Edwin Hermans
- Jacques
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Edwin Hermans
23 Jan 2025 12:28Gisteren maakte MVV bekend het contract verlengd te hebben (de optie gelicht, om precies te zijn) dus Edwin is volgend jaar ook nog onze trainer:
MVV verlengt contract met hoofdtrainer Edwin Hermans
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier geen sterke gevoelens bij heb - positief noch negatief. Maar ik heb veel vertrouwen in Van Geneugden, als die ziet dat er nog rek in zit, dan vertrouw ik daar maar op.
Ik heb bewust niet op social media gekeken maar ik gok dat de gemiddelde reaguurder hier minder blij mee is?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Senior Member
-
Re: Edwin Hermans
23 Jan 2025 16:24 - 23 Jan 2025 16:24En de wisselende kwaliteit van het spel in met name uitwedstrijden geeft ook de indruk dat er meer inzit dan er nu uitgehaald wordt.
Niettemin hebben we ook heel goede wedstrijden gezien. Het kan dus wel. Maar of deze coach in staat is tot peptalk of donderspeech? Ik weet het niet. Ook ik vertrouw op het inzicht van Ronnie en geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
- Vak G
-
- Senior Member
-
25 Jan 2025 10:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
04 Feb 2025 16:51we kunnen ons beter bezig houden als we dit eltal bij elkaar houden ander begint de shit weer van voor aan en loopt het weer niet
- pinobel
-
- Platinum Member
-
16 Feb 2025 13:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
16 Feb 2025 14:20 - 16 Feb 2025 14:24Ik weet niet of het opdracht van de trainer is maar het valt wel op dat dit onder Maurice totaal anders was. Na een gewonnen thuiswedstrijd zitten staan steeds veel fans en vooral kinderen aan het hek in de hoop een foto met een speler te maken of een high-five. Sinds dit seizoen is dat kansloos wordt de spelers lopen na afloop op ruime afstand van de tribunes klappend over het veld, vieren even met de Angelside en duiken dan allemaal meteen naar binnen. Hoezo band met je fans versterken? Bij Maurice (en die deed daar zelf ook aan mee) werd uitgebreid de tijd genomen voor de fans. Ook een reden waarom hij zo populair is/was bij de supporters.
Ook helemaal mijn idee het was mij al vaker opgevallen,men loopt wat vluchtig met enige afstand langs hoofd/gamin en Boschpoort om dan halt te houden bij de angelside vak d?
Terwijl verhoudings gewijs tegenover vorig seizoen er nu veel supporters in de grachten blijven wachten na de wedstrijd maar lijkt net of die genegeerd worden.
Mijn punt is laat alle supporters op Gamin/boschpoort en rest angelside ook deelgenoot zijn van een overwinning wij staan er niet voor Jan met de korte achternaam!
Zelfs na afloop van de wedstrijd tegen 045 werd er bijna alleen gevierd bij angelside ter hoogte van Vak d?
Versta mij niet verkeerd ik gun de angelside vak D hun feessie met de spelers maar mis gewoon ook ff die aandacht naar die supporters op andere tribunes of tribune gedeeltes zoals angelside vak a/b en c,ik zie nu al dat supporters niet meer wachten maar bij het laatste fluitsignaal direct richting uitgang lopen!…mvrgr Ampa.
- Hill
-
- New Member
-
08 Mar 2025 11:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Pierrot
-
- Premium Member
-
08 Mar 2025 11:26Het beleid van Ronny van Geneugden spitst zich nu al toe op het snel rondkrijgen van de selectie voor komend seizoen. We halen weer een speler uit de 3e divisie van België met een verleden bij Helmond Sport. Alsof je daarmee komend seizoen van een 4 een 7 kan maken? Dat lukt iig zeker niet met deze trainer!
De Japanners zullen zich toch ook in de ogen moeten wrijven af en toe. Als ze er nog zijn tenminste.
- Jacques
-
Topic Author
- Platinum Member
-
09 Mar 2025 10:21ik ben ook niet bijster onder de indruk van Hermans maar ik vind het allemaal wel begrijpelijk. Het is tegelijkertijd wel een teken, helaas, dat er niet op heel korte termijn iets uit Japan (of elders) te verwachten is.
- Hill
-
- New Member
-
09 Mar 2025 21:15 - 09 Mar 2025 21:16En als je puur en alleen naar de goedkoopste optie kijkt en niet naar wat iemand kan. Er loopt nog iemand rond bij MvV met het juiste trainersdiploma die toch al onder contract staat. Dan was het goedkoper geweest om Hermans eruit te gooien (zoals verdiend).
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
10 Mar 2025 15:44 - 10 Mar 2025 15:47De schuld moet dus niet bij Hermans worden gelegd, vind ik. Die maakt goede keuzes in een wedstrijd en heeft een prima strijdplan. Hij moet het gewoon doen met een selectie die niet top is. Het feit dat zijn contract is verlengd betekent ook dat dat is gebeurd met vertrouwen vanuit het technisch hart inclusief Van Marwijk bijvoorbeeld. Die weten echt wel of de club wel of niet met een trainer door moet (getuige vorig jaar met Verberne).
Dit seizoen is klaar. Met een lege Angel side komende wedstrijd en nog een aantal wedstrijden tegen jong ploegen is er nog weinig te beleven. Toch hoor ik veel positieve dingen de laatste tijd over de Japanners en misschien nog een andere geldschieter. Als dat allemaal doorgaat, dan is de toekomst rooskleurig. Nog even geduld hebben dus.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
10 Mar 2025 18:11 - 10 Mar 2025 18:12en de goede keuzes die hij maakt ?
- Buurke76
-
- Elite Member
-
10 Mar 2025 18:14Er loopt nog iemand rond bij MvV met het juiste trainersdiploma die toch al onder contract staat. Dan was het goedkoper geweest om Hermans eruit te gooien (zoals verdiend)
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
11 Mar 2025 13:22 - 11 Mar 2025 13:23Bij MVV was men onder de indruk van de technische kennis en keuzes van Hermans. Maar laten we eerlijk zijn: ik zou bij MVV in de spits kunnen staan (en ik kan er echt geen klote van), maar zelfs met zijn beste tactische keuzes ga ik er geen 20 inschieten. Je moet dit dus altijd van twee kanten bekijken. Is onze selectie echt zo goed als onze huidige positie op de ranglijst doet vermoeden? Helmond Sport heeft bijvoorbeeld een spelersbudget dat bijna twee keer zo hoog is als dat van MVV. Logischerwijs hebben zij dan ook betere spelers, en verlies je daar dus niet per se omdat je slecht speelt, maar simpelweg omdat zij meer kwaliteit hebben kunnen aantrekken.
Wat me wel stoort, is dat veel spelers op het veld ongeïnspireerd overkomen. Zuchten, kreunen, gebaren maken naar anderen – alsof het nooit aan henzelf ligt. Daar ligt voor mij wél een taak voor de trainer: hij moet van een groep individuen een team maken. Een team dat voor elkaar door het vuur gaat, dat vecht voor iedere meter. Op dit moment oogt het mak, lam en zonder energie.
Ik begrijp dat MVV met Hermans doorgaat. Zelfs een Louis van Gaal of Ronald Koeman zou met deze spelers geen kampioen zijn geworden. De harde realiteit is dat de kwaliteit op bepaalde vlakken simpelweg tekortschiet om structureel in het linkerrijtje mee te doen. Dat blijkt elke vrijdag weer. Ik had er meer van verwacht... maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier.
- Hill
-
- New Member
-
13 Mar 2025 09:50En dan inderdaad nog eens het feit dat hij ze niet voor 100% aon de geng krijgt.
Nou ik ga er niet meer zitten op vrijdagavond met ongemotiveerde spelers en 1 graad celcius zolang Hermans mag blijven zitten.