Seleksie 2012/2013

27 juli 2012 11:33 27 juli 2012 11:34 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Seleksie 2012/2013 #166
Moustafa maakt inderdaad een goede indruk tijdens deze voorbereiding. Toch denk ik dat Trost de voorkeur geeft aan Kuipers. Net iets meer ervaring en vorig seizoen toch een redelijk aantal wedstrijden als rechtsachter gespeeld. Neemt niet weg dat ook ik vind dat Kuipers voor die positie tekort komt.

Volgens mij maakt Muslu Nalbantoglu (ex De Graafschap) nog steeds deel uit van Team VVCS. Dat lijkt me wel een degelijke back voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 11:58
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seleksie 2012/2013 #167
dat ben ik nu wel weer met je eens wie weet wat er te gebeuren staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 12:11
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seleksie 2012/2013 #168
dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 12:16
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seleksie 2012/2013 #169
echt jim ik heb niks tegen kuipers maar ik vind hem als rechtsback niet geschikt wordt veel te vaak op snelheid gepasseerd en ook binnendoor is hij heel erg kwetsbaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 12:19
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Seleksie 2012/2013 #170

dreekemvvke schreef : echt jim ik heb niks tegen kuipers maar ik vind hem als rechtsback niet geschikt wordt veel te vaak op snelheid gepasseerd en ook binnendoor is hij heel erg kwetsbaar

Het is een centrale verdediger geen back.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 13:59 27 juli 2012 14:01 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Seleksie 2012/2013 #171

dreekemvvke schreef : dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.

Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 14:42
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Seleksie 2012/2013 #172

Sjotelsplak schreef :

dreekemvvke schreef : dat heb ik nou altijd al aan willen geven ,er is genoeg talent bij deze jongens maar het is niet alleen talent je moet er ook keihard voor willen knokken als ik smeets af en toe zie voetballen denkt ik dat hij denkt dat hij er al is dat zelfde heb met lyod en ik weet zeker dat als lyod wat meer er voor over zou hebben, en daar bedoel ik mee ga voor die kans je krijgt er namelijk niet zoveel sven vind ik wel een goede mentaliteit hebben ,davide ook wat ik zo gezien heb tegen az zit veel dreiging en snelheid in zijn spel moet alleen nog wat rustiger aan de bal worden maar moustafha vind ik toch wel de openbaring van deze voorbereiding.

Ik denk 99% zeker dat smeets en lloyd ook een goede mentaliteit hebben. Alleen hebben beide spelers een andere houding/speelwijze dan bijv. sven die erg bewegelijk is in zijn spel, en lloyd en smeets wat meer passiever spelen. Maar dat betekent niet dat ze geen goede mentaliteit hebben.


Ik vond Smeets voor zijn blessure best aardig tot goed spelen, maar sinds hij daar van terug gekomen is... toch minder;
zowel individueel als in zijn samenwerking met het team; het lukt niet, steeds net niet...
Over mentaliteit en houding gaan veel geruchten rond, maar daar weet ik niks van, kan ik niks mee en moeten we hem zeer zeker niet mee belasten. Daarvoor is onze staf en Rene goed genoeg voor om dit aan te spreken, mocht dit 't geval zijn.
Hij zal wel goed op de training vooruitgaan moeten boeken nu Schreurs komt ( ik ga ervan uit dat Danny komt en ik bedoel niet Opa's "nisjekke" ).


"Boe is dat spitskse, Lance is us spitske" heeft ook met een terugslag te maken, maar vaak is het gewoon afwachten en krediet geven; die herpakt zich wel en als de eerste goal in het netje ligt, dan is de ban doorbroken.
In de oefenpotjes zat hij er wel vaker dichtbij.
Net zoal "de Kuuper"eind vorig seizoen dicht bij een doelpunt was bij diverse corners voor ons !
Het kan toch niet zo zijn dat ze nu opeens "braggeleere" zijn, want het tegenovergestelde hebben ze wel al op het veld laten zien.

Op papier hebben we nu best een redelijke(re) selectie in vergelijking met de afgelopen twee jaren, waarbij de eigen (voormalige) "jeugd" spelers toch 2 jaar Zjuup ervaring achter de kiezen hebben.

Dus zou er best iets moois uit kunnen komen, maar pas op voor te hoge verwachtingen ( aon de jonges in rood en wit en uzze treiners zal ut neet ligke).
Want had Fortuna vorig jaar niet op papier een "betere"ploeg...
Now je... die boere hadde wel neet Mestreechter Blood en Geis in hun preij ! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 15:00
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Seleksie 2012/2013 #173
Dat ze minder spelen ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat dit aan de mentaliteit ligt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 15:08
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Seleksie 2012/2013 #174
Tot deep in de nach in de Feesfebrik ligge te zoepe num iech neet bepaolt mentaliteit..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 15:16 27 juli 2012 15:17 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #175

Dylan schreef : Tot deep in de nach in de Feesfebrik ligge te zoepe num iech neet bepaolt mentaliteit..


Is de feesfebrik soms sponsor ? daan völt dit in de de categorie "maatschappelijk"

De mos de sponsoren altijd tevrije hawwe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2012 16:08
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Seleksie 2012/2013 #176

Sjotelsplak schreef : Dat ze minder spelen ben ik met je eens. Maar ik denk niet dat dit aan de mentaliteit ligt.


Vergeet niet dat die jongens pas net 20 jaar zijn. In een BVO zullen deze jongens een vaste waarde zijn van het 2e elftal en bij de selectie van 1e zitten.
Onze jongens zijn gewoon volwaardige 1e elftal spelers en hebben nauwelijks de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 12:11 28 juli 2012 12:11 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Seleksie 2012/2013 #177

Castro
Moustafa? Verdellen Gillis Labylle
Rutjes Van Hyfte
Timmermans? Veldmate Braken?
Borgers?


Voor de komst van Schreurs en de terugkeer van Esajas had ik het zo staan. Zou nu zo gaan spelen, Esajas, Veldmate en Schreurs kunnen wel gedurende een wedstrijd van posities wisselen. Nog steeds hebben de posities rechtsback en linkerflank mijn twijfels.


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2012 15:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Seleksie 2012/2013 #178
Castro

Kuipers - Verdellen - Gillis - Winkens

Rutjes - Van Hyfte - Labylle

Schreurs -Veldmate - Esajas

Zo zou ik het wel willen zien. Al zal Labylle 99% zeker op de linksback positie gaan spelen. Dan gaat van hyfte naar links en komt in het midden Smeets of Voorjans.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 15:45 30 juli 2012 15:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Seleksie 2012/2013 #179
Castro

Moustapha - Verdellen - Gillis - Labylle
Kuipers - Rutjes - Van Hyfte - Winkens
Schreurs -Veldmate

Moustapha & Labylle zien aonvallend sterker, sneller daan Kuipers & Winkens (die twie kinne daan de verdedigende poosissie vaan Moustapha & Labylle euver numme es die nao väöre goon en aoch geve Moustapha & Labylle rögkesteun aon de Kuuper en de Roeje).
De Kuuper en de Roeje die daan es verdedigende middevelders motte goon stoore en stofzoeke. Want 't middelveld waor de aofgelaope sezoene soms get zwaak.
Daan kinne Rutjes en van Hyfte ziech gans op d'n aonval ( Veldmate en Schreurs) riechte en dee weijer steune zoonder dat dao e gaat velt oppe middeveld. Esajas zow daan es wisselspeulerr kinne fungeere.
Of is dit kwatsj...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 15:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Seleksie 2012/2013 #180

les rouges blancs schreef : Castro

Moustapha - Verdellen - Gillis - Labylle
Kuipers - Rutjes - Van Hyfte - Winkens
Schreurs -Veldmate

Moustapha & Labylle zien aonvallend sterker, sneller daan Kuipers & Winkens (die twie kinne daan de verdedigende poosissie vaan Moustapha & Labylle euver numme es die nao väöre goon en aoch geve Moustapha & Labylle rögkesteun aon de Kuuper en de Roeje).
De Kuuper en de Roeje die daan es verdedigende middevelders motte goon stoore en stofzoeke. Want 't middelveld waor de aofgelaope sezoene soms get zwaak.
Daan kinne Rutjes en van Hyfte ziech gans op d'n aonval ( Veldmate en Schreurs) riechte en dee weijer steune zoonder dat dao e gaat velt oppe middeveld. Esajas zow daan es wisselspeulerr kinne fungeere.
Of is dit kwatsj...?


Ik was er niet opgekomen.
Ook al het lijkt raar maar met de uitleg die je erbij geeft is het zo gek nog niet.
En met deze opstelling zal de tegenstander behoorlijk veel moeite hebben.
Wat mij betreft geen kwatsj :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden