Seleksie 2012/2013

24 juli 2012 15:25
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #151
Wat mich opvilt, is det de naam Larosa zo weinig vilt in dit topic.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2012 15:34
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #152

Danny1983 schreef :

les rouges blancs schreef :

Richard schreef : Labylle heeft bij Trost aan gegeven dat hij zich wil ontwikkelen op de back positie, dus die zal niet op het middenveld gaan spelen.. bron: Rene zelf

Labylle speelde vorig seizoen niet onverdienstelijk als middenvelder, maar ik vond hem ook ( toen in combinatie / samenwerking met Tom Daemen) als opkomende back ook niet slecht.

Al die selecties en namen die voorbij komen zien er niet slecht uit!
Maar we moeten afwachten hoe dit samenspel wordt ,als het om het "echie" gaat en de ploeg onder druk komt te staan of tegen tegenslag (achterstand) aanloopt. Hoe herpakt het team zich en vooral wie geeft het signaal dan ?
Zoals Tom toch leidinggevend in dat soort situaties kon zijn; wie neemt die rol over? Dat wordt belangrijk!
Of heb ik het mis... wat denken jullie hierover?

Ik zeg Tom Van Hyfte

Ik zeg Nathan Rutjes.

24 juli 2012 16:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #153
Kiek dit is bv 'n discussie boeveur 'ne poll gebruuk kin weure, stumme op wee aonvoerder mot zien.
Wie kinne veer dat heij oppe site doen?

BTW, iech zow Tom stumme :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

24 juli 2012 16:38
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #154

MVV4life schreef : Kiek dit is bv 'n discussie boeveur 'ne poll gebruuk kin weure, stumme op wee aonvoerder mot zien.

Volgens mij moet daarvoor het forum eerst geupdate worden naar versie 1.6 :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

24 juli 2012 16:39
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #155

MVV4life schreef : Kiek dit is bv 'n discussie boeveur 'ne poll gebruuk kin weure, stumme op wee aonvoerder mot zien.

Sandro heeft wel een punt als Rutjes langer bij Mvv speelt kan hij t wel worden.
Maar nu is dat niet logisch.
Een poll goed idee :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

24 juli 2012 17:03
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #156

Danny1983 schreef :

Sandro heeft wel een punt als Rutjes langer bij Mvv speelt kan hij t wel worden.
Maar nu is dat niet logisch.
Een poll goed idee :thumbsup:

Ik zie in Nathan Rutjes meer de aanjager, degene die het voortouw neemt bij tegenslag (achterstand) zowel fysiek als verbaal, waarbij tot het randje gaat (soms zelf over het randje)
Los hiervan zie ik in Tom van Hyfte echter de aanvoerder die rust uitstraalt en soms sussend moet optreden.
De noodzaak van een pol zie ik dan ook niet.

24 juli 2012 17:13
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #157

peter ruiver schreef : Wat mich opvilt, is det de naam Larosa zo weinig vilt in dit topic.

Klopt! Dao höbste geliek in.

Iech vin aoch tot la Rosa (en Timmermans trowwens aoch) speulers met talent en kwaliteiten zien.
Mot nog allein blieke of zie de kans kriege ut te bewieze en of dat de potensie d'r allemaol oet kump ...
De Kuuper heet veurig seizoen aoch zo 'n positieve ontwikkeling door gemaak, mer of 't genog is....?

In jeker geval kin 't neet aon de tegniese staff ligge, want dat höbbe die drei gaste al twie jaor good beweze !

24 juli 2012 17:31
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #158
Misjiens bin iech noe weer erg bloond mer iech zou Castro ough zoe kinne zien es oanvoerder :)

24 juli 2012 18:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #159

marke schreef : Misjiens bin iech noe weer erg bloond mer iech zou Castro ough zoe kinne zien es oanvoerder :)

Opa kump met unne live foto en daan durref marke ut ooch aon :thumbsup:...gister zou volgens ddl de technische staf beslissingen neume omtrent testers...dus es ut gaot is zien de afvallers er vanavaond neet mie bij...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, marke

25 juli 2012 12:55 25 juli 2012 12:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #160

marke schreef : Misjiens bin iech noe weer erg bloond mer iech zou Castro ough zoe kinne zien es oanvoerder :)

bis gaaroet neet bloond ( now je.. dien haore wel)
en is 't veurstel Castro geine kwatsj ( zoe wie mier wats diech gistere in Eijsde verteldes)
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

26 juli 2012 23:56 27 juli 2012 00:00 door Dave1902.
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #161
Ik las laatst een bericht van Frank Salemans (ik kon het zo snel even niet achterhalen)die als een van de weinige sprak over de balans in het elftal.
Ook ik ben van mening dat dit elftal een prima mix is van creatieve spelers,kilometervreters en vooral team-spelers.
Voor een man in het bijzonder hoop ik dat de selectie nog op 2 plekken wordt versterkt(rechtsback,aanvaller)en wel voor Rene Trost.
De manier waarop,en de selecties waarmee hij MVV 2x op rij naar de playoffs heeft geloodst verdient alle lof.
Hij verdient het mijns inziens dan ook om dit jaar op een volwaardige manier,met een compleet elftal aan de competitie te beginnen.

Mijn opstelling voor dit seizoen:

Castro

Moustafa
Verdellen
Gillis
Labylle

Rutjes
Voorjans
Van Hyfte
Veldmate

Schreurs??
Esajas

Als je zo de namen begint op te noemen ziet het er toch prima uit.

27 juli 2012 09:38
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #162
Het ziet er inderdaad prima uit. Ik heb er vertrouwen in. Mijn op dit moment ideale opstelling wijkt niet veel af van die van Dave1902. De posities die nu ingevuld worden door Kuipers en Voorjans zijn naar mijn idee nog voor verbetering vatbaar. Ik verwacht eerlijk gezegd dat er nog een degelijke rechtsachter bij komt.

Castro

Kuipers - Verdellen - Gillis - Labylle

Rutjes - Van Hyfte

Schreurs - Voorjans - Esajas

Veldmate

27 juli 2012 09:45 27 juli 2012 09:49 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #163
jim ik zou voor lance voorjans voor sven braken gaan vind ik iets meer voetballer sterk aan de bal en meer dreiging ,geeft de talenten maar eens een kans.en voor nick kuipers zou ik moustafha laten spelen vind deze jongen zich heel goed ontwikkelenspeelt kort op zijn tegenstander en komt ook goed mee na voren als het kan en moet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

27 juli 2012 11:15
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #164
Beste eigen jeugd spelers (Nick, Brain, Lance, Michael, Davide, Sven en Lloyd).

Jullie hebben voor MVV al veel betekend. Voor zover ik het allemaal kan beoordelen lijkt het erop dat er wellicht voor sommige geen plek meer is in de basis. Ik kan maar een ding zeggen KOOOOOM OP KOM OP, KOOM OP KOM OP!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

27 juli 2012 11:17
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #165

dreekemvvke schreef : jim ik zou voor lance voorjans voor sven braken gaan vind ik iets meer voetballer sterk aan de bal en meer dreiging ,geeft de talenten maar eens een kans.en voor nick kuipers zou ik moustafha laten spelen vind deze jongen zich heel goed ontwikkelenspeelt kort op zijn tegenstander en komt ook goed mee na voren als het kan en moet.

inderdaad Dreeke, Moustafha vind ik wat zekerder overkomen. Met alle respect voor Kuipers maar vind hem vaak wat houterig.
Laat deze keus maar aan Trost over, weet zeker dat Trost ook ieder talent de kans geeft zich te bewijzen. En daaruit zal blijken wie toch een streepje voor heeft dan de ander.
We hebben in ieder geval jong talent genoeg in het elftal. Misschien dadelijk ook nog met de gebroeders Stankov waarover ik geen slechte dingen lees hier op het forum. Ik heb ze zelf nog niet zien voetballen dus kan daar niet over oordelen.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden