Seleksie 2012/2013

12 juli 2012 15:21
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #91
We zijn maar pas bezig en moeten rekening houden dat Trost & Co weer totaal iets nieuws moet opbouwen met een totaal nieuwe selectie.
De blijvers met een enkele uitzondering daargelaten zijn nog steeds jong en wat onervaren. Maar toch staat er al iets:

van Hyfte; daar weten we wat we aan hem hebben,
Castro is geen vliegenvanger,
Rutjes en Gillis hebben duidelijk een toegevoegde waarde.
Labylle idem dito.
De Roeje is de Roeje ; inzet en OK ( goede inzet en ingrepen in de oefenwedstrijden),
Moustafa ontwikkelt zich goed,
van "de Kuuper" verwacht ik dat hij zich verder ontwikkelt als het om het "echie"gaat en misschien een type "de Tenk' ( Castellana) kan worden

We moeten nog wat geduld hebben tot zich e.e.a. aan vastigheid ontwikkelt en een degelijke balvaste spit ( type Van der Weert ?) komt die wat rust in de voorhoude kan brengen.
Want van Smeets, Voorjans, Braken en La Rosa mag je ook niet verwachten dat ze (nu al) het voortouw op zich (kunnen) nemen...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2012 18:21
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #92
Selectie ziet er goed uit, maar nog een rechtsback, 2 aanvallers en een 2e doelman dan is MVV compleet.

Doel:
Bram Castro, Yannick Derix

Verdediging:
Nick Kuipers, Sjors Verdellen, Hawbir Moustafa, Sjoerd Winkens, Kjell Knops, Gor Gillis

Middenveld:
Lance Voorjans, Tom van Hyfte, Bryan Smeets, Leroy Labylle, Nathan Rutjes

Aanval:
Michael La Rosa, Lloyd Borgers, Sven Braken, Davide Timmermans, Mark Veldmate.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

15 juli 2012 14:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #93
Ben benieuwd naar onze tactiek.

Ik zou de volgende speelwijze hanteren:

Castro

NIEUW----Verdellen---Gillis---Labylle

Rutjes

Van Hyfte
Braeken

Smeets

Veldmate----NIEUW

Labylle wil blijkbaar linksback spelen. In bovenstaande tactiek moet hij veelvuldig langs de lijn gaan. De nieuwe rechtsback moet dat ook kunnen. Middenveld kies ik voor Braeken i.p.v. Voorjans. Lance heeft een prima 1e jaar gehad, maar een heel zwak 2e jaar. Ook gister was ik niet onder de indruk. Braeken daarentegen vond ik verdienstelijk spelen. Heeft een actie in huis en is ook agressief.
Voorin moet er naast Veldmate een echte goaltjesdief bij. Smeets op nummer 10, aangezien we denk ik geen betere hebben. Hij zal echter ook nog veel stabieler en slimmer moeten spelen.

15 juli 2012 15:14
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #94

Maosbrögk schreef : Ben benieuwd naar onze tactiek.

Ik zou de volgende speelwijze hanteren:

Castro

NIEUW----Verdellen---Gillis---Labylle

Rutjes

Van Hyfte
Braeken

Smeets

Veldmate----NIEUW

Labylle wil blijkbaar linksback spelen. In bovenstaande tactiek moet hij veelvuldig langs de lijn gaan. De nieuwe rechtsback moet dat ook kunnen. Middenveld kies ik voor Braeken i.p.v. Voorjans. Lance heeft een prima 1e jaar gehad, maar een heel zwak 2e jaar. Ook gister was ik niet onder de indruk. Braeken daarentegen vond ik verdienstelijk spelen. Heeft een actie in huis en is ook agressief.
Voorin moet er naast Veldmate een echte goaltjesdief bij. Smeets op nummer 10, aangezien we denk ik geen betere hebben. Hij zal echter ook nog veel stabieler en slimmer moeten spelen.

Persoonlijk zie ik dan toch liever Sjoerd op de backpositie en labylle centraal op het middenveld!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

15 juli 2012 16:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #95
                Castro
Moustafa?  Verdellen  Gillis  Labylle
           Rutjes      Van Hyfte
Timmermans? Veldmate  Braeken?
                 Borgers?

Trost wijkt zelden af van zijn formatie 4-2-3-1. Zijn 4 posities waar ik nog over twijfel door het gebrek aan opties op die plaats of spelers die uit vorm zijn. Heb daar even een vraagteken achter gezet.

Keeper: Uiteraard geen twijfels over de 1e doelman. Uitstraling, coachen, ervaring, 1 op 1. Castro gaat meer punten voor ons pakken dan Bulters. Onbegrijpelijk dat hij niet de 1e doelman was van STVV, waardoor ik nog twijfels had toen hij werd aangetrokken. Geluk voor ons. 2 jonge Yannick's achterin, de Winter en Derix, is allemaal prima zo.

Verdediging; Alleen rechtsachterin zit het niet lekker. Kies dan momenteel voor Moustafa, heeft de snelheid om op te komen en is enorm gretig. Kuipers speelt zwak en maakt te weinig progressie. Hoop voor hem dat hij kan aanhaken aan het vereiste niveau, want tot nu toe kan hij me niet overtuigen. Kan als backup fungeren voor Verdellen centraal achterin een positie waar hij beter tot zijn recht komt. 

Het centrale duo Verdellen en Gillis heb ik veel vertrouwen in. Verdellen heeft de ervaring, coacht goed moet alleen wat minder lief worden. Gillis is tot nu toe de beste man op het veld in de voorbereiding in mijn ogen. Staat verdedigend zijn mannetje, heeft een goede pass in zijn linkerbeen en is kopsterk, maar dat mag ook wel met zijn fysiek (1.90m). Was al erg gevaarlijk bij standaardsituaties en gok ook dat hij wel rond de 5 goals gaat maken op die manier. In ieder geval een sterk wapen erbij. 

Onze beste speler als hij deze lijn doortrekt prefereert de linksback positie. Hij zal van mening zijn dat hij daar het beste zijn creativiteit kwijt kan. Zou goed zijn voor de opbouw het blok achterin aan de linkerkant Gillis en Labylle. Labylle zal voorvuldig opkomen, hopelijk vallen er geen gaten op die manier en als het goed is loopt de rechtsbuiten achter hem aan en niet andersom. Met Knops en Winkens heb je degelijke vervangers achter de hand. Knops heeft nog de leeftijd om door te groeien, Winkens zit al aan de top van zijn kunnen. Als Labylle inderdaad linksback gaat spelen krijgen zij een moeilijk jaar.

Middenveld: Enige waar ik zeker van ben is het blok centraal op het middenveld. Nathan Rutjes vond ik nooit een geweldenaar bij Sparta, maar hij heeft me al kunnen overhalen met zijn spel. Is natuurlijk een echte pitbull die erbovenop zit bij zijn tegenstander. Zal de nodige kaarten gaan sprokkelen, maar is een echte teamplayer met het vuile werk dat hij opknapt voor de aanvallende middenvelders. Ook is hij constant in beweging waardoor hij in balbezit altijd aanspeelbaar is en daardoor voor veel rust zorgt. Denk dat onze aanvoerder Van Hyfte een goed koppel met hem gaat vormen. Tom kan hopelijk ook een tandje bijzetten en nog belangrijker worden. Dient nog wat meer het spel naar zich toe te trekken, maar is voor mij wel een waardige speler om de band te dragen.

Dan de meest lastige keuzes voor mij en ook voor Trost waarschijnlijk. De aanvallende middenvelders die de diepe spits van aanvoer moeten voorzien. Veldmate geeft aan dat hij het liefste in de spits speelt, echter lijkt me in onze speelwijze dat zeker niet ideaal. Lijkt me dat hij het beste als schaduwspits (nr 10) kan fungeren en waar nodig als 2e spits doorschuiven. Smeets en Voorjans hebben te weinig laten zien hier. Smeets heeft het inzicht, maar is veel te traag en slordig. Is natuurlijk nog afwachten of Veldmate het niveau van Helmond haalt, maar heb er goede hoop op. Buitenspelers hebben ook nog niet overtuigen, ook al zijn die posities in principe dubbel bezet. Hoop niet dat dit de achilleshiel van het elftal wordt met Braken, La Rosa, Timmermans, Voorjans en misschien Esajas. Vind ik tot nu toe nog Timmermans en Braken de felste en gretige indruk maken, maar hoop van harte dat bv. La Rosa zijn niveau van de bronzen stier destijds weer haalt. Timmermans heeft zijn snelheid mee en zijn voetballende kwaliteiten beginnen ook te groeien dus kan nog wel gaan verrassen. Moet wel de duels niet schuwen zoals nu.

Aanval: De enige die in het profiel past van diepe spits is Borgers. Alleen kan hij helaas die rol nog niet goed genoeg invullen. Komt nu nog duidelijk tekort dat is duidelijk. Heeft zijn lengte mee, maar heeft nog niet de body om de verdedigers van zich af te schudden en de bal vast te houden voor de opkomende mensen. Of natuurlijk een goal te maken met een goede aanvoer vanaf de zijkant. Hier moet nog duidelijk een targetman bij evt. Van Tornhout of een andere sterke man voorin die nog beter is. 
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot, Lummel

15 juli 2012 18:41 15 juli 2012 18:44 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #96

Anna D. schreef :                 Castro
Moustafa?  Verdellen  Gillis  Labylle
           Rutjes      Van Hyfte
Timmermans? Veldmate  Braeken?
                 Borgers?

Trost wijkt zelden af van zijn formatie 4-2-3-1. Zijn 4 posities waar ik nog over twijfel door het gebrek aan opties op die plaats of spelers die uit vorm zijn. Heb daar even een vraagteken achter gezet.

Keeper: Uiteraard geen twijfels over de 1e doelman. Uitstraling, coachen, ervaring, 1 op 1. Castro gaat meer punten voor ons pakken dan Bulters. Onbegrijpelijk dat hij niet de 1e doelman was van STVV, waardoor ik nog twijfels had toen hij werd aangetrokken. Geluk voor ons. 2 jonge Yannick's achterin, de Winter en Derix, is allemaal prima zo.

Verdediging; Alleen rechtsachterin zit het niet lekker. Kies dan momenteel voor Moustafa, heeft de snelheid om op te komen en is enorm gretig. Kuipers speelt zwak en maakt te weinig progressie. Hoop voor hem dat hij kan aanhaken aan het vereiste niveau, want tot nu toe kan hij me niet overtuigen. Kan als backup fungeren voor Verdellen centraal achterin een positie waar hij beter tot zijn recht komt. 

Het centrale duo Verdellen en Gillis heb ik veel vertrouwen in. Verdellen heeft de ervaring, coacht goed moet alleen wat minder lief worden. Gillis is tot nu toe de beste man op het veld in de voorbereiding in mijn ogen. Staat verdedigend zijn mannetje, heeft een goede pass in zijn linkerbeen en is kopsterk, maar dat mag ook wel met zijn fysiek (1.90m). Was al erg gevaarlijk bij standaardsituaties en gok ook dat hij wel rond de 5 goals gaat maken op die manier. In ieder geval een sterk wapen erbij. 

Onze beste speler als hij deze lijn doortrekt prefereert de linksback positie. Hij zal van mening zijn dat hij daar het beste zijn creativiteit kwijt kan. Zou goed zijn voor de opbouw het blok achterin aan de linkerkant Gillis en Labylle. Labylle zal voorvuldig opkomen, hopelijk vallen er geen gaten op die manier en als het goed is loopt de rechtsbuiten achter hem aan en niet andersom. Met Knops en Winkens heb je degelijke vervangers achter de hand. Knops heeft nog de leeftijd om door te groeien, Winkens zit al aan de top van zijn kunnen. Als Labylle inderdaad linksback gaat spelen krijgen zij een moeilijk jaar.

Middenveld: Enige waar ik zeker van ben is het blok centraal op het middenveld. Nathan Rutjes vond ik nooit een geweldenaar bij Sparta, maar hij heeft me al kunnen overhalen met zijn spel. Is natuurlijk een echte pitbull die erbovenop zit bij zijn tegenstander. Zal de nodige kaarten gaan sprokkelen, maar is een echte teamplayer met het vuile werk dat hij opknapt voor de aanvallende middenvelders. Ook is hij constant in beweging waardoor hij in balbezit altijd aanspeelbaar is en daardoor voor veel rust zorgt. Denk dat onze aanvoerder Van Hyfte een goed koppel met hem gaat vormen. Tom kan hopelijk ook een tandje bijzetten en nog belangrijker worden. Dient nog wat meer het spel naar zich toe te trekken, maar is voor mij wel een waardige speler om de band te dragen.

Dan de meest lastige keuzes voor mij en ook voor Trost waarschijnlijk. De aanvallende middenvelders die de diepe spits van aanvoer moeten voorzien. Veldmate geeft aan dat hij het liefste in de spits speelt, echter lijkt me in onze speelwijze dat zeker niet ideaal. Lijkt me dat hij het beste als schaduwspits (nr 10) kan fungeren en waar nodig als 2e spits doorschuiven. Smeets en Voorjans hebben te weinig laten zien hier. Smeets heeft het inzicht, maar is veel te traag en slordig. Is natuurlijk nog afwachten of Veldmate het niveau van Helmond haalt, maar heb er goede hoop op. Buitenspelers hebben ook nog niet overtuigen, ook al zijn die posities in principe dubbel bezet. Hoop niet dat dit de achilleshiel van het elftal wordt met Braken, La Rosa, Timmermans, Voorjans en misschien Esajas. Vind ik tot nu toe nog Timmermans en Braken de felste en gretige indruk maken, maar hoop van harte dat bv. La Rosa zijn niveau van de bronzen stier destijds weer haalt. Timmermans heeft zijn snelheid mee en zijn voetballende kwaliteiten beginnen ook te groeien dus kan nog wel gaan verrassen. Moet wel de duels niet schuwen zoals nu.

Aanval: De enige die in het profiel past van diepe spits is Borgers. Alleen kan hij helaas die rol nog niet goed genoeg invullen. Komt nu nog duidelijk tekort dat is duidelijk. Heeft zijn lengte mee, maar heeft nog niet de body om de verdedigers van zich af te schudden en de bal vast te houden voor de opkomende mensen. Of natuurlijk een goal te maken met een goede aanvoer vanaf de zijkant. Hier moet nog duidelijk een targetman bij evt. Van Tornhout of een andere sterke man voorin die nog beter is. 

Vergis je niet in de jongste de winter. Is lang zijn broer niet. Speelt de naam wel uit maar het is op het plein dat het moet gebeuren.
Is echt geen talent.
De caje heeft ooit in de krant verteld dat geen enkele eerste, tweede en derde klasse ploeg op de jongste de winter staat te wachten.
En dat is dan nog maar belgische competitie dus...
Hopelijk is Derix wel een talentje, dan is er niks aan de hand voor ons MVV.

15 juli 2012 19:01 15 juli 2012 19:05 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #97
Zullen wel zien wat het zal geven maar verwacht toch maar niet teveel van de winter.
Denk dat Derix niet veel moeite moet doen om tweede te worden dus laat maar doen;
We hebben er drie, dat is het allerbelangrijkste!

15 juli 2012 20:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #98
Sam geen negatieve opmerking richting jou maar als je commentaar geeft haal er niet zoeen lang verhaal bij van iemand anders om op te reageren :thumbsup:.
En anna ik vind je analyse meer dan perfect helemaal meeeens :thumbsup:,zie je sam zo kan het ook :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

15 juli 2012 20:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #99
Castro
?? Verdellen Gillis Knops
Rutjes Labylle
Van Hyfte
??? Veldmate La Rosa

Zo zou ik het doen..
Ik zie dat veel mensen Knops niet in de basis hebben staan maar ik vind hem een geweldige trap hebben en het is gewoon een te geweldige speler voor op de bank te zitten.
Labylle zou ik daarom op het middenveld neerzetten of ruilen met Knops.
Met Verdellen en Gillis heb je rust en ervaring achterin alleen voor de rechtsback zou ik iemand voor halen want Kuijpers is een braggeleer en Moustafa moet nog meer ervaring krijgen en niet te snel voor de haaien gooien.
Met Rutjes en Labylle heb je op het middenveld rust en veel techniek op het middenveld en ze kunnen alle2 goed opkomen en mannetjes uitspelen.
Van Hyfte zat ik te twijfelen om te ruilen met Labylle van plaats als verdedigende middevelder maar als Labylle ruilt met Knops als rechtsback vind ik Van Hyfte beter op de positie dan Knops.
Veldmate in de Spits en Da La Rosa aan de buitenkant met nog een speler voor aan de andere kant.

15 juli 2012 21:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #100

mvv4ever schreef : Castro
Rutjes Labylle
Van Hyfte
??? Veldmate La Rosa

Zo zou ik het doen..
Ik zie dat veel mensen Knops niet in de basis hebben staan maar ik vind hem een geweldige trap hebben en het is gewoon een te geweldige speler voor op de bank te zitten.
Met Verdellen en Gillis heb je rust en ervaring achterin alleen voor de rechtsback zou ik iemand voor halen want Kuijpers is een braggeleer en Moustafa moet nog meer ervaring krijgen en niet te snel voor de haaien gooien.
Met Rutjes en Labylle heb je op het middenveld rust en veel techniek op het middenveld en ze kunnen alle2 goed opkomen en mannetjes uitspelen.
Van Hyfte zat ik te twijfelen om te ruilen met Labylle van plaats als verdedigende middevelder maar als Labylle ruilt met Knops als rechtsback vind ik Van Hyfte beter op de positie dan Knops.
Veldmate in de Spits en Da La Rosa aan de buitenkant met nog een speler voor aan de andere kant.

Zio als het er nu uitziet kun je Esajas rechtsbuiten neerzetten :dry:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

15 juli 2012 21:04
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #101

Danny1983 schreef :

Rutjes Labylle
Van Hyfte
??? Veldmate La Rosa

Zo zou ik het doen..

Sweet dreams. :dry:

15 juli 2012 21:36 15 juli 2012 21:43 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #102

Aloy Agu schreef :

Danny1983 schreef :

Rutjes Labylle
Van Hyfte
??? Veldmate La Rosa

Zo zou ik het doen..

Sweet dreams. :dry:

Ja jij ook lees de Ddl maar :daag:
Denk je nou echt dat mvv zoveel moeite doet om hem aan zijn contract te houden, zonder hem te verkopen,en hem dan niet te laten spelen??
Om vervolgens transfervrij de deur uit te lopen.....

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

16 juli 2012 17:51
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Seleksie 2012/2013 #103
elftalfoto genomen voor kasteel geusselt.

Bijlagen:

16 juli 2012 18:47 16 juli 2012 18:48 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Seleksie 2012/2013 #104
Groeter versie

maastrichtaktueel.nl

....

16 juli 2012 19:08
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Seleksie 2012/2013 #105
De nuij tenues zien neet sleg oet, dat logo van de hartstichting is wel okay. Bin al droan geweend.

Veural es de manne nevenein stoan, zuut ut goot oet.

"De Mestreechse Legionnaires"

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden