Edwin Hermans
- Jacques
- Topic Author
- Platinum Member
Edwin Hermans
23 Jan 2025 12:28
Tot mijn verbazing bestaat er nog geen topic voor hem, of ik moet verkeerd kijken.
Gisteren maakte MVV bekend het contract verlengd te hebben (de optie gelicht, om precies te zijn) dus Edwin is volgend jaar ook nog onze trainer:
MVV verlengt contract met hoofdtrainer Edwin Hermans
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier geen sterke gevoelens bij heb - positief noch negatief. Maar ik heb veel vertrouwen in Van Geneugden, als die ziet dat er nog rek in zit, dan vertrouw ik daar maar op.
Ik heb bewust niet op social media gekeken maar ik gok dat de gemiddelde reaguurder hier minder blij mee is?
Gisteren maakte MVV bekend het contract verlengd te hebben (de optie gelicht, om precies te zijn) dus Edwin is volgend jaar ook nog onze trainer:
MVV verlengt contract met hoofdtrainer Edwin Hermans
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier geen sterke gevoelens bij heb - positief noch negatief. Maar ik heb veel vertrouwen in Van Geneugden, als die ziet dat er nog rek in zit, dan vertrouw ik daar maar op.
Ik heb bewust niet op social media gekeken maar ik gok dat de gemiddelde reaguurder hier minder blij mee is?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
- Senior Member
Re: Edwin Hermans
23 Jan 2025 16:24 - 23 Jan 2025 16:24
We krijgen als supporters ook geen duidelijk beeld over Hermans. De saaie wedstrijd-voorbesprekingen ("De tegenstander is een goed voetballende ploeg, met op sommige posities goede spelers; we nemen deze wedstrijd heel serieus") doen hem geen goed. Is hij echt zo saai en voorspelbaar? Of zou de interviewer eens wat andere vragen kunnen stellen en wat kritischer mogen zijn?
En de wisselende kwaliteit van het spel in met name uitwedstrijden geeft ook de indruk dat er meer inzit dan er nu uitgehaald wordt.
Niettemin hebben we ook heel goede wedstrijden gezien. Het kan dus wel. Maar of deze coach in staat is tot peptalk of donderspeech? Ik weet het niet. Ook ik vertrouw op het inzicht van Ronnie en geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
En de wisselende kwaliteit van het spel in met name uitwedstrijden geeft ook de indruk dat er meer inzit dan er nu uitgehaald wordt.
Niettemin hebben we ook heel goede wedstrijden gezien. Het kan dus wel. Maar of deze coach in staat is tot peptalk of donderspeech? Ik weet het niet. Ook ik vertrouw op het inzicht van Ronnie en geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Last edit: 23 Jan 2025 16:24 by RoedWitHart.
- Vak G
- Senior Member
Re: Edwin Hermans
25 Jan 2025 10:24
Goed en evenwichtig artikel over Hermans in de Limburger. Taktisch speelde MVV het veel slimmer dan Volendam maar we hebben helaas nog niet de kwaliteit spitsen die zij wel hebben
Time to create page: 0.250 seconds