Bram Castro

20 juli 2012 19:20
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #16
Bram welkom bij MVV!
Ik hoop dat je ervaring rust in de verdediging brengt, succes.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2012 19:28
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bram Castro #17
welkom bij ons mooi clubje!!

18 aug 2012 09:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Bram Castro #18
Super wedstrijd gespeeld Bram doet me al een beetje terug denken aan Van Duinhoven een zekerheidje onder de lat.
Ben heel blij met zo een goede Keeper :applaus:
Dankzij hem Leroy en Rutjes is de wedstrijd niet gekanteld.
Voor de rest ben ik heel blij met het hele team :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

18 aug 2012 11:42
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Bram Castro #19
Eindelijk weer eens een keeper in het doel die weet hoe je een bal moet pakken. Mooie redding uit de kruising en geen ge-lingo meer op de doellijn. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 aug 2012 11:53
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #20

Dixi schreef : Bram welkom bij MVV!
Ik hoop dat je ervaring rust in de verdediging brengt, succes.

Dixi

Naar mijn smaak heeft Dixi profetische kwaliteiten. Wat Dixi hoopt heeft Bram Castro gisteren ruimschoots laten zien.

18 aug 2012 13:22
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #21
Bram bedankt !
Ik heb het gevoel dat we (mede door jouw optreden-) een heel mooi seizoen gaan beleven :thumbsup:

18 aug 2012 13:33
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bram Castro #22
Ik dacht dat na RVDuijnhoven wij nooit meer zo'n goede keeper konden krijgen.. het is nog te vroeg om te oordelen maar Bram staat iig wel als een huis onder de lat. Rein blijft altijd in mijn geheugen en ik vond zelfs dat hij Nederlands elftal waardig was.. zeker gezien zijn optreden bij bochum waar hij in de bundesliga zelfs een record had neergezet met het langst zijn doel schoon te houden. ook was hij een ware penalty killer.. (was het niet 5 van de 7 gestopt? in reguliere speeltijd bij MVV?)

een ding weet ik wel.. heb liever Bram in de goal dan boffin/bulters in de selectie:P

18 aug 2012 13:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #23
Goede keeper mooie reddingen is rustig daar achterin!

03 sept 2012 22:46
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bram Castro #24
ondertussen al 270 minuten zonder tegengoal :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: is lang geleden!

03 sept 2012 22:58
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Bram Castro #25
Misschien wel de belangrijkste versterking, brengt samen met Rutjes de defensieve stabiliteit die vorig seizoen ontbrak. Hierdoor ontwikkelt vooral Knops zich heel sterk waardoor deze zich meer op zijn sterke punten kan richten, namelijk de opbouw. Een foutje is niet meer fataal. Hopelijk blijft dit ook zo.

03 sept 2012 23:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #26

sjoen-mestreech schreef : ondertussen al 270 minuten zonder tegengoal :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: is lang geleden!

Het record ''beste seizoensstart'' hebben we niet verbroken. Hopelijk dat we dan het record ''aantal minuten zonder tegengoal'' kunnen breken...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

04 sept 2012 08:03
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Bram Castro #27
Dink tot t bes wel ins kin gebeure dat usse Bram de minst gepasseerde keeper vaan dit seizoen geit weure, sinds joare bin iech neet mie bang es de teege partij de 16 in kump :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

04 sept 2012 09:45 04 sept 2012 09:46 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #28

sjoen-mestreech schreef : ondertussen al 270 minuten zonder tegengoal :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: is lang geleden!

Correctie ondertussen al 313 minuten zonder tegengoal :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Laatste tegengoal 2-0 (in de 47e min.) in de eerste wedstrijd tegen Eindhoven.

30 sept 2012 22:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #29
Bram perfisia mèt dien 30-ste verjaordaag

Aon de géng

19 okt 2012 16:09
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Bram Castro #30

MAASTRICHT – Vuurwerk, liedjes en ontzettend veel sfeer. En dat allemaal om drie uur ’s nachts rondom Stadion De Geusselt. MVV-doelman Bram Castro (30) genoot twee weken geleden enorm van de ontvangst door de Limburgse supporters, die hun ploeg enkele uren eerder beslag zagen leggen op de eerste periodetitel in de Jupiler League.
TEKST: Jurriën Schuiringa
Half vijf was het ongeveer toen Castro eindelijk zijn bed in kon kruipen. De reis van Emmen naar Maastricht duurde langer dan twee voetbalwedstrijden achter elkaar. En dan was er ook nog die verdomde omleiding, waardoor de reis nog langer duurde. “We kwamen laat in Maastricht aan”, zegt Castro in gesprek met Voetbal Centraal. “Ondanks het late tijdstip stonden honderden supporters ons op te wachten. Prachtig. Er werd veel gezonden en de fans staken vuurwerk af. Dat was een heel mooi moment. Gelukkig waren we de dag erna vrij, dus konden we uitslapen.”
Niet verwacht
De MVV’ers hadden dit plotselinge feestje te danken aan de prestatie die ze eerder op de avond leverden tegen FC Emmen. De 0-3 overwinning in Drenthe was genoeg voor de eerste periodetitel. “Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht aan het begin van het seizoen”, geeft Castro aan. “We hadden veel nieuwe spelers gekregen en de voorbereiding was met wedstrijden tegen AZ en NAC Breda best zwaar. We konden moeilijk inschatten hoe ver we nou waren als ploeg. Na het eerste competitieduel met FC Eindhoven (2-3 zege, red.) zijn we flink gegroeid. En zie hier het eindresultaat.”
De doelstelling van MVV Maastricht – de nacompetitie halen – is al rap in the pocket. Dat de club daardoor nu al haar vizieren op de titelrace gaat richten, is daarentegen niet het geval. Allesbehalve zelfs. “Daar is het nog te vroeg voor”, vindt de oud-keeper van Roda JC Kerkrade. “We hebben nog maar acht wedstrijden gespeeld. We hebben een redelijke ploeg, maar als we niet iedere week honderd procent geven, kunnen we van iedereen verliezen. De periodetitel is binnen, dat is hartstikke mooi. Zaak is nu om van wedstrijd tot wedstrijd te kijken. Dan zien we wel waar het schip strandt.”
Dat schip ligt momenteel nog altijd op koers. Oké, MVV doet niet meer mee in het KNVB-bekertoernooi, maar die nacompetitiewedstrijden komen er sowieso. Daarnaast blijven de Limburgers aan kop staan in de Jupiler League. En dan komt vrijdag ook nog eens laagvlieger Almere City FC op bezoek. “Als je naar de stand kijkt, moeten we inderdaad drie punten pakken. Toch wordt het geen eenvoudige wedstrijd. Almere heeft een nieuwe trainer en dat zal de spelers een boost geven. En die selectie is echt niet slecht, daar winnen we niet één twee drie van”, aldus Castro.
Van meetrainen naar contract
De Belg heeft het momenteel prima naar zijn zin bij MVV Maastricht. Twee jaar geleden was hij nog dagelijks te vinden op De Herdgang, het trainingscomplex van PSV. Het begon met een paar keer meetrainen en uiteindelijk kreeg hij een eenjarige verbintenis. “Met de afspraak dat ik in de winterstop kon vertrekken als er clubs waren met interesse”, licht Castro toe. “Het spelen in Eindhoven was een hele ervaring voor mij. Hoe PSV met spelers omgaat, hoe ze naar wedstrijden toeleven; dat is echt topclubwaardig. Net als de begeleiding, het materiaal, de accommodatie en de aandacht van supporters en de media. Het was een korte, maar leerzame ervaring.”
Omdat de concurrentie in Eindhoven groot was, speelde hij louter oefenwedstrijden. En dus maakte hij dankbaar gebruik van de optie in zijn contract en tekende hij in de winterstop bij Sint-Truiden. “Ik vond mezelf te jong om me erbij neer te leggen dat ik nooit meer aan spelen toe zou komen. Daarom heb ik ervoor gekozen bij PSV weg te gaan.” Op het moment dat PSV interesse toonde, kon hij ook naar Ajax toe. De medische keuring in Amsterdam was al achter de rug en toen belde de clubleiding ineens. “Ze hadden toch maar voor Ronald Graafland gekozen. Toen hebben ze naar buiten gebracht dat ik te duur zou zijn. Nou, ik denk niet dat dat het geval was. Het was vervelend dat Ajax op het laatste moment een streep door de transfer zette. We hadden al een overeenkomst voor één jaar bereikt.”
Uiteindelijk belandde Castro via PSV en Sint-Truiden bij MVV, waar hij ook individueel lekker bezig is. “Ik ben erg tevreden over mijn eigen prestaties. Het is wel even wennen, want ik kom uit een andere competitie. In de Jupiler League wordt weer heel anders gespeeld dan in de Eredivisie. Maar het gaat goed met me en we hebben van alle ploegen de minste doelpunten tegen gekregen. Dat is een mooi gegeven, zeker voor een keeper.”
Jurriën Schuiringa // Voetbal Centraal

Bron: www.voetbalcentraal.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden