Seleksie 2012/2013

03 sept 2012 22:54
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #211
De kracht van mvv gaat de rest van het seizoen zitten in de twee opkomende backs. Naar mijn idee speelt er geen andere ploeg zo. Nu nog de kansen benutten en we kunnen hele leuke resultaten gaan boeken met ook wel mooi voetbal. Kijk maar een naar de eerste minuten tegen telstar, als daar een bal er in gaat krijg je een heel andere wedstrijd met veel meer ruimte voor leuk voetbal.

Komt allemaal goed dit seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2012 21:34
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #212
Het lijkt er op dat er weer discussie omtrent de 10 positie gaat ontstaan, want ik lees in de krant dat hoogstwaarschijnlijk Trost de opstelling gaat (deels moet) aanpassen. Gebeurde vorig jaar ook en toen ging het niet zo goed. Ik hoop dat het allemaal goed faat aflopen. LaBylle gaan we zeer zeker missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2012 22:39
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Seleksie 2012/2013 #213
Afgaande op de training van vanochtend gaat hij morgen waarschijnlijk 4-4-2 spelen met Smeets hangend op rechts, schreurs zal in dat geval als tweede spits gaan spelen en dat zal dan ten koste gaan van Voorjans. Zo speelde hij de eerste helft in de oefenwedstrijd bij NAC ook en dat ging toen niet zo goed, was te statisch. Dus hoop ik op 4-3-3 met Smeets voor Voorjans om er meer voetbal in te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2012 23:37
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #214
We gaan het zien, maar meen je edht dat voetballend smeets beter is dan voorjans? Is geen tijd voor experimenten, deze periode is belangrijk en zijn er kansen. 4-4-2 was vorig jaar een optie geweest maar dit jaar niet denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 20:38
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #215
Is er nog discussie over smeets of voorjans? Hoezo meer voetballend vermogen door smeets? Ik zie hem alleen maar foute passes geven en over het veld sukkelen, niet meeverdedigen (valt ook doelpunt door) waarom toch weer wisselen in de opstelling, dit was toch bekend. Of zie ik het verkeerd? Smeets eerste helft een 5

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2012 23:24 14 sept 2012 23:25 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Seleksie 2012/2013 #216

Ikke schreef : Is er nog discussie over smeets of voorjans? Hoezo meer voetballend vermogen door smeets? Ik zie hem alleen maar foute passes geven en over het veld sukkelen, niet meeverdedigen (valt ook doelpunt door) waarom toch weer wisselen in de opstelling, dit was toch bekend. Of zie ik het verkeerd? Smeets eerste helft een 5


Of jij bent Lance zelf, of je ziet niet wat ik zie. Vooropgesteld, in zo'n wedstrijd voor de leeuwen geworpen worden is natuurlijk niet ideaal en ik vond Smeets inderdaad ook bij vlagen vrij ongelukkig spelen. Maar heb jij die steekballetjes (o.a. op Veldmate) en de soms simpel ogende snelle passjes niet gezien? Hij is fysiek en sterk aan de bal en voetbalt makkelijk, maar had inderdaad ook een paar ongelukkige ballen. Het is dus wel zo dat hij soms wat lui (lomp) oogt (zal ook de reden zijn dat Voorjans de voorkeur kreeg), maar ik zie dat hij kan voetballen. Geef hem, net als Voorjans, een paar wedstrijden de tijd en als het dan nog niet over houdt dan zal Labylle wel een linie doorschuiven, aangezien we op linksback een goed alternatief hebben. Dat doelpunt viel overigens door balverlies van Schreurs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2012 08:12
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seleksie 2012/2013 #217
lijkt me sterk dat lance vanaf de bank een bericht plaatst hier...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden