Antonio Stankov

08 mrt 2013 12:37
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Antonio Stankov #46

jeoff schreef : En jij vergeet dat hij nog steeds de keuze heeft om weg te gaan bij MVV. Zoals je weet is het voor werkloze voetballers niet makkelijk om clubs te vinden. Antonio moet blij zijn met deze kans. Gelukkig beseft en begrijpt HIJ de beslissing van MVV wel zonder te zeiken.


Het is niet netjes van MVV dat na het wegvallen van het premiesysteem, en dus het volledige inkomen van een speler die zich wekelijks voor de volle 100% inzet, zijn contract niet word aangepast en zelfs geen onkosten vergoeding krijgt.
Dat kun jij toch zelfs niet ontkennen?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 13:47 08 mrt 2013 13:53 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Antonio Stankov #47

Jean schreef :
Het is niet netjes van MVV dat na het wegvallen van het premiesysteem, en dus het volledige inkomen van een speler die zich wekelijks voor de volle 100% inzet, zijn contract niet word aangepast en zelfs geen onkosten vergoeding krijgt.
Dat kun jij toch zelfs niet ontkennen?


Het is premie inleveren of stoppen met 'werken'. Uiteindelijk is het belang van MVV groter dan het belang van Antonio. En daarbij beloont MVV hem nu met een contract, zeer netjes dus. Zonder MVV zou hij nu ook ergens bij de amateurs voetballen zonder kans op profcontract!

En daarbij hebben we het al uitgebreid over het premiestelsel gehad. Jammer dus dat het nu WEER opgerakeld wordt om even je gal te kunnen spugen. Het is een positief artikel van een jongen die positief tegenover zijn huidige situatie staat, maar hier moet het weer even neergehaald worden :thumbsdown: typisch.

(heb even een boel berichten naar dit topic verplaatst).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 15:38 08 mrt 2013 15:40 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Antonio Stankov #48
Eve off topic: Jeoff, de höbs 't constant d'r euver tot lui allein meh loupe te zeike (de bis dus aon 't zeike euver de zeikers, en dus ouch 'ne zeiker :P ).
Meh vreugste d'ch neet 'ns aof wie 't kin tot lui steeds miejer zeike?? Veurwat de Geusselt neet mie vol kump?? Veurwat de motivatie bij speulers opins minder is??? Zeike euver dat achterlek gedoons vaan homo-acceptatie? Zeike euver al die maotsjappeleke zake die volledig door aon 't sloon zien? Etc. Etc. Etc.
Zòw 't daan neet gewoen zoe zien tot al die ''zeikers'' gewoen déks geliek höbbe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 18:21
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Antonio Stankov #49
@Jeoff
Ik bedoelde dat hij een contract heeft getekend dat hij wel wedstrijdpremies zou ontvangen. En dat nu zijn enige bron van inkomsten op het gebied van voetbal ook nog ineens zijn weggenomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 16:19 12 mrt 2013 16:23 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Antonio Stankov #50
Antonio heeft een contract getekend voor een jaar bij MVV voor t seizoen 2013 2014 met antonio in ons team willen we verder op weg naar een structuele plaats in de top jupilerleage aldus Ron Elsen bron Facebook

MVV beloont 'amateur' Stankov met profcontract


Antonio Stankov maakt ook volgend seizoen deel uit van de selectie van MVV. De verdediger, die dit seizoen op amateurbasis voor de Limburgse club speelt, heeft voor komend seizoen een profcontract gekregen én ondertekend.

Ron Elsen, de technisch manager van MVV, vindt dat Stankov (22) zijn contract verdiend heeft. "Wekelijks staat Antonio in de basis bij MVV. Zijn inzet en prestaties worden met ingang van seizoen 2013-2014 beloond. Met Antonio in ons team willen we verder op weg naar een structurele plaats in de top van de Jupiler League."

Eerder stond Stankov onder contract bij Roda JC Kerkrade en FC Oss.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 16:36
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Antonio Stankov #51
Dubbel en dweers verdeend
Antonio Perfisia mèt dien contract
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 16:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Antonio Stankov #52

Danny1983 schreef : Antonio heeft een contract getekend voor een jaar bij MVV voor t seizoen 2013 2014 met antonio in ons team willen we verder op weg naar een structuele plaats in de top jupilerleage aldus Ron Elsen bron Facebook

Met Antonio in ons team willen we verder op weg naar een structurele plaats in de top van de Jupiler League."


Sjiek veur Antonio, meh vaan dit soort zinne weur iech eg zoe meuj he....
Wielang blieve ze nog bazele euver ''structureel top jupiler league''??
Wielang blieve ze z'ch nog versjuijle achter zinne es: V'r zien vaan deep gekoume, en moote neet te snel wèlle...

V'r zien noe toch al 'n behuurlek aontal jaore weijer, en iech verwach noe toch eg wel get miejer ambitie.
Oet dit soort zinne sprik naomelek 0,0 ambitie...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 18:43 12 mrt 2013 18:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Antonio Stankov #53

MVVke schreef :

Danny1983 schreef : Antonio heeft een contract getekend voor een jaar bij MVV voor t seizoen 2013 2014 met antonio in ons team willen we verder op weg naar een structuele plaats in de top jupilerleage aldus Ron Elsen bron Facebook

Met Antonio in ons team willen we verder op weg naar een structurele plaats in de top van de Jupiler League."


Sjiek veur Antonio, meh vaan dit soort zinne weur iech eg zoe meuj he....
Wielang blieve ze nog bazele euver ''structureel top jupiler league''??
Wielang blieve ze z'ch nog versjuijle achter zinne es: V'r zien vaan deep gekoume, en moote neet te snel wèlle...

V'r zien noe toch al 'n behuurlek aontal jaore weijer, en iech verwach noe toch eg wel get miejer ambitie.
Oet dit soort zinne sprik naomelek 0,0 ambitie...



OPA ZEET:

Waarom ze blijven bazelen over ,,structureel top jupiler league,,?...omdat we financieel nog lang niet zo ver zijn!
Ook ik zit graag zo snel mogelijk naar bijv mvv-feyenoord te kijken!
Blijf realisties...kijk vandaag naar teletekst en zie hoe het er met emmen voorstaat...en misschien nog wel veel erger met de lange leegte!
Het is nog steeds aftellen geblazen kwa clubs...het is gewoon wachten met hoeveel clubs we de competitie eindigen!
Ik hoor heel veel mensen net als jij precies het zelfde reageren nl dat ze...het bestuur...eredi... visie moet hebben op de korte termijn!
Wees realisties...hoe staan we er nu financieel voor?
Denk je nu echt dat we nu al in staat zijn om aan het eind van de rit al 8 tot 10 miljoen gereed hebben staan?
Nogmaals ook ik word gek van die jupiler league,maar loop ik misschien wel (te) lang mee om juist nu blij te zijn met de opinie van het huidige bestuur!
Geef jij dan maar even een mooi plaatje en adressen waar onze grote sponsors zich zouden moeten bevinden?
Ik zal wel weer als een ouwe zeur overkomen maar nogmaals na 46 jaar geusselt weet ik wel beter...bestuur ga zo door :thumbsup:...door vallen en opstaan word men wijs en hopenlijk wat rijker :thumbsup:...gr opa ;).

Ps...sorrie had andere topic moeten zijn,maar wilde reageren op deze reactie,en die staat helaas in deze topic.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sandro, Boer458, Belurani, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 19:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Antonio Stankov #54
Opa 't probleem zit 'm in dat constant belouve. Wie lang moote v'r nog hure: Jao, iers nog eve top Jupiler league, meh euver 'n aontal jaor.....
Ze rope 't al jaore, meh 't weurt eeders kier weer oetgestèld. Es MVV binne 2 sezoene (exclusief dit sezoen) nog neet gepromoveerd is, heet ouch dit bestuur -oondaanks de dinger die ze wel good höbbe gedoon- gewoen gefaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 19:30 12 mrt 2013 19:32 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Antonio Stankov #55

MVVke schreef : Opa 't probleem zit 'm in dat constant belouve. Wie lang moote v'r nog hure: Jao, iers nog eve top Jupiler league, meh euver 'n aontal jaor.....
Ze rope 't al jaore, meh 't weurt eeders kier weer oetgestèld. Es MVV binne 2 sezoene (exclusief dit sezoen) nog neet gepromoveerd is, heet ouch dit bestuur -oondaanks de dinger die ze wel good höbbe gedoon- gewoen gefaald.


We moeten wel de dingen zien zoals het gezegd is en ik ben t met je eens dat ze het steeds iets opgeschoven hebben maar ik heb er wel alle vertrouwen in, 2018 is nu het doel zolang dat niet opgeschoven word zal ik tot dan geduld hebben alles eerder zou leuk zijn... Alles later is inderdaad gefaald!

Back on topic blij dat Antonio er volgend jaar bij is ik vind m steeds beter gaan spelen ondanks de 2 veroorzaakte penaltys tegen HS

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 20:40
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Antonio Stankov #56
Dit is de erkening die Antonio verdient door zijn inzet voor Us MVV ke. Hoop echter dat, nu de wedstrijdpremies niet meer worden uitgekeerd, hij toch een of andere vergoeding krijgt tot het einde van dit seizoen. Proficiat Antonio.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 22:34 13 mrt 2013 22:35 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #57

Danny1983 schreef :

MVVke schreef : Back on topic blij dat Antonio er volgend jaar bij is ik vind m steeds beter gaan spelen ondanks de 2 veroorzaakte penaltys tegen HS


Danny, dat waren geen penalty's!! De eerste was keihard aangeschoten hands en de 2e is helemaal niet te zien op de beelden. Die van Helmond liet zich vallen terwijl de bal al lang weg was en zag dat die hem niet meer kon krijgen. Scheids staat trouwens mijlenver weg op het moment van fluiten, en ziet alles tegen de rug van de spelers de hampeleman.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2013 07:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Antonio Stankov #58

Schapendonk schreef :

Danny1983 schreef :

MVVke schreef : Back on topic blij dat Antonio er volgend jaar bij is ik vind m steeds beter gaan spelen ondanks de 2 veroorzaakte penaltys tegen HS


Danny, dat waren geen penalty's!! De eerste was keihard aangeschoten hands en de 2e is helemaal niet te zien op de beelden. Die van Helmond liet zich vallen terwijl de bal al lang weg was en zag dat die hem niet meer kon krijgen. Scheids staat trouwens mijlenver weg op het moment van fluiten, en ziet alles tegen de rug van de spelers de hampeleman.


Ik zeg niet dat hij t shuld is alleen dat hij t veroorzaakt heeft of t nu terecht is of niet hij was de veroorzaker


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2013 11:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #59

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef :

Danny1983 schreef :

MVVke schreef : Back on topic blij dat Antonio er volgend jaar bij is ik vind m steeds beter gaan spelen ondanks de 2 veroorzaakte penaltys tegen HS


Danny, dat waren geen penalty's!! De eerste was keihard aangeschoten hands en de 2e is helemaal niet te zien op de beelden. Die van Helmond liet zich vallen terwijl de bal al lang weg was en zag dat die hem niet meer kon krijgen. Scheids staat trouwens mijlenver weg op het moment van fluiten, en ziet alles tegen de rug van de spelers de hampeleman.


Ik zeg niet dat hij t shuld is alleen dat hij t veroorzaakt heeft of t nu terecht is of niet hij was de veroorzaker


Klopt helemaal Danny. Hij was een veroorzaker van totaal helemaal niks. ;)

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2013 11:24 14 mrt 2013 11:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Antonio Stankov #60
On topic: Dit contract heeft Stankov bloed zweet en tranen gekost. Hij heeft er keihard voor gewerkt. Het duurde ook niet lang en hij stond in de basis. Helemaal terecht. Als mijn vader meegaat(is bijna 75), dan wijst hij altijd naar Stankov en zegt die: Dat is een goeie, die is echt goed, die werkt hard :lol: En zo is het maar net.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden