>
Ontvangen bedankjes 479
Napoleon schreef : Nu de jeugdacademie het speerpunt wordt van het nieuwe beleid , is het misschien eens goed dat supporters zich eens wat meer gaan verdiepen in deze nieuwe pijler die op 1-4 -2022 wordt gepresenteerd .
Als je naar het Limburgse jeugdvoetbal kijkt in algemene zin dan presteren alle vier de BVO's dramatisch als het gaat over de opleiding
Alleen VVV heeft ergens een 016 die in de 2de klasse speelt en de rest van alle clubs 016 en 018 en 021 ( lager ben ik niet gaan kijken) in de 3de klasse en lager.
Fortuna en Roda en VVV komen met hun 021 ook niet hoger dan 3de klasse. MVV 4de klasse !
Wat zegt dat nu , dat zegt alles !! Deze clubs hebben vaak 2-3 keer meer geld te besteden voor de opleiding en kunnen gewoon niet tegen het landelijk niveau aan .
Ze leiden wel op maar waarvoor ??
Als we nu naar MVV gaan kijken die op alle niveaus in de laagste klasse spelen en het minstens budget 250,000 euro hebben dan is het al helemaal triest gesteld .
Los van het feit dat ik echt oprecht die kids iedere week een winstpartij gun , is het instroom niveau gewoon niet goed genoeg en het opleidingsniveau dito.
Alleen alle 4 de BVO's de jeugdopleidingen bij elkaar vegen is het enigste wat gaat werken en de kosten en ook de opbrengsten te verdelen .
Waar nu iedereen mee bezig is , is een zinloze opgave
Temeer omdat een club als PSV al een afdeling in Linne heeft opgetuigd ( regio Roermond) om de talenten daar extra te kunnen scouten , we bij ons bij Genk en Luik te maken hebben. Geen kind kiest voor MVV als die naar PSV kan !
Wat wij willen , hoe sympathiek dan ook , is de jeugdopleiding een onderdeel maken van het verdienmodel van MVV is een keuze die ons duur komt te staan .
Dat gaat nooit lukken , het geld , de achterstand op de 3 andere BVO's die we financieel en wat betreft accommodatie hebben gaan we nooit inhalen en die opleidingen renderen ook al niet kun je na gaan !
Daarom snap ik werkelijk niet dat MVV deze koers inzet , sportief gezien en als onderdeel van een nieuwe visie . De echte reden snap ik wel waarom men die kiest en dat heeft natuurlijk te maken met de verhoudingen Elsen , van Marwijk en Co
Voor mensen die het jeugdvoetbal interessant vinden maak een account aan op voetbal.nl en ga het eens volgen dan zie je ook hoe belabberd het jeugdvoetbal bij MVV en in Limburg er voor staat
Alles op een hoop gooien , alles daarna eerlijk verdelen , samen beter worden dat is de enigste manier om 1-2 talenten per jaar door te laten stromen
De beste trainen met de beste , tegen de beste , dat was al in mijn tennisloopbaan zo . Weerstand opbouwen , en dat met de beste trainers op de beste trainings complex dat gaat alle 4 de BVO's verder helpen .
Dit gepruts in de marge is echt compleet zinloos !!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Audiowaste schreef : Als je gaat kijken naar de beste Limburgse voetballers van dit moment, dan kom je al snel uit bij Flekken, Schuurs, Brenet, Hendrix, Linssen en ja ook Mbuyamba. Nou niet echt allemaal spelers die wereldtop zijn of worden, alleen Mbuyamba is nog afwachten in dit rijtje. Sowieso is het lijstje beste Limburgse voetballers aller tijden niet heel indrukwekkend, van Bommel, Brokamp, Nanninga, Zenden, Meijer, Ricksen, Valckx, Dullens, Bergholtz. Voor MVV natuurlijk zouden dit indrukwekkende namen zijn, maar als je het vergelijkt met andere provincies dan is het niet heel bijzonder. Zie ook: localfocuswidgets.net/60c1ba8aadeae
Is het dan een gebrek aan talent door de decennia heen of gewoon een gebrek aan opleiding bij potentiële talenten? Wanneer dat laatste het geval is, dan zouden daar zeker kansen voor MVV zijn weggelegd.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : @Duin
we hoeven het ook niet eens te zijn , ik wil zeker met je in discussie omdat ik zeker weet dat waar men nu mee bezig is een doodlopende straat is
Begin van alles is grondig onderzoek , daar gaat het al verkeerd. Op basis van aannames en sentimenten worden er plannen geschreven die gestaafd zijn op het verleden en op geen enkel grondig onderzoek dan wel een marktonderzoek .
Dat is de basis , pas op gegevens kun je een plan gaan schrijven die past bij het huidige karakter
Daarom ook dat de jeugdopleiding iets is wat geroepen wordt en men denkt dat het de juiste pijler is en men bouwt er iets omheen , maar alle stoplichten staan op rood . Tegen beter weten in . Maar omdat Bert van Marwijk erachter staat wordt het ineens het plan . En wie durft van Marwijk de oud bondscoach tegen te spreken , Joris , Noor , Hoes ????? natuurlijk niet . Maar het gaat niet werken geloof me !
Ieder plan begint bij onderzoek , en dat hebben we niet gedaan en doen we nog steeds niet . We gaan als een kip zonder kop te werk en we worden ieder jaar minder
Op basis van dat onderzoek ga je beleid bepalen en actieplannen uitzetten . Noor die verkondigd dat hij al 2 jaar aan t zaaien is , aan wat ??
Jij bent sponsor ( meen ik) welke campagne matige of ludieke marketing acties heb jij voorbij zien komen de laatste 2 jaar, welke leuke events ben jij geweest.
Hoeveel nieuwe mensen heb je leren kennen , hoeveel business heb je gedaan en was dat in de lijn van je verwachting . Hoe was de service de aandacht en ambiance , ga maar door .
Ik weet precies hoe ik dat zou gaan aanpakken , met welke methodes en actieplannen . En ik snap dat je het vraagt maar ik ga niet hier mijn methodes delen zodat anderen ermee vandoor gaan die meelezen
Het plan wat nu is geschreven , kan zo de prullenbak in dat gaat geen hout snijden , het plan op zicht niet en de directeur die het moeten uitvoeren niet
Wil je meer weten dan nodig ik je uit en dan spreken we er samen over , daar sta ik voor open !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef :
Napoleon schreef : @Duin
we hoeven het ook niet eens te zijn , ik wil zeker met je in discussie omdat ik zeker weet dat waar men nu mee bezig is een doodlopende straat is
Begin van alles is grondig onderzoek , daar gaat het al verkeerd. Op basis van aannames en sentimenten worden er plannen geschreven die gestaafd zijn op het verleden en op geen enkel grondig onderzoek dan wel een marktonderzoek .
Dat is de basis , pas op gegevens kun je een plan gaan schrijven die past bij het huidige karakter
Daarom ook dat de jeugdopleiding iets is wat geroepen wordt en men denkt dat het de juiste pijler is en men bouwt er iets omheen , maar alle stoplichten staan op rood . Tegen beter weten in . Maar omdat Bert van Marwijk erachter staat wordt het ineens het plan . En wie durft van Marwijk de oud bondscoach tegen te spreken , Joris , Noor , Hoes ????? natuurlijk niet . Maar het gaat niet werken geloof me !
Ieder plan begint bij onderzoek , en dat hebben we niet gedaan en doen we nog steeds niet . We gaan als een kip zonder kop te werk en we worden ieder jaar minder
Op basis van dat onderzoek ga je beleid bepalen en actieplannen uitzetten . Noor die verkondigd dat hij al 2 jaar aan t zaaien is , aan wat ??
Jij bent sponsor ( meen ik) welke campagne matige of ludieke marketing acties heb jij voorbij zien komen de laatste 2 jaar, welke leuke events ben jij geweest.
Hoeveel nieuwe mensen heb je leren kennen , hoeveel business heb je gedaan en was dat in de lijn van je verwachting . Hoe was de service de aandacht en ambiance , ga maar door .
Ik weet precies hoe ik dat zou gaan aanpakken , met welke methodes en actieplannen . En ik snap dat je het vraagt maar ik ga niet hier mijn methodes delen zodat anderen ermee vandoor gaan die meelezen
Het plan wat nu is geschreven , kan zo de prullenbak in dat gaat geen hout snijden , het plan op zicht niet en de directeur die het moeten uitvoeren niet
Wil je meer weten dan nodig ik je uit en dan spreken we er samen over , daar sta ik voor open !
Je maakt weer dezelfde fout Napoleon. Je benoemt weer alleen de negatieve zaken van het huidige plan, maar je eigen plan 'mag niet openbaar worden'.
Voor mij, en ik denk voor heel veel mensen op dit forum, stopt daar de discussie.
Je verwijt MVV elke keer een gebrek aan openheid en zichtbaarheid, maar hoe zit het dan met jou zichtbaarheid en transparantie?
Jij verwijt MVV geen openheid over een investeerder te geven, terwijl je zelf niet eens je eigen visie over de toekomst durft te delen op dit forum omdat 'anderen' er mee gaan lopen?
Wat een drogreden is dat?
Als jij hier je plan deelt en anderen gaan dat later volgen is het toch overduidelijk dat het jou plan was?
Heb nou eens de ballen om te laten zien dat je het allemaal beter weet. Ik hoop het oprecht!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
Duin schreef :
Napoleon schreef : @Duin
we hoeven het ook niet eens te zijn , ik wil zeker met je in discussie omdat ik zeker weet dat waar men nu mee bezig is een doodlopende straat is
Begin van alles is grondig onderzoek , daar gaat het al verkeerd. Op basis van aannames en sentimenten worden er plannen geschreven die gestaafd zijn op het verleden en op geen enkel grondig onderzoek dan wel een marktonderzoek .
Dat is de basis , pas op gegevens kun je een plan gaan schrijven die past bij het huidige karakter
Daarom ook dat de jeugdopleiding iets is wat geroepen wordt en men denkt dat het de juiste pijler is en men bouwt er iets omheen , maar alle stoplichten staan op rood . Tegen beter weten in . Maar omdat Bert van Marwijk erachter staat wordt het ineens het plan . En wie durft van Marwijk de oud bondscoach tegen te spreken , Joris , Noor , Hoes ????? natuurlijk niet . Maar het gaat niet werken geloof me !
Ieder plan begint bij onderzoek , en dat hebben we niet gedaan en doen we nog steeds niet . We gaan als een kip zonder kop te werk en we worden ieder jaar minder
Op basis van dat onderzoek ga je beleid bepalen en actieplannen uitzetten . Noor die verkondigd dat hij al 2 jaar aan t zaaien is , aan wat ??
Jij bent sponsor ( meen ik) welke campagne matige of ludieke marketing acties heb jij voorbij zien komen de laatste 2 jaar, welke leuke events ben jij geweest.
Hoeveel nieuwe mensen heb je leren kennen , hoeveel business heb je gedaan en was dat in de lijn van je verwachting . Hoe was de service de aandacht en ambiance , ga maar door .
Ik weet precies hoe ik dat zou gaan aanpakken , met welke methodes en actieplannen . En ik snap dat je het vraagt maar ik ga niet hier mijn methodes delen zodat anderen ermee vandoor gaan die meelezen
Het plan wat nu is geschreven , kan zo de prullenbak in dat gaat geen hout snijden , het plan op zicht niet en de directeur die het moeten uitvoeren niet
Wil je meer weten dan nodig ik je uit en dan spreken we er samen over , daar sta ik voor open !
Je maakt weer dezelfde fout Napoleon. Je benoemt weer alleen de negatieve zaken van het huidige plan, maar je eigen plan 'mag niet openbaar worden'.
Voor mij, en ik denk voor heel veel mensen op dit forum, stopt daar de discussie.
Je verwijt MVV elke keer een gebrek aan openheid en zichtbaarheid, maar hoe zit het dan met jou zichtbaarheid en transparantie?
Jij verwijt MVV geen openheid over een investeerder te geven, terwijl je zelf niet eens je eigen visie over de toekomst durft te delen op dit forum omdat 'anderen' er mee gaan lopen?
Wat een drogreden is dat?
Als jij hier je plan deelt en anderen gaan dat later volgen is het toch overduidelijk dat het jou plan was?
Heb nou eens de ballen om te laten zien dat je het allemaal beter weet. Ik hoop het oprecht!
De discussie heb jij toch al een aantal weken zelf geleden gestopt , je zou zelfs niet meer terug keren hier ! Maar goed je bent er weer
Het lijkt mij verstandig dat je eerst op 1-4 naar MVV gaat en naar hun plan gaat luisteren en vooral hoe ze het gaan doen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
iggyinthehouse schreef : Jammer dat je weer gaat @Duin, ik lees graag jouw bijdrages, en ja ook die van Napoleon...de grote overeenkomst blijft toch MVV.
Op welke manier zou jij dingen willen aanpakken? Misschien ligt jouw richting en die van Napoleon uiteindelijk niet zo heel ver van elkaar.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
iggyinthehouse schreef : Jammer dat je weer gaat @Duin, ik lees graag jouw bijdrages, en ja ook die van Napoleon...de grote overeenkomst blijft toch MVV.
Op welke manier zou jij dingen willen aanpakken? Misschien ligt jouw richting en die van Napoleon uiteindelijk niet zo heel ver van elkaar.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
iggyinthehouse schreef : Jammer dat je weer gaat @Duin, ik lees graag jouw bijdrages, en ja ook die van Napoleon...de grote overeenkomst blijft toch MVV.
Op welke manier zou jij dingen willen aanpakken? Misschien ligt jouw richting en die van Napoleon uiteindelijk niet zo heel ver van elkaar.
@iggy , Duin moet gewoon doen wat hij doet , laat hem maar !
Even wat kortje puntjes om te delen en te bespreken
Het allerbelangrijkste is als je beleid uitrolt en uitvoert is de haalbaarheid . Wat we nu gaan doen met de jeugdacademie daar zit geen potentie , ook zonder onderzoek staat dat vast en daar gaan we dus wel 5 jaar lang op investeren , en daarmee verspillen we tijd en geld !
Wat mijn pijlers altijd zijn geweest , is onderzoek , UM koppelen aan MVV Maastricht dus echt een integratie zodat er veel meer dan alleen wat gezondheid aspecten worden ingebracht
MVV moet een club zijn waar kennis kan worden opgehaald en waar netwerken elkaar ontmoeten . Dus buiten die 140 sponsoren moeten MVV het platform worden waar alle andere netwerkclubs bij aangesloten zijn . Gekoppeld aan het UM maakt dat een vijver voor veel meer activiteit en spin off .
Het huidig business model is niet interessant om te investeren , sponsoren nu zijn vooral supporters . Daarmee krijg je een inactief netwerk die alleen bij hele uitzonderlijke bijeenkomsten actief wordt en deelneemt . Een netwerk moet bloeien en groeien . Je moet dus in je marketing gericht op zoek naar actieve sponsoren , die dus ook iets willen brengen maar ook iets gaan halen . Dit doe je met USP die niet anders in de regio te vinden zijn
Een voorbeeld van zon USP is , daarnaast moet je om dit structureel bij te sturen met teams gaan werken om die activiteit erin te houden . Iedere sponsor partner krijgt zijn eigen PR team/assistent die er voor zorg draagt dat je betrokken bent en blijft en tevens je marketing maximaal kunt inbrengen in de club( onderdeel voor het UM)
Dat onderzoek je aan de voorkant , als sponsoren alleen maar ( doneren) omdat ze fan zijn en het verder wel goed vinden dan zorgen die wel voor inbreng ( geld) maar amper voor activiteit en een slappend netwerk brokkelt gigantisch snel af .
Daarnaast moet je een actie plan opstellen per bedrijf hoe je samen tot verbreding komt en toegang krijgt tot meerwaarde als je sponsort .
Geloof me , daar gaat het bij bijna iedere BVO mis , die diepgang en aandacht en dat plan , het is bijna allemaal collectief en ad hoc .
Daar heb je ook de UM voor nodig om die plannen concept matig te maken en via maatwerk per bedrijf uit te rollen .
Doel is dan tevens doordat je netwerken gaat koppelen om veel meer activiteit in je BC te krijgen dan iedere keer dezelfde gezichten en dat in een schema offline en online ( zonder voetbal en met voetbal)
Daarnaast zul je tevens de club naar een 51% aandeelhouder moeten verkopen omdat wil je als je het over het voetbal gedeelte hebt 1- 1,5 miljoen aan inkomsten extra genereren omdat dat nodig is om top 8 te voetballen dan loop je commercieel in de Geusselt aan tegen zichtbare en onzichtbare reclame
Dat kun je voor een gedeelte omzeilen doordat het netwerk niet alleen primair voetbal is maar je ook voor het netwerk ansich betaalt en die inkomsten zijn additioneel .
Nu halen we commerciel niks binnen omdat we niks te bieden hebben , het netwerk staat stil en de aantrekkingskracht is er amper .
Daar moet je beweging in krijgen en die krijg je alleen als je heel helder hebt waar de problemen zitten in je netwerk en inkomsten structuur want daar zitten ook de oplossingen .
De Geusselt moet een ontmoetingsplek worden waar studenten UM en het bedrijfleven en supporters elkaar dag dagelijks ontmoeten . Waar er gesport en waar er geleerd , gevraagd en ontwikkeld wordt en waar tevens wordt afgesproken .
Het creeeren van vraag moet ontstaan bij MVV Maastricht zowel in de BC als bij het UM als bij de supporters en wat er nu aan de hand is er wordt geen vraag gecreeerd , daardoor ook geen aanbod en dus ook geen groei .
En om die vraag te creeren heb je een mix nodig van een aantal zaken die ik hierboven onderstreep en schrijf
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef :
Napoleon schreef :
iggyinthehouse schreef : Jammer dat je weer gaat @Duin, ik lees graag jouw bijdrages, en ja ook die van Napoleon...de grote overeenkomst blijft toch MVV.
Op welke manier zou jij dingen willen aanpakken? Misschien ligt jouw richting en die van Napoleon uiteindelijk niet zo heel ver van elkaar.
@iggy , Duin moet gewoon doen wat hij doet , laat hem maar !
Even wat kortje puntjes om te delen en te bespreken
Het allerbelangrijkste is als je beleid uitrolt en uitvoert is de haalbaarheid . Wat we nu gaan doen met de jeugdacademie daar zit geen potentie , ook zonder onderzoek staat dat vast en daar gaan we dus wel 5 jaar lang op investeren , en daarmee verspillen we tijd en geld !
Wat mijn pijlers altijd zijn geweest , is onderzoek , UM koppelen aan MVV Maastricht dus echt een integratie zodat er veel meer dan alleen wat gezondheid aspecten worden ingebracht
MVV moet een club zijn waar kennis kan worden opgehaald en waar netwerken elkaar ontmoeten . Dus buiten die 140 sponsoren moeten MVV het platform worden waar alle andere netwerkclubs bij aangesloten zijn . Gekoppeld aan het UM maakt dat een vijver voor veel meer activiteit en spin off .
Het huidig business model is niet interessant om te investeren , sponsoren nu zijn vooral supporters . Daarmee krijg je een inactief netwerk die alleen bij hele uitzonderlijke bijeenkomsten actief wordt en deelneemt . Een netwerk moet bloeien en groeien . Je moet dus in je marketing gericht op zoek naar actieve sponsoren , die dus ook iets willen brengen maar ook iets gaan halen . Dit doe je met USP die niet anders in de regio te vinden zijn
Een voorbeeld van zon USP is , daarnaast moet je om dit structureel bij te sturen met teams gaan werken om die activiteit erin te houden . Iedere sponsor partner krijgt zijn eigen PR team/assistent die er voor zorg draagt dat je betrokken bent en blijft en tevens je marketing maximaal kunt inbrengen in de club( onderdeel voor het UM)
Dat onderzoek je aan de voorkant , als sponsoren alleen maar ( doneren) omdat ze fan zijn en het verder wel goed vinden dan zorgen die wel voor inbreng ( geld) maar amper voor activiteit en een slappend netwerk brokkelt gigantisch snel af .
Daarnaast moet je een actie plan opstellen per bedrijf hoe je samen tot verbreding komt en toegang krijgt tot meerwaarde als je sponsort .
Geloof me , daar gaat het bij bijna iedere BVO mis , die diepgang en aandacht en dat plan , het is bijna allemaal collectief en ad hoc .
Daar heb je ook de UM voor nodig om die plannen concept matig te maken en via maatwerk per bedrijf uit te rollen .
Doel is dan tevens doordat je netwerken gaat koppelen om veel meer activiteit in je BC te krijgen dan iedere keer dezelfde gezichten en dat in een schema offline en online ( zonder voetbal en met voetbal)
Daarnaast zul je tevens de club naar een 51% aandeelhouder moeten verkopen omdat wil je als je het over het voetbal gedeelte hebt 1- 1,5 miljoen aan inkomsten extra genereren omdat dat nodig is om top 8 te voetballen dan loop je commercieel in de Geusselt aan tegen zichtbare en onzichtbare reclame
Dat kun je voor een gedeelte omzeilen doordat het netwerk niet alleen primair voetbal is maar je ook voor het netwerk ansich betaalt en die inkomsten zijn additioneel .
Nu halen we commerciel niks binnen omdat we niks te bieden hebben , het netwerk staat stil en de aantrekkingskracht is er amper .
Daar moet je beweging in krijgen en die krijg je alleen als je heel helder hebt waar de problemen zitten in je netwerk en inkomsten structuur want daar zitten ook de oplossingen .
De Geusselt moet een ontmoetingsplek worden waar studenten UM en het bedrijfleven en supporters elkaar dag dagelijks ontmoeten . Waar er gesport en waar er geleerd , gevraagd en ontwikkeld wordt en waar tevens wordt afgesproken .
Het creeeren van vraag moet ontstaan bij MVV Maastricht zowel in de BC als bij het UM als bij de supporters en wat er nu aan de hand is er wordt geen vraag gecreeerd , daardoor ook geen aanbod en dus ook geen groei .
En om die vraag te creeren heb je een mix nodig van een aantal zaken die ik hierboven onderstreep en schrijf
Dus samengevat is je plan:
- De UM bellen en hun een plan laten maken. (Dat klinkt in mijn ogen erg als uitbesteden, één van de doodzonden van Noor)
En daarnaaast:
- De Geusselt moet een ontmoetingsplek worden voor studenten, sporters en zakenleven
- De club moet voor 51% verkocht worden.
Nu maar hopen dat Noor niet met dat briljante idee gaat lopen, want dan promoveren we volgend jaar en gaat Noor met de eer strijken!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.