Seleksie 2012/2013
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
Re: Re: Seleksie 2012/2013
02 Jul 2012 19:41Ja dat hij wil blijven weet ik ook zeker.marke wrote: Castellana gedemotiveerd laat me niet lachen sorry maar dit verdient hij niet,laat MVV maar eens een beslissing nemen of ze nou wel of niet met hem verder willen,hij wil in ieder geval heel graag blijven.
Maar waarom het nog niet beklonken is weet ik niet, en aan wie dat ligt weet ik ook niet.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kanarie
-
- Junior Member
-
02 Jul 2012 20:00Danny1983 wrote:Ja dat hij wil blijven weet ik ook zeker.marke wrote: Castellana gedemotiveerd laat me niet lachen sorry maar dit verdient hij niet,laat MVV maar eens een beslissing nemen of ze nou wel of niet met hem verder willen,hij wil in ieder geval heel graag blijven.
Maar waarom het nog niet beklonken is weet ik niet, en aan wie dat ligt weet ik ook niet.
Werkelijk waar Danny1983, heb jij echt niets te doen op een dag? 219 posts met werkelijk 0,0 toegevoegde waarde. Posts om enkel aan te geven dat je het eens bent en een andere topic waar je zo'n iedere artikel van voetbalzone letterlijk neerknalt (die niet relevant zijn voor een MVV forum).
Bedenk je even of het discussie materiaal is wat je post, of iets toevoegd. Want daar is dit forum voor bedoeld. Dit is zeer frustrerend en irritant om iedere keer te moeten doorspitten. Vandaar mijn vriendelijke verzoek.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
02 Jul 2012 20:53 - 02 Jul 2012 20:55De westrijdinstelling van Laurent is niks mis mee, was iedereen maar zo !!!
En ik geef toe, het woord gedemotiveerd, past niet bij Castellana. Hij was gewoon geschrokken van het salarisplafond, en wilde verder kijken.
- marke
-
- Premium Member
-
02 Jul 2012 23:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
02 Jul 2012 23:49Sjotelsplak wrote: Esajas werkweigering?
Werkweigeraar’ Esajas op matje
MVV gaat aanvaller Malcolm Esajas volgens manager voetbalzaken Ron Elsen op het matje roepen omdat hij maandag zonder opgaaf van reden niet op de eerste training verscheen.
Voetbal
Van onze verslaggever
De 25-jarige Amsterdammer heeft volgens de eerstedivisionist nog een doorlopend contract, maar Esjas denkt zelf transfervrij te kunnen vertrekken. „Malcolm heeft nu een vet probleem”, zegt trainer René Trost. „Dit kan dus echt niet. Zelfs afmelden heeft hij niet gedaan. De club staat volgens mij in deze kwestie volledig in zijn recht. Esajas’ zaakwaarnemer heeft gewoon een stomme fout gemaakt door niet bijtijds te laten weten dat Malcolm zou vertrekken.”
MVV heeft een akkoord over een contract voor drie jaar bereikt met verdediger Hawbir Moustafa, die uit de jeugdopleiding van de Maastrichtenaren komt.
bron ddl
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
03 Jul 2012 07:06Hopelijk word hij nog weg gehaald door een andere club zo dat er een plaats vrij komt voor een speler die wel wil en gemotiveerd is om bij MVV te voetballen!
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
03 Jul 2012 09:10 - 03 Jul 2012 09:11sjoen-mestreech wrote:Sjotelsplak wrote: Esajas werkweigering?
Werkweigeraar’ Esajas op matje
MVV gaat aanvaller Malcolm Esajas volgens manager voetbalzaken Ron Elsen op het matje roepen omdat hij maandag zonder opgaaf van reden niet op de eerste training verscheen.
Voetbal
Van onze verslaggever
De 25-jarige Amsterdammer heeft volgens de eerstedivisionist nog een doorlopend contract, maar Esjas denkt zelf transfervrij te kunnen vertrekken. „Malcolm heeft nu een vet probleem”, zegt trainer René Trost. „Dit kan dus echt niet. Zelfs afmelden heeft hij niet gedaan. De club staat volgens mij in deze kwestie volledig in zijn recht. Esajas’ zaakwaarnemer heeft gewoon een stomme fout gemaakt door niet bijtijds te laten weten dat Malcolm zou vertrekken.”
MVV heeft een akkoord over een contract voor drie jaar bereikt met verdediger Hawbir Moustafa, die uit de jeugdopleiding van de Maastrichtenaren komt.
bron ddl
Kijk nou toch..... Typisch weer "Dagblad de Leugeneer!"
"Bericht van onze verslagever" (waarom geen naam vermeld?)
De Leugeneer laat het weer overkomen alsof MVV daadwerkelijk op het matje roept. Wat een kinderachtige woordspeling.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Esajas bij MVV zou blijven. Ja het klopt dat hij regelmatig zo traag als een slak was, maar op de momenten dat je het niet zou verwachten was Esajas de man die een doelpunt maakte.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 09:25Kijk nou toch..... Typisch weer "Dagblad de Leugeneer!"
"Bericht van onze verslagever" (waarom geen naam vermeld?)
De Leugeneer laat het weer overkomen alsof MVV daadwerkelijk op het matje roept. Wat een kinderachtige woordspeling.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als Esajas bij MVV zou blijven. Ja het klopt dat hij regelmatig zo traag als een slak was, maar op de momenten dat je het niet zou verwachten was Esajas de man die een doelpunt maakte.[/quote]
Als ik de toonzetting bekijk, kan dat alleen maar van Roel Wiche zijn. Deze reporter is een kei in stemminmakerij. Zeker als het MVV betreft.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 09:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 10:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 12:37wat is die esajas aan het doen.
Vorig seizoen speelde hij al slecht en zonder inzet de laatste wedstrijden.
Laat staan die banaan in de schoen waardoor alles naast of fout ging.
Dan wil hij weg maar vergeet hij contract op te zeggen.
En nu denkt hij niet te kunnen verschijnen op de training.
Want een figuur, mooi hele seizoen op de bank zetten of in de A1 laten spelen.
Zo'n Figuur haalt de motivatie van andere weg, mooi buiten het eerste elftal houden.
Klaar is kees, die voetballers denken altijd dat ze alles zijn !!!!
Laat ik het nog maar niet hebben over prince !!!!!
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
03 Jul 2012 16:28Brncic wrote: Esajas wordt toch ook op het matje geroepen? Niks mis met dit bericht zou ik zeggen...
Waarom moet dit zo in de media terecht komen? Wellicht heeft Elsen het niet zo gezegd. Maar daar twijfel ik ook weer aan want ik lees zojuist op VI.NL dat hij Esajas met een iemand achter de kassa vergelijkt die heeft ook haar plichten en dat geldt ook voor Esajas.
Nou nou, als Esajas zich niet aan de regels houdt probeer dat binnenskamers op te lossen. Alsof MVV zich netjes heeft opgesteld toen ze in 2010 het salaris niet op tijd kon overmaken. Toen heb ik Esajas ook niet op negatieve uitlatingen in pers kunnen betrappen. Jammer Ron!
- Brncic
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2012 16:37 - 03 Jul 2012 16:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mestreech85
-
- Senior Member
-
- Mvvke
03 Jul 2012 18:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
04 Jul 2012 09:53Please Log in or Create an account to join the conversation.