>
Ontvangen bedankjes 466
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het is een centrale verdediger geen back.dreekemvvke schreef : echt jim ik heb niks tegen kuipers maar ik vind hem als rechtsback niet geschikt wordt veel te vaak op snelheid gepasseerd en ook binnendoor is hij heel erg kwetsbaar
Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.dreekemvvke schreef : dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.
Sjotelsplak schreef :
Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.dreekemvvke schreef : dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.
Dylan schreef : Tot deep in de nach in de Feesfebrik ligge te zoepe num iech neet bepaolt mentaliteit..
Sjotelsplak schreef : Dat ze minder spelen ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat dit aan de mentaliteit ligt.
Castro
Moustafa? Verdellen Gillis Labylle
Rutjes Van Hyfte
Timmermans? Veldmate Braken?
Borgers?
les rouges blancs schreef : Castro
Moustapha - Verdellen - Gillis - Labylle
Kuipers - Rutjes - Van Hyfte - Winkens
Schreurs -Veldmate
Moustapha & Labylle zien aonvallend sterker, sneller daan Kuipers & Winkens (die twie kinne daan de verdedigende poosissie vaan Moustapha & Labylle euver numme es die nao väöre goon en aoch geve Moustapha & Labylle rögkesteun aon de Kuuper en de Roeje).
De Kuuper en de Roeje die daan es verdedigende middevelders motte goon stoore en stofzoeke. Want 't middelveld waor de aofgelaope sezoene soms get zwaak.
Daan kinne Rutjes en van Hyfte ziech gans op d'n aonval ( Veldmate en Schreurs) riechte en dee weijer steune zoonder dat dao e gaat velt oppe middeveld. Esajas zow daan es wisselspeulerr kinne fungeere.
Of is dit kwatsj...?