Seleksie 2012/2013

02 sept 2012 09:35
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Seleksie 2012/2013 #196
Voorjans is geen 10, maar meer een rechtshalf zoals Van Hyfte een linkshalf is. Zet hem op 10 en hij doet ook verkeerde dingen, dit is de moeilijkste plek in het elftal. Smeets is meer een spelmaker die ook graag de bal wil hebben en zou daar dus beter renderen. Een andere optie is om Schreurs als schaduwspits te laten spelen en Voorjans hangend op rechts. Schreurs en Esajas zijn geen echte buitenspelers, vooral Esajas komt niet goed uit de verf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 11:37
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seleksie 2012/2013 #197
juist hughes, zo zie ik het ook..
en zolang je geen echte buiten spelers hebt, moet je ook geen 4-3-3 spelen.
danny kan én mooie steekpass-jes geven vanuit die positie én zelf als een duvel uit het doosje voor de keeper verschijnen van de 10-positie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 13:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Seleksie 2012/2013 #198
Ik vind Voorjans juist geen rechtshalf. Die keren dat hij rechtshalf speelde vond ik hem niet overtuigend op die positie. In mijn ogen moeten Smeets en Voorjans, die ik immers beide te kort zien komen voor top Jupiler League, het uitmaken wie er op '10' speelt. Het zijn leuke voetballers die je kunt inbrengen als je 2-0 voorstaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 18:13
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #199
Ik vind Vooejans veel meer voetballer dan smeets. Voorjans kan met een steekpass spelers vrij zetten, dat kan Smeets helemaal niet. Verd vind ik dat je helemaal niets moet wijzigen. 4 wedstrijden 10 punten, is toch een ongekende luxe. Wat is toch het probleem? Elke club zou op de plek willen staan waar Mvv nu staat. Ik snap echt niet waar deze discussiemover gaat.
4-4-2 of zelfs 4-3-2-1 is toch allemaal helemaal geen discussie, WIJ STAAN OP DE TWEEDE PLAATS HOOR...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 18:29
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seleksie 2012/2013 #200
Nouuu, ik denk niet dat Helmond Sport met ons zou willen ruilen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 19:49
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seleksie 2012/2013 #201
klopt..
we staan idd op de tweede plaats...
had ook ik niet verwacht!!
maarrrr het is pas na 4 wedstrijden he..

ik wil alleen maar aangeven dat èn esajas geen links buiten is èn danny geen rechts buiten..
zonder echte buitenspelers moet je geen 4-3-3 spelen..
en er moet dus schijnbaar net zoals bij ajakkus of het nederlands elftal met 4-3-3 gespeeld worden..
als je goede buitenspelers hebt, is dat mooi om naar te kijken..
1-2 man voorbij, daarna een mooie voorzet en hoppa....
maar die voorzetten willen sowieso niet bij ons lukken..

ik heb dan ook het gevoel dat danny zich niet echt op zijn plaats daar voelt, al vind ik de samenwerking met veldmate erg positief, maar dan speeld danny mi ook wat dichter bij hem en niet r-buiten..
ik zie dat gewoon graag anders...

maar oke, sorry het gaat hier over de selektie en niet over het systeem...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 20:24 02 sept 2012 20:30 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Seleksie 2012/2013 #202

Mie leef Mestreech schreef : Ik vind Voorjans juist geen rechtshalf. Die keren dat hij rechtshalf speelde vond ik hem niet overtuigend op die positie. In mijn ogen moeten Smeets en Voorjans, die ik immers beide te kort zien komen voor top Jupiler League, het uitmaken wie er op '10' speelt. Het zijn leuke voetballers die je kunt inbrengen als je 2-0 voorstaat.


Met rechtshalf bedoel ik geen rechtsbuiten maar rechts op een 3-mans middenveld (liefst met de punt naar achteren). Voorjans moet het van zijn loopvermogen en diepgang hebben (zoals Willem Jansen van Twente), in een 4-4-2 systeem zou hij eventueel ook aan de rechterbuitenkant kunnen spelen.
Maar ik ben het er ook mee eens dat Trost nu niet teveel moet veranderen, hij heeft voor dit systeem gekozen en moet het dus ook de kans geven. Voorin moet het alleen nog beter op elkaar worden afgestemd, is ook een kwestie van tijd.
Het belangrijkste is dat de organisatie staat en dat er weinig wordt weggegeven, als dat zo blijft gaan we sowieso hoog eindigen.
Ik denk dat Smeets het wel in zich heeft om door te groeien naar minimaal een topspeler op dit niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 20:33
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #203
Ik ben het wel met je eens hoor, maar dan moet je een heel nieuw systeem aanleren en dat gaat niet zomaar. Laat het nu even lopen zoals het is, wie weet waar het ons brengt? Trost kan dan altijd nog kijken of het systeem anders moet, voorlopig ben ik dik tevreden en met iets meer geluk waren we niet alleen ongeslagen maar hadden we ook nog geen puntverlies

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 20:35
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #204
Naar mijn mening kan brian veel beter tot zijn recht komen in een iets verdedigende positie. Aanvallend vind ik hem minder sterk. Maar moet wel toegeven dat de doelpunten die hij maakt dan wel heel mooi zijn. Maar ik zie hem toch liever iets verdedigend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 18:26
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Seleksie 2012/2013 #205
Een nummer 10 moet ook kunnen scoren, en daar schort het bij Lance een beetje aan.
Lance had tegen Telstar nog 3 uur kunnen voetballen, maar niet het verschil kunnen maken.
De verwachte wissel Smeets/Lance bleef uit tot ieders verbazing, en ik vond Smeets te veel in de verdediging spelen, iets wat we niet gewend zijn.

Ik blijf erbij dat ik het jammer vind dat Leroy niet op het middenveld speelt.
Als back heeft hij zijn beperkingen, maar weet dit te verbloemen met zijn opbouw.
Ik hoop dat Sjoerd die plek weer snel inneemt en Leroy doorschuift naast van Hyfte.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 19:31
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Seleksie 2012/2013 #206
Ik heb er alle vertrouwen in dat Trost ook nu weer een goed team neerzet, dat in de competitie verder naar elkaar toe moet groeien.
In de voorbereiding krijgt iedereen zijn kans, in de competitie gaat het om de punten en moet er een team staan, dat zich verder gaat ontwikkelen.

Ook ik vind dat Labylle op dit moment op het middenveld beter tot zijn rechtkomt, op de backpositie moet ie nog groeien, vooral verdedigend, die kans moet ie dan ook krijgen om op die plek ervaring op te doen.

En: 10 pnt uit 4 wedstrijden is prima. Beter kan bijna niet.

Dus geen reden tot rigoreuze wijzigingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 21:40
larssmeets
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Seleksie 2012/2013 #207
waarom zetten we labylle niet op 10 en dan winkens/moustaf linksback?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 21:43
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seleksie 2012/2013 #208

larssmeets schreef : waarom zetten we labylle niet op 10 en dan winkens/moustaf linksback?

labylle is hier gebleven omdat hij op de l-back positie wil spelen en daar heeft rené gehoor aan gegeven..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 22:01
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #209
Volgens mij zat er in de eerste minuten alleen maar een gelukkig voetje tussen van de keeper van Telstar. Daarnaast scoorde lance een doelpunt waarbij ik mij afvraag of hij wel buitenspel stond. Dan nog even het pasje naar veldmate in de eerste helft en het pasje naar schreurs die ook had kunnen scoren. Dus niet eens dat voorjans niet het verschil had kunnen maken.

En nog maar eens een keer..... Waar hebben we het over....... We staan 2e met 10 punten uit 4 wedstrijden. Volgens mij kan het ook slechter. Laat Labylle lekker staan waar hij staat, de buitenspeler van de tegenstander zal toch elke keer met hem mee moeten lopen, dan komt hij niet aan aanvallen toe. Verder zie ik zo een ploeg als telstar toch maar heel weinig kansen krijgen tegen mvv, 2 goaltjes tegen maar.mhoezo veranderen......?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2012 22:34
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Seleksie 2012/2013 #210
Labylle kan natuurlijk heel goed op het middenveld spelen, maar is ook geen 10, heeft vorig seizoen 1 doelpunt gemaakt en 1 assist gegeven en dat was als back. Hij had natuurlijk die geweldige hakbal tegen Volendam, maar volgens mij was dat laat in de wedstrijd toen die van Volendam allemaal blind naar voren liepen, zoveel ruimte krijg je tegen bijv. Telstar niet. Met Trost en Hermans, twee voormalige linksbacks, als trainers moet hij de beste linksback van de jupiler league worden en ligt de wereld voor hem open.

Het feit dat Trost toch wel tevreden was vrijdag geeft aan dat het dit seizoen om het resultaat gaat en niet om aantrekkelijk voetbal, ook in thuiswedstrijden niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden