Bram Castro

15 mei 2014 13:54 15 mei 2014 13:54 door Och jeh.
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Bram Castro #61
Laten we maar hard duimen dat Castro blijft, is de beste keeper in de laatste jaren die MVV gehad heeft in mijn ogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, de bok, Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 13:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Bram Castro #62
Mee eens, heb het al eerder gezegd maar ik herhaal het graag: Met Castro ipv Van den Ban waren we onder Maaskant gepromoveerd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 16:07 03 juni 2014 16:08 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Bram Castro #63
Heracles zet in op ervaring en presenteert twee nieuwe aanwinsten
Dinsdag, 3 juni 2014 om 16:00
/

Heracles Almelo heeft de selectie voor komend seizoen voorzien van extra routine. De club maakt dinsdagmiddag middels de officiële kanalen bekend dat het middenvelder Bas Sibum en doelman Bram Castro heeft vastgelegd. Eerstgenoemde tekende een contract voor twee jaar met de optie op nog een extra jaar, Castro tekende voor twee seizoenen.

Voor de 31-jarige Sibum gaat daarmee een wens in vervulling. In april gaf de ex-speler van onder meer Roda JC Kerkrade en NEC al te kennen dat hij graag wilde terugkeren in de Eredivisie. De voorbije seizoenen was hij actief in België bij Waasland-Beveren. "Hij is een speler met veel ervaring die een belangrijke rol moet krijgen binnen de jonge selectie", meldt Heracles op de website.

Castro, eveneens 31 jaar, komt over van MVV Maastricht. De Belgische doelman was eerder onder meer actief bij Roda JC Kerkrade en VV Sint-Truiden, maar maakte medio 2012 de overstap naar MVV. Voor die club speelde hij in totaal 77 wedstrijden, waarin hij 101 doelpunten moest incasseren. "Een keeper met veel ervaring en een goede mentaliteit", zo omschrijft zijn nieuwe club hem.


In mijn ogen de beste MVVer van afgelopen seizoen. Ik vind het heel erg jammer dat hij gaat. Succes Bram en hopelijk mag je 1e doelman daar worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 16:48
pascal69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 16:54
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Bram Castro #65
Beste keeper sinds Van Duijnhoven. Het ga je goed, Bram merci voor je inzet bij MVV.

Zal dus zeer lastig worden om hem op te volgen. Wellicht een Kristof van Hout bijvoorbeeld eens polsen wiens contract niet verlengd is bij Genk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 17:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Bram Castro #66
Jammer maar begrijpelijk. Veel succes Bram! :applaus: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 18:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Bram Castro #67
Groot verlies voor MVV. Was met voorsprong de beste man van het afgelopen seizoen.
Hij verdient het om in de "nadagen" van zijn carrière deze stap omhoog te maken
Bram bedankt voor de afgelopen twee jaar. Het ga je goed bij Heracles

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 19:01
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Bram Castro #68
Fidel bedaank en väöl suukses ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2014 20:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Bram Castro #69
Ik vind het heel jammer, maar wel begrijpelijk, dat Castro vertrekt. Ik denk dat Heracles daarmee een heel betrouwbare sluitpost heeft aangetrokken. Ik vind Castro de meest constante voetballer van MVV de laatste jaren. Ik wens Bram veel succes toe bij Heracles!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 11:41
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Bram Castro #70
Een groot gemis, maar ik ga zn rare binnenkant voet uittrappen niet missen :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2014 17:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bram Castro #71

La Chouffe schreef : Een groot gemis, maar ik ga zn rare binnenkant voet uittrappen niet missen :lachen:


En het uitschelden van de verdediging na een blunder met het wegwerp gebaar ook niet. Het was geen slechte keeper, maar ik heb hem toch ook soms veel te traag naar een hoek zien gaan. Maar hij was wel weer beter dan een van der Ban. Maar steeds de schuld leggen bij de verdediging vond ik een groot minpunt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2014 11:41
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Bram Castro #72
Hij was de beste keeper sinds van Duijnhoven, of was je zo kapot van Bulters en Boffin?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2017 16:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Bram Castro #73


Castro: 'Weet nog steeds niet waarom transfer naar Gent is afgeketst'

14 sep 201715.00 uur4


Heracles Almelo-doelman Bram Castro dacht deze zomer een transfer te maken naar AA Gent. De contracten lagen klaar en hij had al afscheid genomen van zijn Nederlandse teamgenoten. Tot zijn eigen verbazing ketste de deal af. 'En ik weet nog steeds niet waarom...'


De doelman doet in de nieuwe VI uit de doeken wat er deze zomer precies gebeurde. 'Op maandag ging ik naar Gent. Op het moment dat ik aankwam, voelde ik direct dat het niet goed zat. Wat het was? Ik werd niet onthaald als een speler die ze echt graag wilden hebben. Eenmaal aangekomen bij het stadion was er niemand om mij te ontvangen. Niet eens een teammanager. Ik ben maar wat gaan bellen in de hoop dat iemand me de weg zou wijzen. Gaandeweg de dag kreeg ik steeds meer het gevoel dat er iets niet klopte. De daadwerkelijke reden dat het afketste? Die heb ik nog altijd niet.'


Nu ketsen er jaarlijks meerdere transfers af, maar deze deed extra veel pijn. Castro wilde terug naar zijn geboorteland, voor zijn familie. Zijn vriendin heeft een eigen baby- en kinderspeciaalzaak op 280 kilometer van Almelo. Beide kinderen ziet hij opgroeien via de iPad. Castro is een papa-op-afstand. 'Het begint bij ons in de ochtend. Je kunt zeggen dat ik de dag net zo begin als andere vaders: aan de ontbijttafel met de kinderen. De tablet staat dan vijf of tien minuten aan. Dan vraag ik of ze goed geslapen hebben, of ze zin hebben om naar school te gaan…'


Binnen de lijnen telt louter een zege van zijn elftal, ook als Castro zelf een goede prestatie levert. 'Ik heb er helemaal niets aan als iedereen me na de wedstrijd op mijn schouder komt kloppen en zegt: "Ik heb een geweldige wedstrijd gezien. Alleen jammer van de nul punten." Ik doe alles om te winnen. De manier waarop maakt mij eigenlijk niet uit.'




Nou Bram, ik weet wel een club dichterbij dan 280 kilometer waar je prima nog een paar jaar kan komen keepen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden