Michael La Rosa

14 juni 2012 06:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Michael La Rosa #1
Ben blij dat jij in gezien hebt dat je beter hier nog wat kunt ,,rijpen,,weg gaan kun je nog altijd,maak niet dezelfde fout als martha destijds...jij ook fijn dat je bijtekent net als hopenlijk cassie...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 11:22
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Michael La Rosa #2
Michael La Rosa 19 Highlights

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 11:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Michael La Rosa #3

opadiehard schreef : Ben blij dat jij in gezien hebt dat je beter hier nog wat kunt ,,rijpen,,weg gaan kun je nog altijd,maak niet dezelfde fout als martha destijds...jij ook fijn dat je bijtekent net als hopenlijk cassie...gr opa ;).


Of.....heeft hij (net als Castelana) ervaren dat er geen betere club op een hoger niveau interesse heeft en dus maar met hangede pootjes teruggaat naar zijn oude club?
Ik heb bij beide contractverlengingen een bittere nasmaak. Enerzijds denk ik dat ze zeker een toegevoegde waarde zijn, anderzijds hebben ze ons in een eerder stadium de rug gekeerd en komen nu terug op hun beslissing, omdat er geen interesse is (in ieder geval niet van het niveau wat zij dachten aan te kunnen --> eredivisie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 12:17
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Michael La Rosa #4
Denk dat zowel LaRosa als Castellana weer met beide beentjes op de grond staan en nu pas beseffen dat het gras bij de buren wel groener lijkt, maar niet altijd is.... (sprak de boer)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 14:51
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Michael La Rosa #5
Ik kan me de scepsis voorstellen, maar ik ben toch blij dat Michael blijft :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 15:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Michael La Rosa #6
ja ik vind t ook niet zo erg

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 19:11 14 juni 2012 19:13 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Michael La Rosa #7
Hier gaat iedereen er maar vanuit dat spelers Larosa , castallana en esajas denken dat ze allemaal hogerop kunnen en zich te goed voelen voor MVV, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt

Larosa is al vrij vroeg een contract voorstel gedaan ,waarop MVV heel snel antwwoord wilde hebben , net als bijvoorbeeld bij Esajas.Larosa wilde op dat moment nog wachten , mede ook dat de sportieve vooruitzichten van MVV niet duidelijk waren en ook natuurlijk dat er dat moment belangstelling was voor hem.

Het is ook MVV dat toen tegen beiden spelers gezegd heeft dat ze naar andere spelers gingen kijken als ze niet snel zouden tekenen. Iedere speler heeft ambities en ik kan me voorstellen dat die spelers willen wachten op dat moment en dan vind ik het een beetje makkelijk om te zeggen dat die spelers met hangende pootjes terug komen. In februari was er al de intentie om te blijven van Larosa.

en blijkbaar heeft MVV ook geen betere spelers gevonden anders gingen ze niet alsnog met hun praten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 19:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Michael La Rosa #8
In het geval van Larosa

''Ik wil de juiste stap maken en dat hoeft geen grote te zijn. Het doel is een hogere divisie en dat kan de Eredivisie zijn. Ik ben klaar voor de stap.Ik wil me verder ontwikkelen en meer bijleren. Een club in België sluit ik niet uit, maar ik speel al enkele jaren in Nederland"

Hierop maak ik uit dat hij van zichzelf vind/vond dat hij hogerop kon. Blijkbaar vonden de ''hogere'' clubs dat dus niet.

En in het geval van castellana, er werd eerst gesuggereerd dat Castellana ''ook een gezin had en een hypotheek'' en dat het aanbod van MVV niet voor hem genoeg was. En nu komt er ineens weer een smoesje van ''ja, we doen het toch maar voor de nabijheid van ons gezin,etc,etc''.

Volgens mij is er dan gewoon nergens een beter aanbod te krijgen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 19:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Michael La Rosa #9
Daar kunnen wij niet over oordelen mischien is het wel allemaal heel anders gegaan wat weten wij er nou van?? Iedere speler zegt en wil dit:Het doel is een hogere divisie en dat kan de Eredivisie zijn. Ik ben klaar voor de stap.Ik wil me verder ontwikkelen en meer bijleren.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 19:40
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Michael La Rosa #10
Ik zou tegen mijn baas eens moeten zeggen dat ik hogerop wil en meer salaris wil,dat ik vind dat ik klaar ben voor de stap. Vervolgens zou ik een contractverlenging van mijn baas weigeren. Een aantal weken later blijkt dat ik nergens werk kan vinden. Nou,dan hoef ik me denk ik niet meer te laten zien bij mijn oude werkgever.... Die zou dit tegen me doen: :daag:

Sportief gezien ben ik er blij mee, maar er zit wel een vervelend smaakje aan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 20:24 14 juni 2012 20:26 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Michael La Rosa #11
Tsja Sjotelsplak, de voetballerij is toch een apart wereldje. De talentjes liggen niet voor het oprapen.
Waar ik me meer zorgen over maak is dat als er geen 2de elftal komt volgend jaar hij weer blijft hangen in zijn ontwikkeling. Het blijft nog een talent en is niet klaar voor een basisplaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 20:35
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Michael La Rosa #12
MVV heeft een mondeling akkoord bereikt met aanvaller Michael La Rosa. De twintigjarige Belg, die in eerste instantie wilde vertrekken bij de Geusselt-club, tekent een nieuw tweejarig contract bij de Maastrichtse eerstedivisionist.

Door onze verslaggever
Maastricht


Ron Elsen, manager voetbalzaken bij MVV, is in zijn nopjes met het vastleggen van de vleugelspits La Rosa. ,,Het is mooi dat we een talentvol iemand als Michael toch voor een langere tijd aan onze club kunnen binden. Dat laat zien dat spelers in ons toekomstplaatje blijven geloven”, aldus Elsen.
La Rosa, die in september 2010 debuteerde in de hoofdmacht van MVV, is naast zijn landgenoot Cor Gillis de tweede speler die door MVV aan zich is gebonden. De Maastrichtse club is nog steeds in onderhandeling met topscorer Prince Rajcomar, die afgelopen seizoen gehuurd werd van het Hongaarse Zalaegerszegi.

het persbericht over la rosa van ddl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2012 22:07
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Michael La Rosa #13
Niet bijtekenen wordt ook vaak ingefluisterd door de zaakwaarnemer, bij een overstap naar een andere club is vaker meer gage(tekengeld) te halen. Hij verteld deze spelers ook hoe goed ze zijn en veel hoger kunnen spelen.
En je kan natuurlijk eerst altijd het onderste uit de kan proberen te krijgen. Lukt dat niet kun je nog altijd lager gaan zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2012 11:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Michael La Rosa #14
Michael La Rosa speelt komend seizoen zijn wedstrijden ook in het shirt van MVV. De aanvaller ondertekende vrijdag een nieuw contract voor twee seizoenen bij zijn huidige werkgever, meldt de club uit Maastricht op de officiële website.

De 21-jarige vleugelspeler van Belgische afkomst wist zich de voorgaande twee jaar goed te ontwikkelen in Limburg met veelal een basisplaats als beloning. In totaal speelde hij tot op heden 49 competitiewedstrijden voor MVV, waarin hij zeven keer het net van de tegenstander wist te vinden.

La Rosa maakte zijn debuut in het eerste elftal van MVV op 22 september 2010 in een bekerduel met Ajax. De in Genk geboren speler kwam in het verleden onder andere uit voor Patro Maasmechelen.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2012 21:27
Gianni Bruno
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Michael La Rosa #15
Ben er in elk geval wel blij mee. Ook niet onbelangrijk: alweer een contract voor twee jaar. Dat neemt hoop onrust weg aan het eind van komend seizoen. Of het levert centjes op! :applaus:

Mestreech, door alle iewen heer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden