Michael La Rosa

04 apr 2014 22:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Michael La Rosa #31
Wat ik tegen Den bosch al tegen iemand zei ,,dikke strik,,...totaal niet gegroeid een,,eeuwig,,talent?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 22:34
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Michael La Rosa #32
Iemand enig idee wat er gebeurt is op de training ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 22:37
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Michael La Rosa #33

Maosbrögk schreef : Van l1.nl:

MVV'er La Rosa weggestuurd van training

Trainer Ron Elsen van MVV Maastricht heeft vrijdag een conflict gehad met Michael La Rosa.
Tijdens de training van vrijdag stuurde MVV-trainer Elsen Michael La Rosa naar huis. De aanvaller reageerde woest, schreeuwde verwensingen en trapte tegen attributen.

De precieze aanleiding waarom hij naar huis werd gestuurd is niet bekend. Na zijn verwijdering moest La Rosa door mede-spelers worden tegengehouden.

La Rosa is niet opgenomen bij de selectie voor de thuiswedstrijd zaterdag tegen Achiles '29. Afgelopen woensdag stond La Rosa in de basis tegen Den Bosch, maar kon niet overtuigen.

Iech vraog miech aof wat dao daan gebeurd is. Volges miech moste diech in toch flink misdraage wil d'n trainer diech wegsjikke. Zeker in deze meujlikke periode.

Iech zow beijnao 'ne oproop wille doen aon de speulers: Geef alles, veur MVV, veur de supporters, veur Mestreech, mèr ouch veur d'n eige!

Mèr dat zal iech mèr neet doen :-)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 10:00
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Michael La Rosa #34
Is Michael Larosa niet een goed voorbeeld van een voetballer die erbij gebaat zou zijn geweest als we een beloftenelftal hadden gehandhaafd? Die jongen heeft simpelweg geen wedstrijdritme meer. Die zal behoorlijk gefrustreerd zijn: een bronzen stier winnaar (als meest talentvolle speler van een JL-periode) die zich niet verder kan ontwikkelen. En als hij dan een kans krijgt ontdekt dat hij te weinig wedstrijdminuten in de benen heeft om de nodige potten te kunnen breken. Daar word je gefrustreerd van. Die jongen kan heus wel voetballen, maar staat stil in zijn ontwikkeling.

Hoe ver zou Danny Schreurs zijn geweest als dat beloftenelftal er nog geweest was?

Gedane zaken nemen geen keer, dat weet ik ook wel, maar ik wil dit toch graag in verband brengen met keuzes die MVV Maastricht maakt in zijn noodzaak tot bezuinigingen. Ik wil alleen aangeven dat wat er rond een speler als Michael Larosa gebeurt ook structurele oorzaken van invloed zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 10:07
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Michael La Rosa #35
Helemaal mee eens Frank, bovendien is La Rosa helemaal geen speler met zulk gedrag. Dat Elsen zich maar eens uitkuurt op de spelers met ervaring die het de afgelopen 2 weken hebben laten liggen zoals een Verdellen, Veldmate en van Hyfte, zulke spelers met de nodige ervaring moeten de kar trekken maar niet een La Rosa die dit seizoen amper gespeeld heeft en totaal geen wedstrijdritme heeft wat ook wel te zien was woensdag !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 11:10 05 apr 2014 11:11 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Michael La Rosa #36

Frank Salemans schreef : Is Michael Larosa niet een goed voorbeeld van een voetballer die erbij gebaat zou zijn geweest als we een beloftenelftal hadden gehandhaafd? Die jongen heeft simpelweg geen wedstrijdritme meer. Die zal behoorlijk gefrustreerd zijn: een bronzen stier winnaar (als meest talentvolle speler van een JL-periode) die zich niet verder kan ontwikkelen. En als hij dan een kans krijgt ontdekt dat hij te weinig wedstrijdminuten in de benen heeft om de nodige potten te kunnen breken. Daar word je gefrustreerd van. Die jongen kan heus wel voetballen, maar staat stil in zijn ontwikkeling.

Hoe ver zou Danny Schreurs zijn geweest als dat beloftenelftal er nog geweest was?

Gedane zaken nemen geen keer, dat weet ik ook wel, maar ik wil dit toch graag in verband brengen met keuzes die MVV Maastricht maakt in zijn noodzaak tot bezuinigingen. Ik wil alleen aangeven dat wat er rond een speler als Michael Larosa gebeurt ook structurele oorzaken van invloed zijn.


Ik vind het niet helemaal eerlijk naar MVV toe. Natuurlijk is er het belofte elftal verhaal. La Rosa was echter ook een van de spelers die 2 jaar geleden aankondigde hogerop te willen en geen verlenging bij MVV wilde tekenen. Toen zich in augustus nog geen club gemeld had klopte Thiebaut maar weer bij MVV aan om hem te stallen. MVV nam hem gewoon in genade aan. Het was dus een bewuste keuze van La Rosa om 2 jaar geleden bij MVV bij te tekenen, iedere speler is vrij om voor de kansen te gaan daar waar hij wilt.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 14:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Michael La Rosa #37
Toch mis je een belofte elftal maar als dit niet lukt bij MVV moeten we het maar doen met alles wat we hebben.
Ook ik denk dat zo'n belofte elftal beter was geweest onderhande voor La Rosa , maar als MVV het geld enzo niet ervoor heeft zullen we het toch zo moeten blijven doen zoals het nu gaat.

En dat geeft niet het recht dat La Rosa een grote mond moet hebben.
Hij had ook fatsoenlijk naar Elsen kunnen gaan en met z'n 2 even praten en alles wat hem dwars zit te vertellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2014 00:03 06 apr 2014 00:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Michael La Rosa #38

Frank Salemans schreef : Is Michael Larosa niet een goed voorbeeld van een voetballer die erbij gebaat zou zijn geweest als we een beloftenelftal hadden gehandhaafd? Die jongen heeft simpelweg geen wedstrijdritme meer. Die zal behoorlijk gefrustreerd zijn: een bronzen stier winnaar (als meest talentvolle speler van een JL-periode) die zich niet verder kan ontwikkelen. En als hij dan een kans krijgt ontdekt dat hij te weinig wedstrijdminuten in de benen heeft om de nodige potten te kunnen breken. Daar word je gefrustreerd van. Die jongen kan heus wel voetballen, maar staat stil in zijn ontwikkeling.

Hoe ver zou Danny Schreurs zijn geweest als dat beloftenelftal er nog geweest was?

Gedane zaken nemen geen keer, dat weet ik ook wel, maar ik wil dit toch graag in verband brengen met keuzes die MVV Maastricht maakt in zijn noodzaak tot bezuinigingen. Ik wil alleen aangeven dat wat er rond een speler als Michael Larosa gebeurt ook structurele oorzaken van invloed zijn.


Frank elke keer als ik je berichten lees denk ik ok je hebt gelijk maar wie gaat dit alles betalen er moet alweer bezuinigt worden dus een tweede team?...een A en B?.
Je kunt het raar vinden maar ik zei al eens een half jaar geleden kunnen we werkelijk niet zonder A of B elftal?...welke,,knallers,,heeft mvv voort gebracht vanuit de jeugd de afgelopen jaren?
Bijna alle door mvv opgeleide spelers zijn voor nop de deur uit gewandeld!...gr opa ;)

Ps zal hier wel veel commentaar over krijgen maar hier moet je het mee doen dit is mijn uitspraak :lachen:

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2014 14:05 10 apr 2014 14:06 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Michael La Rosa #39
Michael La Rosa keert voorlopig niet terug in de selectie van MVV.

De club heeft besloten dat de aanvaller voorlopig disciplinair geschorst blijft. La Rosa werd vorig week in de aanloop naar het thuisduel tegen Achilles'29 door MVV-trainer Ron Elsen van de training gestuurd. Volgens Elsen had La Rosa zich met zijn gedrag ‘buiten de groep’ geplaatst.

Bron: DDL

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden