>
Ontvangen bedankjes 365
Hughes schreef : Niet veel mensen zeggen er wat over maar ik vind hem beter dan Laurent meer een zekerheid
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Absoluut de zwakste schakel in de verdediging. Is met zijn lengte weliswaar gevaarlijk bij corners, maar is met zijn verdedigende onvermogen en slechte opbouw absoluut even 'gevaarlijk' achterin. Als er ergens een versterking gewenst is, dan op de rechtsbackpositie. Moustafa is overigens ook een betere optie dan Stankov.
ouwe rot schreef : Vandaag in de Limburger mooi stukje over Antonio Stankov die in de basis bij MVV speelt op amateurbasis echt met nul euro op zak iedere dag komt hij met de trein van Swalmen naar Maastricht.Aan het station word hij opgehaald door Esajas (nu is hij ook nog zijn premie kwijt).Petje af voor zo een speler.(misschien kan iemand dit stuk uit de Limburger hier plaatsen)
Boys_in_Red schreef : Dit vind ik wel niet kunnen. Je ziet hem elke wedstrijd vechten voor de bal. Als ik vind zeker dat MVV zijn inzet moet belonen.
Armand schreef :
ouwe rot schreef : Vandaag in de Limburger mooi stukje over Antonio Stankov die in de basis bij MVV speelt op amateurbasis echt met nul euro op zak iedere dag komt hij met de trein van Swalmen naar Maastricht.Aan het station word hij opgehaald door Esajas (nu is hij ook nog zijn premie kwijt).Petje af voor zo een speler.(misschien kan iemand dit stuk uit de Limburger hier plaatsen)
Eigelijk te triest voor woorden, Respect voor die jongen
jeoff schreef :
Boys_in_Red schreef : Dit vind ik wel niet kunnen. Je ziet hem elke wedstrijd vechten voor de bal. Als ik vind zeker dat MVV zijn inzet moet belonen.
Het is ZIJN keuze geweest om in te gaan op het aanbod. Hij wordt niet gedwongen om hier te voetballen? Jammer dat hier (zoals gebruikelijk) meteen weer negatief over MVV gesproken wordt (vind ik niet kunnen, te triest voor woorden etc.)
Daarbij beloont MVV hem nu ook, want het contract voor volgend seizoen ligt klaar staat in het artikel.