Antonio Stankov

11 sept 2012 15:01
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Antonio Stankov #16

Nao Väöre schreef :

Dixi schreef : Ik vond Antonio niet onverdienstelijk invallen vrijdag.......of was het zijn broer :unsure:

Dixi


Daan motte zien awwers 't zelfde doen es dee vaan dee Chinese veerling.
Kinste ze mekelijker oet ein hawwe
:lachen: :lachen:

www.refdag.nl/nieuws/buitenland/chinese_...g_met_video_1_672871


oh, er bestaan dus tóch mensen die het Reformatorisch Dagblad lezen?! :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 00:37 23 sept 2012 00:41 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Antonio Stankov #17
Knappe goal van Antonio, komt goed naar binnen, mooie combinatie met veldmate(halfliggend), en afwerken met een heerlijk schot in de lange hoek. :applaus:

Merci Antonio.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 11:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #18
Ik lees net dat hij nog steeds op amateurbasis voetbald. Hij lijkt me dat hij inmiddels toch wel een contract verdient heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 11:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Antonio Stankov #19
Hij heeft een amateur contract omdat MVV geen geld meer heeft voor nog meer (semi)prof contracten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 11:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #20
Is daar geen mouw meer aan toe te passen dan? Ik zou het erg jammer vinden als ik hem zag vertrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 11:49 31 okt 2012 11:50 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Antonio Stankov #21

Schapendonk schreef : Is daar geen mouw meer aan toe te passen dan? Ik zou het erg jammer vinden als ik hem zag vertrekken.

Ik zeg het al een tijdje dat hij een echte aanwinst is!!
Heb hem dit ook na iedere wedstrijd proberen te roepen (vaker geroepen dan dat hij het heeft gehoord) :lachen:
Ook ik zou niet weten wie plaats voor hem moet maken, als er alleen plaats voor hem is als er iemand vertrekt :thinking:
Maar zou het wel erg zonde vinden als hij zou vertrekken :(

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 13:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Antonio Stankov #22
Na een aarzelende start, waarin menigeen dacht: "Wat moeten we nu met Stankov". Mag je stellen, dat hij inmiddels uitgegroed is tot een vaste waarde. Antonio doet het meer dan behoorlijk op de rechtsbackpositie en verdient m.i. dan ook een(semi) - prof contract.
Ik hoop dat het bestuur en de onderhandelaars dit ook zien en snel met deze jonge grijsaard om de tafel gaan zitten.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 13:45
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Antonio Stankov #23
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. Geen uitzonderlijk talent, al presteert hij verdienstelijk in een goed draaiend team. Echter wel vervangbaar dus nog geen financieel risico waard in mijn ogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 15:02
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Antonio Stankov #24
Waarom een nieuw (dus verbeterd) contract voorleggen? Er zijn waarschijnlijk voorwaarden aan het begin van het seizoen aan dit contract verbonden. Nu het goed gaat, moeten we niet iedereen direct gaan belonen.. Anders zouden we Schreurs en Castro etc. ook een salarisverhoging moeten aanbieden, dan kun je bezig blijven!

Zolang hij zelf vrede heeft met zijn huidige contract, zie ik het nu niet ervan in om hem een ''betaald'' contract te geven..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 15:16 31 okt 2012 15:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #25

Romadu schreef : Zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. Geen uitzonderlijk talent, al presteert hij verdienstelijk in een goed draaiend team.


? Oké, dat maakt niks uit dat er mensen zijn die het niet zien. Schijnbaar ziet de trainer het wel, dus staat hij ook opgesteld ;) Ik zie hem trouwens ook liever spelen dan dat een publiekslieveling Castellana was, maar ja over hem niks dan goeds. In ieder geval is zijn omschakeling naar de aanval even gevaarlijk en vind ik hem minder houterig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 15:27
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Antonio Stankov #26
Als hij zo blijft spelen, heeft hij een contract verdiend. Hij is nog jong, maar ik zie hem verdedigend weinig fouten maken.Komt goed mee op bij een aanval. Zijn concurrentie zijn Moustafa en Kuipers, die qua ontwikkeling geen voorsprong hebben.

Indien er geld over is door extra-inkomsten, altijd blijven investeren in spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 15:33
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Antonio Stankov #27
Dat zeg ik ook, hij doet het verdienstelijk. Echter zie ik niet het talent dat MVV naar een hoger niveau tilt (laat staan ere divisie). Zijn genoeg jongens op de markt die hetzelfde en waarschijnlijk meer kunnen brengen, alleen (nog) niet binnen de huidige selectie. Je hoort mij daarom niet roepen om een meerjarig contract. Hij draait alleraardigst mee met de rest van het goed draaiende team, laten we er voorlopig niet meer van maken dan het is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 20:02
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Antonio Stankov #28
In het programmaboekje stond een interview met Antonio...vond ik wel okay...weet nog weinig over deze jongen.

Het stukje over het opgeven van zijn paspoort in ruil voor een Nederlands paspoort vond ik wel indrukwekkend..Hij mag nu niet meer uitkomen voor Macedonië en dat vindt hij erg jammer. Hij hoopt dat hier nog verandering in gaat komen.

Gisteren vond ik hem goed spelen...en maakt ook nog een belangrijke treffer net voor de rust.

Ik zie wel potentie in deze jongen...neemt zijn werk serieus en heeft het goed naar zijn zin bij ons. (aan het "dansje te zien)

Verdedigend heeft hij weinig problemen in de Juup...ook niet met spelers die iets wendbaarder zijn..

Zoals onze zeer gewaardeerde trainer altijd zegt "in de zone dekken" en "pak ze bij de strot" is de beste remedie

Okay af en toe kun je een mindere dag hebben, maar Antonio kan uitgroeien tot een goeie back die aanvallend ook zijn steentjekan bijdragen. Probeer hem in de winterstop een contract te geven....onze selectie is smal!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 20:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Antonio Stankov #29

Sjraveleer schreef : In het programmaboekje stond een interview met Antonio...vond ik wel okay...weet nog weinig over deze jongen.

Het stukje over het opgeven van zijn paspoort in ruil voor een Nederlands paspoort vond ik wel indrukwekkend..Hij mag nu niet meer uitkomen voor Macedonië en dat vindt hij erg jammer. Hij hoopt dat hier nog verandering in gaat komen.

Gisteren vond ik hem goed spelen...en maakt ook nog een belangrijke treffer net voor de rust.

Ik zie wel potentie in deze jongen...neemt zijn werk serieus en heeft het goed naar zijn zin bij ons. (aan het "dansje te zien)

Verdedigend heeft hij weinig problemen in de Juup...ook niet met spelers die iets wendbaarder zijn..

Zoals onze zeer gewaardeerde trainer altijd zegt "in de zone dekken" en "pak ze bij de strot" is de beste remedie

Okay af en toe kun je een mindere dag hebben, maar Antonio kan uitgroeien tot een goeie back die aanvallend ook zijn steentjekan bijdragen. Probeer hem in de winterstop een contract te geven....onze selectie is smal!!!


Niet veel mensen zeggen er wat over maar ik vind hem beter dan Laurent meer een zekerheid

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 23:46
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Antonio Stankov #30
Niet veel mensen zeggen er wat over maar ik vind hem beter dan Laurent meer een zekerheid[/quote]

Hij haakt aan, is ook geen topper (vooral tegen Den Bosch viel hij door de mand), maar hij voetbalt als een middenvelder en brengt meer 'voetbal' dan Castellana.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden