Oud-MVV'er Ruben van Bommel

14 apr 2023 09:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #61
Word wel tijd dat MVV hier eens vaart achter gaat zetten en niet alleen bij hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2023 11:03
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #62
Het zwarte-pieten is zo te zien begonnen, dus hij zal wel transfervrij de deur uitlopen einde seizoen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 10:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #63
Mvv kan t eigenlijk nooit goed doen. Mvv heeft al 'n bod gedaan rond de winterstop en is afgewezen. Maar met welke boodschap is dat afgewezen. Van Bommel door n blessure van iemand anders 'n vaste plaats gekregen. Laat goede dingen zien, maar moet ook nog aan veel dingen werken. En veel doelpunten komen voort uit assists van teamgenoten. Maar dat telt op dit moment niet. Van Bommel zit met dit aantal doelpunten en interesse van clubs aan de knoppen. Geeft gisteren aan op korte termijn naar de eredivisie te willen. En wellicht al 'n club in gedachte. Wat moet mvv...van Bommel wil weg, dus als ze hem laten we zeggen 'n tweejarig contract voorleggen met 'n flink oplopend salaris is dat voor de bühne. Ze zullen nooit toestaan dat mvv carte blanche krijgt. Het gaat dan waarschijnlijk om de clausule voor welk bedrag hij weg mag en het doorverkooppercentage. Mvv wil zoveel mogelijk krijgen, de bommeltjes wil clubs niet afschrikken met de kans dat hij bij mvv blijft hangen. En mvv zou dan 'n probleem hebben met een zeer hoog salaris vastgelegd. Iets klopt er niet, dit is 'n ander verhaal dan Mbuyamba. Als dit niet goed gaat zal bovendien van Marwijk ook gezichtsverlies leiden als één van de mensen rondom de jeugdopleiding. Kan hij dan nog wel blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 12:24
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 431
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #64
Ik denk niet dat Ruben gratis wegloopt. En kom op, Bert van Marwijk is zowat samen met Johan Dijkstra mr. MVV. Die heb ik toch wel heel hoog in het vaandel staan. Er komt wel een oplossing. Dit kan MVV toch niet steeds weer opnieuw laten gebeuren? Eerst een topper gratis naar AGOVV en daarna een topper gratis naar Barcelona. Nee, dat lijkt me niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 15:01
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #65
ik heb begrepen tot ruben weg wilt ja, maar hij niet gratis weg dat was gisteren ook al gezegd onder de wedrijdt in de schakelprogramma tot hij nog een contract tekent

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 17:26
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #66
Het is jammer dat Van Bommel geen doorlopend contract meer heeft en waarschijnlijk naar een kleine club in de eredivisie vertrekt. Kraaij had het gisteren over Go Ahead. De entourage is er waarschijnlijk op uit Van Bommel voor een klein bedrag te laten vertrekken, bv. 200k, wat uiteraard een mooi bedrag is voor een speler die op papier amateur is. Maar als Van Bommel nog een jaar blijft, kun je hem wellicht voor een paar miljoen verkopen aan Psv. Zo heeft Fortuna het ook kunnen doen met Schuurs. Ik hoop dat MVV een flink doorverkoop percentage kan afspreken, dat levert waarschijnlijk meer op dan het extra geld dat nu nog mogelijk haalbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 17:45
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 247
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #67
Misschien zijn we zelf volgend jaar een kleine club in de Eredivisie :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 17:53
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #68
Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.

Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.

Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 18:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #69

Clochard schreef : Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.

Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.

Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.


Die laatste zin is gebaseerd op een gedachte van jou je weet niet wat er allemaal binnenskamers gebeurd!…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 19:04
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #70

Clochard schreef : MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.


En? Vertel. Wanneer is MVV begonnen met handelen? Jij was er blijkbaar bij? Leg het iedereen hier eens uit, want ik denk dat iedereen wel wil weten hoe het precies gelopen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 19:11 15 apr 2023 19:11 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #71
In het slechtste geval had hij nog gewoon op de bank had gezeten of veel minder gespeeld. Als Dzepar op n gegeven moment niet geblesseerd was geweest, Remans meer rendement had gehad of Azrak er al was, hadden we hier nu misschien niet over gepraat. Als hij bij psv zo goed was geweest, hadden clubs hem ook weggeplukt. Dus wat mvv heeft gedaan is na een paar wedstrijden en n paar goals n aanbieding doen en die is afgewezen. Hoe hoog en welke voorwaarden weten we niet. Uiteindelijk is het allemaal n spel. Zolang mvv uiteindelijk maar 'n goed bedrag krijgt of doorverkoop percentage vastlegt. De eerder genoemde 200K...ben benieuwd of 'n club dat gaat betalen en of de Bommelclan dit een aanvaardbaar bedrag vindt. En vwb het linkerrijtje en oranje..hij heeft pluspunten, maar heeft echt nog wel wat te leren. Hoe hoger de club, des te beter wel zijn medespelers, maar op zijn leeftijd moet hij ook spelen. Benieuwd waar dit tot leidt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 19:54
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #72

opadiehard schreef :

Clochard schreef : Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.

Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.

Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.


Die laatste zin is gebaseerd op een gedachte van jou je weet niet wat er allemaal binnenskamers gebeurd!…mvrgr Opa.


Niet mee eens. Toen hij debuteerde was al duidelijk wat voor een talent deze jongen heeft. En toen lag er geen contract. Dus simpelweg te laat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 20:11
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #73

Clochard schreef :

opadiehard schreef :

Clochard schreef : Van Bommel is veel te goed voor Go Ahead. Die moet naar het linkerrijtje. Minimaal.

Kijk eens goed naar zijn interview gisteren. Hij zegt “Eredivisie dat is mijn doel” en corrigeert zichzelf dan, “mijn korte termijn-doel”. Deze jongen heeft niet alleen het talent, maar ook de kop en de instelling om de top te halen. Ik zie hem international worden.

Iedere euro die MVV voor hem krijgt is goodwill van de familie Van Bommel. Vergeet dat niet. MVV heeft ook hier weer veel te laat gehandeld.


Die laatste zin is gebaseerd op een gedachte van jou je weet niet wat er allemaal binnenskamers gebeurd!…mvrgr Opa.


Niet mee eens. Toen hij debuteerde was al duidelijk wat voor een talent deze jongen heeft. En toen lag er geen contract. Dus simpelweg te laat.


Lekker makkelijk dit. Nu blijkt idd dat het een aardig talent is. Maar voor dit seizoen heb ik nooit wat spectaculairs vernomen betreffende Ruben. Er is denk ik totaal geen indicatie geweest dat Ruben zich stormachtig zou ontwikkelen. Dus ik snap MVV wel dat ze even de kat uit de boom kijken. De gesprekken lopen gewoon al heel lang tussen beide partijen.

Ik denk dat kamp van Bommel teveel wilt bepalen betreffende Ruben. Er is echt wel een aanbod gedaan. Maar ik heb het gevoel dat alles volgens de regels van de Bommeltjes moet. Dat Thomas zelden tot nooit minuten maakt onder Maurice spreekt echt niet in het voordeel van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 22:07
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #74
Natuurlijk moet hij nu weg omdat volgend jaar Steuckers waarschijnlijk weg is en hij dan minder kansen krijgt en evtl. minder goals maakt. De "hype" om zijn persoon kan hij nu uitmunten. Hij scoort gemakkelijk maar hij krijgt ook veel kansen (zie gisteren). Zijn pingelen, en de 1 op 1 situatie goed uitspelen dat moet nog verbeteren.
Misschien kunnen ze een familie contract opzetten waarbij zijn broer garantie krijgt op x speelminuten in het volgende seizoen.....als MVV al zoiets wil doen.
De enigste kans om ze allemaal te behouden is promotie dit seizoen…. :-)
Ps Ge-Schenk heeft volgend seizoen wel nog een contract en die kan er eigenlijk helemaal niks van (wie bepaald dit eigenlijk bij MVV ... ja hier loopt iets niet helemaal rond)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2023 23:12
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Oud-MVV'er Ruben van Bommel #75
Het is niet dat van Bommel een hype is.
In de jeugd bij PSV en bij MVV blonk hij al uit.
Bij PSV vonden ze het heel erg jammer dat hij wegging.
Dat hij het zo goed zou doen na 1 seizoen had niemand gedacht.
Steuckers is zeker heel belangrijk en geeft veek nuttige ballen.
Maar de acties die hij al maakt en de statistieken die hij neerzet zijn veel beter dan ieder andere 18-jarige in de kkd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden