>
Ontvangen bedankjes 5
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
middenstip schreef : Zorg eens dat die Bouileu, ophoepeld wat een kwal we worden hier op noord
helemaal gek van hem, wat een schreeuwerd!!
damske schreef :
middenstip schreef : Zorg eens dat die Bouileu, ophoepeld wat een kwal we worden hier op noord
Dat was niet Raymond op Noord c 11 een rij boven mij zat er een te schreeuwen als een...
Peter Pan schreef :
damske schreef :
Dat was niet Raymond op Noord c 11 een rij boven mij zat er een te schreeuwen als een...
Haha inderdaad, mooie was wel dat het hele stadion het zowat overnam rond de 30ste minuut en Cambuur het even niet meer wist.
DJ-AMIGO schreef : De Geusselt stond jaren lang bekend als een kolkende en sfeervol stadion, aangejaagd door de Ultras Mestreech. Door het huidige conflict staan de Ultras en de leiding van MVV recht tegenover elkaar en is de sfeer daardoor onder het vriespunt gezakt. Mensen kwamen voor het voetbal, maar zeker ook voor die fanatieke sfeer in het stadion. Om die sfeer terug te krijgen moet dat conflict opgelost worden, maar hoe ?????
Ik vind niet dat Maastricht hier te klein voor is. Zeker gezien de toeschouwersaantallen de laatste 5/10 jaar is er dit seizoen iets raars aan de hand. En dat gaat natuurlijk niet alleen om 100 vaste supporters die wegblijven. Het is een proces dat 3 jaar geleden is ingezet. (wandelen met bejaarden, mediabericht over het woordje moffen,een trainer die op cursus moet,etc,etc) De crisis zal hier ook deels part aan zijn.Schapendonk schreef : Ik vind dit onzin. Dat heeft niks met die 100 te maken. Als in een stadion geen 3700 mensen maar 10000 mensen moeten komen haal je die niet naar het stadion door die 100. Heeft niks met Rinkens te maken of met die 100 te maken. Het is puur de instelling van de stad en de uitzendingen op tv. Als je dit in Rotterdam of Amsterdam doet zit het stadion toch vol maar daar wonen ook heel wat meer mensen. Maastricht is hier te klein voor. Bovendien zijn er de afgelopen 13 jaar generaties verloren gegaan aan MVV. De omringende dorpen gaan naar Roda jc. We zijn met 4 tot 6000 mensen over. Hooguit in een echte piek 7500 en dan heb je het écht gehad. En dit is ooit begonnen bij meneer Leers en niet bij Rinkens.