>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aon de geng! schreef : Hoe kan het verkeren?! Dramatisch gekeept, alleen schelden op je verdediging en de fout van Knops gisteren was echt jouw schuld! Je speelt een speler toch niet zo aan! Jammer, wat mij betreft heb je afgedaan.
Och jeh schreef : Mag hij ook eens een fout maken? Is het hele jaar goed bezig en na een fout heeft hij afgedaan, zo gaat dat hier met het Maastrichtse publiek. Als het goed gaat is het allemaal hosanna en als je een keer een fout maakt moet je oprotten....jammer voor mij is Castro de beste keeper die MVV de afgelopen jaren gehad heeft!! ook na een fout!!
Mie leef Mestreech schreef : Ik zou het zeer zonde vinden als Castro zou vertrekken. In mijn ogen is hij dit seizoen de beste speler.
Zeker zou hij nog in de eredivisie kunnen keepen. Ik noem bijvoorbeeld Kevin Begois, van PEC Zwolle. Ik vind hem niet beter dat Castro. Hij zou bij een club als NAC, RKC of Heracles prima passen. Maar ik hoop dat hij bij MVV blijft.
MVVke schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Ik zou het zeer zonde vinden als Castro zou vertrekken. In mijn ogen is hij dit seizoen de beste speler.
Zeker zou hij nog in de eredivisie kunnen keepen. Ik noem bijvoorbeeld Kevin Begois, van PEC Zwolle. Ik vind hem niet beter dat Castro. Hij zou bij een club als NAC, RKC of Heracles prima passen. Maar ik hoop dat hij bij MVV blijft.
Pasveer geit weg bij Heracles, dus iech dink tot Castro dao 'n serjeus optie zouw kinne zien? Of höbbe die dao al 'ne nuie?