Antonio Stankov
- Karakter
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Antonio Stankov
11 Sep 2012 15:01Nao Väöre wrote:Dixi wrote: Ik vond Antonio niet onverdienstelijk invallen vrijdag.......of was het zijn broer
Dixi
Daan motte zien awwers 't zelfde doen es dee vaan dee Chinese veerling.
Kinste ze mekelijker oet ein hawwe
:lachen: :lachen:
www.refdag.nl/nieuws/buitenland/chinese_...g_met_video_1_672871
oh, er bestaan dus tóch mensen die het Reformatorisch Dagblad lezen?! :lachen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
23 Sep 2012 00:37 - 23 Sep 2012 00:41Merci Antonio.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Oct 2012 11:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
31 Oct 2012 11:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Oct 2012 11:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
31 Oct 2012 11:49 - 31 Oct 2012 11:50Ik zeg het al een tijdje dat hij een echte aanwinst is!!Schapendonk wrote: Is daar geen mouw meer aan toe te passen dan? Ik zou het erg jammer vinden als ik hem zag vertrekken.
Heb hem dit ook na iedere wedstrijd proberen te roepen (vaker geroepen dan dat hij het heeft gehoord) :lachen:
Ook ik zou niet weten wie plaats voor hem moet maken, als er alleen plaats voor hem is als er iemand vertrekt :thinking:
Maar zou het wel erg zonde vinden als hij zou vertrekken

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
31 Oct 2012 13:30Ik hoop dat het bestuur en de onderhandelaars dit ook zien en snel met deze jonge grijsaard om de tafel gaan zitten.
- Romadu
-
- Senior Member
-
31 Oct 2012 13:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
31 Oct 2012 15:02Zolang hij zelf vrede heeft met zijn huidige contract, zie ik het nu niet ervan in om hem een ''betaald'' contract te geven..
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Oct 2012 15:16 - 31 Oct 2012 15:24Romadu wrote: Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. Geen uitzonderlijk talent, al presteert hij verdienstelijk in een goed draaiend team.
? Oké, dat maakt niks uit dat er mensen zijn die het niet zien. Schijnbaar ziet de trainer het wel, dus staat hij ook opgesteld

- Sjraveleer
-
- Visitor
-
31 Oct 2012 15:27Indien er geld over is door extra-inkomsten, altijd blijven investeren in spelers.
- Romadu
-
- Senior Member
-
31 Oct 2012 15:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
24 Nov 2012 20:02Het stukje over het opgeven van zijn paspoort in ruil voor een Nederlands paspoort vond ik wel indrukwekkend..Hij mag nu niet meer uitkomen voor Macedonië en dat vindt hij erg jammer. Hij hoopt dat hier nog verandering in gaat komen.
Gisteren vond ik hem goed spelen...en maakt ook nog een belangrijke treffer net voor de rust.
Ik zie wel potentie in deze jongen...neemt zijn werk serieus en heeft het goed naar zijn zin bij ons. (aan het "dansje te zien)
Verdedigend heeft hij weinig problemen in de Juup...ook niet met spelers die iets wendbaarder zijn..
Zoals onze zeer gewaardeerde trainer altijd zegt "in de zone dekken" en "pak ze bij de strot" is de beste remedie
Okay af en toe kun je een mindere dag hebben, maar Antonio kan uitgroeien tot een goeie back die aanvallend ook zijn steentjekan bijdragen. Probeer hem in de winterstop een contract te geven....onze selectie is smal!!!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
24 Nov 2012 20:04Sjraveleer wrote: In het programmaboekje stond een interview met Antonio...vond ik wel okay...weet nog weinig over deze jongen.
Het stukje over het opgeven van zijn paspoort in ruil voor een Nederlands paspoort vond ik wel indrukwekkend..Hij mag nu niet meer uitkomen voor Macedonië en dat vindt hij erg jammer. Hij hoopt dat hier nog verandering in gaat komen.
Gisteren vond ik hem goed spelen...en maakt ook nog een belangrijke treffer net voor de rust.
Ik zie wel potentie in deze jongen...neemt zijn werk serieus en heeft het goed naar zijn zin bij ons. (aan het "dansje te zien)
Verdedigend heeft hij weinig problemen in de Juup...ook niet met spelers die iets wendbaarder zijn..
Zoals onze zeer gewaardeerde trainer altijd zegt "in de zone dekken" en "pak ze bij de strot" is de beste remedie
Okay af en toe kun je een mindere dag hebben, maar Antonio kan uitgroeien tot een goeie back die aanvallend ook zijn steentjekan bijdragen. Probeer hem in de winterstop een contract te geven....onze selectie is smal!!!
Niet veel mensen zeggen er wat over maar ik vind hem beter dan Laurent meer een zekerheid
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Hughes
-
- Elite Member
-
24 Nov 2012 23:46Hij haakt aan, is ook geen topper (vooral tegen Den Bosch viel hij door de mand), maar hij voetbalt als een middenvelder en brengt meer 'voetbal' dan Castellana.