MVV Academy

30 mrt 2022 16:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV Academy #31

iggyinthehouse schreef : Wat ik zo snel lees, is dat jullie beide vinden dat het rammelt aan de commerciele kant van MVV...met ieder z'n eigen idee wat daarmee te doen. Dhr. Noor is niet succesvol hierin geweest de afgelopen jaren en moet hiervoor verantwoordelijk gehouden worden.

Wie binnen de MVV organizatie kan dit? En hebben wij als "supporters" hier ook nog een macht in?


ik vind het mooi dat je een bemiddelings poging doet maar wat Duin vind dat lees ik niet meer Iggy !

Kijk Iggy , om top 8 te spelen hebben we 1 miljoen tot 1,5 miljoen extra per jaar nodig .
Dat geld gaat niet uit commercie komen op deze manier en ook niet uit een minderheid investeerder dan wel uit de academie .

Wil je naar de top van je max gaan wat je commercieel kunt halen , dus zul je eerst moeten weten wat je maximale commercieele waarde is die je als MVV kunt verkopen , dat is stap 1 ( dat moet je onderzoeken)
Dan moet je weten of die maximale commerciele inbreng te realiseren valt uit de regio Maastricht , ook dat is onderzoek

En als je dat hebt gedaan moet je een plan maken met elementen en ik heb er een paar genoemd die ervoor zorgen dat je netwerk interessant wordt .
Het MVV is niet interessant gebleken we presteren ondermaats tov andere BVO als het gaat om commercie en dat heeft redenen . Die redenen komen uit onderzoek van bestaande , oude sponsoren en de markt .
En op moment dat je die data hebt kun je gericht gaan werven . Nu hebben we een niet actief netwerk dus de aantrekkingskracht voor nieuwe partijen is dan ook laag en biedt weinig tot geen kansen .

Noor en Co hebben niks gedaan aan commercie dan de BC een nieuw jasje gegeven maar gericht onderzoek gedaan naar wat ik hierboven schrijf en de basis is van een te schrijven plan is er niet of niet gedaan in de 2 jaar . En er is voldoende tijd voor geweest .


De vraag van je of je er als supporter invloed in hebt , ja maar dat zou je doelbewust kunnen doen door af te nemen bij partners van de club .
Maar ook hier mis ik een collectieve actie vanuit de club voor supporters die de sympahtie heeft dat bedrijven worden ondersteund .
Ook dit is een onderdeel van een plan , ik noem het de "interne verkoop" te stimuleren .
Zo zijn er nooit "beurzen" geweest in stadion de Geusselt waar het bedrijfsleven zich voorstelt met hun diensten aan supporters , zodat je kennis maakt met wie is nu de persoon achter dat bord of die stoel . Een dag die je helemaal moet aankleden en er een hapening van moet maken , met artiesten , spelers , wat te winnen en noem maar op .

Deze club sterft in geen enkele creativiteit als het gaat om er iets van te maken . VZM als enige die daar een uitzondering in zijn en die wel verrassen met ludieke en leuke dingen zoals Blonten Ingel , ik heb 4 packs gekocht en 4 glazen omdat ik het sjiek vind wat ze doen .

Het ambtieloze verhaal van MVV , van de directie etc daar ben ik helemaal klaar mee. Weer 3 jaar rechterrijtje daar heb ik geen zin meer in
Ik wil best mee helpen bouwen naar groei maar , maar wel vanuit perspectief en vanuit actie , durf en daadkracht ! En met mensen met visie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 16:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV Academy #32

Zakelijk schreef : Van de andere kant.. hoe eerlijk is het om de jeugdopleiding te beoordelen zonder dat er enig plan voor is geweest ?
Dan zou je het ook kunnen omdraaien;

Een kleine kijk in de geschiedenis en je komt erachter dat ''focus op de jeugdopleiding'' al meerdere keren is geprobeerd en gefaald.

Het zou een blunder van jewelste zijn als het ''nieuwe plan'' niet wordt afgeschoten. Want dan zijn we zeker dat de komende jaren weer tonnen aan sponsorgeld wordt weggegooid in een bodemloze put.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.191 seconden