Michael La Rosa
- opadiehard
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Michael La Rosa
14 Jun 2012 06:28
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
Re: Michael La Rosa
14 Jun 2012 11:52opadiehard wrote: Ben blij dat jij in gezien hebt dat je beter hier nog wat kunt ,,rijpen,,weg gaan kun je nog altijd,maak niet dezelfde fout als martha destijds...jij ook fijn dat je bijtekent net als hopenlijk cassie...gr opa.
Of.....heeft hij (net als Castelana) ervaren dat er geen betere club op een hoger niveau interesse heeft en dus maar met hangede pootjes teruggaat naar zijn oude club?
Ik heb bij beide contractverlengingen een bittere nasmaak. Enerzijds denk ik dat ze zeker een toegevoegde waarde zijn, anderzijds hebben ze ons in een eerder stadium de rug gekeerd en komen nu terug op hun beslissing, omdat er geen interesse is (in ieder geval niet van het niveau wat zij dachten aan te kunnen --> eredivisie).
- Boer458
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2012 12:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
14 Jun 2012 14:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
14 Jun 2012 15:14En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2012 19:11 - 14 Jun 2012 19:13Larosa is al vrij vroeg een contract voorstel gedaan ,waarop MVV heel snel antwwoord wilde hebben , net als bijvoorbeeld bij Esajas.Larosa wilde op dat moment nog wachten , mede ook dat de sportieve vooruitzichten van MVV niet duidelijk waren en ook natuurlijk dat er dat moment belangstelling was voor hem.
Het is ook MVV dat toen tegen beiden spelers gezegd heeft dat ze naar andere spelers gingen kijken als ze niet snel zouden tekenen. Iedere speler heeft ambities en ik kan me voorstellen dat die spelers willen wachten op dat moment en dan vind ik het een beetje makkelijk om te zeggen dat die spelers met hangende pootjes terug komen. In februari was er al de intentie om te blijven van Larosa.
en blijkbaar heeft MVV ook geen betere spelers gevonden anders gingen ze niet alsnog met hun praten
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2012 19:30''Ik wil de juiste stap maken en dat hoeft geen grote te zijn. Het doel is een hogere divisie en dat kan de Eredivisie zijn. Ik ben klaar voor de stap.Ik wil me verder ontwikkelen en meer bijleren. Een club in België sluit ik niet uit, maar ik speel al enkele jaren in Nederland"
Hierop maak ik uit dat hij van zichzelf vind/vond dat hij hogerop kon. Blijkbaar vonden de ''hogere'' clubs dat dus niet.
En in het geval van castellana, er werd eerst gesuggereerd dat Castellana ''ook een gezin had en een hypotheek'' en dat het aanbod van MVV niet voor hem genoeg was. En nu komt er ineens weer een smoesje van ''ja, we doen het toch maar voor de nabijheid van ons gezin,etc,etc''.
Volgens mij is er dan gewoon nergens een beter aanbod te krijgen.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
14 Jun 2012 19:35En höbbe speul boe fut in zit.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2012 19:40Sportief gezien ben ik er blij mee, maar er zit wel een vervelend smaakje aan.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- jeoff
-
- Administrator
-
14 Jun 2012 20:24 - 14 Jun 2012 20:26Waar ik me meer zorgen over maak is dat als er geen 2de elftal komt volgend jaar hij weer blijft hangen in zijn ontwikkeling. Het blijft nog een talent en is niet klaar voor een basisplaats.
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
14 Jun 2012 20:35Door onze verslaggever
Maastricht
Ron Elsen, manager voetbalzaken bij MVV, is in zijn nopjes met het vastleggen van de vleugelspits La Rosa. ,,Het is mooi dat we een talentvol iemand als Michael toch voor een langere tijd aan onze club kunnen binden. Dat laat zien dat spelers in ons toekomstplaatje blijven geloven”, aldus Elsen.
La Rosa, die in september 2010 debuteerde in de hoofdmacht van MVV, is naast zijn landgenoot Cor Gillis de tweede speler die door MVV aan zich is gebonden. De Maastrichtse club is nog steeds in onderhandeling met topscorer Prince Rajcomar, die afgelopen seizoen gehuurd werd van het Hongaarse Zalaegerszegi.
het persbericht over la rosa van ddl
- vette sajs
-
- Premium Member
-
14 Jun 2012 22:07En je kan natuurlijk eerst altijd het onderste uit de kan proberen te krijgen. Lukt dat niet kun je nog altijd lager gaan zitten.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
15 Jun 2012 11:51De 21-jarige vleugelspeler van Belgische afkomst wist zich de voorgaande twee jaar goed te ontwikkelen in Limburg met veelal een basisplaats als beloning. In totaal speelde hij tot op heden 49 competitiewedstrijden voor MVV, waarin hij zeven keer het net van de tegenstander wist te vinden.
La Rosa maakte zijn debuut in het eerste elftal van MVV op 22 september 2010 in een bekerduel met Ajax. De in Genk geboren speler kwam in het verleden onder andere uit voor Patro Maasmechelen.
En höbbe speul boe fut in zit.
- Gianni Bruno
-
- Junior Member
-
- Allons les rouges
15 Jun 2012 21:27Please Log in or Create an account to join the conversation.