Seleksie 2012/2013
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Seleksie 2012/2013
27 Jul 2012 11:33 - 27 Jul 2012 11:34Volgens mij maakt Muslu Nalbantoglu (ex De Graafschap) nog steeds deel uit van Team VVCS. Dat lijkt me wel een degelijke back voor MVV.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
27 Jul 2012 11:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
27 Jul 2012 12:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
27 Jul 2012 12:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Jul 2012 12:19Het is een centrale verdediger geen back.dreekemvvke wrote: echt jim ik heb niks tegen kuipers maar ik vind hem als rechtsback niet geschikt wordt veel te vaak op snelheid gepasseerd en ook binnendoor is hij heel erg kwetsbaar
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2012 13:59 - 27 Jul 2012 14:01Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.dreekemvvke wrote: dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2012 14:42Sjotelsplak wrote:Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.dreekemvvke wrote: dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.
Ik vond Smeets voor zijn blessure best aardig tot goed spelen, maar sinds hij daar van terug gekomen is... toch minder;
zowel individueel als in zijn samenwerking met het team; het lukt niet, steeds net niet...
Over mentaliteit en houding gaan veel geruchten rond, maar daar weet ik niks van, kan ik niks mee en moeten we hem zeer zeker niet mee belasten. Daarvoor is onze staf en Rene goed genoeg voor om dit aan te spreken, mocht dit 't geval zijn.
Hij zal wel goed op de training vooruitgaan moeten boeken nu Schreurs komt ( ik ga ervan uit dat Danny komt en ik bedoel niet Opa's "nisjekke" ).
"Boe is dat spitskse, Lance is us spitske" heeft ook met een terugslag te maken, maar vaak is het gewoon afwachten en krediet geven; die herpakt zich wel en als de eerste goal in het netje ligt, dan is de ban doorbroken.
In de oefenpotjes zat hij er wel vaker dichtbij.
Net zoal "de Kuuper"eind vorig seizoen dicht bij een doelpunt was bij diverse corners voor ons !
Het kan toch niet zo zijn dat ze nu opeens "braggeleere" zijn, want het tegenovergestelde hebben ze wel al op het veld laten zien.
Op papier hebben we nu best een redelijke(re) selectie in vergelijking met de afgelopen twee jaren, waarbij de eigen (voormalige) "jeugd" spelers toch 2 jaar Zjuup ervaring achter de kiezen hebben.
Dus zou er best iets moois uit kunnen komen, maar pas op voor te hoge verwachtingen ( aon de jonges in rood en wit en uzze treiners zal ut neet ligke).
Want had Fortuna vorig jaar niet op papier een "betere"ploeg...
Now je... die boere hadde wel neet Mestreechter Blood en Geis in hun preij !

- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2012 15:00Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Dylan
-
- Senior Member
-
27 Jul 2012 15:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
27 Jul 2012 15:16 - 27 Jul 2012 15:17Dylan wrote: Tot deep in de nach in de Feesfebrik ligge te zoepe num iech neet bepaolt mentaliteit..
Is de feesfebrik soms sponsor ? daan völt dit in de de categorie "maatschappelijk"
De mos de sponsoren altijd tevrije hawwe.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
27 Jul 2012 16:08Sjotelsplak wrote: Dat ze minder spelen ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat dit aan de mentaliteit ligt.
Vergeet niet dat die jongens pas net 20 jaar zijn. In een BVO zullen deze jongens een vaste waarde zijn van het 2e elftal en bij de selectie van 1e zitten.
Onze jongens zijn gewoon volwaardige 1e elftal spelers en hebben nauwelijks de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2012 12:11 - 28 Jul 2012 12:11Castro
Moustafa? Verdellen Gillis Labylle
Rutjes Van Hyfte
Timmermans? Veldmate Braken?
Borgers?
Voor de komst van Schreurs en de terugkeer van Esajas had ik het zo staan. Zou nu zo gaan spelen, Esajas, Veldmate en Schreurs kunnen wel gedurende een wedstrijd van posities wisselen. Nog steeds hebben de posities rechtsback en linkerflank mijn twijfels.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2012 15:38Kuipers - Verdellen - Gillis - Winkens
Rutjes - Van Hyfte - Labylle
Schreurs -Veldmate - Esajas
Zo zou ik het wel willen zien. Al zal Labylle 99% zeker op de linksback positie gaan spelen. Dan gaat van hyfte naar links en komt in het midden Smeets of Voorjans.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2012 15:45 - 30 Jul 2012 15:47Moustapha - Verdellen - Gillis - Labylle
Kuipers - Rutjes - Van Hyfte - Winkens
Schreurs -Veldmate
Moustapha & Labylle zien aonvallend sterker, sneller daan Kuipers & Winkens (die twie kinne daan de verdedigende poosissie vaan Moustapha & Labylle euver numme es die nao väöre goon en aoch geve Moustapha & Labylle rögkesteun aon de Kuuper en de Roeje).
De Kuuper en de Roeje die daan es verdedigende middevelders motte goon stoore en stofzoeke. Want 't middelveld waor de aofgelaope sezoene soms get zwaak.
Daan kinne Rutjes en van Hyfte ziech gans op d'n aonval ( Veldmate en Schreurs) riechte en dee weijer steune zoonder dat dao e gaat velt oppe middeveld. Esajas zow daan es wisselspeulerr kinne fungeere.
Of is dit kwatsj...?
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
30 Jul 2012 15:58les rouges blancs wrote: Castro
Moustapha - Verdellen - Gillis - Labylle
Kuipers - Rutjes - Van Hyfte - Winkens
Schreurs -Veldmate
Moustapha & Labylle zien aonvallend sterker, sneller daan Kuipers & Winkens (die twie kinne daan de verdedigende poosissie vaan Moustapha & Labylle euver numme es die nao väöre goon en aoch geve Moustapha & Labylle rögkesteun aon de Kuuper en de Roeje).
De Kuuper en de Roeje die daan es verdedigende middevelders motte goon stoore en stofzoeke. Want 't middelveld waor de aofgelaope sezoene soms get zwaak.
Daan kinne Rutjes en van Hyfte ziech gans op d'n aonval ( Veldmate en Schreurs) riechte en dee weijer steune zoonder dat dao e gaat velt oppe middeveld. Esajas zow daan es wisselspeulerr kinne fungeere.
Of is dit kwatsj...?
Ik was er niet opgekomen.
Ook al het lijkt raar maar met de uitleg die je erbij geeft is het zo gek nog niet.
En met deze opstelling zal de tegenstander behoorlijk veel moeite hebben.
Wat mij betreft geen kwatsj :thumbsup:
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.