begaafde spelers die ik heb gezien. Snelheid, overzicht, neusje voor de goal, fantastische steekpassjes.
Ja, Brncic had al zijn sporen verdiend in z'n carrière voordat hij naar MVV kwam. Hij was toen al 30, meen ik toen die kwam naar MVV. Ruben z'n carrière moet nog beginnen. En die gaat ver komen!

Brncic was ook een 'luie' speler. Hij was ook heel vaak afwezig. Ruben moest, en moet, ook meer doen aan het meeverdedigen. Dan kan hij echt een hele goede worden.

Helaas hebben we maar een jaartje van Ruben van Bommel kunnen genieten. Maar wij kunnen wel zeggen: 'hij heeft bij ons zijn eerste stappen gemaakt'!

Ruben, bedankt!
We hebben van je genoten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2023 16:36
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #195
Ruben van Bommel word medisch gekeurd bij AZ staat in een bericht van AZalerts.

Ook Emil Visser heeft dit al getweet dus Ruben zal volgend jaar voetballen in Alkmaar.

Waar ik nu vooral benieuwd naar ben, wat gaat MVV dit nog opleveren? Wat voor een bedrag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden