Seleksie 2012/2013

02 juli 2012 19:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #76

marke schreef : Castellana gedemotiveerd laat me niet lachen sorry maar dit verdient hij niet,laat MVV maar eens een beslissing nemen of ze nou wel of niet met hem verder willen,hij wil in ieder geval heel graag blijven.

Ja dat hij wil blijven weet ik ook zeker.
Maar waarom het nog niet beklonken is weet ik niet, en aan wie dat ligt weet ik ook niet.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2012 20:00
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #77

Danny1983 schreef :

marke schreef : Castellana gedemotiveerd laat me niet lachen sorry maar dit verdient hij niet,laat MVV maar eens een beslissing nemen of ze nou wel of niet met hem verder willen,hij wil in ieder geval heel graag blijven.

Ja dat hij wil blijven weet ik ook zeker.
Maar waarom het nog niet beklonken is weet ik niet, en aan wie dat ligt weet ik ook niet.

Werkelijk waar Danny1983, heb jij echt niets te doen op een dag? 219 posts met werkelijk 0,0 toegevoegde waarde. Posts om enkel aan te geven dat je het eens bent en een andere topic waar je zo'n iedere artikel van voetbalzone letterlijk neerknalt (die niet relevant zijn voor een MVV forum).
Bedenk je even of het discussie materiaal is wat je post, of iets toevoegd. Want daar is dit forum voor bedoeld. Dit is zeer frustrerend en irritant om iedere keer te moeten doorspitten. Vandaar mijn vriendelijke verzoek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot, Sjotelsplak, San Marco, aait wief, jesfen, Brncic

02 juli 2012 20:53 02 juli 2012 20:55 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #78
@marke: Laurent zal een goeie reden hebben, waarom hij niet daar was. Maar de gang van zaken vind ik niet vreemd. Als MVV de reden is dat hij nog niet getekend heeft, dan kan ik dat begrijpen. Laurent zou vetrekken naar een andere club, dan ga je als club verder zoeken. Dat hij nu wel wil tekenen, vind ik sjiek. Maar er zijn misschien betere opties, en dan wordt het moeilijk.

De westrijdinstelling van Laurent is niks mis mee, was iedereen maar zo !!!

En ik geef toe, het woord gedemotiveerd, past niet bij Castellana. Hij was gewoon geschrokken van het salarisplafond, en wilde verder kijken.

02 juli 2012 23:26
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #79
Laurent heeft nooit aangegeven weg te willen bij MVV maar MVV wilde niet tegemoet komen in zijn salaris ze wilde eerder minder geven en toen is Cassie om zich heen gaan kijken naar andere clubs wat zijn goed recht is.Hij wil dolgraag bij MVV blijven alleen MVV is zoals altijd niet erg snel met onderhandelen.Kortom Cassie is een MVV man in hart en nieren!

02 juli 2012 23:49
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #80

Sjotelsplak schreef : Esajas werkweigering?

Werkweigeraar’ Esajas op matje

MVV gaat aanvaller Malcolm Esajas volgens manager voetbalzaken Ron Elsen op het matje roepen omdat hij maandag zonder opgaaf van reden niet op de eerste training verscheen.

Voetbal
Van onze verslaggever

De 25-jarige Amsterdammer heeft volgens de eerstedivisionist nog een doorlopend contract, maar Esjas denkt zelf transfervrij te kunnen vertrekken. „Malcolm heeft nu een vet probleem”, zegt trainer René Trost. „Dit kan dus echt niet. Zelfs afmelden heeft hij niet gedaan. De club staat volgens mij in deze kwestie volledig in zijn recht. Esajas’ zaakwaarnemer heeft gewoon een stomme fout gemaakt door niet bijtijds te laten weten dat Malcolm zou vertrekken.”
MVV heeft een akkoord over een contract voor drie jaar bereikt met verdediger Hawbir Moustafa, die uit de jeugdopleiding van de Maastrichtenaren komt.
bron ddl

03 juli 2012 07:06
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #81
Ik hoop niet dat Esajas nu een blok aan het been gaat worden voor MVV.
Hopelijk word hij nog weg gehaald door een andere club zo dat er een plaats vrij komt voor een speler die wel wil en gemotiveerd is om bij MVV te voetballen!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

03 juli 2012 09:10 03 juli 2012 09:11 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #82

sjoen-mestreech schreef :

Sjotelsplak schreef : Esajas werkweigering?

Werkweigeraar’ Esajas op matje

MVV gaat aanvaller Malcolm Esajas volgens manager voetbalzaken Ron Elsen op het matje roepen omdat hij maandag zonder opgaaf van reden niet op de eerste training verscheen.

Voetbal
Van onze verslaggever

De 25-jarige Amsterdammer heeft volgens de eerstedivisionist nog een doorlopend contract, maar Esjas denkt zelf transfervrij te kunnen vertrekken. „Malcolm heeft nu een vet probleem”, zegt trainer René Trost. „Dit kan dus echt niet. Zelfs afmelden heeft hij niet gedaan. De club staat volgens mij in deze kwestie volledig in zijn recht. Esajas’ zaakwaarnemer heeft gewoon een stomme fout gemaakt door niet bijtijds te laten weten dat Malcolm zou vertrekken.”
MVV heeft een akkoord over een contract voor drie jaar bereikt met verdediger Hawbir Moustafa, die uit de jeugdopleiding van de Maastrichtenaren komt.

bron ddl

Kijk nou toch..... Typisch weer "Dagblad de Leugeneer!"

"Bericht van onze verslagever" (waarom geen naam vermeld?)
De Leugeneer laat het weer overkomen alsof MVV daadwerkelijk op het matje roept. Wat een kinderachtige woordspeling.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Esajas bij MVV zou blijven. Ja het klopt dat hij regelmatig zo traag als een slak was, maar op de momenten dat je het niet zou verwachten was Esajas de man die een doelpunt maakte.

03 juli 2012 09:25
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #83
quote="sjoen-mestreech" post=1551]

Kijk nou toch..... Typisch weer "Dagblad de Leugeneer!"

"Bericht van onze verslagever" (waarom geen naam vermeld?)
De Leugeneer laat het weer overkomen alsof MVV daadwerkelijk op het matje roept. Wat een kinderachtige woordspeling.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Esajas bij MVV zou blijven. Ja het klopt dat hij regelmatig zo traag als een slak was, maar op de momenten dat je het niet zou verwachten was Esajas de man die een doelpunt maakte.[/quote]

Als ik de toonzetting bekijk, kan dat alleen maar van Roel Wiche zijn. Deze reporter is een kei in stemminmakerij. Zeker als het MVV betreft.

Aon de géng

03 juli 2012 09:37
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #84
Esajas wordt toch ook op het matje geroepen? Niks mis met dit bericht zou ik zeggen...

03 juli 2012 10:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #85
Nao Väöre, je spreekt van stemmingmakerij maar hier heb je met jouw bericht ook een handje van. Heb in een ander topic gelezen dat Bjorn Thimister gisteren bij de 1e training aanwezig was. Hij zal dus verantwoordelijk zijn voor dit stukje. Heeft gewoon een paar quotes van Elsen en Trost opgeschreven en daar een titel boven gezet. Heb weleens ergere dingen van hem gelezen, hier val ik niet zo over hoor.

03 juli 2012 12:37
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #86
Ook maar weer eens een account aangemaakt.

wat is die esajas aan het doen.
Vorig seizoen speelde hij al slecht en zonder inzet de laatste wedstrijden.
Laat staan die banaan in de schoen waardoor alles naast of fout ging.
Dan wil hij weg maar vergeet hij contract op te zeggen.
En nu denkt hij niet te kunnen verschijnen op de training.

Want een figuur, mooi hele seizoen op de bank zetten of in de A1 laten spelen.
Zo'n Figuur haalt de motivatie van andere weg, mooi buiten het eerste elftal houden.
Klaar is kees, die voetballers denken altijd dat ze alles zijn !!!!

Laat ik het nog maar niet hebben over prince !!!!!

03 juli 2012 16:28
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #87

Brncic schreef : Esajas wordt toch ook op het matje geroepen? Niks mis met dit bericht zou ik zeggen...

Waarom moet dit zo in de media terecht komen? Wellicht heeft Elsen het niet zo gezegd. Maar daar twijfel ik ook weer aan want ik lees zojuist op VI.NL dat hij Esajas met een iemand achter de kassa vergelijkt die heeft ook haar plichten en dat geldt ook voor Esajas.

Nou nou, als Esajas zich niet aan de regels houdt probeer dat binnenskamers op te lossen. Alsof MVV zich netjes heeft opgesteld toen ze in 2010 het salaris niet op tijd kon overmaken. Toen heb ik Esajas ook niet op negatieve uitlatingen in pers kunnen betrappen. Jammer Ron!

03 juli 2012 16:37 03 juli 2012 16:37 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #88
Wat een onzin. Esajas is niet op de training, en dat valt een journalist op. Dan stelt hij Trost en Elsen vragen, met dit als gevolg. Volkomen logisch dat Elsen zegt dat Esajas plichten heeft. Hij, of zijn zaakwaarnemer, is zelf zo stom geweest om het contract niet op te zeggen, daar kan MVV niets aan doen. Dat heeft helemaal niets met betalingsproblemen in 2010 te maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

03 juli 2012 18:43
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #89
Inderdaad brnic. Wat een gebazel allemaal hier. Als Elzen iets anders had bedoeld had ie ook wel wat anders gezegd.

04 juli 2012 09:53
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #90
Misschien niet verstandig als Trost en Elsen inderdaad deze uitspraken gedaan hebben, maar inhoudelijk kan ik ze alleen maar gelijk geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden